Feestquote:
Agneton - Zap cannon.quote:Op vrijdag 13 december 2013 21:24 schreef Dagoduck het volgende:
Hoe heet deze liedjen? Ik moet hem wel scrobbelen natuurlijk!
wat danquote:Op vrijdag 13 december 2013 21:32 schreef marcel-o het volgende:
en nog de juiste goa ook [ afbeelding ]
nice
Power / Nitzho-not GOA.quote:Op vrijdag 13 december 2013 21:33 schreef marcel-o het volgende:
mja, je hebt ook saaie goa/psy
dit is goeie met toffe bass.
ja maar dan n neppe uitvoering..quote:
Het was Forgotten Moments MIXED by EggsTCquote:Op vrijdag 13 december 2013 21:40 schreef marcel-o het volgende:
[..]
jas maar dan n neppe uitvoering..
of is die van lenny nep ?
quote:Op vrijdag 13 december 2013 21:40 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Het was Forgotten Moments MIXED by EggsTC
Maar dat ken ik niet scrobbelen natuurlijk! Heb gewoon Lenny Dee gedaan!quote:
DJ XTC.quote:
Dan moet je wachten tot EggsTC klaar is.quote:
* LompeHork danst wilt met eieren in de handen.quote:Op vrijdag 13 december 2013 21:43 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dan moet je wachten tot EggsTC klaar is.
<--quote:Op vrijdag 13 december 2013 21:43 schreef DonnieDarkno het volgende:
Ik dacht heel even dat ik de stem van de huidige DJ herkende
Te gek nummer is datquote:Op vrijdag 13 december 2013 21:46 schreef Dagoduck het volgende:
Dit is: We Konden Geen Resultaat Vinden met het nummer Houd Je Apparaat Dichter Bij Het Geluid. Zingen of Neuriën wor...
Ik bedoel, er moet toch een oorsprong van de file zijn ^^quote:Op vrijdag 13 december 2013 21:50 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Hier staat alle GOA die je je kan wensen:
http://muteam.fm/dl/
quote:Op vrijdag 13 december 2013 21:49 schreef LompeHork het volgende:
[..]
random_deuntjes_met_lasterstralen.mp3 zoeken op Limewire.
Ja, ik heb m ergens in een packet gedownload een keer. "Top 30 goa songs etc."quote:Op vrijdag 13 december 2013 21:51 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik bedoel, er moet toch een oorsprong van de file zijn ^^
quote:
Maar maar maar...quote:
We zitten aan de telefoon, ze wilde awesome zeggen maar het kwam eruit als ossomquote:
Hij heeft een iets andere style, geen powergoa... maar hij hoort er wel in ja. Dat is gewoon GOA.quote:Op vrijdag 13 december 2013 21:54 schreef robdriessen het volgende:
Past Infected Mushroom ook in dit straatje?
Ja, uccie splaakgeblek.quote:
quote:Op vrijdag 13 december 2013 21:55 schreef Kally het volgende:
[..]
We zitten aan de telefoon, ze wilde awesome zeggen maar het kwam eruit als ossom
Ik heb geen idee hoe of wat, maar het klinktquote:Op vrijdag 13 december 2013 21:55 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Hij heeft een iets andere style, geen powergoa... maar hij hoort er wel in ja. Dat is gewoon GOA.
Zie hier de strominge:
http://s233.photobucket.c(...)yAnoebisnew.jpg.html
Jij moet niet lachen, toen wij belden, moest ik 300 x wat? zeggenquote:
Oh...ik heb Cee al een tijdje niet meer gezienquote:Op vrijdag 13 december 2013 21:56 schreef Kally het volgende:
[..]
Jij moet niet lachen, toen wij belden, moest ik 300 x wat? zeggen
Dan moet je maar buiten Schiedam komenquote:Op vrijdag 13 december 2013 21:56 schreef Kally het volgende:
[..]
Jij moet niet lachen, toen wij belden, moest ik 300 x wat? zeggen
Op FB welquote:Op vrijdag 13 december 2013 21:57 schreef Uccie het volgende:
[..]
Oh...ik heb Cee al een tijdje niet meer gezien
Ik stond tussen vuurwerk en een brand inquote:Op vrijdag 13 december 2013 21:57 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Dan moet je maar buiten Schiedam komen
Ja, duidelijk Schiedam niet uitquote:Op vrijdag 13 december 2013 21:57 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik stond tussen vuurwerk en een brand in
Dissis fokkin ossoooom.quote:
Was met oud en nieuwquote:
Zit je naar een glas champagne te staren?quote:
quote:Op vrijdag 13 december 2013 21:59 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Zit je naar een glas champagne te staren?
Het was hier niet veel andersquote:Op vrijdag 13 december 2013 21:57 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik stond tussen vuurwerk en een brand in
quote:Op vrijdag 13 december 2013 21:59 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Ach, ik drink ook maar theequote:Op vrijdag 13 december 2013 22:00 schreef Kally het volgende:
Ik mag niks drinken
Ik moet straks mijn kind ophalen, die is naar Engeland geweest, hij wel
Ben je ziek?quote:
Nee, leeg flesje bier.quote:Op vrijdag 13 december 2013 21:59 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Ik denk Spaghettivreter?quote:Op vrijdag 13 december 2013 22:00 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Vraag Spaghettivreter maar wie dat is
Ik zit wel aan de alcohol....what's wrong with this picturequote:
quote:Op vrijdag 13 december 2013 22:00 schreef EggsTC het volgende:
[..]
quote:
Een hele, heleboel, jij wel en ik nietquote:Op vrijdag 13 december 2013 22:01 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik zit wel aan de alcohol....what's wrong with this picture
Oh hoiquote:
Die ziet me aankomen....hoi ik ben uccie, jij kent me niet, maar zeg, leg eens uit, die jingle van eggs?quote:Op vrijdag 13 december 2013 22:00 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Kan wel, hij is tevens een bierzuiperquote:Op vrijdag 13 december 2013 22:02 schreef Uccie het volgende:
[..]
Die ziet me aankomen....hoi ik ben uccie, jij kent me niet, maar zeg, leg eens uit, die jingle van eggs?
Hoi ik ben Ucciequote:
Zeg maar gerust Helene Bokslequote:Op vrijdag 13 december 2013 22:05 schreef Dagoduck het volgende:
Alweer die Avenstroup Haugen? Net was het nog een intro!
Maarre zeg...hoe zit het met die jingle van Eggsquote:
Wacht ff....ik ga schuimbekkend en stuiptrekkend in een hoekje liggen.quote:
Ed was tyfus lazerus, en dat was in een show van DJ Koelkast waar je naartoe kon bellen met Skype... dus Ed ging aan de mic... en het was 1 groot fiasco.quote:Op vrijdag 13 december 2013 22:10 schreef Uccie het volgende:
[..]
Maarre zeg...hoe zit het met die jingle van Eggs
Niet te veel snoepjes slikken hè.quote:Op vrijdag 13 december 2013 22:10 schreef Uccie het volgende:
[..]
Wacht ff....ik ga schuimbekkend en stuiptrekkend in een hoekje liggen.
Tering T.quote:
Klinkt als een topavond!quote:Op vrijdag 13 december 2013 22:10 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ed was tyfus lazerus, en dat was in een show van DJ Koelkast waar je naartoe kon bellen met Skype... dus Ed ging aan de mic... en het was 1 groot fiasco.
Ik zie het nog en ben er al 2 minuten geleden aan voorbij gescrolledquote:Op vrijdag 13 december 2013 22:12 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Zelfs met je ogen dicht zie je het nog
quote:Op vrijdag 13 december 2013 22:12 schreef LompeHork het volgende:
[..]
ROB TREK JE BOWLINGSCHOENEN NOU EENS UIT ALS JE OP DE BANK GAAT LIGGEN
Hoe is het leven?quote:
Fuck, terugrennen naar de bowlingbaan voor je eigen schoenenquote:Op vrijdag 13 december 2013 22:12 schreef LompeHork het volgende:
[..]
ROB TREK JE BOWLINGSCHOENEN NOU EENS UIT ALS JE OP DE BANK GAAT LIGGEN
Veul werk, maar nu even een lang weekendje vanaf afgelopen donderdag, genieten dusquote:
Veul werk, nog meer veul werk thuis, en verders zijn gangetjequote:Op vrijdag 13 december 2013 22:15 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Veul werk, maar nu even een lang weekendje vanaf afgelopen donderdag, genieten dusverder R49 en FOK!, weinig nieuws
Daar dan?
quote:
quote:Op vrijdag 13 december 2013 22:15 schreef Kally het volgende:
[..]
Veul werk, nog meer veul werk thuis, en verders zijn gangetje
Ik vermaak me wel en kom de dagen wel door hoorquote:Op vrijdag 13 december 2013 22:16 schreef LompeHork het volgende:
[..]Ucc!
[..]ach, moet ook gebeuren. Beter dat dan geen werk en een beetje doelloos hangen, zeg ik altijd maar
Mooie tijden waren datquote:Op vrijdag 13 december 2013 22:10 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ed was tyfus lazerus, en dat was in een show van DJ Koelkast waar je naartoe kon bellen met Skype... dus Ed ging aan de mic... en het was 1 groot fiasco.
Je blijf maar gewoonquote:Op vrijdag 13 december 2013 22:17 schreef Zokunen. het volgende:
Kak
morgen wat afgesproken waar ik niet meer aan gedacht had, dacht ik lekker uit te kunnen slapen moet ik om 07:15 al weg
O, dat spul. Blij dat het niet mijn werk isquote:Op vrijdag 13 december 2013 22:25 schreef Zokunen. het volgende:
Bleh wat zijn die CBS enquetes lang.
Maar als je het niet invult komen ze langs of gaan ze bellen
Die van het werk vind ik niet erg, daar vul ik ze ook in. Maar dan krijg ik betaald.quote:Op vrijdag 13 december 2013 22:26 schreef ACT-F het volgende:
[..]
O, dat spul. Blij dat het niet mijn werk is
Tattoo?quote:
Lekker warmquote:Op vrijdag 13 december 2013 22:27 schreef robdriessen het volgende:
Kut, m'n schoenen lagen niet meer bij de bowlingbaan. Paar UGGS dan maar meegenomen. Je moet toch wat?
Ga je schamenquote:Op vrijdag 13 december 2013 22:27 schreef robdriessen het volgende:
Kut, m'n schoenen lagen niet meer bij de bowlingbaan. Paar UGGS dan maar meegenomen. Je moet toch wat?
quote:Op vrijdag 13 december 2013 22:27 schreef robdriessen het volgende:
Homoquote:Op vrijdag 13 december 2013 22:27 schreef robdriessen het volgende:
Bitcoins.quote:
tot 100,-quote:Op vrijdag 13 december 2013 22:28 schreef Zokunen. het volgende:
[..]
Vast budget of alles ken en alles mag
quote:Op vrijdag 13 december 2013 22:29 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Nou ja, een paar pipa's dan:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 13 december 2013 22:29 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Nou ja, een paar pipa's dan:
[ afbeelding ]
Je lijkt er sprekend opquote:
Grensverleggendquote:
Een parkaquote:
quote:Op vrijdag 13 december 2013 22:39 schreef Spaghettivreter het volgende:
ZO GAAT IE EEEEEEEEEEEEEEEEELKE DAG!
Ik was net opa's foto van mijn netvlies kwijtquote:Op vrijdag 13 december 2013 22:48 schreef MaryMouse het volgende:
En waarom moet ik nu weer ineens aan Mandelbrot denken
[ afbeelding ]
Ja of doe Jeet Kune Do.quote:Op vrijdag 13 december 2013 22:48 schreef Zokunen. het volgende:
Ik kwam er vandaag achter dat iemand die ik ken wel wat Capoeira training had gehad, dat leek me (mede door Tekken) ook wel echt baas. Maar is toch wel heel anders toen ik wat dieper keek, zang en dans zijn er ook belangrijk bij... *meep* *meep*
quote:Op vrijdag 13 december 2013 22:48 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik was net opa's foto van mijn netvlies kwijt
Moet je nagaan wat er gebeurd als je LSD op heb onder deze muziek lolquote:Op vrijdag 13 december 2013 22:49 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Sorry, kan je nagaan wat deze muziek teweeg brengt
Ik persoonlijk wil het niet wetenquote:Op vrijdag 13 december 2013 22:51 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Moet je nagaan wat er gebeurd als je LSD op heb onder deze muziek lol
Ik moest even wachten tot de kleuren voor mijn ogen weg waren om dit te kunnen lezenquote:Op vrijdag 13 december 2013 22:49 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Sorry, kan je nagaan wat deze muziek teweeg brengt
quote:Op vrijdag 13 december 2013 22:48 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik was net opa's foto van mijn netvlies kwijt
Mooi hèquote:Op vrijdag 13 december 2013 22:52 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik moest even wachten tot de kleuren voor mijn ogen weg waren om dit te kunnen lezen
quote:
Dat pulseren deden ze nog niet toen ze in de '90's bij vrienden aan de muur hingen. Gelukkigquote:
Slaap lekkerquote:Op vrijdag 13 december 2013 22:56 schreef robdriessen het volgende:
Ik ga maar eens omvallen. Slaap lekker allemaal. En EGGSTC IS DE MEESTER![]()
wtf!quote:Op vrijdag 13 december 2013 22:56 schreef robdriessen het volgende:
quote:Op vrijdag 13 december 2013 22:56 schreef robdriessen het volgende:
quote:Op vrijdag 13 december 2013 22:56 schreef robdriessen het volgende:
Ik ben altijd voor vrijgave geweest, uit principiële redenen.quote:Op vrijdag 13 december 2013 22:56 schreef Zokunen. het volgende:
Vandaag las ik iets van een rechter die coke wou legaliseren.
Moest in eerste instantie wel lachen, maar toen ik las dat het voornamelijk door het versnijden schadelijk zo zijn kon ik me er eigenlijk best in vinden. Coke en wiet hebben in principe niet zulke grote gevolgen, dus dan valt er voor regulatie echt wat te zeggen. Vooral als je dan gegarandeerd "goed" spul krijgt.
De maya's kouwden al op de bladeren van de coke-plant. En in de oorspronkelijke Coca-Cola zat ook een extract van de bladeren van de coke-plant.quote:Op vrijdag 13 december 2013 22:56 schreef Zokunen. het volgende:
Vandaag las ik iets van een rechter die coke wou legaliseren.
Moest in eerste instantie wel lachen, maar toen ik las dat het voornamelijk door het versnijden schadelijk zo zijn kon ik me er eigenlijk best in vinden. Coke en wiet hebben in principe niet zulke grote gevolgen, dus dan valt er voor regulatie echt wat te zeggen. Vooral als je dan gegarandeerd "goed" spul krijgt.
quote:Op vrijdag 13 december 2013 22:59 schreef Kally het volgende:
Ik ga er ook vandoor, kind ophalen en alles
Uc en Muis?quote:Op vrijdag 13 december 2013 23:01 schreef EggsTC het volgende:
Wie zijn die andere 2 dan, er luisteren er 4.
In principe ben ik het met je eens, je moet zelf kunnen beslissen wat je zelf doet, zolang je er geen anderen mee in gevaar brengt, of jezelf echt schade toebrengt.quote:Op vrijdag 13 december 2013 22:57 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ik ben altijd voor vrijgave geweest, uit principiële redenen.
quote:Op vrijdag 13 december 2013 23:05 schreef Uccie het volgende:
Ik luister wel, maar ga wel vast lekker in mijn bedje liggen en alles.
Droom zachtquote:Op vrijdag 13 december 2013 23:05 schreef Uccie het volgende:
Ik luister wel, maar ga wel vast lekker in mijn bedje liggen en alles.
Daar verkijk je je op. Coke zou nooit legaal moeten worden of in de winkel verkocht moeten worden, iedereen raakt verslaafd (vanaf kinds af aan) en dat is geen goeie vordering.quote:Op vrijdag 13 december 2013 23:05 schreef Zokunen. het volgende:
[..]
In principe ben ik het met je eens, je moet zelf kunnen beslissen wat je zelf doet, zolang je er geen anderen mee in gevaar brengt, of jezelf echt schade toebrengt.
Van coke ga je (voor zover ik weet) geen rare dingen doen en schijnt ook niet zo heel slecht voor je te zijn. Maar meth ofzo moet je echt niet vrijgeven, dan kan je bij het volgende stoplicht je oor oprapen.
Iedereen?quote:Op vrijdag 13 december 2013 23:07 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Daar verkijk je je op. Coke zou nooit legaal moeten worden of in de winkel verkocht moeten worden, iedereen raakt verslaafd (vanaf kinds af aan) en dat is geen goeie vordering.
Probleem alleen met verbieden is en blijft gewoon dat het dan nog aantrekkelijker kan worden om het juist wél te gebruiken.quote:
Kan, maar er is nog een probleem, we kunnen die zooi hier niet verbouwen.... en colombia wil hun geld eraan verdienen en veel ook... dus hoe ga je dat shipment-technisch regelen.quote:
Ja, voor de verandering..maar ik ben nu echt zoooo moe.quote:
Niet iedereen rookt. En lang niet iedereen die rookt is verslaafd. Ik, en nog wat anderen zijn wel het levende bewijs. Coke is een verleidelijke drug, net als nicotine, maar genoeg mensen die nee kunnen zeggen.quote:
quote:Op vrijdag 13 december 2013 23:13 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja, voor de verandering..maar ik ben nu echt zoooo moe.
Zie je vast morgenavond wel.
Coke aan kinderen geven is killing man. En dat zal gebeuren dan. Vanaf 15.quote:Op vrijdag 13 december 2013 23:14 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Niet iedereen rookt. En lang niet iedereen die rookt is verslaafd. Ik, en nog wat anderen zijn wel het levende bewijs. Coke is een verleidelijke drug, net als nicotine, maar genoeg mensen die nee kunnen zeggen.
Ik denk ik later, ouders komen eten.quote:Op vrijdag 13 december 2013 23:14 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Mooie dromen Uccie, en morgen gezond weer op
vanaf 19:00 ben ik present
Uh, ja, dus Vout niet meer verwijten dat je oorAids oplooptquote:Op vrijdag 13 december 2013 23:16 schreef Uccie het volgende:
AAAAAAAAAAUUUUUUUUWWWWWWW MIJN OREN!!!!
Is nu ook wel verkrijgbaar hoor. Genoeg dealers die het moraal van een baksteen hebben.quote:Op vrijdag 13 december 2013 23:15 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Coke aan kinderen geven is killing man. En dat zal gebeuren dan. Vanaf 15.
Ik weet er alles van.quote:Op vrijdag 13 december 2013 23:17 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Is nu ook wel verkrijgbaar hoor. Genoeg dealers die het moraal van een baksteen hebben.
Ik zou niet durven, maar dit is de enige soort muziek die ik gewoon echt niet kan horen.quote:Op vrijdag 13 december 2013 23:17 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Uh, ja, dus Vout niet meer verwijten dat je oorAids oploopt
En dat is het gevaar he... velen onzekere mensen zien het als "wondermiddel" omdat ze zelfverzekerd worden. Nou, try speed... dan is dat nog 10 keer zo gek.quote:Op vrijdag 13 december 2013 23:19 schreef Zokunen. het volgende:
Ik vond zelf coke minder verleidelijk/tof dan wiet of bier. Oké ook maar 1x gehad, maar het enige wat het echt voor me deed was dat ik wat meer ging praten. En eigenlijk is dat juist goed voor me
Maar iedereen reageert anders dus een zekere regulatie zal altijd nodig zijn.
Er is nog geen Muis klassiek op zondag geweestquote:Op vrijdag 13 december 2013 23:18 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik zou niet durven, maar dit is de enige soort muziek die ik gewoon echt niet kan horen.
Maar genoeg mensen die het heerlijk vinden.
Speaking of which....ik hdb toch nog geen Muis' klassiek op zondag gemist hè
quote:Op vrijdag 13 december 2013 23:22 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Er is nog geen Muis klassiek op zondag geweest
Ik denk dat de eerste show op 25 december gaat worden.... een Klassieke Kerst Brunch
Je hebt wel Muis draait breed gemist, en eerder deze week mijn 2 uurtjes Tour de Muis
Geeft toch nietsquote:Op vrijdag 13 december 2013 23:24 schreef Uccie het volgende:
[..]maar ik moest echt even in mijn huis aan de slag. En zondag lag ik met hoofdpijn in bed.
Kerstbrunch...hoop dat ik kan luisteren, maar denk het wel.
Enigma kan ik zeer zeker waarderenquote:Op vrijdag 13 december 2013 23:25 schreef EggsTC het volgende:
De hardcore is al weg hoorintunen met die handel
En dat is precies wat ik bedoel met verleidelijk. Niet zozeer lichamelijk verslavend, maar vooral geestelijk. Ik was spontaan nuchter na een klein lijntje. Nu snap ik het gecombineerd gebruik ook beter.quote:Op vrijdag 13 december 2013 23:21 schreef EggsTC het volgende:
[..]
En dat is het gevaar he... velen onzekere mensen zien het als "wondermiddel" omdat ze zelfverzekerd worden. Nou, try speed... dan is dat nog 10 keer zo gek.
En daar raken mensen verslaafd van.
Ja maar als je door blijft zuipen is de koppijn niet meer te houden.quote:Op vrijdag 13 december 2013 23:29 schreef ACT-F het volgende:
[..]
En dat is precies wat ik bedoel met verleidelijk. Niet zozeer lichamelijk verslavend, maar vooral geestelijk. Ik was spontaan nuchter na een klein lijntje. Nu snap ik het gecombineerd gebruik ook beter.
Je moet ze sowieso niet combinerenquote:Op vrijdag 13 december 2013 23:29 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ja maar als je door blijft zuipen is de koppijn niet meer te houden.
Ik nietquote:
Beterschap dan ACT-Fquote:Op vrijdag 13 december 2013 23:31 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ik denk niemand. Ik ga ook zo, een beetje ziekig
Daarom heb ik ook nooit wat "zwaarders" geprobeerd.quote:Op vrijdag 13 december 2013 23:21 schreef EggsTC het volgende:
[..]
En dat is het gevaar he... velen onzekere mensen zien het als "wondermiddel" omdat ze zelfverzekerd worden. Nou, try speed... dan is dat nog 10 keer zo gek.
En daar raken mensen verslaafd van.
Ik heb zo'n beetje alles geprobeerd wat je kan bedenken, behalve hero.quote:Op vrijdag 13 december 2013 23:35 schreef Zokunen. het volgende:
[..]
Daarom heb ik ook nooit wat "zwaarders" geprobeerd.
Dat ze toen minder technieken hadden. En dit nu nóg steeds mee kan met de hedendaagse GOA, die kerel (man with no name) was destijds vér zijn tijd vooruit.quote:
De beste drug die er isquote:Op vrijdag 13 december 2013 23:39 schreef Stenvh het volgende:
[..]
Ik heb hier zo juist een uur naar gekeken!!!
quote:Op vrijdag 13 december 2013 23:41 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Dat ze toen minder technieken hadden. En dit nu nóg steeds mee kan met de hedendaagse GOA, die kerel (man with no name) was destijds vér zijn tijd vooruit.
En WTquote:Op vrijdag 13 december 2013 23:51 schreef MaryMouse het volgende:
't is al vroeg slapen op een vrijdag R49 avond
Waar zijn een Ruler, een Kat, een ToT en de andere nachtbrakers
npquote:Op vrijdag 13 december 2013 23:53 schreef MaryMouse het volgende:
Bedankt voor de geestverruimende muziek
WT zal wel aan de whisky zittenquote:
quote:
Er was er hier vanmiddag of gister eentje die wilde allerlei van die troep er in hebben.quote:Op vrijdag 13 december 2013 23:56 schreef MaryMouse het volgende:
Uh, de gup playlist mag ook wel eens een update hebben...... of zitten hier echt zoveel tieners die graag naar de muziek van 't huis Anubis luisteren
Eén iemand die dus blijkbaar belangrijk genoeg was om Rob allerlei tienersjit in de playlist te laten zettenquote:Op zaterdag 14 december 2013 00:01 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Er was er hier vanmiddag of gister eentje die wilde allerlei van die troep er in hebben.
Edison cylinders hoor je hier niet heel vaak neequote:Op zaterdag 14 december 2013 00:03 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Eén iemand die dus blijkbaar belangrijk genoeg was om Rob allerlei tienersjit in de playlist te laten zetten
Ow, wacht, ik vergeet te vaak dat FOK! een tienersite is
Oh, dat kan ik wel goed maken hoorquote:Op zaterdag 14 december 2013 00:04 schreef Zokunen. het volgende:
[..]
Edison cylinders hoor je hier niet heel vaak nee
Ik heb het wel eens gedraaid, maar niet bijzonder populairquote:Op zaterdag 14 december 2013 00:06 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Oh, dat kan ik wel goed maken hoor![]()
Verkeerde tijdstip gedraaid denk ik. Kat draait ook wel eens wat ouds, en Melting heeft voor later vandaag ook wat oudjes op het programma staanquote:Op zaterdag 14 december 2013 00:07 schreef Zokunen. het volgende:
[..]
Ik heb het wel eens gedraaid, maar niet bijzonder populair
PM/dm en zoquote:
quote:Op zaterdag 14 december 2013 00:52 schreef Zokunen. het volgende:
Ik ga vlak.
Probeerde te dichten in het Engels.
Taalkundig geen probleem,
Maar het staat als leem.
lisa, amy en shelly moeten er nog bij inquote:Op vrijdag 13 december 2013 23:56 schreef MaryMouse het volgende:
Uh, de gup playlist mag ook wel eens een update hebben...... of zitten hier echt zoveel tieners die graag naar de muziek van 't huis Anubis luisteren
Aha.... gelukkig maar dan.quote:Op zaterdag 14 december 2013 10:56 schreef sararaats het volgende:
[ afbeelding ]
voor
[ afbeelding ]
sinds gisteren
het gaat beter met m'n rugpijn
Ik had een feestje bij de buren.quote:Op vrijdag 13 december 2013 23:51 schreef MaryMouse het volgende:
't is al vroeg slapen op een vrijdag R49 avond
Waar zijn een Ruler, een Kat, een ToT en de andere nachtbrakers
Badder haar'ie dag?quote:Op zaterdag 14 december 2013 11:47 schreef sararaats het volgende:
ik mag m'n haar 48 uur niet wassen dus maandag badderdag
Moet dan op een Hitzone CD gestaan hebben of zo. Ja, een update is weer eens aan de orde. Zal ik ook wat Amy er uit halen (arme ToT)quote:Op vrijdag 13 december 2013 23:56 schreef MaryMouse het volgende:
Ga eens wat mee met de tijd, zegquote:Op zaterdag 14 december 2013 00:05 schreef MaryMouse het volgende:
@Rob, alsjeblieft knal er dan wat meer van Marlene DIetrich en Vera Lynn in. Ik ben inmiddels ook wel uitgekeken op Sag mir wo die blumen sind![]()
Half eindejaarslotquote:Op zaterdag 14 december 2013 12:06 schreef BredeBroeder het volgende:
Kerstcadeau voor een 22 jarige zus onder de 15,-, iets wat je alleen aan het einde van het jaar kan geven, ik weet niks
Zoiets?quote:Op zaterdag 14 december 2013 12:06 schreef BredeBroeder het volgende:
Kerstcadeau voor een 22 jarige zus onder de 15,-, iets wat je alleen aan het einde van het jaar kan geven, ik weet niks
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
quote:Op zaterdag 14 december 2013 12:01 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Moet dan op een Hitzone CD gestaan hebben of zo. Ja, een update is weer eens aan de orde. Zal ik ook wat Amy er uit halen (arme ToT)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |