Smaug is de draak toch?quote:Op vrijdag 13 december 2013 19:26 schreef Incantrix het volgende:
Smaug is de reden dat ik asap naar die film moest![]()
Smaug
quote:
Yesh! Eén van mijn favoriete boeken-karakters everquote:
Boek ooit gelezen? Toen ik em uit had dacht ik: worm maken ze hier films van en zijn die ook nog eens hopeloos succesvolquote:Op vrijdag 13 december 2013 19:18 schreef Incantrix het volgende:
Whut? Kort? Ik vond 'm hopeloos uitgerekt, dat hele lotr-gezeik en dat gezeur met Radagast sloeg compleet nergens opohja, en die musical aan het begin, dafuq was dat?
/purist
Verder was 'ie wel leuk hoor
Vond je deze leuker als 1, Spees?
Ofcourse, daarom zeik ik ook zoquote:Op vrijdag 13 december 2013 22:02 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Boek ooit gelezen? Toen ik em uit had dacht ik: worm maken ze hier films van en zijn die ook nog eens hopeloos succesvolfweaking gedichten en gezang
![]()
Maarrrrrr ja ik ben ook rete benieuwd naar de 2de, vond de eerste wel leuk namelijk
Long time no see!quote:Op vrijdag 13 december 2013 22:54 schreef Maisnon het volgende:
Ohmygod mijn sekreet santa pakket is erzo leuk! ik ontwaak uit mijn winterslaap
hey M_C hammerquote:Op vrijdag 13 december 2013 23:27 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Long time no see!
Hoe gaat ie?
wat vaag van die operatie zeg. ...quote:Op vrijdag 13 december 2013 23:39 schreef Maisnon het volgende:
[..]
hey M_C hammer
Het gaat gemengd goed slecht alle kanten in. Ik ben voor de grap aan het daten gegaan nu met mn overcomplete lichaam en dat brengt een hoop leuke en moeilijke dingen mee, vooral aangezien ik enorme verlatingsangst heb volgens mij. Operatiedata ook enorm rommelig, de ene keer dan, de andere keer dan, laatste update: "bel in februari maar ergens"
En met jou?
Ik had vannacht precies hetzelfde. Raar genoeg. Enorm misselijk, kwam maar niet van het gevoel af dat ik moest spugen. Vinger in m'n keel gedaan, terug in bed gekropen en heerlijk geslapen.quote:Op zaterdag 14 december 2013 11:21 schreef Puckzzz het volgende:
Oh boy.... Ik heb meteen iedereen weggejaagd?
![]()
Goedemorgen. Zo vaag..... werd vannacht wakker met het koudzweet over mijn hele lijf en keimisselijk. Een keer kotsen en rustig in bed liggen en vooral niet bewegen en ik word wakker met nergens last van.
Zou het de zalm zijn geweest? Ik had m eigenlijk perfect gebakken. Lekker knapperig op de huid, nog even bruinen op de viskant. Heerlijk rosé maar zeker wel gaar. Hij was echt zalig
Jee dat klinkt inderdaad alsof het alle kanten op gaat ja!quote:Op vrijdag 13 december 2013 23:39 schreef Maisnon het volgende:
[..]
hey M_C hammer
Het gaat gemengd goed slecht alle kanten in. Ik ben voor de grap aan het daten gegaan nu met mn overcomplete lichaam en dat brengt een hoop leuke en moeilijke dingen mee, vooral aangezien ik enorme verlatingsangst heb volgens mij. Operatiedata ook enorm rommelig, de ene keer dan, de andere keer dan, laatste update: "bel in februari maar ergens"
En met jou?
Ik lollerde!quote:Op zaterdag 14 december 2013 11:36 schreef Puckzzz het volgende:
Ja ik moest ook ff een vinger in mijn keel doen. Ik kan niet spontaan kotsen tenzij velen rosé icm dropshot en foute Stacaravan meet
Nee, heb me toch afgemeldquote:Op zaterdag 14 december 2013 12:09 schreef Puckzzz het volgende:
Aan je voorbereiding zal het zeker niet liggen Sandra!
Ik kan me voorstellen dat je gespannen bent. Ga je morgen nog mee uit eten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop