abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 14 december 2013 @ 00:32:20 #51
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_134251238
quote:
7s.gif Op vrijdag 13 december 2013 23:39 schreef Maisnon het volgende:

[..]

hey M_C hammer :)

Het gaat gemengd goed slecht alle kanten in. Ik ben voor de grap aan het daten gegaan nu met mn overcomplete lichaam en dat brengt een hoop leuke en moeilijke dingen mee, vooral aangezien ik enorme verlatingsangst heb volgens mij. Operatiedata ook enorm rommelig, de ene keer dan, de andere keer dan, laatste update: "bel in februari maar ergens"

En met jou?
wat vaag van die operatie zeg. ...
En daten ja? Jongen of meisje? :@ of ben ik nu te direct? Je hoeft niet te antwoorden hoor :*
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
  zaterdag 14 december 2013 @ 11:21:52 #52
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_134256100
Oh boy.... Ik heb meteen iedereen weggejaagd?
:D

Goedemorgen. Zo vaag..... werd vannacht wakker met het koudzweet over mijn hele lijf en keimisselijk. Een keer kotsen en rustig in bed liggen en vooral niet bewegen en ik word wakker met nergens last van. :')
Zou het de zalm zijn geweest? Ik had m eigenlijk perfect gebakken. Lekker knapperig op de huid, nog even bruinen op de viskant. Heerlijk rosé maar zeker wel gaar. Hij was echt zalig :D
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
pi_134256161
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2013 11:21 schreef Puckzzz het volgende:
Oh boy.... Ik heb meteen iedereen weggejaagd?
:D

Goedemorgen. Zo vaag..... werd vannacht wakker met het koudzweet over mijn hele lijf en keimisselijk. Een keer kotsen en rustig in bed liggen en vooral niet bewegen en ik word wakker met nergens last van. :')
Zou het de zalm zijn geweest? Ik had m eigenlijk perfect gebakken. Lekker knapperig op de huid, nog even bruinen op de viskant. Heerlijk rosé maar zeker wel gaar. Hij was echt zalig :D
Ik had vannacht precies hetzelfde. Raar genoeg. Enorm misselijk, kwam maar niet van het gevoel af dat ik moest spugen. Vinger in m'n keel gedaan, terug in bed gekropen en heerlijk geslapen. :')

Tot zo ver de ranzige verhalen. Tijd om te ontbijten. :')
  zaterdag 14 december 2013 @ 11:36:56 #54
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_134256300
Ja ik moest ook ff een vinger in mijn keel doen. Ik kan niet spontaan kotsen tenzij velen rosé icm dropshot en foute Stacaravan meet :+
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
pi_134256521
quote:
7s.gif Op vrijdag 13 december 2013 23:39 schreef Maisnon het volgende:

[..]

hey M_C hammer :)

Het gaat gemengd goed slecht alle kanten in. Ik ben voor de grap aan het daten gegaan nu met mn overcomplete lichaam en dat brengt een hoop leuke en moeilijke dingen mee, vooral aangezien ik enorme verlatingsangst heb volgens mij. Operatiedata ook enorm rommelig, de ene keer dan, de andere keer dan, laatste update: "bel in februari maar ergens"

En met jou?
Jee dat klinkt inderdaad alsof het alle kanten op gaat ja!
Waarom zijn die operatiedata zo rommelig? Dat moet toch niet zo moeilijk zijn vanuit het ziekenhuis om gewoon een datum af te spreken zou je zeggen.. Wel vervelend, want je weet gewoon niet waar je aan toe bent -O-

Bevalt het daten wel een beetje? Of vooral een emotionele rollercoaster?

Met mij gaat het goed hoor. Maandag sollicitatiegesprek, ben best nerveus. Nu bij de kapper, even aan mijn eerste indruk werken hehe. :')
pi_134256536
Puckzzz en Myraela, dat klinkt wel vaag zeg! Maar wel fijn dat er bij het opstaan niks meer aan de hand was :)
  zaterdag 14 december 2013 @ 12:09:46 #57
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_134256833
Aan je voorbereiding zal het zeker niet liggen Sandra!
Ik kan me voorstellen dat je gespannen bent. Ga je morgen nog mee uit eten?
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
pi_134256905
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2013 11:36 schreef Puckzzz het volgende:
Ja ik moest ook ff een vinger in mijn keel doen. Ik kan niet spontaan kotsen tenzij velen rosé icm dropshot en foute Stacaravan meet :+
Ik lollerde!
Aids.
pi_134257548
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2013 12:09 schreef Puckzzz het volgende:
Aan je voorbereiding zal het zeker niet liggen Sandra!
Ik kan me voorstellen dat je gespannen bent. Ga je morgen nog mee uit eten?
Nee, heb me toch afgemeld :) . Was van de week ook alle dagen pas tussen 9 en 10 uur 's avonds thuis omdat ik op de TU nog zoveel werk had, vanavond ook al een verjaardag en had er echt ff geen zin meer in. Gewoon even een avond thuis,
voor mezelf en ff laatste dingen op een rijtje zetten (of gewoon ff niks, afhankelijk van hoe het gaat) lijkt me prettig. En die knoflookbakkes op de maandagochtend zag ik ook echt niet zitten maar dat heb ik toch maar niet gezegd. Wilde hun niet het gevoel geven dat ze alles fout doen of zo, want het restaurant lijkt me wel serieus leuk. Alleen niet voor komende zondag :P
pi_134257576
Ik zit hier bij de kapper ook met een lijstje vragen + antwoorden, info over het bedrijf etc, obsessive much :@ :')
  zaterdag 14 december 2013 @ 14:26:31 #61
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_134259408
Ermahgerd mijn shitload aan kralen is binnen! Nu weet ik niet waar ik moet beginnen *O*

ja de badkamer poetsen want dat heb ik beloofd :')
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
pi_134260639
We gaan morgen naar de kerstmarkt in aachen, maar dan zijn de winkels niet open? lolque :')
pi_134260717
Spees! Jou moet ik even hebben!

Jij kijkt toch ook Dr Who? Zijn die nieuwe afleveringen remakes van die oude of gaat het verhaal verder? Ik durf niet teveel te googlen ivm spoilers.
Aids.
pi_134260944
Zijn geen remakes voor zover ik weet mss :)
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_134260947
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 december 2013 18:45 schreef Incantrix het volgende:
Milka, hou eens even heeeeel gauw op jij! o|O ik vind jou niet klagen en indien je klaagt dan is dat meer dan geoorloofd! :* en woehoe mbt ilnp, ik ben zo benieuwd!

Debs, uit OUD ja :D waar ken jij haar van dan?

Eh.. Verder weet ik het niet meer. Mijn huis ziet eruit alsof er drie spijkerbommen zijn afgegaan, maar ik zit met een kat op schoot op de bank in mijn ignore-mode c_/
Ik heb een keer een shoot gedaan met haar, en ze heeft de trouwfoto's van m'n bestie gemaakt!
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_134261001
quote:
17s.gif Op zaterdag 14 december 2013 14:26 schreef Puckzzz het volgende:
Ermahgerd mijn shitload aan kralen is binnen! Nu weet ik niet waar ik moet beginnen *O*

ja de badkamer poetsen want dat heb ik beloofd :')
Des te fijner is het kralen daarna :Y!
Once in a while, I just wanna dance and feel good
  zaterdag 14 december 2013 @ 15:58:53 #67
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_134261485
quote:
17s.gif Op zaterdag 14 december 2013 15:35 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Des te fijner is het kralen daarna :Y!
Ja dat is waar :)
Ik ben al bijna klaar. Heb meteen de kast weer grodnig opgeruimd. honderdmiljoenmiljard produkten weggegooid die ik nooit gebruik maar waarvan ik dacht OMG MUST HAVE NOW!! :')
En zoveel 2 voor de prijs van 1 zooi :')
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
pi_134261492
Jawel, ook mijn Santa pakje is verstuurd voor de deadline
pi_134261626
quote:
17s.gif Op zaterdag 14 december 2013 15:58 schreef Puckzzz het volgende:

[..]

Ja dat is waar :)
Ik ben al bijna klaar. Heb meteen de kast weer grodnig opgeruimd. honderdmiljoenmiljard produkten weggegooid die ik nooit gebruik maar waarvan ik dacht OMG MUST HAVE NOW!! :')
En zoveel 2 voor de prijs van 1 zooi :')
Haha ja dat ken ik. Ben blij dat ik nu 1 vaste shampoo en conditioner heb die ik fijn vind, en qua huidverzorging kan ik bijna nergens tegen, dus dat houdt het redelijk in toom :P.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_134261670
quote:
17s.gif Op zaterdag 14 december 2013 15:58 schreef Puckzzz het volgende:

[..]

Ja dat is waar :)
Ik ben al bijna klaar. Heb meteen de kast weer grodnig opgeruimd. honderdmiljoenmiljard produkten weggegooid die ik nooit gebruik maar waarvan ik dacht OMG MUST HAVE NOW!! :')
En zoveel 2 voor de prijs van 1 zooi :')
Hoarden. O+

Wij zijn een beetje sukkels united hier, Joop was gisteren gepleurd met de fiets met een mooie schaafwond als gevolg en ik loop een beetje raar van de spierpijn. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_134261712
Phehe IJs, heb je honger :D?
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_134261732
quote:
17s.gif Op zaterdag 14 december 2013 16:09 schreef Debsterr het volgende:
Phehe IJs, heb je honger :D?
In lekker uitziende dingen altijd. :9
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_134261742
Hij viel ook heel erg in de smaak bij het feestje gisteravond :D mensen waren allemaal verbaasd toen ik zei dat ik het gemaakt had (aangezien het allemaal collega's zijn en die kennen mijn kookkunsten).
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_134261753
Echte honger totaal niet, want net een uur terug uitgebreid ontbeten. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_134261758
quote:
17s.gif Op zaterdag 14 december 2013 16:10 schreef Debsterr het volgende:
Hij viel ook heel erg in de smaak bij het feestje gisteravond :D mensen waren allemaal verbaasd toen ik zei dat ik het gemaakt had (aangezien het allemaal collega's zijn en die kennen mijn kookkunsten).
:D
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')