Ik was dit jaar naar Palermo in de in de 2e week van augustusquote:Op vrijdag 13 december 2013 22:18 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Boh, goede tip om rekening mee te houden, wilde sowieso buiten het seizoen gaan (ergens oktober ofzo), dan is de meeste hitte ook al weg. In Rhodos had ik een hittegolf, dat was echt niet bestje kon toen bijna niets doen omdat het gewoon echt te warm was.
Ik zie het nu pasquote:
Je Uier is terug!quote:
quote:
Maar hij is weer terug, ik herken je weerquote:
EN IK NIET!?!?!?quote:Op vrijdag 13 december 2013 22:21 schreef BBQSausage het volgende:
Komt door Oerbeer, die heeft me toch over weten te halen.
Omweg? Via Duitsland?quote:Op vrijdag 13 december 2013 22:21 schreef BBQSausage het volgende:
Ik kan niet meer in m'n ogen wrijven zonder omweg.
Ik zal ff luisterenquote:
Ik heb alleen horloges die daar vandaan komenquote:Op vrijdag 13 december 2013 22:20 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik was dit jaar naar Palermo in de in de 2e week van augustusIk vond het zoooooo lekker, 35 graden
gewoon zwetend de douche uit komen
quote:Op vrijdag 13 december 2013 22:21 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Maar hij is weer terug, ik herken je weer![]()
![]()
Je hebt je bril?quote:Op vrijdag 13 december 2013 22:21 schreef BBQSausage het volgende:
Ik kan niet meer in m'n ogen wrijven zonder omweg.
Ik verbleef bij een Italiaanse vriend daar, heeft me alleen vliegticket gekost en was entreetickets/eten.quote:Op vrijdag 13 december 2013 22:22 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik heb alleen horloges die daar vandaan komen
Lijkt me ook wel erg tof, jammer dat ik niet zoveel meer "ver" weg kan tegenwoordig (ik verdien wat minder dan vroeger)
Goddamn lucky bastard.quote:Op vrijdag 13 december 2013 22:22 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik verbleef bij een Italiaanse vriend daar, heeft me alleen vliegticket gekost en was entreetickets/eten.
WHAHAHAHA IK HEB AL 17 JAAR EEN BRIL.quote:
Het staat je wel hoorquote:
Ja ik had op m'n 11e ook een bril, tot m'n 18e, maar die heb ik vervangen door lenzen omdat die veel praktischer zijn.quote:Op vrijdag 13 december 2013 22:23 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
WHAHAHAHA IK HEB AL 17 JAAR EEN BRIL.
Ditquote:Op vrijdag 13 december 2013 22:24 schreef Dagoduck het volgende:
Nooit via bovenkant trouwens, dat werkt niet. Gewoon via onderkant vinger tegen de rand dan gaat je bril omhoog en opgelost.
Unfriend?quote:Op vrijdag 13 december 2013 22:24 schreef LompeHork het volgende:
Ik schaam me voor niet-FOK!kers op Facebook, hoe slecht is dat dan?___________
Huh? Leg uit.quote:Op vrijdag 13 december 2013 22:24 schreef LompeHork het volgende:
Ik schaam me voor niet-FOK!kers op Facebook, hoe slecht is dat dan?___________
Ja maar als je jeuk hebt net onder je wenkbrauw zeg maar.quote:Op vrijdag 13 december 2013 22:24 schreef Dagoduck het volgende:
Nooit via bovenkant trouwens, dat werkt niet. Gewoon via onderkant vinger tegen de rand dan gaat je bril omhoog en opgelost.
Ik verlaat je niet hoorquote:
Bijnaquote:
Mensen gaan serieuze reacties posten op een status die duidelijk FOK!kers aan moest trekkenquote:
quote:Op vrijdag 13 december 2013 22:25 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ja joh, leg 't topic maar weer plat.
quote:
BBQ en ik begrijpen elkaar <3quote:Op vrijdag 13 december 2013 22:25 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ja joh, leg 't topic maar weer plat.
Ik altijd, probeer altijd erachter te komen. Probeer ik de oogzenuw altijd even te rakenquote:
Dan wel, maar ik weet niet anders.quote:Op vrijdag 13 december 2013 22:25 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ja maar als je jeuk hebt net onder je wenkbrauw zeg maar.
Post ik die dan?quote:Op vrijdag 13 december 2013 22:26 schreef BBQSausage het volgende:
TC linkjes waren toch verboden? Of wordt dat nu gedoogd?
Nee.quote:
Waar plaatsen?quote:
En?quote:Op vrijdag 13 december 2013 22:26 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik altijd, probeer altijd erachter te komen. Probeer ik de oogzenuw altijd even te raken
Ik heb mijn eerste reis naar het buitenland alweer geboekt! naar Neil Young & Crazy Horse op de Lokerse feesten!quote:Op vrijdag 13 december 2013 22:26 schreef Tally het volgende:
Volgend jaar blijven we nog in een hutje op de hei in Nederland. Het jaar daarop gaan we naar het buitenlandEn ik wil weer naar Italië
Dan krijg ik een ooggasme.quote:
GC zou ook goed zijnquote:
Ik heb geen DM gekregen hoorquote:Op vrijdag 13 december 2013 22:27 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Nee, maar er wordt wel over gepraat, en iedereen krijgt er dm's over.
Blegh.
Ik hoor er niet bijquote:Op vrijdag 13 december 2013 22:27 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Nee, maar er wordt wel over gepraat, en iedereen krijgt er dm's over.
Blegh.
Ja nou, dan weet je dat linkje al uit je hoofd ofzo.quote:Op vrijdag 13 december 2013 22:28 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik heb geen DM gekregen hoor
Jaquote:Op vrijdag 13 december 2013 22:29 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ja nou, dan weet je dat linkje al uit je hoofd ofzo.
14.gif, kan altijd nog naar een ander subforum als het echt goed loopt.quote:Op vrijdag 13 december 2013 22:28 schreef DonnieDarkno het volgende:
ONZ heeft wel meer eensgezindheid nodig, komen er ook meer users lijkt me.
Zie bovenquote:
Mja ik heb net een baby gekregen en die sleep je niet zo makkelijk meequote:Op vrijdag 13 december 2013 22:27 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik heb mijn eerste reis naar het buitenland alweer geboekt! naar Neil Young & Crazy Horse op de Lokerse feesten!
Ik ook niet, maar bewust niet, vind het afdoen aan het SC concept. Waarom is dit dan überhaupt hier in ONZ geopend.quote:
Zal morgen ff nieuwe OP makenquote:Op vrijdag 13 december 2013 22:29 schreef LompeHork het volgende:
[..]
14.gif, kan altijd nog naar een ander subforum als het echt goed loopt.
[..]
Zie boven
We hebben een eigen clubje?quote:Op vrijdag 13 december 2013 22:29 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Jawel hoor! Samen met BBQ en mij!
Gewoon in de rugtas, of gewoon geld geven aan het kind zodat het zelfstandig naar Vegas kan ofzo.quote:Op vrijdag 13 december 2013 22:29 schreef Tally het volgende:
[..]
Mja ik heb net een baby gekregen en die sleep je niet zo makkelijk mee
Naar die hutjes van Centerparcs is het al een gedoe
Ik ben in 9 landen geweest dit jaarquote:Op vrijdag 13 december 2013 22:29 schreef Tally het volgende:
[..]
Mja ik heb net een baby gekregen en die sleep je niet zo makkelijk mee
Naar die hutjes van Centerparcs is het al een gedoe
quote:Op vrijdag 13 december 2013 22:30 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Zal morgen ff nieuwe OP maken
Joh ik weet niet eens waar je het over hebquote:Op vrijdag 13 december 2013 22:30 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar bewust niet, vind het afdoen aan het SC concept. Waarom is dit dan überhaupt hier in ONZ geopend.Ga dan lekker elke avond in TC zitten met z'n allen.
Eensch. Bovendien is dat kliekjesvorming-reden no. 1quote:Op vrijdag 13 december 2013 22:30 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar bewust niet, vind het afdoen aan het SC concept. Waarom is dit dan überhaupt hier in ONZ geopend.Ga dan lekker elke avond in TC zitten met z'n allen.
Ik had ze aan een boompje vast gemaakt maar dr oudste weet haar adres inmiddelsquote:Op vrijdag 13 december 2013 22:30 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Gewoon in de rugtas, of gewoon geld geven aan het kind zodat het zelfstandig naar Vegas kan ofzo.
Tinychat. Zo'n site waar je dan kan chatten met z'n allen. Waardoor de SC dan altijd dodelijk stil wordt.quote:Op vrijdag 13 december 2013 22:30 schreef Tally het volgende:
[..]
Joh ik weet niet eens waar je het over heb
quote:Op vrijdag 13 december 2013 22:31 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik had ze aan een boompje vast gemaakt maar dr oudste weet haar adres inmiddels
Ik heb serieus een kut jaar gehad met geen vakantie maar wel veel elders logeren!quote:Op vrijdag 13 december 2013 22:30 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik ben in 9 landen geweest dit jaar
Ik vind dat zo nutteloosquote:Op vrijdag 13 december 2013 22:32 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Tinychat. Zo'n site waar je dan kan chatten met z'n allen. Waardoor de SC dan altijd dodelijk stil wordt.
Met Dave Grohl er inquote:
Zo'n site waar je kan webcamsexxen.quote:Op vrijdag 13 december 2013 22:32 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Tinychat. Zo'n site waar je dan kan chatten met z'n allen. Waardoor de SC dan altijd dodelijk stil wordt.
quote:
Myfreecamsquote:Op vrijdag 13 december 2013 22:33 schreef Rezania het volgende:
[..]
Zo'n site waar je kan webcamsexxen.
Bleh.quote:Op vrijdag 13 december 2013 22:33 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik maak ook headers en leaders voor FP games tegenwoordig, maar yup!quote:
Ja, voordat mensen het gaan verkloten, ik zal er eens over denken, misschien handmatig stemmen tellen, zoveel mensen doen toch niet mee (je krijgt vaak filmliefhebbers met een rare tik)quote:Op vrijdag 13 december 2013 22:33 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Alleen moet er iets veranderen aan die filmpoll concept
^^quote:Op vrijdag 13 december 2013 22:33 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, dan gaat je postcount niet omhoog?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |