Ik zat op de auto die dag. Dat was ook niet overal even fijn. Rc's vol door de sneeuw duwen. Om vervolgens aangetekende gaan rijden in een gebied waar niet gestrooid mag worden. Nog nooit zo koud gehad in de auto. Daarna opwarmen met een broodje rookworst en weer door met een haalrit. Dagen van 06.00 tot 19.30quote:Op dinsdag 17 december 2013 15:02 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
die dag weet ik nog ja. Dat was met de slee bezorgen
Voor de rest was het behoorlijk druk, maar mijn wijk was er mooi op tijd
Ik had een Mercedes sprinter bij me.quote:Op dinsdag 17 december 2013 15:22 schreef Peterselieman het volgende:
met die sneeuw kun je als auto beter een Citroën Berlingo of een Renault Kangoo bij je hebben dan een VW Caddy. Die laatste is namelijk net iets zwaarder dan die eerste twee, waardoor je sneller vast komt te zitten
Bij mij zijn ze inderdaad allemaal verdwenen toen we overgingen naar de nieuwe kleding.quote:Op dinsdag 17 december 2013 14:59 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
leuk en aardig, maar ik dacht dat de budgetpunten al vervallen waren
Bij ons is het op donderdag altijd drukker dan dinsdag...dus we gaan het meemakenquote:Op dinsdag 17 december 2013 15:40 schreef Rafierafie het volgende:
Ik kan ook niet zeggen dat ik erg onder de indruk was van de drukste dag van het jaar.
Als je kijkt naar het aantal stukken per adres was het druk. Qua gewicht stelde het niks voor. De afgelopen weken heeft mijn rug het zwaarder te verduren gehad op de dinsdagen
Moet ik erg bang zijn voor aanstaande donderdag dan?
Maar in ieder geval geen HAH en dat scheelt echt enorm! (sowieso hoef je die tassen niet mee te slepen)quote:Op dinsdag 17 december 2013 15:47 schreef blanket het volgende:
[..]
Bij ons is het op donderdag altijd drukker dan dinsdag...dus we gaan het meemaken
ook handigquote:Op dinsdag 17 december 2013 15:35 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik had een Mercedes sprinter bij me.
ach, dat was vandaag maar één halfvol tasjequote:Op dinsdag 17 december 2013 15:59 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Maar in ieder geval geen HAH en dat scheelt echt enorm! (sowieso hoef je die tassen niet mee te slepen)
Ja hoor, de inspectie faalt en dan mogen de postbedrijven het maar oplossen. Op eigen kosten natuurlijk, ze mogen wel wat scanners lenen.quote:Postbedrijven kunnen scanners van de douane lenen om pakketten te controleren op verboden vuurwerk. Dat heeft minister Opstelten geantwoord op vragen van de PvdA.
Hij benadrukte dat het de verantwoordelijkheid van de bedrijven zelf is om werk te maken van deze controles.
Bij ons zaten ze bij sommige teams om half 3 nog voor te bereiden. En voor mijn eerste wijk had ik 7 tassen! Dus het was wel behoorlijk druk hier, hoor!quote:Op dinsdag 17 december 2013 13:09 schreef dud0r het volgende:
[..]
Plus dat afgelopen weekend jan en alleman kaarten heeft zitten schrijven.
Kwart over 12 was alles klaar hier. Als dit de drukste dag was dan stelt de rest van de kerst niks voor.
Verwar "drukste dag" niet met "zwaarste dag"! Kerstkaartjes zijn klein en wegen bijna niks, dus het kan best zijn dat je maar een paar tassen hebt, en dat het toch in absolute aantallen (dus niet in kg's!!) veel meer is dan een hele drukke donderdag.quote:
Als de prognose een beetje klopt voor deze week dan zou vandaag bij ons de drukste dag van de week zijn.quote:Op dinsdag 17 december 2013 17:28 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Bij ons zaten ze bij sommige teams om half 3 nog voor te bereiden. En voor mijn eerste wijk had ik 7 tassen! Dus het was wel behoorlijk druk hier, hoor!
Of het echt de drukste dag is weet ik niet, dat is natuurlijk ook maar giswerk van hogerhand, want hoe kunnen ze nou weten hoeveel kerstkaarten er nog aan zitten te komen?
hier ook ben net 3 minuten thuis 15 oranje en 4 grijze zakken kan er geeneen meer zienquote:Op dinsdag 17 december 2013 13:32 schreef Deezertje het volgende:
Druk druk.. niet echt. Veel kerstkaartjes en zware stukken als Linda, Sunweb (rot formaat en uiteraard bij veel mensen past t niet) en tv-gidsen. Liep lekker weg, kwam ook door mijn oude rot als voorbereider die ten minste bij elk adres begint met de kerstkaartjes ipv de nieuwe lichting voorbereiders die alles schots en scheef en van groot naar klein ingooien! Nu alweer klaar. 3x HAH waaronder weer AH en dat was volgens mij gewoon een regelrechte kopie van de folder van zaterdag alleen dan in het kleine formaat...
Weet nog wel van de maandag voor kerst een jaar of 2/3 geleden. ALLE wegen onder dikke lagen sneeuw, niet doorheen te komen lopens en op de fiets en echt alleen maar kerstkaartjes dus alle bundels vielen toen al uitelkaar als je er naar keek.... Toen ook een recordtijd van vijf uur over gedaan, dat was bikkelen. Nu geen sneeuw en weinig post...
in principe moet dat wel,er is immers geen melding van vertraging opgegeven,en voor niks werkenquote:Op dinsdag 17 december 2013 18:09 schreef V__L_N het volgende:
Om 3 uur kon ik aan de slag. 2 uur vertraging dus. Chauffeur kon het niet vinden en is gewoon omgedraaid.
Ben dus net pas klaar en morgen dus folders.
Ben benieuwd of ik me gehele wachttijd uit betaald zou moeten krijgen, iemand hier die dat weet?
komt met de arreslee(traag)quote:Op dinsdag 17 december 2013 14:47 schreef KatrienDuck het volgende:
[..]
Hier nog nix in de finnbox...
ik had hier thuis 28 stuks post,waarvan maar 2 kaarten,dat is best veel voor een disndagquote:Op dinsdag 17 december 2013 14:46 schreef KatrienDuck het volgende:
[..]
Voor mij maar 1 kerstkaartje!
volgens mij nietquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |