SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
zoiets vermoedde ik ook al; moet wel zeggen dat ik het een chique fiets vind, mooie carbon look...maar is een goed merk ook niet iets waard? of kan ik beter voor een slechter merk gaan met 105 of ultegra?quote:Op vrijdag 13 december 2013 21:29 schreef MCH het volgende:
Voor hetzelfde geld heb ik ultegra gekocht dus een deel van dit geld betaal je voor het merk.
Maar ga je er ook sneller van fietsen als pannenkoek?quote:Op vrijdag 13 december 2013 23:49 schreef Tommeke het volgende:
Atmos was tot 2005 het topmodel.
Ionos tot 2010 ofzo.
Aeon huidig topmodel.
De Aeon is echt merkbaar lichter en heeft meer ventilatiegangen dan de Ionos en Atmos.
Allen hebben hetzelfde Rocloc systeem.
Nee man. Dan moet je een Giro Air Attack of Specialized Evade ofzo hebben. Geen ventilatiegaten en dus super aerooooo!!!quote:Op zaterdag 14 december 2013 00:16 schreef MCH het volgende:
[..]
Maar ga je er ook sneller van fietsen als pannenkoek?
Ja, zit fucking lekker. Maar met mijn dikke kop en dus maatje L een fucking paddestoel. Dus hou ik het maar bij een Bell en volgend jaar met een beetje mazzel een gesponsorde LAS.quote:
Goeie! Thnx!quote:Op zaterdag 14 december 2013 08:21 schreef kanovinnie het volgende:
Niet met al je andere spul mee. Zou ff de handwas doen
mevrouw kaas zegt behandelen met Dreft.quote:Op zaterdag 14 december 2013 00:36 schreef Tommeke het volgende:
Godverdomme net op m'n bek gegaan met een alleycat. Ik ging vol door een bocht waar allemaal olie bleek te liggen. Gelukkig alleen maar wat rosbief op m'n been en arm en geen materiële schade buiten dat m'n mooie Assos broekje nu vol met olie zit. M'n collega was op dezelfde plek op z'n bek gegaan en had z'n broek kapot.
Iemand wastips?
Morgen heb ik wel zin an een ritje, vandaag ga ik even naar 't krachthonk. Ik weet alleen niet of ik zin heb in heuvels, gewoon een poldertoertje 100/120km zou al voldoende zijn.quote:Op vrijdag 13 december 2013 19:18 schreef Gripper het volgende:
[..]
Heb je zin in een mooi ritje hierzo met wat heuvels? Kun je ook de lampjes weer terugkrijgen. Ik heb allebei de dagen tijd.
quote:Op zaterdag 14 december 2013 08:54 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
mevrouw kaas zegt behandelen met Dreft.
Ga op vakantiequote:
Succes manquote:Op zaterdag 14 december 2013 09:57 schreef buzz1291 het volgende:
Klaar, aangekleed en gereed voor de derde training van dit nieuwe seizoen. Ritje op de weg van 60-65km met de handjes boven op het stuur. Maar echt veel zin heb ik niet in dat grauwe grijze weer. En oh ja, de Vittoria's zijn vervangen door type tractorband, een setje nieuwe Fortezza's.
Ga volgende week even kijken of ik nog iets voor een mooi prijsje tegenkom voor een weekje gran canaria in week 1. Anders gaat die week fietsen op gc waarschijnlijk pas plaatsvinden in maartquote:Op zaterdag 14 december 2013 10:00 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ga op vakantie
[..]
Succes man
Dat is mooi, het is hier weer smerig en natquote:Op zaterdag 14 december 2013 10:03 schreef muzas het volgende:
[..]
Ik zit al in mn kleertjes. Het is prachtig hier!
Ben er afgelopen jaar ook geweest, is lekker fietsen daarquote:Op zaterdag 14 december 2013 10:11 schreef Patroon het volgende:
Hier mooi weer. Zonnetje begint door te komen. @Yankee, wij zitten eind maart ook op gc.
Daar zat ik ook al aan te denken. Zal het ff proberenquote:Op zaterdag 14 december 2013 08:54 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
mevrouw kaas zegt behandelen met Dreft.
De lucht (was) prachtig ja, maar straten lekker nat.quote:Op zaterdag 14 december 2013 10:03 schreef muzas het volgende:
[..]
Ik zit al in mn kleertjes. Het is prachtig hier!
Ja, deze moet je hebben, die heb ik ook, ik had altijd koude handen met fietsen maar met deze heb ik geen last meer:quote:Op zaterdag 14 december 2013 10:32 schreef cherrycoke het volgende:
weet iemand nog goede winterhandschoenen, niet waar mijn vingertoppen alsnog door bevriezen?
Bij salden zijn wel de gewone XLRs in de kerstactie. http://www.salden.nl/default.asp?pid=53&fs=14584&catid=3981quote:Op vrijdag 13 december 2013 22:22 schreef Oksel het volgende:
Ik wil graag setje van dees voor kerst. Als iemand die in de aanbieding ziet..![]()
[ afbeelding ]
Bullet Ultra Dark Label 50mm.
Van 690 voor 690? Of is dat een foutje en zijn ze normaal duurder?quote:Op zaterdag 14 december 2013 11:56 schreef eentwee het volgende:
[..]
Bij salden zijn wel de gewone XLRs in de kerstactie. http://www.salden.nl/default.asp?pid=53&fs=14584&catid=3981
Net wakker blijkbaar. Wij gaan naar Mallorcaquote:Op zaterdag 14 december 2013 10:23 schreef Yankee het volgende:
[..]
Ben er afgelopen jaar ook geweest, is lekker fietsen daar
Is dat volgeblafte nest nou al verkocht ofwa? Morgen zin in een rondje Kromme Mijdrecht? Vanaf Gouda bij de sluis over 't dijkje naar Haastrecht, dan via Hekendorp naar Niewerbrug, richting Woerden aan de overkant van de Oude Rijn, dan naar Woerdens Verlaat, Uithoorn, Vrouwenakker en weer terug langs 't Aarskanaal.quote:Op zaterdag 14 december 2013 11:15 schreef Gripper het volgende:
Blauw en zonnig hier hoor. Wel zeiknatte straten... Eerst nog even wachten tot er zometeen een marktplaats Pipo langskomt om ons oude bed op te halen. Hopelijk niet zo'n psycho type
Nou inderdaad. De blubber zit echt overalquote:Op zaterdag 14 december 2013 11:03 schreef ddx het volgende:
[..]
De lucht (was) prachtig ja, maar straten lekker nat.
Naja ik ga me nu ook omkleden en ff rondje doen.
T was een leuk studentenmeisje, dus ik heb r even voorgedaan hoe goed het bed kraakjes-vrij was en daarna nam ze alles, ook die vieze bevlekte matrassen, mee voor 80¤quote:Op zaterdag 14 december 2013 13:54 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Is dat volgeblafte nest nou al verkocht ofwa? Morgen zin in een rondje Kromme Mijdrecht? Vanaf Gouda bij de sluis over 't dijkje naar Haastrecht, dan via Hekendorp naar Niewerbrug, richting Woerden aan de overkant van de Oude Rijn, dan naar Woerdens Verlaat, Uithoorn, Vrouwenakker en weer terug langs 't Aarskanaal.
https://maps.google.nl/ma(...)sz=13&via=8&t=m&z=10
Niet te vroeg want morgenochtend is het wat nattig. 11:00 meeten in Gouda oid.
Bij dat Cafeetje in Hekendorp onderaan de dijk waar altijd fietsen buiten staan, ze hebben er vast lekkere koffie.quote:Op zaterdag 14 december 2013 15:11 schreef Gripper het volgende:
[..]
T was een leuk studentenmeisje, dus ik heb r even voorgedaan hoe goed het bed kraakjes-vrij was en daarna nam ze alles, ook die vieze bevlekte matrassen, mee voor 80¤
Ff 3 dagen op de grond en woensdag komt de boxspring.
Rondje ziet er goed uit, doen we zo. Waar afspreken, ergens waar ze lekkere koffie hebben?
Ja ik heb ook leuk rondje gefietst.quote:Op zaterdag 14 december 2013 14:49 schreef muzas het volgende:
[..]
Nou inderdaad. De blubber zit echt overalMaar dat was het zeker waard.
Nou ik moet toch ook ff bekennen dat je niet de enige bent die dit overkomt. Ben ook wel eens eigenwijs geweest en plaatjes zonder montage vet gemonteerd. Na een paar jaar met geen mogelijkheid meer los te krijgen, en uitboren lukte dus ook niet. Daaaag Shimanco MTB schoenen.quote:Op zaterdag 14 december 2013 19:49 schreef Oksel het volgende:
M'n ATB schoenen gesloopt. Kreeg 't plaatje er niet meer af, doorgedraaid moertje. Dus dacht; efkes uitboren. Dat was geen succes..
Iemand een tip voor een goede ATB schoen?
Daarom zitten er in dat onderplaatje in de zool ook 4 gaatjes. Als je er 2 vernaggelt heb je er daarna nog 2quote:Op zaterdag 14 december 2013 22:43 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Nou ik moet toch ook ff bekennen dat je niet de enige bent die dit overkomt. Ben ook wel eens eigenwijs geweest en plaatjes zonder montage vet gemonteerd. Na een paar jaar met geen mogelijkheid meer los te krijgen, en uitboren lukte dus ook niet. Daaaag Shimanco MTB schoenen.
Leuk rondje! Ik heb morgen een cross op het programma staan, maar de volgende keer hou ik mij aanbevolen voor zo'n rit!quote:Op zaterdag 14 december 2013 13:54 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Is dat volgeblafte nest nou al verkocht ofwa? Morgen zin in een rondje Kromme Mijdrecht? Vanaf Gouda bij de sluis over 't dijkje naar Haastrecht, dan via Hekendorp naar Niewerbrug, richting Woerden aan de overkant van de Oude Rijn, dan naar Woerdens Verlaat, Uithoorn, Vrouwenakker en weer terug langs 't Aarskanaal.
https://maps.google.nl/ma(...)sz=13&via=8&t=m&z=10
Niet te vroeg want morgenochtend is het wat nattig. 11:00 meeten in Gouda oid.
Ik had 20 km nodig om er een beetje zin in te krijgen maar daarna ging het wel aardig al is het wel overal een bende op de weg. 59 km gereden. Toch die MTB nog maar eens startklaar gemaakt met een setje semi slicks er onder. Kunnen we morgen er nog een rit aan vastplakken en wie weet ga ik het nog eens zo leuk vinden in dat smerige weer dat ik ook een set schijnwerpers aanschaf.quote:Op zaterdag 14 december 2013 22:53 schreef Gripper het volgende:
[..]
Daarom zitten er in dat onderplaatje in de zool ook 4 gaatjes. Als je er 2 vernaggelt heb je er daarna nog 2
Hoe ging het trainen, ondanks koud en nat en niet helemaal de goesting om te gaan?
misschien dat je met een adapterplaat er nog iets van kan maken , maar als het goedkope kut schoenen zijn zou ik die moeite sparenquote:Op zaterdag 14 december 2013 23:12 schreef Oksel het volgende:
Door 't boren verhitte 't plaatje de zool in die mate dat 't smolt
Kan er wel een plaatje staal tussen zetten. Maarja. Ben niet bepaald een metaalbewerker.
[ afbeelding ]
Deze man wel.
voor een degelijke tweedehands denk ik dat je toch minimaal 400 euro moet uitgeven.quote:Op zondag 15 december 2013 09:28 schreef wes. het volgende:
Een hele korte en simpele vraag.
Kan ik voor 150-180 euro een fatsoenlijke 2de hands fiets kopen of is dat niet reëel ?
Doel: trainen om over 6 mnd met vrienden mee de mont Ventoux te beklimmen
Dit ja.quote:Op zondag 15 december 2013 09:38 schreef Tommeke het volgende:
Voor dat geld krijg je een fiets waarmee je niet veilig die Ventoux afdaalt
Remmen ed. zijn dan van inferieure kwaliteit.
Rond de 500 is ook al wel te doenquote:Op zondag 15 december 2013 09:59 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dit ja.
Sowieso een fiets van 180 euro kopen om daarmee een berg op te fietsen en weer af te dalen. Waarschijnlijk met een 20 jaar oud roestig ding![]()
Doe jezelf een lol en maak er 750 of 1000 euro van.
True, maar dan heb je nog geen kleding/helm/bril/schoenen/bidons/reservemateriaalquote:
Als je heel veel geluk hebt kan het. Ik heb ooit wel eens een stalen 531 racefiets voor 150 euro weggegeven. En die was in een uitstekende staat maar stond in de weg.quote:Op zondag 15 december 2013 09:28 schreef wes. het volgende:
Een hele korte en simpele vraag.
Kan ik voor 150-180 euro een fatsoenlijke 2de hands fiets kopen of is dat niet reëel ?
Doel: trainen om over 6 mnd met vrienden mee de mont Ventoux te beklimmen
Daar vroeg hij toch ook niet naar. Of wel soms?quote:Op zondag 15 december 2013 10:07 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
True, maar dan heb je nog geen kleding/helm/bril/schoenen/bidons/reservemateriaal
Das ook zo.quote:Op zondag 15 december 2013 10:42 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Daar vroeg hij toch ook niet naar. Of wel soms?
Ik maak me sterk dat er nog een ik weet niet hoeveel Gazelle Champion Mondial AA Specials ergens vergeten in schuurtjes moeten hangen gezien de productie aantallen uit die tijd. Beetje poetsen,alle rubber, kabels en alle kogels vervangen, dan maak je daar toch voor weinig een aardige instapper van. Maar je moet er maar één weten te vinden.quote:Op zondag 15 december 2013 10:40 schreef dop het volgende:
wat buzz en kaasplankje zeggen klopt wel , alleen is er in die prijsklasse ook heel veel schroot tekoop.
dus de kans dat je voor dat geld een geschikte en veilige fiets koopt is dus behoorlijk klein.
en reken in elk geval boven op je aanschafprijs wat onderhoudskosten voor remmen kabels en banden
je wil niet vlak voor een haarspeldbocht ontdekken dat je kabels of remen toch niet helemaal waren wat je er van dacht.
en ook te ver ingesleten velg rand kan je verassingen bezorgen , volgens mij heeft kaas daar ook nog wel een mooie foto van
Laten we eerlijk zijn.. 't slaat nergens op dat je een Marmotte kan fietsen, maar je niet 10x kan opdrukkenquote:Op zondag 15 december 2013 11:36 schreef Patroon het volgende:
Heb vanochtend weer rug getraind in de sportschool. Kom daar nu zo'n 3-4x per week. Merk dat ik door een sterker bovenlichaam ook lekkerder op de fiets zit.
Bij wijze van spreken he Kanoquote:Op zondag 15 december 2013 14:00 schreef kanovinnie het volgende:
Iedereen kan toch wel 10 keer opdrukken?
Joop Zoetmelk kon dat in zijn beste jaren echt niet. En daar spiegel ik me dan maar aan. Want als je voor dat soort oefeningen naar de sportschool moet...quote:Op zondag 15 december 2013 14:00 schreef kanovinnie het volgende:
Iedereen kan toch wel 10 keer opdrukken?
Zondagochtendquote:
Leuk man, bij elke post 15min lopen naast je fiets voordat je mag stempelen. Kan je ondertussen wel mooi naar je super dure fiets kijken.quote:Op zondag 15 december 2013 14:39 schreef Mansjester het volgende:
Ik heb me ingeschreven voor de 11stedentocht
Gr gr een super dikke zondag toerder op een super dure fiets.
komt dit van dezelfde patroon die aan het opscheppen was over zijn 33 gemiddeld tijdens de elfstedentocht?quote:Op zondag 15 december 2013 14:41 schreef Patroon het volgende:
[..]
Leuk man, bij elke post 15min lopen naast je fiets voordat je mag stempelen. Kan je ondertussen wel mooi naar je super dure fiets kijken.
Dat mag niet eensquote:Op zondag 15 december 2013 14:44 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
komt dit van dezelfde patroon die aan het opscheppen was over zijn 33 gemiddeld tijdens de elfstedentocht?
Als je in de 1e groep start hoef je alleen maar bij de 3 tijdscontroles te wachten hequote:Op zondag 15 december 2013 14:44 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
komt dit van dezelfde patroon die aan het opscheppen was over zijn 33 gemiddeld tijdens de elfstedentocht?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |