SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012 en 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Denswil is ook nog eens zwart. Kan wel eens afschrikken als hij boos kijktquote:Op vrijdag 13 december 2013 16:25 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Het enige wat Denswil mee heeft is zijn lichaam, hij is best groot en oogt wat imposanter. Veltman is echter veel feller en lijkt zelfs sterker dan Denswil.![]()
Hard op weg om de meest gehate poster in dit topique te worden geloof ik.Uitvinder van de biersmiley.![]()
Wie?quote:Op vrijdag 13 december 2013 16:30 schreef dimmak het volgende:
Hard op weg om de meest gehate poster in dit topique te worden geloof ik.![]()
quote:Op vrijdag 13 december 2013 16:28 schreef Dven het volgende:
[..]
Niet iedereen geilt op postaantallen dus je hoeft die beschuldigingen ook niet zomaar te plaatsen.![]()
![]()
Sorryquote:"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
quote:Richairo Zivkovic is het grootste talent dat FC Groningen in jaren heeft voortgebracht. De aanvaller staat al een tijdje op het lijstje bij diverse grotere clubs en werd in de zomer nog in verband gebracht met een transfer naar Engeland, Ajax of PSV. Zivkovic besloot om Groningen trouw te blijven, maar zegt dat hij wel serieus heeft nagedacht over een verhuizing naar Amsterdam.
"Over Ajax heb ik serieus nagedacht", zegt de zeventienjarige Zivkovic in ELF Voetbal Magazine. "In de voetsporen treden van mijn grote idool Zlatan Ibrahimovic, dat idee sprak me wel aan. Maar uiteindelijk besloot ik toch te blijven. Deze club heeft me grootgebracht, ik kon in mijn vertrouwde omgeving blijven wonen en de kans om het eerste te halen achtte ik groter. Achteraf heb ik de juiste beslissing genomen."
Zivkovic deed dit seizoen in alle zestien competitiewedstrijden van Groningen mee: vijf keer begon hij in de basis, elf keer kwam hij als invaller in het veld. Groningen-trainer Erwin van de Looi heeft vrijdag aangegeven dat Zivkovic zondag niet zal beginnen tegen Feyenoord.![]()
Gelukkig maar. Is er nog lang niet klaar voor.quote:"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Echt enorm irritant die slowchat en bagger continu.When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
Ben blij dat er nog enkelen de waarheid durven te spreken op Fok.quote:Op vrijdag 13 december 2013 16:40 schreef Dven het volgende:
[..]
Klopt. Het zit me allemaal niet zo mee in het leven, derhalve probeer ik dat van anderen ook wat te verzuren. Helaas durf ik dat in het echt niet dus houd ik het maar bij FOK! en voor vandaag heb ik het Ajaxtopic gekozen als doelwit.
Je hebt me ontrafeld.
En nu normaal doen.![]()
Even wat andersDit is toch te schandalig voor woorden?quote:Slecht presterend Nederland dreigt ingehaald te worden door Oekraïne
Vrijdag, 13 december 2013 om 12:12
Geen enkele Nederlandse club wist deze week te winnen in Europees verband. Ajax kwam niet verder dan een gelijkspel bij AC Milan, AZ moest genoegen nemen met een punt bij PAOK Saloniki en PSV ging op het eigen veld zelfs onderuit tegen Chernomorets Odessa. PSV werd daardoor uitgeschakeld; na de winter doen alleen Ajax en AZ nog mee aan de Europa League.
Dat is slecht nieuws met het oog op de coëfficiëntenlijst. Nederland staat momenteel achtste, maar dreigt die plek kwijt te raken aan Oekraïne, dat nog vier ploegen heeft in de Europa League. Naast Chernomorets zijn dat Dinamo Kiev, Dnjepr Dnjepropetrovsk en Shakhtar Donetsk. Nederland moet dus vrezen dat het in het nieuwe jaar wordt ingehaald door Oekraïne.
Nummer zeven Rusland loopt bovendien weg van Nederland: de Russen verzamelden dit seizoen bijna twee keer zoveel punten als de Nederlanders. Van alle landen uit de top tien van de coëfficiëntenlijst zijn de prestaties van de Nederlandse clubs dit seizoen veruit het slechtste. Nederland moet ervoor zorgen dat het niet uit de top tien valt, want anders mag het volgend jaar nog maar drie ploegen leveren voor de Europa League, in plaats van vier.En volgens mij gaan straks bij zowel Ajax als PSV wat goede jaren wegvallen.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Over jaar of 10 hebben we nog 1 plek over. 1e ronde kwalificatie EL. Abonnement op de EL is ook niet verkeerd, maar je houdt weinig vakantie over.quote:Op vrijdag 13 december 2013 16:46 schreef Dven het volgende:
Even wat anders
[..]
Dit is toch te schandalig voor woorden?En volgens mij gaan straks bij zowel Ajax als PSV wat goede jaren wegvallen.
![]()
Over de afgelopen 1,5 jaar staan we(Nederland) 16equote:Op vrijdag 13 december 2013 16:46 schreef Dven het volgende:
Even wat anders
[..]
Dit is toch te schandalig voor woorden?En volgens mij gaan straks bij zowel Ajax als PSV wat goede jaren wegvallen.
![]()
![]()
Hoezo schandalig? Dinamo Kiev en Shakhtar hebben formidabele ploegen, stukken beter dan welke Nederlandse ploeg dan ook.quote:Op vrijdag 13 december 2013 16:46 schreef Dven het volgende:
Even wat anders
[..]
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?![]()
Ajax en Twente hebben hun Europese plicht gedaan de afgelopen jaren. PSV laat het een beetje liggen. En Feyenoord natuurlijk.quote:Op vrijdag 13 december 2013 16:53 schreef Mavcovic het volgende:
[..]
Over de afgelopen 1,5 jaar staan we(Nederland) 16e![]()
![]()
Daarentegen heeft Utrecht wel een flinke bijdrage geleverdquote:Op vrijdag 13 december 2013 16:55 schreef huffderobot het volgende:
[..]
Ajax en Twente hebben hun Europese plicht gedaan de afgelopen jaren. PSV laat het een beetje liggen. En Feyenoord natuurlijk.![]()
Zo'n vaart zal het niet lopen. Probleem voor Nederland zit hem vooral in de kwalificatie van clubs zoals ADO en Utrecht. Wanneer dat wegvalt zal je weer mondjesmaat stijgen. Verder dan dat je nu staat kom je echter niet omdat dan die clubs die niets in Europa te zoeken er weer bijkomen en het wederom verzieken.quote:Op vrijdag 13 december 2013 16:52 schreef huffderobot het volgende:
[..]
Over jaar of 10 hebben we nog 1 plek over. 1e ronde kwalificatie EL. Abonnement op de EL is ook niet verkeerd, maar je houdt weinig vakantie over."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Open je ogen. Niet alleen ik hoop dat.quote:Op vrijdag 13 december 2013 17:04 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Die TT
We weten onderhand wel dat je hoopt dat we Ludogorets loten"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Over de laatste 4 jaar genomen staan we 8ste. (geen verandering qua plaatsen)
Over de laatste 3 jaar 10de. (min een direct geplaatste EL plek)
Over de laatste 2 jaar 16de. (min de direct geplaatste CL plek en geen directe EL plekken meer)
Maar ik neem toch aan dat de volgende jaren wel beter gaan dan de laatste 2 jaar.When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
Ik neem niks aan.quote:Op vrijdag 13 december 2013 17:06 schreef MouzurX het volgende:
Over de laatste 4 jaar genomen staan we 8ste. (geen verandering qua plaatsen)
Over de laatste 3 jaar 10de. (min een direct geplaatste EL plek)
Over de laatste 2 jaar 16de. (min de direct geplaatste CL plek en geen directe EL plekken meer)
Maar ik neem toch aan dat de volgende jaren wel beter gaan dan de laatste 2 jaar.![]()
Wie zit er dan nog meer op te wachten?quote:Op vrijdag 13 december 2013 17:05 schreef Dven het volgende:
[..]
Open je ogen. Niet alleen ik hoop dat.![]()
Ik. Voor de goedkope oostblokhoeren.quote:Op vrijdag 13 december 2013 17:06 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wie zit er dan nog meer op te wachten?![]()
iig hebben we wrs over 2 jaar 1 EL plek minder waardoor je dus een ploeg minder hebt die meteen uitgeschakeld wordt.quote:When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
Mijn vriend JanCeesquote:Op vrijdag 13 december 2013 17:06 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wie zit er dan nog meer op te wachten?"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Deze logicaquote:Op vrijdag 13 december 2013 17:07 schreef MouzurX het volgende:
[..]
iig heb je dan 1 EL plek minder waardoor je dus een ploeg minder hebt die meteen uitgeschakeld wordt.![]()
![]()
Lijkt me wel lachen.quote:Op vrijdag 13 december 2013 17:06 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wie zit er dan nog meer op te wachten?![]()
Lekker toch man. Goedkope hoeren, goedkoop bier, fantastische clubs, goedkope reis en een makkelijke wedstrijd."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Die komen we in de kwartfinale, halve finale en finale tegen.quote:Op vrijdag 13 december 2013 17:08 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Liever een mooie club loten."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Jawel, maar als we geen club als Lyon/Spurs krijgen dan maar Ludogorets. Even laten zien hoe het wel moetquote:Op vrijdag 13 december 2013 17:08 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Liever een mooie club loten.
Overigens goeie herinneringen aan Bulgarije![]()
![]()
Ik hoop ook eerst een kutclub, we moeten wel wat rondes verder komen om aan ons coefficient te werken. Heb nu wel even genoeg mooie steden gezien, nu graag weer iets afgeragds zoals bijv Sofia. In de halve finale doen we dan wel weer de Spurs.
Gourmetten of steengrillen?![]()
Nou joepiequote:Op vrijdag 13 december 2013 17:08 schreef Dven het volgende:
Lekker toch man. Goedkope hoeren, goedkoop bier, fantastische clubs, goedkope reis en een makkelijke wedstrijd.![]()
![]()
Zekers. Daarna nog effe een beetje snowboarden in de bergen en je hebt weer eens een nieuw stempeltje in je paspoort. Maar goed, voor jou maakt het allemaal toch niet uit want ik zie volgens mij Ajax nog vaker in een stadion spelen dan dat jij doet.quote:"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Buiten dat mag je mij ook wel eens een pleziertje gunnen. Ik zie Ajax al zo weinig."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Denk dat jij nog wel een wedstrijdje of 150 achter loopt op mij maar ik ga tegenwoordig inderdaad niet meer vaak naar het stadion dat kloptquote:Op vrijdag 13 december 2013 17:12 schreef Dven het volgende:
[..]
Zekers. Daarna nog effe een beetje snowboarden in de bergen en je hebt weer eens een nieuw stempeltje in je paspoort. Maar goed, voor jou maakt het allemaal toch niet uit want ik zie volgens mij Ajax nog vaker in een stadion spelen dan dat jij doet.![]()
![]()
Wat je eerdere opmerking derhalve overbodig maakt. Maar fijn dat je toch even aangeeft dat je vroeger nog wel eens in het stadion zat (net als ik overigens, zowel in de Meer als de Arena).quote:Op vrijdag 13 december 2013 17:13 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Denk dat jij nog wel een wedstrijdje of 150 achter loopt op mij maar ik ga tegenwoordig inderdaad niet meer vaak naar het stadion dat klopt"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Zou gewoon mooi zijn als ajax die bulgaren loot en twee keer met 7 goals van de kaart speelt. Psv belachelijk maken.When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
Meer ging ik altijd met mijn pa heen mooie herinneringen daar. Tegenwoordig vind ik er niets meer aan in de ArenA als ik 5 wedstrijden per jaar mee pak is het veelquote:Op vrijdag 13 december 2013 17:14 schreef Dven het volgende:
[..]
Wat je eerdere opmerking derhalve overbodig maakt. Maar fijn dat je toch even aangeeft dat je vroeger nog wel eens in het stadion zat (net als ik overigens, zowel in de Meer als de Arena).![]()
![]()
Ook dit ja.quote:Op vrijdag 13 december 2013 17:15 schreef MouzurX het volgende:
Zou gewoon mooi zijn als ajax die bulgaren loot en twee keer met 7 goals van de kaart speelt. Psv belachelijk maken."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Ach Ajax zie ik toch niet ver komen in de Europa League. Net als de voorgaande jaren. Standaard Ajax-seizoen van de laatste jaren is het.Oh.![]()
ik denk t wel. Tegen celtic brachten ze t ook op. Dit team is nu stabiel en wil vechten.quote:Op vrijdag 13 december 2013 18:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ach Ajax zie ik toch niet ver komen in de Europa League. Net als de voorgaande jaren. Standaard Ajax-seizoen van de laatste jaren is het.Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?![]()
Ajax tegen een gare Oostblokclub en ze vliegen eruitquote:Op vrijdag 13 december 2013 18:10 schreef Catch22- het volgende:
[..]
ik denk t wel. Tegen celtic brachten ze t ook op. Dit team is nu stabiel en wil vechten.. Ik hoop echt dat Ajax nu eens gewoon halve finale EL haalt minimaal. Ben bang dat het misschien nog 2 of 4 Europese wedstrijden worden na de winterstop.
Oh.![]()
Gewoon voor de finale gaan. Het is wel weer eens tijd om Europees een prijs te pakken en de EL is zeker mogelijk.quote:Op vrijdag 13 december 2013 18:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ajax tegen een gare Oostblokclub en ze vliegen eruit. Ik hoop echt dat Ajax nu eens gewoon halve finale EL haalt minimaal. Ben bang dat het misschien nog 2 of 4 Europese wedstrijden worden na de winterstop.
Ach bij Celtic was het ook alles behalve simpel. Tegen 11 houthakkers verloren we de eerste pot(niet geheel terecht maar alsnog) en thuis werd het ook ontzettend spannend en kreeg celtic in de laatste paar minuten zelfs twee enorme kansen waarmee het gewoon 1-1 had kunnen worden.quote:Op vrijdag 13 december 2013 18:10 schreef Catch22- het volgende:
[..]
ik denk t wel. Tegen celtic brachten ze t ook op. Dit team is nu stabiel en wil vechten.![]()
Dachten we vorig jaar ookquote:Op vrijdag 13 december 2013 18:20 schreef Dven het volgende:
[..]
Gewoon voor de finale gaan. Het is wel weer eens tijd om Europees een prijs te pakken en de EL is zeker mogelijk.
Oh.![]()
Ik ben vaak zat positief hoorquote:Op vrijdag 13 december 2013 19:27 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Kan ik jou niet als huisdier nemen? Een beetje optimisme kunnen we wel gebruiken in huis
Oh.![]()
Ai, dat levert je een note op.quote:Op vrijdag 13 december 2013 19:30 schreef Kun-Aguero het volgende:
Je bent niet alleen donker maar ook nog dom.![]()
Wie?quote:Op vrijdag 13 december 2013 19:30 schreef Kun-Aguero het volgende:
Je bent niet alleen donker maar ook nog dom.Oh.![]()
Uiteraard. Ik wel.quote:Op vrijdag 13 december 2013 19:32 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Oh en jack mag dat wel roepen.
Maar ik hoop maandag op een goede loting voor Ajax.![]()
Elke loting is goed voor Ajax ik denk dat ze iedereen op Napoli na verslaan.quote:Op vrijdag 13 december 2013 19:35 schreef DeHuig het volgende:
[..]
Uiteraard. Ik wel.
Maar ik hoop maandag op een goede loting voor Ajax.
En juveAJ![]()
Er mogen best debielen ook naar Ajax kijken. Je bent meer dan welkom.quote:Op vrijdag 13 december 2013 19:36 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Ik zie dat het debieltje ook weer is gearriveerd![]()
quote:Op vrijdag 13 december 2013 19:38 schreef DeHuig het volgende:
[..]
Er mogen best debielen ook naar Ajax kijken. Je bent meer dan welkom.
AJ![]()
Ik had het gelukkig niet over jouquote:Op vrijdag 13 december 2013 19:38 schreef DeHuig het volgende:
[..]
Er mogen best debielen ook naar Ajax kijken. Je bent meer dan welkom.![]()
Ik vind onze uitschakeling nog steeds zo ongelooflijk
Celtic uit, Milan thuis, Milan uit.. Wat hebben we onszelf tekort gedaan zeg.![]()
Dat is zeker waar. Ik had echt vertrouwen in dit Ajax. Ze kunnen ook in de EL best nog een eind komen.quote:Op vrijdag 13 december 2013 19:44 schreef Heeinz het volgende:
Ik vind onze uitschakeling nog steeds zo ongelooflijk
Celtic uit, Milan thuis, Milan uit.. Wat hebben we onszelf tekort gedaan zeg.![]()
Dat zeggen we elk jaar. Hopelijk gebeurt het nu eens een keertje.quote:Op vrijdag 13 december 2013 19:49 schreef DeHuig het volgende:
[..]
Dat is zeker waar. Ik had echt vertrouwen in dit Ajax. Ze kunnen ook in de EL best nog een eind komen.
Wat een ongelooflijk smerige UI heb jij overigens.![]()
Dat is toch een huig? Jij hebt er ook 1. Wat is daar mis mee...quote:Op vrijdag 13 december 2013 19:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat zeggen we elk jaar. Hopelijk gebeurt het nu eens een keertje.
Wat een ongelooflijk smerige UI heb jij overigens.![]()
Geen idee, ik heb hem nog nooit zo goed bekeken denk ik.quote:Op vrijdag 13 december 2013 19:53 schreef DeHuig het volgende:
[..]
Dat is toch een huig? Jij hebt er ook 1. Wat is daar mis mee...![]()
Moet je toch eens doen. Gewoon met open mond voor de spiegel gaan hangen.quote:Op vrijdag 13 december 2013 19:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb hem nog nooit zo goed bekeken denk ik.![]()
Is dit sarcastisch bedoeld ?quote:Op vrijdag 13 december 2013 18:20 schreef Dven het volgende:
[..]
Gewoon voor de finale gaan. Het is wel weer eens tijd om Europees een prijs te pakken en de EL is zeker mogelijk.![]()
Zonde de ambitie zul je het in ieder geval nooit halen.quote:
Daarom ben ik zo blij dat we dachten van Barcelona te kunnen winnen. Elk ander Nederlands team had daar alles op de verdediging gegooid.![]()
Ajax speelde z'n beste wedstrijd van de afgelopen 5 jaar. Barcelona z'n slechtste wedstrijd van de afgelopen 5 jaar. Je weet nipt met 2 - 1 te winnen.quote:Op vrijdag 13 december 2013 19:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zonde de ambitie zul je het in ieder geval nooit halen.
Daarom ben ik zo blij dat we dachten van Barcelona te kunnen winnen. Elk ander Nederlands team had daar alles op de verdediging gegooid.
Ik snap dat Amsterdamse optimisme niet zo. Er zijn 10/15 ploegen in de EL die stukken beter zijn.![]()
Noem er eens 10 op dan ben ik toch wel erg benieuwd naarquote:Op vrijdag 13 december 2013 20:00 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Ajax speelde z'n beste wedstrijd van de afgelopen 5 jaar. Barcelona z'n slechtste wedstrijd van de afgelopen 5 jaar. Je weet nipt met 2 - 1 te winnen.
Ik snap dat Amsterdamse optimisme niet zo. Er zijn 10/15 ploegen in de EL die stukken beter zijn.![]()
Wat heeft dat zielige clubje van jou ooit gepresteerd danquote:Op vrijdag 13 december 2013 20:00 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Ajax speelde z'n beste wedstrijd van de afgelopen 5 jaar. Barcelona z'n slechtste wedstrijd van de afgelopen 5 jaar. Je weet nipt met 2 - 1 te winnen.
Precies, door een rode kaart werd het nog bijna gelijk, de 1ste helft domineer je.quote:Op vrijdag 13 december 2013 20:00 schreef TweeGrolsch het volgende:
Ajax speelde z'n beste wedstrijd van de afgelopen 5 jaar. Barcelona z'n slechtste wedstrijd van de afgelopen 5 jaar. Je weet nipt met 2 - 1 te winnen.Dat is gewoon niet zo. Noem eens 10 tot 15 clubs op dan.quote:Op vrijdag 13 december 2013 20:00 schreef TweeGrolsch het volgende:
Hij is blij als die uberhaupt 10 clubs op kan noemenquote:Op vrijdag 13 december 2013 20:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Precies, door een rode kaart werd het nog bijna gelijk, de 1ste helft domineer je.
[..]
Dat is gewoon niet zo. Noem eens 10 tot 15 clubs op dan.![]()
![]()
Juventusquote:Op vrijdag 13 december 2013 20:01 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Noem er eens 10 op dan ben ik toch wel erg benieuwd naar
Porto
Swansea
Lazio
Napoli
Benfica
Sevilla
Tottenham Hotspur
Valencia
Fiorentina
Shaktar Donetsk
Basel
Sla d'r nu vast nog een paar over.![]()
Lazio, Donetsk! swansea, Fiorentina, Valencia, Sevilla, Tottenham, Lazio... Nog even en je noemt AZ ook nog opquote:Op vrijdag 13 december 2013 20:08 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Juventus
Porto
Swansea
Lazio
Napoli
Benfica
Sevilla
Tottenham Hotspur
Valencia
Fiorentina
Shaktar Donetsk
Basel
![]()
Juventus, Porto, Benfica, Spurs en Donetsk geef ik je maar de rest is goed te doenquote:Op vrijdag 13 december 2013 20:08 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Juventus
Porto
Swansea
Lazio
Napoli
Benfica
Sevilla
Tottenham Hotspur
Valencia
Fiorentina
Shaktar Donetsk
Basel
Dat ik nog twijfel of je serieus bent.quote:Op vrijdag 13 december 2013 20:09 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Lazio, Donetsk! swansea, Fiorentina, Valencia, Sevilla, Tottenham, Lazio... Nog even en je noemt AZ ook nog op![]()
![]()
Ja man, je kon niet eens winnen van de nr 10 van de serie A.quote:Op vrijdag 13 december 2013 20:10 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Juventus, Porto, Benfica, Spurs en Donetsk geef ik je maar de rest is goed te doen![]()
quote:Op vrijdag 13 december 2013 20:11 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Ja man, je kon niet eens winnen van de nr 10 van de serie A.
Gewonnen van de nummer 1 in Spanje. Derhalve is iedereen daaronder slechter dan wij. Goede redenatie![]()
![]()
Stand in de competitie zegt mij niet zo veelquote:Op vrijdag 13 december 2013 20:11 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Ja man, je kon niet eens winnen van de nr 10 van de serie A.![]()
Napoli makkelijk te doen natuurlijk.quote:Op vrijdag 13 december 2013 20:10 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Juventus, Porto, Benfica, Spurs en Donetsk geef ik je maar de rest is goed te doen![]()
![]()
Psv is nog makkelijkerquote:Op vrijdag 13 december 2013 20:13 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Napoli makkelijk te doen natuurlijk.![]()
PSV won er ook makkelijk van vorig jaar en die geven vrij weinig om ELquote:Op vrijdag 13 december 2013 20:13 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Napoli makkelijk te doen natuurlijk.![]()
Wat is er zo leuk aan Bulgarije Dven? Serieuze vraag. Mijn vriendin komt er vandaan en zij (en haar ouders) hebben een hekel aan het land en zijn blij dat ze er weg zijn. Ik vraag al tijden of ze me ooit haar geboorteplaats wil laten zien, maar ze weigert nog één voet op Bulgaarse bodem te zetten![]()
![]()
Oudquote:Op vrijdag 13 december 2013 21:47 schreef ajacied4lf het volgende:
College Tour met Frank de Boer op Nederland 3.Oh.![]()
Ik vind dat nooit zo leuk om te kijken als het al een paar maanden later isquote:Op vrijdag 13 december 2013 22:25 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dus?Als iemand het niet gezien heeft kan hij het nu mooi bekijken
. Ook omdat veel dingen dan al achterhaald zijn.
Oh.![]()
hij zit wel in een wat betere stad en verder beetje zoals elk topic in KAA. Allemaal wonen ze in het beste land ter wereld.quote:Op vrijdag 13 december 2013 20:32 schreef Artillerieschaap het volgende:
Wat is er zo leuk aan Bulgarije Dven? Serieuze vraag. Mijn vriendin komt er vandaan en zij (en haar ouders) hebben een hekel aan het land en zijn blij dat ze er weg zijn. Ik vraag al tijden of ze me ooit haar geboorteplaats wil laten zien, maar ze weigert nog één voet op Bulgaarse bodem te zetten![]()
schoppen we die homo's onderuit, jatochquote:Op vrijdag 13 december 2013 22:48 schreef Vermecelli het volgende:
Zou leuk zijn als we Spurs loten, komen we Eriksen () en Vertonghen (
) weer tegen
![]()
En zelfs van die clubs kunnen we allemaal gewoon winnen 60/40 tegen. Behalve Juve, dat is gewoon onze angstgegner historisch gezien.quote:Op vrijdag 13 december 2013 20:10 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Juventus, Porto, Benfica, Spurs en Donetsk geef ik je maar de rest is goed te doenCharlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole![]()
Geef die maar in de kwart finale of halve finale oid, wil wel eens een keer ver komen.quote:Op vrijdag 13 december 2013 22:48 schreef Vermecelli het volgende:
Zou leuk zijn als we Spurs loten, komen we Eriksen () en Vertonghen (
) weer tegen
![]()
Ook voor normale Club Card houders?quote:Op vrijdag 13 december 2013 23:51 schreef Heeinz het volgende:
Kleine herinnering: morgenochtend om 9 uur start de verkoop voor Ajax - PSVOh.![]()
Ajax > Tottenhamquote:Op vrijdag 13 december 2013 23:20 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Geef die maar in de kwart finale of halve finale oid, wil wel eens een keer ver komen.![]()
Dat dan weer wel ja.quote:What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Tottenham speelt helemaal niet denderend hoor. Als Ajax in de Premier League zou spelen was het gewoon elk jaar een top 3 club geweest?![]()
Chelsea, Arsenal, City en United dan?quote:Op zaterdag 14 december 2013 00:50 schreef davyleiden het volgende:
Tottenham speelt helemaal niet denderend hoor. Als Ajax in de Premier League zou spelen was het gewoon elk jaar een top 3 club geweest?![]()
wat is daarmee?quote:Op zaterdag 14 december 2013 00:53 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Chelsea, Arsenal, City en United dan?![]()
quote:Op zaterdag 14 december 2013 00:50 schreef davyleiden het volgende:
![]()
Ajax kan 3 keer zoveel inkomsten krijgen als ze in Engeland spelen. En dan doe je zo'n gezichtje?quote:![]()
Als je geen kloon van iemand bent dan ben je gewoon een debieltje die er helemaal niets van begrijptquote:Op zaterdag 14 december 2013 01:03 schreef davyleiden het volgende:
[..]
Ajax kan 3 keer zoveel inkomsten krijgen als ze in Engeland spelen. En dan doe je zo'n gezichtje?![]()
Dat raakt me heel erg.quote:Op zaterdag 14 december 2013 01:05 schreef Tarado het volgende:
[..]
Als je geen kloon van iemand bent dan ben je gewoon een debieltje die er helemaal niets van begrijpt![]()
Ik hoef geen kloon van iemand te zijn om deze mening te hebben.quote:Op zaterdag 14 december 2013 01:05 schreef Tarado het volgende:
[..]
Als je geen kloon van iemand bent dan ben je gewoon een debieltje die er helemaal niets van begrijpt![]()
Katwijk was gewoon ieder jaar kampioen geworden in de premier league mang.quote:Op zaterdag 14 december 2013 01:03 schreef davyleiden het volgende:
[..]
Ajax kan 3 keer zoveel inkomsten krijgen als ze in Engeland spelen. En dan doe je zo'n gezichtje?![]()
Want Katwijk staat bekend om hun fantastische aankoopbeleid en jeugdopleiding. LOL!quote:Op zaterdag 14 december 2013 01:09 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Katwijk was gewoon ieder jaar kampioen geworden in de premier league mang.![]()
Was jij het niet die het vrij normaal vond dat Ajax Milan wel even in zou maken?quote:Op zaterdag 14 december 2013 01:07 schreef davyleiden het volgende:
[..]
Ik hoef geen kloon van iemand te zijn om deze mening te hebben.
Ik dacht van wel, word wakker zou ik zeggen, Ajax is en blijft de mooiste club maar blijf reeël en objectief![]()
psv won van ajaxquote:Op zaterdag 14 december 2013 00:47 schreef davyleiden het volgende:
[..]
Ajax > Man city
dus Ajax ook > Tottenham
ajax won van barca
dus chornogerts > barca
oke![]()
Was ook heel normaal in de huidige vorm, van zowel Ajax als Milan. Ga niet proberen te scoren opeens daarmee, Ajax was namelijk veel sterker dan Milan. En ook thuis 11 tegen 11.quote:Op zaterdag 14 december 2013 01:11 schreef Tarado het volgende:
[..]
Was jij het niet die het vrij normaal vond dat Ajax Milan wel even in zou maken?
Ik dacht van wel, word wakker zou ik zeggen, Ajax is en blijft de mooiste club maar blijf reeël en objectief![]()
quote:Op zaterdag 14 december 2013 01:11 schreef Tyron het volgende:
[..]
psv won van ajax
ajax won van barca
dus chornogerts > barca
oke![]()
![]()
![]()
Geen enkel belang om te scoren, Ajax was niet veel sterker in Milaan en in Amsterdam was Milan gewoon de betere.quote:Op zaterdag 14 december 2013 01:17 schreef davyleiden het volgende:
[..]
Was ook heel normaal in de huidige vorm, van zowel Ajax als Milan. Ga niet proberen te scoren opeens daarmee, Ajax was namelijk veel sterker dan Milan. En ook thuis 11 tegen 11.![]()
quote:Op zaterdag 14 december 2013 01:20 schreef Tarado het volgende:
[..]
Geen enkel belang om te scoren, Ajax was niet veel sterker in Milaan en in Amsterdam was Milan gewoon de betere.![]()
11 tegen 11 veel beter.
In Amsterdam ook beter ondanks dat Ajax nog niet met het elftal speelde waarmee ze nu een paar weken spelen. Kom op man.![]()
Wat ik al zei, je begrijpt er niets van peuterquote:Op zaterdag 14 december 2013 01:24 schreef davyleiden het volgende:
[..]![]()
11 tegen 11 veel beter.
In Amsterdam ook beter ondanks dat Ajax nog niet met het elftal speelde waarmee ze nu een paar weken spelen. Kom op man.![]()
Kom eens aan met argumenten, volwassene.quote:Op zaterdag 14 december 2013 01:26 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wat ik al zei, je begrijpt er niets van peuter![]()
Ander keertjequote:Op zaterdag 14 december 2013 01:32 schreef davyleiden het volgende:
[..]
Kom eens aan met argumenten, volwassene.![]()
quote:OK ik had het niet persoonlijk moeten maken, mijn fout, wat jij verder van Ajax vindt moet jij weten maar ik heb het idee dat je de realiteit een beetje uit het oog verliest.
![]()
Je moet ook niet denken dat ik alles ook echt zo meen. Maar wel dat Ajax echt wel een kans heeft tegen Tottenham zeker als ze haar eigen spelletje speelt. En niet dat Ajax per definitie kansloos is. Ook denk ik dat er meer mogelijk is met meer inkomsten, dat zullen we komende jaren zien.quote:Op zaterdag 14 december 2013 01:45 schreef Tarado het volgende:
[..]OK ik had het niet persoonlijk moeten maken, mijn fout, wat jij verder van Ajax vindt moet jij weten maar ik heb het idee dat je de realiteit een beetje uit het oog verliest.
![]()
Ben ik met je eensquote:Op zaterdag 14 december 2013 01:49 schreef davyleiden het volgende:
[..]
Je moet ook niet denken dat ik alles ook echt zo meen. Maar wel dat Ajax echt wel een kans heeft tegen Tottenham zeker als ze haar eigen spelletje speelt. En niet dat Ajax per definitie kansloos is. Ook denk ik dat er meer mogelijk is met meer inkomsten, dat zullen we komende jaren zien.![]()
En natuurlijk denk ik niet dat Ajax beter is dan Barca, ik zei voor de wedstrijd dat Ajax zou winnen maar dat was meer hopen dan echt denken. Het is me meer om de reacties die ik krijg, en als Ajax dan echt wint kan je dan ook lekker zeggen dat je dat al vantevoren zei. Dat kon ik niet bij Milan, maar toch was ik niet ontevreden over hoe ze speelden. Wel over de opstelling door met Poulsen te beginnen en op het einde die hoge ballen door het midden. Maar dit neem je wel mee naar volgend jaar, en hopelijk staat er dan een Bazoer of Lobotka op 6 als Boilesen geblesseerd is en Blind linksback moet. Of dat er gewoon een Kenny Tete of Ruben Ligeon dan linksback staat. Ajax groeit elk jaar volgens mijn mening, en dat vind ik mooi om te zien. En mede daardoor denk ik dat het niet onmogelijk is om gewoon elk jaar de poule fase door te komen. Dit jaar kwam dus te vroeg daarvoor, volgende jaren misschien niet.quote:![]()
Je hebt altijd kansquote:Op zaterdag 14 december 2013 01:49 schreef davyleiden het volgende:
[..]
Je moet ook niet denken dat ik alles ook echt zo meen. Maar wel dat Ajax echt wel een kans heeft tegen Tottenham zeker als ze haar eigen spelletje speelt. En niet dat Ajax per definitie kansloos is. Ook denk ik dat er meer mogelijk is met meer inkomsten, dat zullen we komende jaren zien.![]()
Wat bedoel je daar mee? Tuurlijk heb je altijd kans, naar mijn mening ligt die kans nu echter hoger dan 3 jaar geledenquote:![]()
Zou slecht zijn als dat niet het geval was want dan zou je achteruit zijn gegaanquote:Op zaterdag 14 december 2013 02:09 schreef davyleiden het volgende:
[..]
Wat bedoel je daar mee? Tuurlijk heb je altijd kans, naar mijn mening ligt die kans nu echter hoger dan 3 jaar geleden![]()
http://www.telegraaf.nl/t(...)shna_gestaakt__.htmlquote:AMSTERDAM -
Een van de grootste talenten van de jeugdopleiding dreigt komende zomer gratis de deur uit te lopen bij Ajax. De Amsterdamse club slaagde er niet in overeenstemming te bereiken met Ricardo Kishna (18) over een nieuw contract en liet weten geen nieuwe aanbieding te zullen doen.
Kishna is momenteel de smaakmaker van de A1, zou op korte termijn bij het eerste aansluiten en staat in de belangstelling van enkele Europese topclubs, waaronder Juventus en AC Milan. Omdat Ajax niet verder wil gaan, lijkt het onwaarschijnlijk dat directeur voetbalzaken Marc Overmars en Kishna’s zaakwaarnemer Mino Raiola op korte termijn weer om tafel gaan zitten.![]()
Doodzonde maar terecht dat Ajax niet zijn oren laat hangen naar een maffioso als Raiola.quote:Op zaterdag 14 december 2013 06:57 schreef wieisboos het volgende:
[..]
http://www.telegraaf.nl/t(...)shna_gestaakt__.html
Het is graag of helemaal niet anders pleuren ze maar op (bij een passende aanbieding).Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Let maar op, die staat vanaf 2014 bij Juventus onder contract. Valt een keer in, raakt weer zwaar geblesseerd (zal de derde keer zijn), komt na zijn blessure nauwelijks meer aan de bak. Verkast vervolgens naar een Serie B club, mag daar zo nu en dan invallen. Kan totaal niet aarden, want in de Serie B word gehakt en gebeukt...Maakt op zijn 28e bekend dat hij beter bij Ajax had kunnen blijven...bla bla bla bla bla....![]()
Jep. Dan maar wegrotten in het derde van Juventus met iets meer geld op z'n rekening. Zo veel zal het niet eens schelen op die leeftijd.quote:Op zaterdag 14 december 2013 07:28 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Doodzonde maar terecht dat Ajax niet zijn oren laat hangen naar een maffioso als Raiola.
Het is graag of helemaal niet anders pleuren ze maar op (bij een passende aanbieding).![]()
Dit bericht spookte weer door mijn hoofd.En dan te bedenken dat Klaasen en Bouy in elk elftal van Ajax een duo vormde op het middenveld. Jammer dat Kishna zich laat gek maken door die vetklep. Zoals hier geschreven, clubs waar Raiola die spelertjes naar toe brengt, hebben over het algemeen geen trek in jonge talenten. Liever ouder en ervaren. Juventus is geen speeltuin voor talenten, maar een elftal dat er gister al moet staan, en niet morgen.quote:Hoe zou het met Ouasim Bouy zijn? De talentvolle middenvelder, lid van de 'gouden A1' met onder anderen Klaassen, Denswil en Fischer, koos voor het geld en vertrok naar Juventus. Zijn zaakwaarnemer Mino Raiola zal ongetwijfeld een vinger in de pap hebben gehad bij deze transfer. Nu, een paar jaar na zijn vertrek, is iedereen Ouasim Bouy vergeten. Waar eerder genoemde spelers vast bij de A-selectie zitten en veel speelminuten maken, heeft Bouy dit seizoen nog geen minuten gemaakt.
Veel vergelijkingen gaan op met Jordy Brouwer. Hij koos ook op jonge leeftijd voor een miljoenenploeg, in zijn geval Liverpool. Brouwer mislukte in Liverpool en belandde via RKC, ADO en Almere bij de amateurs. Dit lot dreigt nu ook voor Ouasim Bouy. Hij zal met veel afgunst kijken naar de successen van Klaassen en co.
Volgende transferperiode zal Raiola weer op pad moeten om een nieuwe club te vinden voor Bouy. Vorig jaar werd het Brescia uit de Serie B, een competitie die dit jaar ook weer voor de hand zal liggen. Mocht dat niet lukken zal hij evenals Brouwer weer terug naar Nederland willen. Met zijn staat van dienst zal een club uit het rechter rijtje waarschijnlijk toehappen. Voor een veel minder salaris mag hij degradatievoetbal in de Eredivisie gaan spelen. Loeren op de counter in de Arena, ooit zijn droomstadion. Na de wedstrijd bijpraten met zijn vroegere vriend Klaassen en misschien mag hij zijn shirtje dan wel hebben.
Deze scenario’s zijn helaas realistischer dan doorbreken bij Juventus. Ajax waarschuwde destijds al voor het ‘Elia-scenario’. Juventus is geen club die talenten de kans geeft en het verleden heeft bewezen dat het voor Nederlandse spelers een voetbalkerkhof is. Ik hoop van harte dat Ouasim Bouy zijn talenten nog weet aan te spreken en een nieuwe start kan maken in zijn loopbaan. Het beste kan hij breken met zijn op geld beluste zaakwaarnemer. Op dit moment gaat het dus niet goed met Bouy, die in de voetsporen van Jordy Brouwer lijkt te treden.![]()
quote:Op zaterdag 14 december 2013 06:57 schreef wieisboos het volgende:
[..]
http://www.telegraaf.nl/t(...)shna_gestaakt__.htmlOvermars
![]()
![]()
Welke spelers heeft die dikke nog meer in zijn stal ?
Als middelmatige speler kan ik me voorstellen dat je met 'm in zee gaat maar als groot talent die echt kans maakt om door te breken bij Ajax ben je niet goed wijs om je carriere in handen te leggen bij iemand die puur voor het financiele gaat.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Sporkslede, verder niks volgens mij.quote:Op zaterdag 14 december 2013 08:33 schreef Pedroso het volgende:
Welke spelers heeft die dikke nog meer in zijn stal ?
Als middelmatige speler kan ik me voorstellen dat je met 'm in zee gaat maar als groot talent die echt kans maakt om door te breken bij Ajax ben je niet goed wijs om je carriere in handen te leggen bij iemand die puur voor het financiele gaat.
Tja Kishna, 2,5 jaar lang geblesseerd van je 3 jarige contract en nu gelijk meer willen. Jammer.![]()
Dat ie meer wil is niet zo gek maar Raiola kennende zal ie wel direct bij de grootverdieners willen horen anders is het over.quote:Op zaterdag 14 december 2013 08:42 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Sporkslede, verder niks volgens mij.
Tja Kishna, 2,5 jaar lang geblesseerd van je 3 jarige contract en nu gelijk meer willen. Jammer.
En Sporkslede, ach. Niet het grootste talent wat er rondloopt.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Vilhena, ook zo'n talent waar ie mee solt. Dreigen tegen Koeman dat als ie niet speelt hij niet bijtekent en hem wegbrengt naar een andere club.
Speelt nu al tijden als een natte krant maar speelt wel alles. Kijk, zo ga je met een talent om.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Tja, het was te verwachten. Zo'n 18-jarig jochie is enorm beïnvloedbaar door iemand als Raiola. Jammer, maar helaas.![]()
quote:Op zaterdag 14 december 2013 08:41 schreef Pedroso het volgende:
Sierd mag hem ook niet zo heb ik de indruk.![]()
![]()
Ajax moet spelers die zaken doen met Raiola gewoon meteen de jeugdopleiding uitdonderen. Is altijd hetzelfde gezeik.![]()
Het kan ook goed uitpakken, zoals bij Greg.quote:Op zaterdag 14 december 2013 10:11 schreef ejfaar het volgende:
Ajax moet spelers die zaken doen met Raiola gewoon meteen de jeugdopleiding uitdonderen. Is altijd hetzelfde gezeik.![]()
Je hebt er als club gewoon mee te dealen. Je kunt hem ook nodig hebben als je bv een speler kwijt wilt, je kunt zeggen van hem wat je wilt maar een goede verkoper is het wel.quote:Op zaterdag 14 december 2013 10:11 schreef ejfaar het volgende:
Ajax moet spelers die zaken doen met Raiola gewoon meteen de jeugdopleiding uitdonderen. Is altijd hetzelfde gezeik.
De deur dichtklappen is geen optie. De handelwijze van Overmars is prima, aangeven waar je grens ligt en daarmee basta.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Ik moest hier aan denkenquote:Op zaterdag 14 december 2013 07:42 schreef wolferl het volgende:
Dit bericht spookte weer door mijn hoofd.
[..]
http://www.spreekverbod.nl/2012/02/ouasim-bouy-naar-mvv/quote:De voormalige Ajacied Ouasim Bouy probeert zijn in het slop geraakte loopbaan nieuw leven in te blazen in de Eerste Divisie. De inmiddels 25-jarige aanvaller tekende een amateurcontract voor een halfjaar bij MVV.
Bouy kende het bestaan van een voetbalnomade sinds hij in januari van 2012 vertrok bij Ajax. Hij tekende vol verwachting bij Juventus, maar speelde daar geen enkele wedstrijd in het eerste elftal. Na een halfjaar bij de reserves van De Oude Dame werd hij uitgeleend aan Serie B-club Nocerina, waar hij in negentien duels één keer scoorde. Ook verhuurbeurten aan Hellas Verona en Vicenza boden geen soelaas. Nadien speelde Bouy nog korte periodes voor CSKA Sofia, AEL Limassol en Lommel United. “Ik hoop dat het bij MVV wel lukt. Achteraf gezien had ik nooit bij Ajax moeten vertrekken“, aldus Bouy.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat was toch die debiel die voor Ado ging juichen toen ze van Ajax wonnen?Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Dit was de verwachten natuurlijk.. Ik keek laatst toevallig naar Ajax tv en er werd toen een jeugdwedstrijd uitgezonden waarbij Kishna twee maal scoorde. Ik dacht al bij mezelf wat een nare gozer is dat zeg.. niet juichen, wegwerpgebaren en constant met zo een ontzettend arrogante blik voor zich uit staren. Deed me een beetje aan Depay denken. Jammer dat die zich zo gek laat maken, dan ben ik toch zo ontzettend blij met normale/leuke gasten als Klaassen,Blind,Veltman en de Jong.
Sowiesodit :
![]()
![]()
Eens, dat soort gastenquote:Op zaterdag 14 december 2013 13:06 schreef Gruisman het volgende:
Dit was de verwachten natuurlijk.. Ik keek laatst toevallig naar Ajax tv en er werd toen een jeugdwedstrijd uitgezonden waarbij Kishna twee maal scoorde. Ik dacht al bij mezelf wat een nare gozer is dat zeg.. niet juichen, wegwerpgebaren en constant met zo een ontzettend arrogante blik voor zich uit staren. Deed me een beetje aan Depay denken. Jammer dat die zich zo gek laat maken, dan ben ik toch zo ontzettend blij met normale/leuke gasten als Klaassen,Blind,Veltman en de Jong.
Sowiesodit : [ afbeelding ]
![]()
Ik denk dat de mentaliteit van de spelers een hele grote impact heeft. Dat klinkt misschien als een open deur, maar zo is het wel. De kampioenschappen van Ajax( en vooral de inhaalslagen) de laatste jaren heeft in mijn ogen vooral te maken met wat voor spelers er spelen. Het zijn voornamelijk "normale"gasten ( Eriksen, de Jong, Jan, Toby, Schone, Siggy etc). Dat scheelt echt enorm, zeker als je het vergelijkt met de gangsters en swagboys van bijv. PSV.
Ik zou als technisch directeur dan ook heel erg rekening houden met de mentaliteit/ houding van spelers. Zo ben ik geen voorstander van bijv, de komst van Elia, om bovenstaande reden![]()
![]()
Als het een soort van tweede Depay is kan hij wat mij betreft meteen vertrekken.quote:Op zaterdag 14 december 2013 13:06 schreef Gruisman het volgende:
Sowiesodit : [ afbeelding ]
![]()
Laat dat soort spelers maar lekker bij PSV voetballen, doen wij het wel met jongens als Klaasen en Blind.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Inderdaad, dan maar gewoon een elftal vol met ideale schoonzonen ipv de gangsterboys van PSV. Zag laatst een interview van Elia bij Sport1 over Ajax.. maar tering wat maakt hij een ontzettend stomme indrukquote:Op zaterdag 14 december 2013 13:14 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Eens, dat soort gasten![]()
Ik denk dat de mentaliteit van de spelers een hele grote impact heeft. Dat klinkt misschien als een open deur, maar zo is het wel. De kampioenschappen van Ajax( en vooral de inhaalslagen) de laatste jaren heeft in mijn ogen vooral te maken met wat voor spelers er spelen. Het zijn voornamelijk "normale"gasten ( Eriksen, de Jong, Jan, Toby, Schone, Siggy etc). Dat scheelt echt enorm, zeker als je het vergelijkt met de gangsters en swagboys van bijv. PSV.
Ik zou als technisch directeur dan ook heel erg rekening houden met de mentaliteit/ houding van spelers. Zo ben ik geen voorstander van bijv, de komst van Elia, om bovenstaande redenHij praat ook gewoon als een 3e jaars vmbo-er Er is echt iets goed loos bij hem
![]()
Je moet VI van gister kijken. Zelden zulke interviews gezien.quote:Op zaterdag 14 december 2013 13:18 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Inderdaad, dan maar gewoon een elftal vol met ideale schoonzonen ipv de gangsterboys van PSV. Zag laatst een interview van Elia bij Sport1 over Ajax.. maar tering wat maakt hij een ontzettend stomme indrukHij praat ook gewoon als een 3e jaars vmbo-er Er is echt iets goed loos bij hem
![]()
Dit gezeik was er in 2011 ook al, toen kon hij naar elke topclub in Engeland. Tekende uiteindelijk toch bij Ajax, even afwachten dus.![]()
Mooien tattoo ook.twitter:RicardoKishna twitterde op maandag 17-06-2013 om 10:06:12Wat vinden jullie van m'n nieuwe tattoo? My beautiful little sister ❤ http://t.co/T5pIwVBcO3 reageer retweet
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Nog afgezien van zijn karakter dient er ook gewoon vastgehouden te worden aan het beleid. Raiola wilde natuurlijk weer een absurd salaris voor iemand die nog geen wedstrijd in het eerste gespeeld heeft.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
quote:Op zaterdag 14 december 2013 13:21 schreef Mani89 het volgende:
Mooien tattoo ook.[ afbeelding ]twitter:RicardoKishna twitterde op maandag 17-06-2013 om 10:06:12Wat vinden jullie van m'n nieuwe tattoo? My beautiful little sister ❤ http://t.co/T5pIwVBcO3 reageer retweet
![]()
![]()
Deze zin vind ik gewoon zorgwekkend en ergerlijk.quote:Op zaterdag 14 december 2013 13:21 schreef j0rdiiii het volgende:
Dit gezeik was er in 2011 ook al, toen kon hij naar elke topclub in Engeland. Tekende uiteindelijk toch bij Ajax, even afwachten dus.Als jij als jeugdspeler een aflopend contract hebt dan moet je gewoon met knikkende knietjes naar Overmars gaan en hopen dat het mooie Ajax wat zoveel in jou heeft geïnvesteerd en jou een prachtige toekomst kan bieden jou contract wilt verlengen. Als je op 18 jarige leeftijd zo koel hier naar kijkt dan ben je geen Ajax speler waard.quote:Zelf kijkt Kishna nog even de kat uit de boom: "De club en mijn zaakwaarnemer, Mino Raiola, zijn daarover in gesprek. Ik richt me alleen op het voetbal."![]()
Wat een dom gelul in dit topic zegWacht gewoon eerst af, en waar de link met Depay ineens vandaan komt is ook een raadsel voor mij.
![]()
Ach dat klinkt schattig, maar ook de spelers die blijven doen dat volgens mij grotendeels niet vanwege dit soort idealistische opvattingen. Die kiezen enkel voor een wat geleidelijker carrièrepad.quote:Op zaterdag 14 december 2013 13:27 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Deze zin vind ik gewoon zorgwekkend en ergerlijk.
[..]
Als jij als jeugdspeler een aflopend contract hebt dan moet je gewoon met knikkende knietjes naar Overmars gaan en hopen dat het mooie Ajax wat zoveel in jou heeft geïnvesteerd en jou een prachtige toekomst kan bieden jou contract wilt verlengen. Als je op 18 jarige leeftijd zo koel hier naar kijkt dan ben je geen Ajax speler waard.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Onderhandelingen zijn gestaakt door de (waarschijnlijk) 'absurde' eisen van Kishna/Raiola. Ajax ziet Kishna als een van de grootste talenten dus die onderhandelingen worden echt niet zomaar gestaakt. Een speler die niet 100% voor Ajax wilt spelen hoef ik niet in een Ajax shirt te zien. En kan je echt niet de link leggen tussen Kishna en Depay?quote:Op zaterdag 14 december 2013 13:28 schreef Littlerabbit het volgende:
Wat een dom gelul in dit topic zegWacht gewoon eerst af, en waar de link met Depay ineens vandaan komt is ook een raadsel voor mij.
![]()
Je zegt het al "waarschijnlijk"quote:Op zaterdag 14 december 2013 13:32 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Onderhandelingen zijn gestaakt door de (waarschijnlijk) 'absurde' eisen van Kishna/Raiola. Ajax ziet Kishna als een van de grootste talenten dus die onderhandelingen worden echt niet zomaar gestaakt. Een speler die niet 100% voor Ajax wilt spelen hoef ik niet in een Ajax shirt te zien. En kan je echt niet de link leggen tussen Kishna en Depay?
En de link met Depay ontgaat mij inderdaad volledig. Dat hij ook zijn kapsel op scheert?![]()
Een arrogante over het paard getilde kerel. Alleen al door enkele samenvattingen van zijn wedstrijden te kijken kan je met gemak tot deze conclusie komen.quote:Op zaterdag 14 december 2013 13:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je zegt het al "waarschijnlijk"
En de link met Depay ontgaat mij inderdaad volledig. Dat hij ook zijn kapsel op scheert?![]()
Aan de hand van een samenvatting een eindoordeel vellen over een spelerquote:Op zaterdag 14 december 2013 13:36 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Een arrogante over het paard getilde kerel. Alleen al door enkele samenvattingen van zijn wedstrijden te kijken kan je met gemak tot deze conclusie komen.Het is goed met je.
![]()
Die jongen heeft kraakbeenblessures aan beide knieën gehad, is daar ~ 30 maanden geblesseerd aan geweest. Het is al een wonder als die jongen profvoetbal haalt, dan zeg je niet zomaar nee tegen hele dikke salarissen in het buitenland.![]()
twitter,samenvattingen,interviews en nieuwsberichten zijn de enige bronnen waar ik het mee kan doen. En als je dat een beetje bekijkt kan je gemakkelijk tot die conclusie komen. Dat jij dat niet vind kan ik best mee levenquote:Op zaterdag 14 december 2013 13:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Aan de hand van een samenvatting een eindoordeel vellen over een spelerHet is goed met je.
![]()
![]()
Goed dat Overmars niet buigt voor wat ongetwijfeld belachelijke salariseisen zullen zijn voor iemand die nog geen bal in het eerste heeft getraptOp maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
gvd die neus van de kind is tota\al misluktquote:Op zaterdag 14 december 2013 13:21 schreef Mani89 het volgende:
Mooien tattoo ook.[ afbeelding ]twitter:RicardoKishna twitterde op maandag 17-06-2013 om 10:06:12Wat vinden jullie van m'n nieuwe tattoo? My beautiful little sister ❤ http://t.co/T5pIwVBcO3 reageer retweet
hardcoholic![]()
Mijn hemel. Ik heb medelijden met het zusje.quote:Op zaterdag 14 december 2013 13:21 schreef Mani89 het volgende:
![]()
Het had erger gekund. Hij had bijvoorbeeld zijn eigen hoofd op zijn zusje kunnen laten tatoeëren.quote:Op zaterdag 14 december 2013 13:53 schreef Karina het volgende:
[..]
Mijn hemel. Ik heb medelijden met het zusje.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Wie weet laat ze dat zelf ooit nog eens doenquote:Op zaterdag 14 december 2013 13:54 schreef Monolith het volgende:
[..]
Het had erger gekund. Hij had bijvoorbeeld zijn eigen hoofd op zijn zusje kunnen laten tatoeëren.
Sowieso zijn tattoo's met gezichten over het algemeen spuuglelijk.![]()
Zeker als het van jouw gezicht isquote:Op zaterdag 14 december 2013 13:56 schreef Karina het volgende:
[..]
Wie weet laat ze dat zelf ooit nog eens doen
Sowieso zijn tattoo's met gezichten over het algemeen spuuglelijk.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.![]()
In dit geval valt er dan inderdaad wel wat voor te zeggen ja.quote:Op zaterdag 14 december 2013 13:38 schreef j0rdiiii het volgende:
Die jongen heeft kraakbeenblessures aan beide knieën gehad, is daar ~ 30 maanden geblesseerd aan geweest. Het is al een wonder als die jongen profvoetbal haalt, dan zeg je niet zomaar nee tegen hele dikke salarissen in het buitenland.![]()
Ik denk ook dat het iets over karakter van spelers zegt als ze voor iemand als Raoila kiezen...Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
Overigens bepaalt de speler altijd nog zelf wat die wil, hopelijk overrulet Kishna Raiola gewoon, en anders jammer.![]()
In dit geval denk ik niet dat de speler bepaalt. Althans, hij bepaalt dat hij Raiola als zaakwaarnemer wil. Maar als iemand met de staat van dienst van Raiola tegen zo'n jochie zegt dat het het beste is om A te doen, lijkt het me erg onwaarschijnlijk dat de speler B gaat doen.quote:Op zaterdag 14 december 2013 14:11 schreef davyleiden het volgende:
Overigens bepaalt de speler altijd nog zelf wat die wil, hopelijk overrulet Kishna Raiola gewoon, en anders jammer.
Ik sluit overigens niet uit dat Raiola inziet dat het beste voor die jongen is om bij Ajax te blijven. Hij is niet gek, en weet ook wel dat het niet voor zijn reputatie zal zijn als hij van meerdere jonge talenten de carrière verpest.![]()
quote:Op zaterdag 14 december 2013 14:03 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Zeker als het van jouw gezicht isnaarling
![]()
Natuurlijk bepaalt een speler zijn toekomst zelf. Uiteraard zegt Raiola dat hij naar een buitenlandse club moet gaan, maar dat deed hij ook bij Vilhena. En die wou uit zich zelf bij Feyenoord blijven.quote:Op zaterdag 14 december 2013 14:17 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
In dit geval denk ik niet dat de speler bepaalt. Althans, hij bepaalt dat hij Raiola als zaakwaarnemer wil. Maar als iemand met de staat van dienst van Raiola tegen zo'n jochie zegt dat het het beste is om A te doen, lijkt het me erg onwaarschijnlijk dat de speler B gaat doen.
Ik sluit overigens niet uit dat Raiola inziet dat het beste voor die jongen is om bij Ajax te blijven. Hij is niet gek, en weet ook wel dat het niet voor zijn reputatie zal zijn als hij van meerdere jonge talenten de carrière verpest.![]()
quote:Op zaterdag 14 december 2013 14:07 schreef davyleiden het volgende:
Jammer, maar is niet anders. Misschien Bailey voor aan de buitenkant.![]()
![]()
Wat is er mis met Depay?quote:Op zaterdag 14 december 2013 13:15 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Als het een soort van tweede Depay is kan hij wat mij betreft meteen vertrekken.![]()
Doodzonde van Kishna ja, gaat ongetwijfeld hetzelfde lot als Bouy tegemoet. Wat doet die jongen tegenwoordig eigenlijk?I just had to get that stress off my chest like breast reduction.![]()
Sympathiek ventje is het wel zit volgens mij geen kwaad inquote:Op zaterdag 14 december 2013 15:47 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Goede voetballer hoor, daar niet van, maar die uitstraling..![]()
Lid van de chippendales.quote:Op zaterdag 14 december 2013 15:45 schreef Seam het volgende:
Doodzonde van Kishna ja, gaat ongetwijfeld hetzelfde lot als Bouy tegemoet. Wat doet die jongen tegenwoordig eigenlijk?It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.![]()
Wie?twitter:AFCAjax twitterde op zaterdag 14-12-2013 om 16:51:46Jaïro Riedewald heeft een plek in de wedstrijdselectie van #Ajax voor de uitwedstrijd tegen Cambuur. #camaja http://t.co/WATOQdb4iu reageer retweet
![]()
Hij was gekozen tot talent van het jaar van De Toekomst volgens mij.quote:Op zaterdag 14 december 2013 16:54 schreef Gramulanion het volgende:
Wie?twitter:AFCAjax twitterde op zaterdag 14-12-2013 om 16:51:46Jaïro Riedewald heeft een plek in de wedstrijdselectie van #Ajax voor de uitwedstrijd tegen Cambuur. #camaja http://t.co/WATOQdb4iu reageer retweet
![]()
Dat was Mirani.quote:Op zaterdag 14 december 2013 16:55 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Hij was gekozen tot talent van het jaar van De Toekomst volgens mij.![]()
Moet je hem op wiki opzoeken, krijg je een heel verhaal over Daley Blindquote:Op zaterdag 14 december 2013 16:54 schreef Gramulanion het volgende:
![]()
![]()
Jawel alleen totaal onverwacht. Origine linker centrale verdediger die ook linkshalf of linksback kan spelen.quote:Op zaterdag 14 december 2013 16:57 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Niet tevreden over Riedewald?![]()
Hahaha, dat doen wij ook altijd. Maar wij betalen om te voetballen, hij krijgt er voor betaaldquote:
Wie niet dom is moet slim zijn!![]()
En hij gaat ook naar Hanni Hanna,quote:
Zullen we deze ook maar wegsturen?![]()
![]()
Jaquote:Op zaterdag 14 december 2013 17:15 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
En hij gaat ook naar Hanni Hanna,
[ afbeelding ]
Zullen we deze ook maar wegsturen?![]()
Kan die het maken denk je?quote:Op zaterdag 14 december 2013 17:00 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Jawel alleen totaal onverwacht. Origine linker centrale verdediger die ook linkshalf of linksback kan spelen.![]()
Natuurlijk, hoezo niet? De Boer selecteert hem voor linksback denk ik, andere posities heb je hem niet nodig.quote:17.quote:![]()
Zou wel mooi zijn als hij goed genoeg is om in te vallen op de linksback positie, als Boilesen er nog uit ligt.Wie niet dom is moet slim zijn!![]()
Voor een back weer niet. Volgens mij debuteren natuurgetrouw vooral centrale verdedigers later qua leeftijd.quote:Op zaterdag 14 december 2013 17:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hmm zal mij benieuwen dan. Wel wat jong meestal voor een verdediger om te debuteren.
Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
Precies. We hebben weer een back-up nodig voor die positiequote:Op zaterdag 14 december 2013 17:30 schreef PeeJie_ het volgende:
Zou wel mooi zijn als hij goed genoeg is om in te vallen op de linksback positie, als Boilesen er nog uit ligt.. Kan Blind zich helemaal richten op de VM positie.
Oh.![]()
CV's debuteren altijd wel later ja. Meestal omdat je op die positie niet zo snel een jong ventje neerzet.quote:Op zaterdag 14 december 2013 17:30 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Voor een back weer niet. Volgens mij debuteren natuurgetrouw vooral centrale verdedigers later qua leeftijd.Oh.![]()
Haha, wel potentieel deze jongen.. goede jeugdopleiding doorlopen:quote:Op zaterdag 14 december 2013 17:14 schreef PeeJie_ het volgende:
[..]
Hahaha, dat doen wij ook altijd. Maar wij betalen om te voetballen, hij krijgt er voor betaaldtwitter:twitter:twitter:twitter:twitter:twitter:jjairo_ twitterde op maandag 28-05-2012 om 17:24:19Beetje frituren en pizza bestellen man.. reageer retweet
twitter:jjairo_ twitterde op dinsdag 29-05-2012 om 17:50:35Ben met Shaq S, even burgerking.. reageer retweet
twitter:twitter:twitter:twitter:twitter:jjairo_ twitterde op vrijdag 11-05-2012 om 20:07:446-1 gewonnen van new amsterdam o/19 nu mcdonalds.. reageer retweet
twitter:jjairo_ twitterde op zaterdag 26-05-2012 om 14:25:584-1 gewonnen van pancratius A1, nu mcdonalds.. reageer retweet
twitter:jjairo_ twitterde op zaterdag 09-06-2012 om 02:35:59M'n tante haalt nog mcdonalds.. Dit is de leven. reageer retweet
twitter:twitter:twitter:twitter:Dit is nog maar een klein deeltwitter:Meer dan de gemiddelde voetbal expert in VBL
![]()
![]()
Wie weet haalt hij daar alleen een salade en een cola light..
Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
quote:Op zaterdag 14 december 2013 17:35 schreef El_jefe07 het volgende:
[..]
Haha, wel potentieel deze jongen.. goede jeugdopleiding doorlopen:twitter:twitter:twitter:twitter:twitter:twitter:jjairo_ twitterde op maandag 28-05-2012 om 17:24:19Beetje frituren en pizza bestellen man.. reageer retweet
twitter:jjairo_ twitterde op dinsdag 29-05-2012 om 17:50:35Ben met Shaq S, even burgerking.. reageer retweet
twitter:twitter:twitter:twitter:twitter:jjairo_ twitterde op vrijdag 11-05-2012 om 20:07:446-1 gewonnen van new amsterdam o/19 nu mcdonalds.. reageer retweet
twitter:jjairo_ twitterde op zaterdag 26-05-2012 om 14:25:584-1 gewonnen van pancratius A1, nu mcdonalds.. reageer retweet
twitter:jjairo_ twitterde op zaterdag 09-06-2012 om 02:35:59M'n tante haalt nog mcdonalds.. Dit is de leven. reageer retweet
twitter:twitter:twitter:twitter:Dit is nog maar een klein deeltwitter:Meer dan de gemiddelde voetbal expert in VBL
![]()
![]()
![]()
quote:De Boer roept Riedewald (17) op voor Cambuur-uit
Verrassing! Jaïro Riedewald, zegt die naam u iets? Nu misschien nog niet, maar morgen misschien wel. De zeventienjarige Riedewald mag van Frank de Boer mee naar Leeuwarden voor het uitduel met Cambuur.
Riedewald is een verdedigend ingestelde speler, die op meerdere posities uit de voeten kan. Hij kan worden opgesteld als centrale verdediger, maar ook als linksback en verdedigende middenvelder. De jongeling kwam dit seizoen twee keer als verdediger in actie met Jong Ajax, tegen VVV-Venlo en FC Dordrecht, bij Ajax A1 staat hij meestal op het middenveld.
Een sierlijke verdediger met een goede inspeelpass, luidt de omschrijving van management Forza. Riedewald weet al hoe hij later wil worden gezien. “Ik geniet van atletische verdedigers die hun mannetje staan en goed kunnen meevoetballen.”
We missen Mike van der Hoorn op de lijst van achttien namen. Zo ver bekend is Van der Hoorn, die in Milaan nog inviel, niet geblesseerd. In de competitie kwam Van der Hoorn al een tijdje niet in actie namens Ajax en zondag moet hij zelfs televisie kijken.
Joël Veltman, Stefano Denswil en Niklas Moisander zijn wel van de partij. Wellicht dat Riedewald de back-up is van de rappe Ruben Ligeon, die zomaar eens linksback kan staan om Jody Lukoki te beteugelen. Met Daley Blind op het middenveld en Nicolai Boilesen in de lappenmand zijn er linksachter niet meer smaken.
http://www.ajaxlife.nl/up(...)-op-voor-cambuur-uit![]()
kuipers komt sowieso niveau te kort.quote:Op zaterdag 14 december 2013 18:15 schreef davyleiden het volgende:
Had nog eerder Kuipers ofzo verwachtWinnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
ja maar is wel al een stuk ouder, vergelijk het meer als De Boer die toen Koppers op riep, die kwam ook niveau tekort. Of Dijks.quote:Op zaterdag 14 december 2013 18:17 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
kuipers komt sowieso niveau te kort.![]()
Dijks heeft natuurlijk wel een goed lichaam voor een verdediger. Iemand die veel Heerenveen kijkt en mij kan vertellen hoe hij het doet?quote:Op zaterdag 14 december 2013 18:17 schreef davyleiden het volgende:
[..]
ja maar is wel al een stuk ouder, vergelijk het meer als De Boer die toen Koppers op riep, die kwam ook niveau tekort. Of Dijks.![]()
Slecht, kan er echt helemaal niks van. Blinkt uit in aanstellerij.quote:Op zaterdag 14 december 2013 18:32 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Dijks heeft natuurlijk wel een goed lichaam voor een verdediger. Iemand die veel Heerenveen kijkt en mij kan vertellen hoe hij het doet?![]()
Gewoon een blanke uitvoering van Willems. Domme speler.quote:Op zaterdag 14 december 2013 18:32 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Dijks heeft natuurlijk wel een goed lichaam voor een verdediger. Iemand die veel Heerenveen kijkt en mij kan vertellen hoe hij het doet?Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
quote:Op zaterdag 14 december 2013 18:37 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Slecht, kan er echt helemaal niks van. Blinkt uit in aanstellerij.Zonde. Als je zo'n jongen vanaf het begin goed traint kan je er heel veel aan hebben.quote:Op zaterdag 14 december 2013 18:41 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Gewoon een blanke uitvoering van Willems. Domme speler.
Herinner me nog wel de JC-schaal tegen PSV, toen hij Narsingh een paar keer flink aanpakte![]()
![]()
Dat is ook niet zo moeilijk, Narsingh is een betere versie van Boerrigter.quote:Op zaterdag 14 december 2013 18:43 schreef Heeinz het volgende:
[..]
[..]
Zonde. Als je zo'n jongen vanaf het begin goed traint kan je er heel veel aan hebben.
Herinner me nog wel de JC-schaal tegen PSV, toen hij Narsingh een paar keer flink aanpakte![]()
Mwah, ben ik het niet mee eens. Ik ben wel een Narsingh fan en had hem graag zien komenquote:Op zaterdag 14 december 2013 18:43 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Dat is ook niet zo moeilijk, Narsingh is een betere versie van Boerrigter.![]()
En niet eens zo heel veel beter.quote:Op zaterdag 14 december 2013 18:43 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Dat is ook niet zo moeilijk, Narsingh is een betere versie van Boerrigter.![]()
lolololololquote:Op zaterdag 14 december 2013 17:35 schreef El_jefe07 het volgende:
[..]
Haha, wel potentieel deze jongen.. goede jeugdopleiding doorlopen:twitter:twitter:twitter:twitter:twitter:twitter:jjairo_ twitterde op maandag 28-05-2012 om 17:24:19Beetje frituren en pizza bestellen man.. reageer retweet
Btw hoe snel zijn de kaartjes voor PSV meestal uitverkocht? Binnen 1 week kan ik wel rekening mee houden toch?I just had to get that stress off my chest like breast reduction.![]()
Ik zie dat er al aardig wat vakken uitverkocht zijn, sneller dan normaal geloof ik.quote:Op zaterdag 14 december 2013 18:46 schreef Seam het volgende:
[..]
lololololol
Btw hoe snel zijn de kaartjes voor PSV meestal uitverkocht? Binnen 1 week kan ik wel rekening mee houden toch?![]()
Haha baas, de nieuwe Sulejmani als hij op zichzelf gaat wonen?quote:Op zaterdag 14 december 2013 17:35 schreef El_jefe07 het volgende:
[..]
Waarom zou je als je redelijk wat geld hebt voor een 17-jarige in godsnaam zo vaak naar de mac of BK gaan?![]()
Dat is de levenquote:Op zaterdag 14 december 2013 20:09 schreef Ramboetan het volgende:
Waarom zou je als je redelijk wat geld hebt voor een 17-jarige in godsnaam zo vaak naar de mac of BK gaan?![]()
Dijks kan niet koppen dus is bij voorbaat al kansloosquote:Op zaterdag 14 december 2013 18:32 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Dijks heeft natuurlijk wel een goed lichaam voor een verdediger. Iemand die veel Heerenveen kijkt en mij kan vertellen hoe hij het doet?Echt een doetje is het
Met zijn handschoentjes bij 10 graden
![]()
![]()
Dat is niet zo relevant. Heb je toevallig Moneyball gezien? Je opmerking doet me een beetje denken aan een scene waarbij een aantal scouts bij elkaar zitten en ze spelers bespreken. Daar gaat het dan ook over uiterlijk en zelfs over het uiterlijk van hun vriendin. In de wetenschap dat het gebaseerd is op een waargebeurd verhaal vond ik het wel schokkend.quote:Op zaterdag 14 december 2013 18:32 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Dijks heeft natuurlijk wel een goed lichaam voor een verdediger. Iemand die veel Heerenveen kijkt en mij kan vertellen hoe hij het doet?Life is what you make it.![]()
Heeft een draaicirkel van een tank en mist snelheid. Ongeschikt voor Ajax.quote:Op zaterdag 14 december 2013 18:32 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Dijks heeft natuurlijk wel een goed lichaam voor een verdediger. Iemand die veel Heerenveen kijkt en mij kan vertellen hoe hij het doet?What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Hopelijk laat de wedstrijd het toe om hem te laten debuteren, als hij al niet start.quote:Op zaterdag 14 december 2013 23:44 schreef KingRoland het volgende:
Ben wel benieuwd naar Jairo Riedewald![]()
Zal Ligeon niet starten? Tegen Lukoki.quote:Op zaterdag 14 december 2013 23:53 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Hopelijk laat de wedstrijd het toe om hem te laten debuteren, als hij al niet start.![]()
Idd, tegen cambuur moet het hopelijk wel goed komen dan kunnen we nog eens even genietenquote:Op zaterdag 14 december 2013 23:53 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Hopelijk laat de wedstrijd het toe om hem te laten debuteren, als hij al niet start.graag op anoniem![]()
Tegen Lukoki? Die sprint hem eruit.quote:Op zaterdag 14 december 2013 23:55 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Idd, tegen cambuur moet het hopelijk wel goed komen dan kunnen we nog eens even genieten![]()
Ik sluit niets uitquote:Op zaterdag 14 december 2013 23:56 schreef davyleiden het volgende:
[..]
Tegen Lukoki? Die sprint hem eruit.
graag op anoniem![]()
Was Siem de Jong toen niet een keer de snelste op een training waar ze dat meten, jammer dat hij geblesseerd is, anders hadden we hem op linksback kunnen zetten
Siem de Jong de snelste ? Dacht dat die altijd wat log was ofzoquote:Op zondag 15 december 2013 00:10 schreef PeeJie_ het volgende:
Was Siem de Jong toen niet een keer de snelste op een training waar ze dat meten, jammer dat hij geblesseerd is, anders hadden we hem op linksback kunnen zettenRED ONS HENNIEGOD![]()
Dat komt omdat hij als een zoutzak over het veld loopt.quote:Op zondag 15 december 2013 01:02 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Siem de Jong de snelste ? Dacht dat die altijd wat log was ofzoOh.![]()
Schijn bedriegt vaak bij Siemquote:Op zondag 15 december 2013 01:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat komt omdat hij als een zoutzak over het veld loopt.RED ONS HENNIEGOD![]()
http://www.ajaxshowtime.com/mobile/hoofdnieuws/63820quote:Op zondag 15 december 2013 01:02 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Siem de Jong de snelste ? Dacht dat die altijd wat log was ofzo
Is ook ergens een filmpje van van Ajax TV. Gaat over de eerste 5 meter, destijds was Boerrigter op topsnelheid sneller met 34,8 km/u.Wie niet dom is moet slim zijn!![]()
Ja klopt. Werd door FdB nog naar verwezen als voorbeeld van hoe je met noeste trainingsarbeid jezelf écht verder kan brengen, aangezien Siem dat talent op zich niet had.quote:Op zondag 15 december 2013 00:10 schreef PeeJie_ het volgende:
Was Siem de Jong toen niet een keer de snelste op een training waar ze dat meten, jammer dat hij geblesseerd is, anders hadden we hem op linksback kunnen zettenLife is what you make it.![]()
Goed, we kunnen alvast 3 punten erbij schrijven of vreest iemand nog de tegenstander omdat ons team er afgelopen woensdagavond niets van bakte tegen AC Milan en dus misschien een beetje uit de flow is die de laatste paar weken voor de CL wedstrijd tegen Milan heerste.![]()
Ik deel een andere mening.quote:Op zondag 15 december 2013 11:10 schreef Iwanius het volgende:
omdat ons team er afgelopen woensdagavond niets van bakte tegen AC Milan![]()
Frank wisselt nog wel erg veel met zijn opstelling...... Zijn eigenlijk weinig spelers écht zeker van hen plek![]()
Hoe kan Frank nou niet door hebben dat Siggy continu de oorzaak is van het kutte spelZal Siem na zijn terugkeer ook weer op het middenveld staan zeker.
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Bojan op de bank?quote:
Siggy in de basis?What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Al is het misschien wel begrijpelijk. Hoesen was twijfelachtig & Bojan al 2/3 hele wedstrijden laten spelen?![]()
Dan heb ik liever nog Fischer in de spits dan deze gemankeerde a-technische IJslander.quote:Op zondag 15 december 2013 11:23 schreef Ajacied422 het volgende:
Al is het misschien wel begrijpelijk. Hoesen was twijfelachtig & Bojan al 2/3 hele wedstrijden laten spelen?Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
Misschien gokt Frank op betere voorzetten vanaf de zijkanten en op de kopkracht van Sigthorsson.quote:Op zondag 15 december 2013 11:24 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Dan heb ik liever nog Fischer in de spits dan deze gemankeerde a-technische IJslander.What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Zal dat voornamelijk van rechts komenquote:Op zondag 15 december 2013 11:25 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Misschien gokt Frank op betere voorzetten vanaf de zijkanten en op de kopkracht van Sigthorsson.![]()
Dan moet je Andersen niet opstellen. Frank moet niet gokken, Frank moet gewoon even logisch nadenken.quote:Op zondag 15 december 2013 11:25 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Misschien gokt Frank op betere voorzetten vanaf de zijkanten en op de kopkracht van Sigthorsson.Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
Andersen is te licht. Ook tegen Cambuur. Dan nog liever Hoesen vanaf rechts.quote:Op zondag 15 december 2013 11:27 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Dan moet je Andersen niet opstellen. Frank moet niet gokken, Frank moet gewoon even logisch nadenken.What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Misschien willen ze Kolbeinn nog even in de etalage zetten zodat hij verkocht kan worden in de winter.Oh.![]()
Frank moet gewoon naar Chase_Utley luisteren.quote:Op zondag 15 december 2013 11:27 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Dan moet je Andersen niet opstellen. Frank moet niet gokken, Frank moet gewoon even logisch nadenken.★★★![]()
Schone staat rechtsquote:Op zondag 15 december 2013 11:27 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Andersen is te licht. Ook tegen Cambuur. Dan nog liever Hoesen vanaf rechts.![]()
Ach, zelfs met Hoorn in de basis moet je Cambuur oprollen. Jammer alleen dat Bojan niet speelt.quote:Op zondag 15 december 2013 11:22 schreef Reemi het volgende:
Hoe kan Frank nou niet door hebben dat Siggy continu de oorzaak is van het kutte spelZal Siem na zijn terugkeer ook weer op het middenveld staan zeker.
Maar Siggy...pff...hopelijk zijn laatste wedstrijden bij Ajax.![]()
Nah dat niet, ik zal vast ook niet alles goed zien. Maar je ziet dat de middenvelders pas echt goed renderen sinds Sigthorsson niet meer in de spits staat. En sinds Blind op het middenveld staat. En wat doet hij in 2 opeenvolgende wedstrijden. Eerst Blind van het middenveld halen en de volgende wedstrijd SIgthorsson in de spits. Nou zal dat misschien tegen Cambuur geen overwinning schelen maar je gaat waarschijnlijk weer een stuk minder goed voetbal zien. Ofzo.quote:Op zondag 15 december 2013 11:31 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Frank moet gewoon naar Chase_Utley luisteren.Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
Gewoon blijven domineren.quote:Op zondag 15 december 2013 11:33 schreef Chase_Utley het volgende:
maar je gaat waarschijnlijk weer een stuk minder goed voetbal zien. Ofzo.![]()
Als het zijn eerste keus is, spring ik uit het raam.quote:Op zondag 15 december 2013 11:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik mag echt hopen dat Frank niet echt denkt dat Kolbeinn een goede spits is![]()
![]()
quote:Op zondag 15 december 2013 11:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
Misschien willen ze Kolbeinn nog even in de etalage zetten zodat hij verkocht kan worden in de winter.![]()
Je blijft soms denken dat Frank een blinde vlek heeftv af en toe. Siggy in de bsis en Siem op het middenveld en Blind van het middenveld halen soms helpen Ajax nooit verder..quote:Op zondag 15 december 2013 11:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik mag echt hopen dat Frank niet echt denkt dat Kolbeinn een goede spits is![]()
![]()
Ik spring dan met je mee.quote:Op zondag 15 december 2013 11:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als het zijn eerste keus is, spring ik uit het raam.In het begin al met Janssen op VM en Anita op linksback. Boerrigter op rechtsbuiten.quote:Op zondag 15 december 2013 11:42 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Je blijft soms denken dat Frank een blinde vlek heeftv af en toe. Siggy in de bsis en Siem op het middenveld en Blind van het middenveld halen soms helpen Ajax nooit verder..Oh.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: