Ik heb mijn geld de afgelopen anderhalf jaar verhonderdvoudigd, door geen reet te doen.quote:Op zaterdag 14 december 2013 10:10 schreef ABombali het volgende:
Day traden kan winstgevender zijn dan afwachten? Ik heb mijn geld de afgelopen 3 weken vervijfvoudigt door te daytraden...als ik had afgewacht in bitcoin of litecoin, dan had ik in die 3 weken misschien niet eens verdubbeld...(dat was ik eerst van plan).
En hoe weet je dat zeker? Alleen death and taxes zijn toch zeker?quote:Op zaterdag 14 december 2013 10:16 schreef SosuaCafe het volgende:
Daytraden doe ik alleen als ik zeker weet dat het met winst kan.
Doordat jij ook zo slim was door er vroeg bij te zijn.quote:Op zaterdag 14 december 2013 10:23 schreef Jace_TBL het volgende:
[..]
Ik heb mijn geld de afgelopen anderhalf jaar verhonderdvoudigd, door geen reet te doen.
Resultaten uit het verleden bieden geen garantie voor de toekomst?quote:Op zaterdag 14 december 2013 10:23 schreef Jace_TBL het volgende:
[..]
Ik heb mijn geld de afgelopen anderhalf jaar verhonderdvoudigd, door geen reet te doen.
Geldt dat voor daytraden of afwachten?quote:Op zaterdag 14 december 2013 10:30 schreef ABombali het volgende:
Resultaten uit het verleden bieden geen garantie voor de toekomst?
Heel apart is die bezig. Zag 'm 30% dalen in een half uur ofzo.quote:Op zaterdag 14 december 2013 10:33 schreef brombeer_ het volgende:
Was niet zo lekker wakker worden toenet toen ik zag dat quark op 16999 stond![]()
Gelukkig trekt het alweer een beetje bij.
Maar hij staat nu als het goed is op die chinese exchange toch?quote:Op zaterdag 14 december 2013 10:34 schreef FastFox91 het volgende:
[..]
Heel apart is die bezig. Zag 'm 30% dalen in een half uur ofzo.
Doge is uit een hand gelopen grap. Quark schijnt veiliger te zijn omdat ze gebruik maken van verschillende algoritmes. Of het alleen voor speculatie gebruikt wordt, ligt aan de gebruikers en niet echt aan de munt. Bitcoin is groot en robuust, maar transacties duren te lang om ook simpel te gebruiken in de winkel. Litecoin gaat dan wel sneller, maar nadeel is dat het minen binnenkort ook met asic hardware kan, geloof ik.quote:Op zaterdag 14 december 2013 10:35 schreef Jace_TBL het volgende:
Hebben die random altcoins zoals quark en doge nou nog iets wezenlijks te bieden, of is het puur een speculatief vehikel?
Van NMC of PPC zie ik nog wel de meerwaarde, daar zit nog iets achter wat significant anders is dan bitcoins. Maar al die andere meuk..?
Oh, verkeerd.quote:Op zaterdag 14 december 2013 10:39 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
Dgc bedoel je? Dat is digital coin
Volgens mij nog niet.quote:Op zaterdag 14 december 2013 10:37 schreef brombeer_ het volgende:
[..]
Maar hij staat nu als het goed is op die chinese exchange toch?
Had wel een kleine stijging verwacht.
Over het algemeen ben ik het met je eens, er zijn veel pump and dump coins.quote:Op zaterdag 14 december 2013 10:35 schreef Jace_TBL het volgende:
Hebben die random altcoins zoals quark en doge nou nog iets wezenlijks te bieden, of is het puur een speculatief vehikel?
Van NMC of PPC zie ik nog wel de meerwaarde, daar zit nog iets achter wat significant anders is dan bitcoins. Maar al die andere meuk..?
Zoals?quote:Op zaterdag 14 december 2013 10:44 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Maar Doge is gewoon een belachelijk uit de hand gelopen grap. And I love it, is wel eens leuk om wat minder serieuze dingen te doen met cryptocurrency.
Meen je niet? Tijd om mijn quarks te verkopen danquote:Op zaterdag 14 december 2013 10:44 schreef Duuc-nl het volgende:
In plaats van quark heeft btc38 digital coin en apc (apple credits coin?) toegevoegd
Ja maar je kan er volgens mij nog niet mee traden:quote:Op zaterdag 14 december 2013 10:46 schreef Maxbet het volgende:
Ik zie Quark gewoon op BTC38![]()
http://www.btc38.com/altcoin/qrk/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |