Af en toe vallen ze dan ook nog eens van trappen, of braken ze in grachten.quote:Op vrijdag 13 december 2013 17:46 schreef Pokkelmans het volgende:
Holy fuck, die video! Dacht even dat het uit een of ander VPRO kinderprogramma was geknipt.
Maargoed, ik zal er vast niet bij zijn. Mocht ik toch besluiten mijn strikte scheiding tussen on- en offlineleven te doorbreken, dan laat ik het nog wel weten. Lijkt me ook wel eens grappig om zo'n grote verzameling gefrustreerde burgermannetjes en -vrouwtjes bij elkaar te zien en hen de handen te schudden die normaal in gebalde vuist doodsverwensingen, ad-hominems en stropop-argumenten door het toetsenbord raggen. Daar zijn wij toch zo dol op.
Ik buiten de acrobatische kunsten van sommigen nog nooit een ongezellige POL-meet meegemaakt.quote:Op vrijdag 13 december 2013 17:48 schreef Reya het volgende:
[..]
Af en toe vallen ze dan ook nog eens van trappen, of braken ze in grachten.
Zelfs Lemmeb en Sidekick wisten destijds zich goed te gedragen in elkaars gezelschap.quote:Op vrijdag 13 december 2013 17:50 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik buiten de acrobatische kunsten van sommigen nog nooit een ongezellige POL-meet meegemaakt.
Nondejus, dus geen treinpartner vanaf Rotterdam voor mij.quote:Op vrijdag 13 december 2013 18:18 schreef De_Coulance het volgende:
Ik ben dan jarig én heb tentamenweek. Dus dat gaat m niet worden.
Je moet ook ontspannen.quote:Op vrijdag 13 december 2013 18:18 schreef De_Coulance het volgende:
Je verjaardag met ons vieren is ook leuk.quote:Op vrijdag 13 december 2013 18:18 schreef De_Coulance het volgende:
Ben ik hier nu gelijkgesteld aan F.C. Dedemsvaartse Hardenbergerboys?quote:Op vrijdag 13 december 2013 17:48 schreef Reya het volgende:
[..]
Af en toe vallen ze dan ook nog eens van trappen, of braken ze in grachten.
Nee, je bent nog door een komma gescheiden.quote:Op vrijdag 13 december 2013 20:13 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ben ik hier nu gelijkgesteld aan F.C. Dedemsvaartse Hardenbergerboys?
Liever twee, ik spreid graag het risico.quote:Op vrijdag 13 december 2013 17:27 schreef Reya het volgende:
Waht zoekt alvast een financierder voor zijn consumpties.
Veel te close.quote:Op vrijdag 13 december 2013 20:25 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Nee, je bent nog door een komma gescheiden.
U hebt talent voor kipnuggets?quote:Op vrijdag 13 december 2013 20:13 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ben ik hier nu gelijkgesteld aan F.C. Dedemsvaartse Hardenbergerboys?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |