Naar de film met roro toch?quote:
quote:Op vrijdag 13 december 2013 18:12 schreef supersof het volgende:
Je stem is vastgelegd, bedankt voor het stemmen
Poll: Wat gaan supersof, xcachet en Ezell doen?
Je hebt gestemd op: Een moddergevecht houden en dit filmen
Sorry poezeltje, wat kan ik doen om het goed te makenquote:Op vrijdag 13 december 2013 18:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
De ene harde diss na de andere. Al zal je vunzige en vooral denigrerende post over mijn voortplantingsorgaan nooit meer overtroffen worden
ja hyvesquote:Op vrijdag 13 december 2013 18:09 schreef Muto het volgende:
[..]
Bestaan er online vriendenboekjes? Gat in de markt.
Nee ik denk dat roro loog over de kaartjesquote:Op vrijdag 13 december 2013 18:12 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Naar de film met roro toch?
Ro-ald?quote:Op vrijdag 13 december 2013 18:12 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Naar de film met roro toch?
Blij dit te horen. Ik hoop de film op FOK! terug te zien.quote:Op vrijdag 13 december 2013 18:12 schreef supersof het volgende:
Je stem is vastgelegd, bedankt voor het stemmen
Poll: Wat gaan supersof, xcachet en Ezell doen?
Je hebt gestemd op: Een moddergevecht houden en dit filmen
quote:Op vrijdag 13 december 2013 18:12 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Bent u een homo of zo? Moddergevecht
Is daar nog steeds onduidelijkheid over?quote:Op vrijdag 13 december 2013 18:12 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Dit is een gevoelig onderwerp, doe even normaal man.quote:Op vrijdag 13 december 2013 18:12 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
ik namelijk welquote:
Geen idee, zo goed ken ik je niet om eerlijk te zijn.quote:Op vrijdag 13 december 2013 18:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
[..]
Is daar nog steeds onduidelijkheid over?
quote:Op vrijdag 13 december 2013 18:10 schreef Crack_ het volgende:
SHINYYYYYY
[ afbeelding ]ga je schaatsen xDxDSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik heb gewoon een trainingsbroek en een hoodie. Warm krijg ik het toch welLekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
Sorry, ik snap dat sommige mensen vieze kleren haten. Ik zal me voortaan inhouden.quote:Op vrijdag 13 december 2013 18:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dit is een gevoelig onderwerp, doe even normaal man.
gewoon wife beaterquote:Op vrijdag 13 december 2013 18:13 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
ik heb gewoon een trainingsbroek en een hoodie. Warm krijg ik het toch wel
Nou goed. dan weet je het nu.quote:Op vrijdag 13 december 2013 18:13 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Geen idee, zo goed ken ik je niet om eerlijk te zijn.
Oh laat maar, die werd ook altijd Roro genoemd dus moest daar aan denkenquote:
Tis maar net wat je fijn vindtquote:Op vrijdag 13 december 2013 18:13 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
ga je schaatsen xDxD
ik heb gewoon een trainingsbroek en een hoodie. Warm krijg ik het toch wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |