abonnement Unibet Coolblue
pi_134980812
quote:
99s.gif Op woensdag 1 januari 2014 15:28 schreef SosuaCafe het volgende:
Wtf, en dat doen jullie ook echt?
Ja natuurlijk, we leven toch in een land met goede maatschappelijke voorzieningen waar we met z'n allen graag gebruik van maken? Die zooi moet ook betaald worden.
Hi, I'm a signature virus, put me in your signature to help me spread :)
  donderdag 2 januari 2014 @ 13:51:38 #127
176194 44pje
want AApje was al bezet
pi_134981659
Ik heb zojuist 1 btc gewonnen bij Anderzorg *O*
If you can't beat them, join them.
pi_134983234
Gefeliciteerd!

Ik heb die van mij net verkocht.

Toch 100 euro netto verdient in 1,5 week.
  donderdag 2 januari 2014 @ 18:03:46 #129
320603 Maxbet
Liberté toujours
pi_134991432
NRC begint met losse verkoop artikelen en gaat daarvoor Bitcoin aannemen.

quote:
Niet-abonnees hebben voortaan de mogelijkheid om - in plaats van een hele krant - artikelen los te kopen. Voorlopig kost ieder artikel 10 cent. Alle nieuwe bezoekers krijgen bij aanmelding een startbedrag op hun tegoed, zodat de eerste vijf artikelen vrij toegankelijk zijn. Daarna kun je je tegoed opwaarderen om meer artikelen te lezen. Betalen kan op dit moment met iDeal of Paypal, en binnenkort voegen we daar nog creditcard en bitcoins aan toe. Gekochte artikelen verschijnen in je overzicht zodat je er altijd snel bij kan om ze nog een keer te lezen.
http://www.nrc.nl/nrclab/(...)en-lezen-en-betalen/
Op zaterdag 18 januari 2014 20:19 schreef ikwiltrolletje het volgende:
#teammaxbet
pi_134991788
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2014 13:24 schreef Jace_TBL het volgende:

[..]

Definieer "beste". Goedkoopste? Snelste? Veiligste? Makkelijkste?

[..]

Veiligheid van je bitcoins moet hem niet alleen zitten in fysieke veiligheid ("een kluis") maar ook in digitale. Dus encrypten die handel met een fatsoenlijk password, en backups op meerdere locaties.
Iets meer betalen vind ik niet erg als het dan via Bitonic met Ideal kan (klinkt wel ideaal ;) ).

Het zit hem dus in een goede wallet-serive? (bijvoorbeeld blockchain? of beter zelf blockchain downloaden?
pi_134992639
quote:
14s.gif Op donderdag 2 januari 2014 18:03 schreef Maxbet het volgende:
NRC begint met losse verkoop artikelen en gaat daarvoor Bitcoin aannemen.

[..]

http://www.nrc.nl/nrclab/(...)en-lezen-en-betalen/
Haha, vet! ^O^
Hi, I'm a signature virus, put me in your signature to help me spread :)
pi_134992877
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2014 18:14 schreef jakosi het volgende:
Iets meer betalen vind ik niet erg als het dan via Bitonic met Ideal kan (klinkt wel ideaal ;) ).

Het zit hem dus in een goede wallet-serive? (bijvoorbeeld blockchain? of beter zelf blockchain downloaden?
Je haalt een paar dingen door elkaar.

"De blockchain" is het algemene transactielog wat de kern vormt van het Bitcoin-systeem. Sommige lokale wallets of clients (Bitcoin programma's die je zelf op je PC draait) downloaden de complete blockchain. Dat is niet iets wat je handmatig doet, maar wat die software zelf in de achtergrond regelt. Andere clients downloaden maar een klein stuk van de blockchain (alleen de chunks die betrekking hebben op transacties van of naar jouw adressen).

Verder is er de site "blockchain.info" die twee functionaliteiten biedt:
1. "De blockchain bekijken" d.w.z. je kunt via die site het saldo van adressen opzoeken en transacties bekijken en zien welke blocks er gemined zijn enzovoort.
2. Een online wallet.

Voor kleine bedragen is een online wallet wel praktisch. Hele grote bedragen zou ik liever niet aan een online wallet toevertrouwen, want uiteindelijk ben je dan wel afhankelijk van of zo'n site wel in de lucht blijft. Overigens is die blockchain.info/wallet wel een van de veiligste online wallets.
Hi, I'm a signature virus, put me in your signature to help me spread :)
pi_134995489
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2014 18:42 schreef Jace_TBL het volgende:

[..]

Je haalt een paar dingen door elkaar.

"De blockchain" is het algemene transactielog wat de kern vormt van het Bitcoin-systeem. Sommige lokale wallets of clients (Bitcoin programma's die je zelf op je PC draait) downloaden de complete blockchain. Dat is niet iets wat je handmatig doet, maar wat die software zelf in de achtergrond regelt. Andere clients downloaden maar een klein stuk van de blockchain (alleen de chunks die betrekking hebben op transacties van of naar jouw adressen).

Verder is er de site "blockchain.info" die twee functionaliteiten biedt:
1. "De blockchain bekijken" d.w.z. je kunt via die site het saldo van adressen opzoeken en transacties bekijken en zien welke blocks er gemined zijn enzovoort.
2. Een online wallet.

Voor kleine bedragen is een online wallet wel praktisch. Hele grote bedragen zou ik liever niet aan een online wallet toevertrouwen, want uiteindelijk ben je dan wel afhankelijk van of zo'n site wel in de lucht blijft. Overigens is die blockchain.info/wallet wel een van de veiligste online wallets.
Dankjewel.
Stel ik wil een paar bitcoins kopen als gokje voor de langere termijn omdat ik wat geld over heb, en dus geen behoefte heb om bitcoins uit te geven, welke stappen kan ik dan het beste ondernemen?
Ik kan dus kiezen tussen een 'online wallet' van bijvoorbeeld blockchain, of een eigen wallet downloaden o.i.d.?

Deze manier trekt mij dan het meeste:
quote:
Wilt u bitcoins voor langere tijd bewaren en er dus nog niets mee kopen, dan kunt u een bitcoinadres aanmaken op bitaddress.org - let op: bewaar de private key goed, dit is de sleutel tot uw bitcoins, zonder deze key bent u uw bitcoins dus kwijt! U kunt op deze site makkelijk een zogeheten paper wallet printen. Als u deze print en in een kluis stopt heeft u een redelijk veilige manier om uw bitcoins (offline) te bewaren. Wanneer u de bitcoins wilt verkopen of uitgeven kunt u op diverse sites of wallets deze private key importeren. Dat is wel ingewikkeld en momenteel kan het nog niet bij Bitonic.
Ik moet dus een bitadress genereren (ik heb dit nu al twee keer gedaan (op die link gedrukt) en er komt de hele tijd een nieuwe, ik heb begrepen dat iedereen dit 'oneindig' vaak kan doen, het zal dus pas van belang zijn om dit 'private address' te noteren als ik zeker weten van DAT private adress gebruik wil maken om mijn bitcoins in op te slaan?

Ik kan dan dus bitcoins kopen op www.bitonic.nl met Ideal en deze opslaan op het adres dat ik via bitaddress.org genereer, een goed wachtwoord verzinnen en noteren en het online documentje wat bitaddress genereert uitprinten en ergens op een veilige plek bewaren als ik het goed begrijp.
pi_135003983
Wat is op Bitcoin wisdom ook alweer dat rechter rijtje? Het valt me op dat sinds een tijdje de bitcoinprijs alleen nog maar in stapjes van 5 gaat?
"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
pi_135006411
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2014 22:17 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Wat is op Bitcoin wisdom ook alweer dat rechter rijtje? Het valt me op dat sinds een tijdje de bitcoinprijs alleen nog maar in stapjes van 5 gaat?
De buy and sell orders tegen een bepaalde prijs, en het aantal Bitcoins. Onderin zie je de reeds afgesloten transacties tegen een bepaalde prijs.
pi_135006551
Damn... zit te wachten tot ie weer ong. E550 per 1 BTC kost kom ik thuis na het sporten staat 1 BTC op E585!
  donderdag 2 januari 2014 @ 23:02:42 #137
320603 Maxbet
Liberté toujours
pi_135006559
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2014 19:48 schreef jakosi het volgende:

[..]

Dankjewel.
Stel ik wil een paar bitcoins kopen als gokje voor de langere termijn omdat ik wat geld over heb, en dus geen behoefte heb om bitcoins uit te geven, welke stappen kan ik dan het beste ondernemen?
Ik kan dus kiezen tussen een 'online wallet' van bijvoorbeeld blockchain, of een eigen wallet downloaden o.i.d.?

Deze manier trekt mij dan het meeste:

[..]

Ik moet dus een bitadress genereren (ik heb dit nu al twee keer gedaan (op die link gedrukt) en er komt de hele tijd een nieuwe, ik heb begrepen dat iedereen dit 'oneindig' vaak kan doen, het zal dus pas van belang zijn om dit 'private address' te noteren als ik zeker weten van DAT private adress gebruik wil maken om mijn bitcoins in op te slaan?

Ik kan dan dus bitcoins kopen op www.bitonic.nl met Ideal en deze opslaan op het adres dat ik via bitaddress.org genereer, een goed wachtwoord verzinnen en noteren en het online documentje wat bitaddress genereert uitprinten en ergens op een veilige plek bewaren als ik het goed begrijp.
Zo ongeveer ja :Y Paar tips van mijn kant: backups. Zorg dat je niet alles kwijt bent mocht je paper wallet verloren gaan, dus maak er 3 of 4 en leg die op verschillende plaatsen neer. Maar hierbij liefst gebruik van BIP38 (is een optie bij bitcoinadress) Hiermee vergrendel je de wallet met een wachtwoord welke alleen jij dus weet.

Belangrijk punt bij paper wallets is: zorg dat je de volledige balans er af haalt als je de bitcoin(s) wilt gebruiken. Bijvoorbeeld door ze naar een online wallet service zoals blockchain.info te sturen en vanaf daar je uitgave te doen. Dit heeft te maken met change

Laatste tip: probeer het eerst met een klein bedrag, dus het adres maken, wallet printen, bedragje naar de wallet sturen en weer uitgeven. Dit kan met een paar cent aan Bitcoin.

Als dat allemaal goed is gegaan begin je voor het eggie.
Op zaterdag 18 januari 2014 20:19 schreef ikwiltrolletje het volgende:
#teammaxbet
pi_135006786
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2014 23:00 schreef Robuustheid het volgende:

[..]

De buy and sell orders tegen een bepaalde prijs, en het aantal Bitcoins. Onderin zie je de reeds afgesloten transacties tegen een bepaalde prijs.
Maar waarom zie ik in de linker rij normale BTC prijzen staan en in de rechter rij BTC prijzen die bestaan uit alleen maar veelvouden van 5?
"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
  donderdag 2 januari 2014 @ 23:09:56 #139
320603 Maxbet
Liberté toujours
pi_135006932
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2014 23:07 schreef Probably_on_pcp het volgende:

[..]

Maar waarom zie ik in de linker rij normale BTC prijzen staan en in de rechter rij BTC prijzen die bestaan uit alleen maar veelvouden van 5?
Maakt het overzichtelijk om te zien hoeveel coins er tussen bepaalde prijzen zitten zonder alle bedragen achter de komma te moeten gaan tellen.
Op zaterdag 18 januari 2014 20:19 schreef ikwiltrolletje het volgende:
#teammaxbet
pi_135025669
De bitcoin is op bitonic nu E 607, gisteren stond hij nog op E 550, is dit een luchtbelletje? Of gewoon nu instappen (eigenlijk wou ik dit vorige week al maar toen blokkeerde die @#$%%-ING mijn opdracht!!)
pi_135026472
Stel over 10 jaar, dat WebOS gemeengoed is.

En dat Whatsapp uitgebreid wordt met een adres per user. Als je in een gesprek iemand wilt betalen, dan druk je in de menu toch op betalen. Vervolgens wordt het van je Bitcoin adres, dat bekend is bij Whatsapp, overgeboekt naar het Bitcoin adres van de user bij Whatsapp. De privatekey is niet bekend bij Whatsapp, want het wordt dankzij WebOS door middel van javascript opgevangen.
pi_135027706
oeps..

[ Bericht 95% gewijzigd door Symn op 03-01-2014 16:16:07 (foutje) ]
pi_135034024
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 15:10 schreef Symn het volgende:
De bitcoin is op bitonic nu E 607, gisteren stond hij nog op E 550, is dit een luchtbelletje? Of gewoon nu instappen (eigenlijk wou ik dit vorige week al maar toen blokkeerde die @#$%%-ING mijn opdracht!!)
Als je betaling bij Bitonic geblokeerd is dan kun je het ook nog proberen bij HappyCoins.
Die site is meestal was tot een paar weken geleden ook veel goedkoper.
Op zondag 8 maart 2009 21:38 schreef Danny het volgende:
fuck de policy. posten die hap!
pi_135057092
Misschien kan deze site in de OP worden opgenomen. Hij geeft de BTC-koersen van alle grote exchanges weer in een grafiek met een verloop van 5 minuten tot 24 uur. Leuk voor traders dus:

http://live.bitcoinindex.es/

Kan verder dat vraagtekentje helemaal aan het eind van de OP weggehaald worden?
  zaterdag 4 januari 2014 @ 15:09:35 #145
155021 Mender
Gekke Henkie
pi_135065400
Weet niet of dit al gepost is:

JPMorgan’s “Bitcoin-Alternative” Patent Rejected (175 Times)

quote:
After the initial 154 claims were abruptly cancelled, JPMorgan’s attorney submitted 20 additional claims which the examiner, Jagdish Patel, issued non?final rejections for all 20 of the new claims in October 2013. This makes JPMorgan 0?175 in terms of approved claims. The last 20 claims were rejected for non?patentability and indefiniteness under Title 35 United States Code (U.S.C.) Sections 101 and 112.

However, Mr. Patel might well have rejected the claims because of the ‘On Sale Bar’ rule under 35 U.S.C. Section 102(b), meaning that if the invention has been on sale for over a year then the invention is no longer patentable. Under the ‘On Sale Bar’ rule, the application could be invalid because it closely mirrors Bitcoin with features such as making free and anonymous electronic payments and Bitcoin has been in circulation since 2009.
:D _O_
pi_135065678
quote:
Niiice.
జ్ఞ‌ా
pi_135092651
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_135217066
edit: blegh!

[ Bericht 89% gewijzigd door Symn op 08-01-2014 22:00:16 ]
  woensdag 8 januari 2014 @ 19:26:27 #150
383099 Wouter_Drucker
Lid piratenpartij
pi_135244074
http://www.reddit.com/r/B(...)ty_and_realized_how/

http://www.reddit.com/r/B(...)t_the_whole_bitcoin/



quote:
Current fast food drive through order first THEN pay. If the card is declined the food is wasted. Bitcoin means that you will likely order your food from a FastFood or even take out restaurant from their app before you even leave the house. The payment is already verified and gps in your phone will submit the order at the correct distance and time (maybe even adjusting on the fly for traffic) for your food to come out ready just as you arrive. Just drive up to the window and show the verification picture the app gives you. The worker then picks up the order with the matching picture and gives it to you.

We're changing everything.
quote:
That's awesome - after reading about Bitcoin agents my mind was blown. Autonomous agents, programs that own themselves and manage their own maintenance, finances, upgrades, and propagation all for a razor thin profit.
This is the thing that gets me - everyone talks about BTC like it's a stock or a currency but it's a weird ass uncontrollable autonomous animal - I like to think of it more like a newly found resource or a force of nature than a technology. If it get's it's hooks into enough things shit will be drastically changed.


[ Bericht 33% gewijzigd door Wouter_Drucker op 08-01-2014 19:35:40 ]
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')