Inderdaad, met die vaak onmogelijke planningen moet je wel als een malloot doorrijdenquote:Op maandag 16 december 2013 10:08 schreef Viezze het volgende:
Ha! Groen rijden voor Easyway. Hoe willen ze dat voor elkaar gaan krijgen
Om xx:08 gaat er eentje de andere kant op. Uitstappen bij station Gilze-Rijen en dan de trein pakken naar Breda of Tilburgquote:Op maandag 16 december 2013 10:56 schreef Kiprollade het volgende:
Dat is zuur... Ik kom net van de grote in Breda, net te laat voor de bus, dus 45 min moeten wachten in de koude kutwind.
Zit ik net in de bus, komt er een andere hiker het industrieterrein aflopen richting de bus... Ik voel zn pijn
Dan heeft hij geluk, dat wist ik nietquote:Op maandag 16 december 2013 10:56 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Om xx:08 gaat er eentje de andere kant op. Uitstappen bij station Gilze-Rijen en dan de trein pakken naar Breda of Tilburg
Heb het ook binnen, maar wel weer te weinig. Dus ook maar even op de specifiecatie wachten. Waaaaarom moet zoiets kinderlijkseenvoudig toch keer op keer fout gaan...quote:Op maandag 16 december 2013 11:12 schreef DrSnuggle het volgende:
Ik heb mijn loon, nu maar weer wachten op mijn salarisspecificatie om te kijken of het klopt.
Bij Autoreset klopt het eigenlijk altijd wel. Bij Wegener klopt het nu al maanden niet hier.quote:Op maandag 16 december 2013 12:11 schreef S-RS het volgende:
[..]
Heb het ook binnen, maar wel weer te weinig. Dus ook maar even op de specifiecatie wachten. Waaaaarom moet zoiets kinderlijkseenvoudig toch keer op keer fout gaan...
Ik zou gewoon daar tanken dan hoor. Dan maar een liter of twee minder maar dertig euro voorschieten is een beetje veel van het goede, vooral bij EW.quote:Op maandag 16 december 2013 12:51 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik mis 30 euro. En laat dat nou exact een tankbon zijn die ik heb voorgeschoten voor de Wismarweg, omdat die willen dat je direct na ophalen aftankt en de dichtstbijzijnde Esso 20 kilometer verderop EN uit de route was..
Haha, ik mis ook precies het bedrag dat ik voor hun heb voorgeschoten. Was er nog 16km voor om gereden om toch bij een Esso te kunnen tanken. Kom ik daar, is hij gesloten wegens onderhoud tot 9 uur 's avonds...quote:Op maandag 16 december 2013 12:51 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik mis 30 euro. En laat dat nou exact een tankbon zijn die ik heb voorgeschoten voor de Wismarweg, omdat die willen dat je direct na ophalen aftankt en de dichtstbijzijnde Esso 20 kilometer verderop EN uit de route was..
Ah joh, extra uurtje weer tochquote:Op maandag 16 december 2013 16:09 schreef BlackLining het volgende:
Leuk trouwens van die busdiensten die om het uur gaan, en die je dan net mist
Heb er al 7 staan vandaagquote:
Zijn van klanten, niet voor 'ons' zeg maar. In de loods stonden altijd twee Porsche's. Die witte staat er het vaakst. Die transporten doen ze zelf, heb er wel eens naar gevraagdquote:Op maandag 16 december 2013 15:44 schreef gehaktstaaf123 het volgende:
Ze hadden vanochtend aan de Wismarweg een Panamera buiten staan, zonet was die weg, zoiets wil ik nou ook wel eens wegbrengen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |