Ik heb een keer een shoot gedaan met haar, en ze heeft de trouwfoto's van m'n bestie gemaakt!quote:Op vrijdag 13 december 2013 18:45 schreef Incantrix het volgende:
Milka, hou eens even heeeeel gauw op jij!ik vind jou niet klagen en indien je klaagt dan is dat meer dan geoorloofd!
en woehoe mbt ilnp, ik ben zo benieuwd!
Debs, uit OUD jawaar ken jij haar van dan?
Eh.. Verder weet ik het niet meer. Mijn huis ziet eruit alsof er drie spijkerbommen zijn afgegaan, maar ik zit met een kat op schoot op de bank in mijn ignore-mode
Des te fijner is het kralen daarnaquote:Op zaterdag 14 december 2013 14:26 schreef Puckzzz het volgende:
Ermahgerd mijn shitload aan kralen is binnen! Nu weet ik niet waar ik moet beginnen
ja de badkamer poetsen want dat heb ik beloofd![]()
Ja dat is waarquote:Op zaterdag 14 december 2013 15:35 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Des te fijner is het kralen daarna!
Haha ja dat ken ik. Ben blij dat ik nu 1 vaste shampoo en conditioner heb die ik fijn vind, en qua huidverzorging kan ik bijna nergens tegen, dus dat houdt het redelijk in toomquote:Op zaterdag 14 december 2013 15:58 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ja dat is waar
Ik ben al bijna klaar. Heb meteen de kast weer grodnig opgeruimd. honderdmiljoenmiljard produkten weggegooid die ik nooit gebruik maar waarvan ik dacht OMG MUST HAVE NOW!!
En zoveel 2 voor de prijs van 1 zooi
Hoarden.quote:Op zaterdag 14 december 2013 15:58 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ja dat is waar
Ik ben al bijna klaar. Heb meteen de kast weer grodnig opgeruimd. honderdmiljoenmiljard produkten weggegooid die ik nooit gebruik maar waarvan ik dacht OMG MUST HAVE NOW!!
En zoveel 2 voor de prijs van 1 zooi
In lekker uitziende dingen altijd.quote:
quote:Op zaterdag 14 december 2013 16:10 schreef Debsterr het volgende:
Hij viel ook heel erg in de smaak bij het feestje gisteravondmensen waren allemaal verbaasd toen ik zei dat ik het gemaakt had (aangezien het allemaal collega's zijn en die kennen mijn kookkunsten).
Nou t begint al met het kopen. Ik wil gewoon een legale licentie maar de nieuwe photoshop is dus een abbo waarbij je een maandbedrag betaaldquote:
Oh dat is stomquote:Op zaterdag 14 december 2013 16:52 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Nou t begint al met het kopen. Ik wil gewoon een legale licentie maar de nieuwe photoshop is dus een abbo waarbij je een maandbedrag betaaldnu kan ik hem dus niet kopen want hij kan niet gedeclareerd worden
Ik ga wel voor CS6 via bol.com, dan maar niet de nieuwste
iets van 15 eu per maand ofzo, maar ik kan dat dus nooit indienenquote:Op zaterdag 14 december 2013 16:52 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Oh dat is stom. Een maandelijks abbo, dan ben je dus uiteindelijk keiveel kwijt?
Loopt verder maar je mist niets imo als je de oude niet gezien hebt. Die heb ik ook nooit gezienquote:Op zaterdag 14 december 2013 15:20 schreef Mss het volgende:
Spees! Jou moet ik even hebben!
Jij kijkt toch ook Dr Who? Zijn die nieuwe afleveringen remakes van die oude of gaat het verhaal verder? Ik durf niet teveel te googlen ivm spoilers.
Spees, tot hoever in het groene snijd jij je lenteuitjes altijd?quote:Op zaterdag 14 december 2013 17:19 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Loopt verder maar je mist niets imo als je de oude niet gezien hebt. Die heb ik ook nooit gezien
Alles eigenlijk, alleen 1-2cm van de bovenkant erafquote:Op zaterdag 14 december 2013 18:00 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Spees, tot hoever in het groene snijd jij je lenteuitjes altijd?
Ik stond van de week nog met een mooie DKNY in de hand met 30% maar geen geld.quote:Op zaterdag 14 december 2013 22:02 schreef Diconnected het volgende:
ermahgerd velen sale bij bijenkorf bij tassen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |