Daar lijkt het op jaquote:Op vrijdag 13 december 2013 16:11 schreef Buurpoes het volgende:
Volgens mij zijn we de rest kwijtgeraakt bij de topic-wissel...
Ik vloog even uit de bocht, maar ik ben er weer hoorquote:Op vrijdag 13 december 2013 16:11 schreef Buurpoes het volgende:
Geen paaltjes geraakt?quote:Op vrijdag 13 december 2013 16:12 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik vloog even uit de bocht, maar ik ben er weer hoor
quote:
Is dat zoquote:Op vrijdag 13 december 2013 16:11 schreef Buurpoes het volgende:
hmm oke... enig idee hoe lang de bus er over doet?quote:Op vrijdag 13 december 2013 16:04 schreef PeuRac het volgende:
De Uithof is de campus van Utrecht, langs de A28 vlak voordat je Utrecht binnen rijdt. Daar zit ook een groot transferium, maar je kan ook op het complex zelf parkeren.
Ik mis interpunctiequote:
De komma's vlogen wel de bocht uit denk ikquote:Op vrijdag 13 december 2013 16:17 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik mis interpunctie![]()
Ik las: Nee, ik ben nog heel gelukkig.
I.p.v.: Nee, ik ben nog heel, gelukkig
Kwartiertje, misschien iets langer..quote:Op vrijdag 13 december 2013 16:17 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
hmm oke... enig idee hoe lang de bus er over doet?
quote:Op vrijdag 13 december 2013 16:18 schreef Faxie het volgende:
[..]
De komma's vlogen wel de bocht uit denk ik
Iemand een GPS locatie voor me? Ik haat met de auto ergens naar toe terwijl ik er nooit ben geweest of ik het fatsoenlijk kan vinden via googlequote:Op vrijdag 13 december 2013 16:18 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Kwartiertje, misschien iets langer..
max 15min, je kan uitstappen in het centrum, zal ff vragen of Evie weer eens online komt, kan je evt met haar meereizen, zij woont op de Uithof.quote:Op vrijdag 13 december 2013 16:17 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
hmm oke... enig idee hoe lang de bus er over doet?
quote:Op vrijdag 13 december 2013 16:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
lief maar ik ga niet naar utrecht
Woon je in Utrecht, dat je het zo goed weet?quote:Op vrijdag 13 december 2013 16:18 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Kwartiertje, misschien iets langer..
Salamancapad in Utrecht.quote:Op vrijdag 13 december 2013 16:20 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Iemand een GPS locatie voor me? Ik haat met de auto ergens naar toe terwijl ik er nooit ben geweest of ik het fatsoenlijk kan vinden via google
Het is een gezellige bios en daarna lekker een biertje doen om de hoek.quote:
Nee.quote:Op vrijdag 13 december 2013 16:20 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Woon je in Utrecht, dat je het zo goed weet?
Ik moet ook nog naar huisquote:Op vrijdag 13 december 2013 16:21 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Het is een gezellige bios en daarna lekker een biertje doen om de hoek.
Ik moet nog rijden, maar okquote:Op vrijdag 13 december 2013 16:21 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Het is een gezellige bios en daarna lekker een biertje doen om de hoek.
Een of twee biertjes en je kan ook met de trein gaanquote:
Nee, parkeren kan hij beter bij het Salamancapad doen, want dan sta je naast de bushalte. Die parkeerplaatsen bij de Tuinen zijn al weg.quote:Op vrijdag 13 december 2013 16:24 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Of je zoekt de botanische tuinen.
Weet je hoe duur de trein isquote:Op vrijdag 13 december 2013 16:24 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Een of twee biertjes en je kan ook met de trein gaan
quote:Op vrijdag 13 december 2013 16:27 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Weet je hoe duur de trein is
Ik ga wel met de auto
Ohja, ik heb en 40% kortingskaart en dure auto, dus voor mij scheelt het bijna niksquote:Op vrijdag 13 december 2013 16:27 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Weet je hoe duur de trein is
Ik ga wel met de auto
Dat is veelquote:Op vrijdag 13 december 2013 16:29 schreef PeuRac het volgende:
Shit, moet volgende week op 1 dag bijna letterlijk heel Nederland rond rijdenvolgens de planning 700km
Klote afspraken
Ik gebruik em nog wel eens, meestal om naar Utrecht (centrum) of Amsterdam te gaan.quote:Op vrijdag 13 december 2013 16:29 schreef LovelyLady het volgende:
Ik heb ook nog een kortingskaart die ga ik wel even opzeggen
Niets is ver in Nederlandquote:Op vrijdag 13 december 2013 16:29 schreef PeuRac het volgende:
Shit, moet volgende week op 1 dag bijna letterlijk heel Nederland rond rijdenvolgens de planning 700km
Klote afspraken
Ja joh, bij een aantal partners langs, kerstgroeten/pakketten brengen, maar heb niet eens tijd om een praatje te maken of zo. Denk dat ik maar om half 8 in de auto stap.quote:
Op 1 dag, Groningen, Achterhoek, meerdere adressen in het westen en zuiden tik wel aan. Dan is het allemaal apart niet heel ver, maar samen wel erg ruk.quote:
Ohja, daar zijn ze ook aan t bouwen. En die bij de sorbonnelaan? Naast de ponskaart? Is dat openbaar toegankelijk?quote:Op vrijdag 13 december 2013 16:25 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nee, parkeren kan hij beter bij het Salamancapad doen, want dan sta je naast de bushalte. Die parkeerplaatsen bij de Tuinen zijn al weg.
Die is al jaren betaald parkeren en een de verste P van de bushalte afquote:Op vrijdag 13 december 2013 16:35 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Ohja, daar zijn ze ook aan t bouwen. En die bij de sorbonnelaan? Naast de ponskaart? Is dat openbaar toegankelijk?
Voor mij is het evengoed ook nog 16 euroquote:Op vrijdag 13 december 2013 16:37 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
20 euro
Kortingskaart heb ik net opgezegd omdat ik die niet meer gebruikte.
Ohja, die halte is opgedoekt...al een jaar of vijf. *gaat koffie zetten*quote:Op vrijdag 13 december 2013 16:36 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Die is al jaren betaald parkeren en een de verste P van de bushalte afMaar na 18u is alles gratis.
Jawel toch? Of wanneer is het dal?quote:Op vrijdag 13 december 2013 16:40 schreef Vinniiee het volgende:
Hmm blijkbaar heb ik m nog niet opgezegd.
Maar is dal voordeel dus dan heb ik er nog geen reet aan.
Na 19 uur geloof ik. Maar als het goed is staat er nog saldo opquote:Op vrijdag 13 december 2013 16:41 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Jawel toch? Of wanneer is het dal?
quote:Op vrijdag 13 december 2013 16:42 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Na 19 uur geloof ik. Maar als het goed is staat er nog saldo op
Toch maar met de trein
Leuk tochquote:Op vrijdag 13 december 2013 16:46 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ga volgende week naar een fout feestjeeen of andere old school party
quote:
Shit heyquote:Op vrijdag 13 december 2013 17:09 schreef rolklem het volgende:
[..]
Totdat je in een menigte van mensen ben zonder je vrienden : (
In Nederland worden willekeurige mensen in een menigte sowieso steeds dikker, dus dat zit wel snor.quote:Op vrijdag 13 december 2013 17:09 schreef rolklem het volgende:
[..]
True ik ben een FoKster, ik heb geen vriendenquote:Op vrijdag 13 december 2013 17:09 schreef rolklem het volgende:
[..]
Dus je geeft niemand cupcakes?quote:Op vrijdag 13 december 2013 17:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
True ik ben een FoKster, ik heb geen vrienden
In ieder geval in een winkel waar je een nieuwe kan kopen.quote:Op vrijdag 13 december 2013 17:51 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Midden in de makro
En zon dikke reet heb ik niet eens
Dat had ik graag willen zienquote:Op vrijdag 13 december 2013 17:51 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Midden in de makro
En zon dikke reet heb ik niet eens
Please doquote:Op vrijdag 13 december 2013 19:11 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik kan ook gewoon een foto van mn kont maken hoor
Ik wil je vriendje wel zijnquote:Op vrijdag 13 december 2013 17:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
True ik ben een FoKster, ik heb geen vrienden
neequote:
Ik zou niet durven.quote:Op vrijdag 13 december 2013 21:24 schreef Viro het volgende:
[..]
Wat is dit?! Word aan de kant geschoven
quote:Op vrijdag 13 december 2013 17:23 schreef Vinniiee het volgende:
Belgen
Brandweermannen gingen met schuim op agenten spuiten en de agenten spoten met waterkanonnen en traangas terug
ik heb er een stuk of 10, dan mag je er van mij wel een lenenquote:
Stay out of thisquote:Op vrijdag 13 december 2013 22:04 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik heb er een stuk of 10, dan mag je er van mij wel een lenen
Wat lief. Kom je er dan ook bij?quote:Op vrijdag 13 december 2013 22:04 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik heb er een stuk of 10, dan mag je er van mij wel een lenen
nee, dekentjes afpikken mogen alleen vrouwen bij mannen.quote:
Moet jij mij maar niet proberen opzij te zettenquote:Op vrijdag 13 december 2013 22:07 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mijn dekentje af willen pakken![]()
![]()
Not done
gezelligquote:Op vrijdag 13 december 2013 22:06 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wat lief. Kom je er dan ook bij?
Dat doe ik toch niet jonguhquote:Op vrijdag 13 december 2013 22:08 schreef Viro het volgende:
[..]
Moet jij mij maar niet proberen opzij te zetten
Hoezo alleen vrouwen, wat is dit voor discriminatie?quote:Op vrijdag 13 december 2013 22:08 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nee, dekentjes afpikken mogen alleen vrouwen bij mannen.
nee, die is nog onderweg hierheen. Morgen pas naar oma om de zooi op te zetten en dan krijgen we als beloning hutspot. Daarna gaan we aan ons plannetje werken, en zondag komt smurfquote:Op vrijdag 13 december 2013 22:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Stuk warmer dan in je eentje.
Hoe is het met hups. Buikje vol van de hutspot?
Nee, niet mijn kusjesquote:Op vrijdag 13 december 2013 22:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat doe ik toch niet jonguh
Mag ik geen kusjes geven?
Jaloers kreng
omdat het kan. Mannen zijn zogenaamd het sterke geslacht. Dan hebben ze ook geen dekentjes nodig.quote:Op vrijdag 13 december 2013 22:12 schreef Viro het volgende:
[..]
Hoezo alleen vrouwen, wat is dit voor discriminatie?
Wacht ... hups is nog onderweg? Moest ze uit Frankrijk komen ofzo? Tha fuckquote:Op vrijdag 13 december 2013 22:13 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nee, die is nog onderweg hierheen. Morgen pas naar oma om de zooi op te zetten en dan krijgen we als beloning hutspot. Daarna gaan we aan ons plannetje werken, en zondag komt smurf
Dat wil niet zeggen dat wij het niet koud kunnen hebben.quote:Op vrijdag 13 december 2013 22:14 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
omdat het kan. Mannen zijn zogenaamd het sterke geslacht. Dan hebben ze ook geen dekentjes nodig.
haha nee ze had eerst een verjaardag, daarna kwam ze hierheen.. Ze appte rond half 9 dat ze onderweg was en belt net dat ze de verkeerde trein had gepakt en op nijmegen centraal staat ipv het station hier, dus ze is met de bus over zo'n 20 minuten hierquote:Op vrijdag 13 december 2013 22:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wacht ... hups is nog onderweg? Moest ze uit Frankrijk komen ofzo? Tha fuck
ik hoor mannen anders altijd alleen maar klagen over dat ze het te warm hebbenquote:Op vrijdag 13 december 2013 22:17 schreef Viro het volgende:
[..]
Dat wil niet zeggen dat wij het niet koud kunnen hebben.
Neequote:Op vrijdag 13 december 2013 22:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik geef mijn kusjes aan wie ik dat wil ja
Dat is niet altijd zoquote:Op vrijdag 13 december 2013 22:22 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik hoor mannen anders altijd alleen maar klagen over dat ze het te warm hebben
dan nog hebben jullie pechquote:
ik nooit. Dekentjes zatquote:
quote:Op vrijdag 13 december 2013 21:35 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nee
Maar wel een huppelkut over de vloer
Ja hallo, alsof ik de hele dag daarmee bezig benquote:
Avondquote:
Fut... fut.. je maakt maar futquote:Op vrijdag 13 december 2013 22:56 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ja hallo, alsof ik de hele dag daarmee bezig ben![]()
Ik kijk straks wel als ik fut heb.
[..]
Avond
Billen en handenquote:Op vrijdag 13 december 2013 22:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Fut... fut.. je maakt maar fut
Lijkt me ook jaquote:Op vrijdag 13 december 2013 22:58 schreef Uiltje90 het volgende:
[..]
Billen en handenzo gefixt toch??
Ik ga lekker slapen.quote:Op vrijdag 13 december 2013 23:04 schreef S95Sedan het volgende:
Ga eerst m'n sponge pudding eten dus jullie hebben sowieso pech!
Dat zuigt op zaterdag.. goed doel hoop ik??quote:Op vrijdag 13 december 2013 23:08 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dank je. Dat gaat wel lukken. Morgen er weer vroeg uit
Chocola??quote:Op vrijdag 13 december 2013 23:04 schreef S95Sedan het volgende:
Ga eerst m'n sponge pudding eten dus jullie hebben sowieso pech!
Nee honing.quote:
Hihi wat een goed ideequote:Op vrijdag 13 december 2013 23:14 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nee honing.
Hoop dat oma het een leuk kado vindt morgen. Ook scones gehaald voor d'r en sponge pudding dan.
Ziek en kan niet meer zelf naar Engeland dus halen we het toch daarheen
Uhu, dacht ik ookquote:Op vrijdag 13 december 2013 23:18 schreef Uiltje90 het volgende:
[..]
Hihi wat een goed ideelekker ook!
Ga naar bed.quote:
Goed plan wel, half 7 de wekker weer en ben net pas thuisquote:
Pffff. Vroeg. Wat ga je doen op een zaterdag?quote:Op vrijdag 13 december 2013 23:25 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Goed plan wel, half 7 de wekker weer en ben net pas thuis
Meh.. maar dit klinkt ook lekkerquote:Op vrijdag 13 december 2013 23:22 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Uhu, dacht ik ook
Leuker dan al die standaard dingen.
Normaal altijd siroop maar die hadden ze niet meer
Die zie ik zondagmiddag pas, nog alle tijd om bij te slapenquote:Op vrijdag 13 december 2013 23:25 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat dus joof, dat heb je wel nodig als je die 2 wil overleven
M'n autoruiten laten tinten, maar dat kan alleen in de ochtend morgen..quote:Op vrijdag 13 december 2013 23:26 schreef Fera het volgende:
[..]
Pffff. Vroeg. Wat ga je doen op een zaterdag?
Vervelend zeg. Jij komt dus niet naar Fax?quote:Op vrijdag 13 december 2013 23:30 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Die zie ik zondagmiddag pas, nog alle tijd om bij te slapen
Maar zo erg zijn ze niet hoor
[..]
M'n autoruiten laten tinten, maar dat kan alleen in de ochtend morgen..
Nope, kwam ik sowieso al nietquote:Op vrijdag 13 december 2013 23:31 schreef Fera het volgende:
[..]
Vervelend zeg. Jij komt dus niet naar Fax?
Oké. Jammer.quote:
Haha dat was het ookquote:Op vrijdag 13 december 2013 23:26 schreef Uiltje90 het volgende:
[..]
Meh.. maar dit klinkt ook lekkeris je oma een engelse??
Eh...quote:Op vrijdag 13 december 2013 23:30 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Die zie ik zondagmiddag pas, nog alle tijd om bij te slapen
Maar zo erg zijn ze niet hoor
quote:Op vrijdag 13 december 2013 22:13 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nee, die is nog onderweg hierheen. Morgen pas naar oma om de zooi op te zetten en dan krijgen we als beloning hutspot. Daarna gaan we aan ons plannetje werken, en zondag komt smurf
Oh maar dat wist ik alquote:Op vrijdag 13 december 2013 23:35 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Haha dat was het ook
Nee dat niet maar ze gingen al bijna 10 jaar minimaal 2 keer per jaar naar Engeland, nu dus niet meer omdat ongeveer een half jaar terug alvleesklier kanker is geconstateerd.
[..]
Eh...
[..]
quote:Op vrijdag 13 december 2013 23:40 schreef Vinniiee het volgende:
Aloha
Ik begin bier zowaar nog lekker te vinden
Ik hoop het.quote:Op vrijdag 13 december 2013 23:42 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Mjah, ach, ander keertje zie ik je vast wel weer
Komt vast welquote:
Nah, ik ga m'n lenzen uit doen en in m'n bed crashen, als 't goed is slaap ik nu welquote:
wat naar dat je oma zo ziek is .. maar wat lief dat je dit dan voor haar doetquote:Op vrijdag 13 december 2013 23:35 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Haha dat was het ook
Nee dat niet maar ze gingen al bijna 10 jaar minimaal 2 keer per jaar naar Engeland, nu dus niet meer omdat ongeveer een half jaar terug alvleesklier kanker is geconstateerd.
Slaap lekkerquote:Op vrijdag 13 december 2013 23:46 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Komt vast wel
Ik heb voorlopig genoeg vrije tijd te besteden
[..]
Nah, ik ga m'n lenzen uit doen en in m'n bed crashen, als 't goed is slaap ik nu wel![]()
Wat een piepert.quote:Op vrijdag 13 december 2013 23:46 schreef Uiltje90 het volgende:
Mijn vriend is net ziek geworden.. zo sneuik kan er nooit zo goed tegen als mannen ziek zijn.. worden ze altijd zo zielig van
haha nou deze keer niet hoorquote:
Seks schijnt daar heel goed tegen te helpenquote:Op vrijdag 13 december 2013 23:46 schreef Uiltje90 het volgende:
Mijn vriend is net ziek geworden.. zo sneuik kan er nooit zo goed tegen als mannen ziek zijn.. worden ze altijd zo zielig van
Ja zeker, gaat de laatste tijd heel erg hard dus probeer gewoon zo veel mogelijk langs te gaan en dat soort dingen te doenquote:Op vrijdag 13 december 2013 23:47 schreef Uiltje90 het volgende:
[..]
wat naar dat je oma zo ziek is .. maar wat lief dat je dit dan voor haar doetlekker en origineel cadeau!
Hoax, mannen worden niet ziekquote:Op vrijdag 13 december 2013 23:46 schreef Uiltje90 het volgende:
Dat soort mannenquote:Op vrijdag 13 december 2013 23:48 schreef Uiltje90 het volgende:
[..]
haha nou deze keer niet hoormaar veel mannen kunnen iig goed piepen als ze al een beetje verkouden zijn
hoe noem je het dan als je uit het niets kotsend boven de pot hangt? en nee er was geen drank in het spelquote:
Verkeerde tosti gegeten.quote:Op vrijdag 13 december 2013 23:51 schreef Uiltje90 het volgende:
[..]
hoe noem je het dan als je uit het niets kotsend boven de pot hangt? en nee er was geen drank in het spel
Ongesteld..quote:Op vrijdag 13 december 2013 23:51 schreef Uiltje90 het volgende:
[..]
hoe noem je het dan als je uit het niets kotsend boven de pot hangt? en nee er was geen drank in het spel
quote:
we hebben chinees gegeten vnaafquote:Op vrijdag 13 december 2013 23:51 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Verkeerde tosti gegeten.
Dat excuus had m'n broertje eens omdat die teveel gezopen had
Goed werkend immuumsysteemquote:Op vrijdag 13 december 2013 23:51 schreef Uiltje90 het volgende:
[..]
Ah, dan zal het vast daaraan liggenquote:Op vrijdag 13 december 2013 23:53 schreef Uiltje90 het volgende:
[..]
[..]
we hebben chinees gegeten vnaafen wat een slecht excuux.. haha
ik vrees het wel ja..quote:Op vrijdag 13 december 2013 23:53 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ah, dan zal het vast daaraan liggen
ik hoop het niet.. ik heb ook andere dingen gegeten dan hijquote:Op vrijdag 13 december 2013 23:55 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ach, weet je wat je te wachten staat toch![]()
Ah, daar al je het hebben dusquote:Op vrijdag 13 december 2013 23:57 schreef Uiltje90 het volgende:
[..]
ik hoop het niet.. ik heb ook andere dingen gegeten dan hijschiet me ook net in gedachte dat er vanavond kibbeling rond ging (we hadden verjaardag) en dat er twijfels waren over of dat wel goed was of niet.. en vriendlief bleef erin door eten..
Doe je goedquote:Op vrijdag 13 december 2013 23:59 schreef Vinniiee het volgende:
Hmm mijn auto staat bij het station, maar ik mag niet rijden dus dat wordt een uur lopen, want er rijden geen bussen en de taxi's zijn tering duur
Mannen zijn juist de ergste zeikerds als ze ziek zijn.quote:
is dat ook niet ontzettend duur?quote:Op zaterdag 14 december 2013 00:01 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jep.
Nja toch maar met de taxi denk ik, want ik wil slapen en geen uur lopen
Mja je zit al snel aan 0,2 promille.quote:Op zaterdag 14 december 2013 00:00 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ah, daar al je het hebben dus![]()
[..]
Doe je goed
Ja dat zei ik netquote:Op zaterdag 14 december 2013 00:02 schreef Uiltje90 het volgende:
[..]
is dat ook niet ontzettend duur?
Ach,morgen is het wel weer over danquote:
Hoquote:Op zaterdag 14 december 2013 00:02 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Mja je zit al snel aan 0,2 promille.
Oh. Ik nooit eigenlijk.. Ook ben ik praktisch nooit ziek sowieso..quote:Op zaterdag 14 december 2013 00:01 schreef Fera het volgende:
[..]
Mannen zijn juist de ergste zeikerds als ze ziek zijn.
Duh, dat jullie de hint niet snappenquote:Op zaterdag 14 december 2013 00:01 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik hou niet van aanstellers. Niet sexy.quote:Op zaterdag 14 december 2013 00:05 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Duh, dat jullie de hint niet snappen
Zuster pakje aan > verzorgen die hap.
Ik vind het vreemder als moeders van Fokkers opeens op je gaan reagerenquote:Op zaterdag 14 december 2013 00:03 schreef Fera het volgende:
Zo vreemd als een vriend op facebook ineens vrienden wordt met al je FOK!vrienden.
oeps.. verkeerd gelezenquote:Op zaterdag 14 december 2013 00:03 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja dat zei ik net
Maar slaap > lopen.
vaak wel jaquote:Op zaterdag 14 december 2013 00:01 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik hoop het.. kan er nooit zo goed tegen als hij ziek is.. zieligquote:Op zaterdag 14 december 2013 00:03 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ach,morgen is het wel weer over dan
Jawelquote:Op zaterdag 14 december 2013 00:03 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ach,morgen is het wel weer over dan
[..]
Ho![]()
Ik zeg nergens dat je moet gaan rijden he
Gewoon niet moeten drinken dus
Dat had ik laatst ook een keer.quote:Op zaterdag 14 december 2013 00:06 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik vind het vreemder als moeders van Fokkers opeens op je gaan reageren
Het is echt iets van 5 minutenquote:Op zaterdag 14 december 2013 00:06 schreef Uiltje90 het volgende:
[..]
oeps.. verkeerd gelezenmaar succes.. hier kost een kort ritje van 20 mins al snel rond de 30 pleuries..
[..]
vaak wel ja
[..]
Ik hoop het.. kan er nooit zo goed tegen als hij ziek is.. zielig
alleen is er vaak weinig behoefte aan seks bij ziektequote:Op zaterdag 14 december 2013 00:05 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Duh, dat jullie de hint niet snappen
Zuster pakje aan > verzorgen die hap.
Ook dat inderdaad. Meestal wil hij gewoon wegkruipen in een warm holletje en slapen. Ik heb daarentegen wel gewoon zin als ik ziek ben.quote:Op zaterdag 14 december 2013 00:08 schreef Uiltje90 het volgende:
[..]
alleen is er vaak weinig behoefte aan seks bij ziektedenk dat hij tegen me zou zeggen dat ik op kan donderen als ik dan zo'n pakje aan heb
en zonder pakje ben ik ook wel zorgzaam
We kunnen natuurlijk niet altijd ons goddelijke zelf zijn hequote:Op zaterdag 14 december 2013 00:06 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik hou niet van aanstellers. Niet sexy.
quote:Op zaterdag 14 december 2013 00:06 schreef Uiltje90 het volgende:
[..]
Ik hoop het.. kan er nooit zo goed tegen als hij ziek is.. zielig
Niet zeiken dan!quote:Op zaterdag 14 december 2013 00:06 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jawel
Nu ga ik de treinreis uitzitten en batterij besparen zodat ik dadelijk muziek kan luisteren
Whutquote:Op zaterdag 14 december 2013 00:08 schreef Uiltje90 het volgende:
[..]
alleen is er vaak weinig behoefte aan seks bij ziektedenk dat hij tegen me zou zeggen dat ik op kan donderen als ik dan zo'n pakje aan heb
en zonder pakje ben ik ook wel zorgzaam
mijn moeder zou ook zo iemand zijnquote:Op zaterdag 14 december 2013 00:08 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Of opeens vrienden willen worden
Ja. Dus kun je ook niet altijd seks krijgen.quote:Op zaterdag 14 december 2013 00:09 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
We kunnen natuurlijk niet altijd ons goddelijke zelf zijn he
[..]
[..]
Niet zeiken dan!
[..]
Whut
Dat kan niet hoor
Altijd tijd/zin voor seks
ook als je kotsmisselijk bent?quote:Op zaterdag 14 december 2013 00:09 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
We kunnen natuurlijk niet altijd ons goddelijke zelf zijn he
[..]
[..]
Niet zeiken dan!
[..]
Whut
Dat kan niet hoor
Altijd tijd/zin voor seks
haha idd.. 2 paracetamol en de hele dag slapen.. en knuffels krijgenquote:Op zaterdag 14 december 2013 00:08 schreef Fera het volgende:
[..]
Ook dat inderdaad. Meestal wil hij gewoon wegkruipen in een warm holletje en slapen. Ik heb daarentegen wel gewoon zin als ik ziek ben.
Lolquote:Op zaterdag 14 december 2013 00:09 schreef Uiltje90 het volgende:
[..]
mijn moeder zou ook zo iemand zijndie nodigt mijn vrienden ook altijd uit op facebook.. en stuurde ze geboortekaartjes, terwijl ze ze misschien 2x gezien heeft..
Het ligt erbij mij aan wat ik heb. Zware verkoudheid gaat nog wel, alleen niet te lang zoenen want dan kan ik niet door m'n neus ademen. Maar laatst had ik knallende koppijn, echt knallend. M'n hoofd leek te exploderen. Dan heb ik dus nergens zin in.quote:Op zaterdag 14 december 2013 00:12 schreef Uiltje90 het volgende:
[..]
haha idd.. 2 paracetamol en de hele dag slapen.. en knuffels krijgenhaha maar die geef ik dan ook met liefde
als ik ziek ben heb ik ook geen zin in seks.. maar als ik dan weer op begin te knappen daarintegen..
Laat ik zeggen dat dat hier geen probleem is ookal ben ik ziekquote:Op zaterdag 14 december 2013 00:10 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja. Dus kun je ook niet altijd seks krijgen.
Moet kunnen.quote:
oh my godquote:Op zaterdag 14 december 2013 00:13 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Lol
Moeder van een Engels meisje dat ik op Fb heb ging mij opeens priveberichtjes sturen met die meid dr favo kleuren, geuren, smaken en dat soort dingen
Dan zit je ook wel even vreemd te kijken naar je beeldscherm
mja ok.. maar onder ziek versta ik niet functionerendquote:Op zaterdag 14 december 2013 00:14 schreef Fera het volgende:
[..]
Het ligt erbij mij aan wat ik heb. Zware verkoudheid gaat nog wel, alleen niet te lang zoenen want dan kan ik niet door m'n neus ademen. Maar laatst had ik knallende koppijn, echt knallend. M'n hoofd leek te exploderen. Dan heb ik dus nergens zin in.Naar m'n bed strompelen was al een opgave.
hmm.. ik zou de gok niet durven nemen..quote:Op zaterdag 14 december 2013 00:14 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Laat ik zeggen dat dat hier geen probleem is ookal ben ik ziek
[..]
Moet kunnen.
Niet elke positie dan alleen
Ik zou die gok wel nemenquote:Op zaterdag 14 december 2013 00:16 schreef Uiltje90 het volgende:
[..]
hmm.. ik zou de gok niet durven nemen..
vanochtend al vergeten?quote:Op zaterdag 14 december 2013 00:36 schreef Vinniiee het volgende:
Hmm, de verlichting in de huiskamer was aan terwijl ik niks heb aan gedaan vanmiddag
lol.. heb je zo'n afstandsbediening geval voor je licht?quote:Op zaterdag 14 december 2013 00:36 schreef Vinniiee het volgende:
Hmm, de verlichting in de huiskamer was aan terwijl ik niks heb aan gedaan vanmiddag
Nopequote:Op zaterdag 14 december 2013 00:38 schreef Uiltje90 het volgende:
[..]
lol.. heb je zo'n afstandsbediening geval voor je licht?
Dat zeker! wij hebben zo'n systeem van de action, ideaal! totdat hier idd ook steeds het licht aan en uit ging.. of ineens aan was terwijl wij weg waren geweest heel de dag. Maar de hele buurt hier bleek hem van de action te hebben dus kunnen we met onze eigen afstandbediening bij de halve buurt het licht aan en uit zetten en zij bij onsquote:
Gheghe dat is weer dan niet zo handigquote:Op zaterdag 14 december 2013 00:44 schreef Uiltje90 het volgende:
[..]
Dat zeker! wij hebben zo'n systeem van de action, ideaal! totdat hier idd ook steeds het licht aan en uit ging.. of ineens aan was terwijl wij weg waren geweest heel de dag. Maar de hele buurt hier bleek hem van de action te hebben dus kunnen we met onze eigen afstandbediening bij de halve buurt het licht aan en uit zetten en zij bij ons
wel vermakelijk op een saaie avondquote:Op zaterdag 14 december 2013 00:47 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Gheghe dat is weer dan niet zo handig
Da's hetzelfde als met een afstandsbediening door de buurt lopen en bij mensen het tv kanaal veranderenquote:Op zaterdag 14 december 2013 00:48 schreef Uiltje90 het volgende:
[..]
wel vermakelijk op een saaie avond
ja idd.. zulke geintjes zijn extra leuk bij mensen die extreem zweverig zijn en in geesten geloven enzoquote:Op zaterdag 14 december 2013 00:50 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Da's hetzelfde als met een afstandsbediening door de buurt lopen en bij mensen het tv kanaal veranderen
doet me denken aan een van de eerste webcams, daar had iemand een lamp aangesloten aan de computer zodat die via de website te bedienen was.quote:Op zaterdag 14 december 2013 00:48 schreef Uiltje90 het volgende:
[..]
wel vermakelijk op een saaie avond
Discovery zekerquote:Op zaterdag 14 december 2013 00:51 schreef Vinniiee het volgende:
Zet ik de tv aan, zie ik al voor de derde keer in een week dezelfde aflevering van Overhaulin'
Ja maar dat moet je net wetenquote:Op zaterdag 14 december 2013 00:52 schreef Uiltje90 het volgende:
[..]
ja idd.. zulke geintjes zijn extra leuk bij mensen die extreem zweverig zijn en in geesten geloven enzo
Kloptquote:
mja das waar.. agjaquote:Op zaterdag 14 december 2013 00:55 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja maar dat moet je net weten
[..]
Klopt
Ja behoorlijkquote:Op zaterdag 14 december 2013 00:56 schreef Uiltje90 het volgende:
[..]
mja das waar.. agja![]()
Discovery herhaalt veel progamma's wel tot in den treure ja..
lol als het een goede deal is. waarom niet.quote:
Uiteraard. En een 2e hands taxi-bord kopenquote:Op zaterdag 14 december 2013 00:59 schreef PeuRac het volgende:
[..]
lol als het een goede deal is. waarom niet.
Moet je wel van die nektasjes, glimmende jas met bontkraag en een petje gaan dragen
hehe inderdaad. Had je een leuke gevonden? Zo ja heb je een linkje?quote:Op zaterdag 14 december 2013 00:59 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Uiteraard. En een 2e hands taxi-bord kopen
Hmm nee ik zie degene er niet meer op staan die ik gisteren zagquote:Op zaterdag 14 december 2013 01:01 schreef PeuRac het volgende:
[..]
hehe inderdaad. Had je een leuke gevonden? Zo ja heb je een linkje?
Trustenquote:
Dan blijf je opquote:Op zaterdag 14 december 2013 01:16 schreef Uiltje90 het volgende:
night night![]()
ik ben ook moe.. maar heb geen zin om te gaan slapen
goed idee. Trustequote:Op zaterdag 14 december 2013 01:16 schreef Uiltje90 het volgende:
night night![]()
ik ben ook moe.. maar heb geen zin om te gaan slapen
Mjup.quote:Op zaterdag 14 december 2013 08:31 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Daar moet een...
Ontbijtje in!
quote:Op zaterdag 14 december 2013 09:45 schreef Myraela het volgende:
Voor strakjes.Al weet ik niet of ze lekkerder worden na een autorit.
[ link | afbeelding ]
dan pak je gewoon een nieuwe. Sowieso stoppen de oude kaarten binnenkort.quote:
Ja ik had net vorige week een nieuwe gevraagd maar die kan ik nergens vindenquote:Op zaterdag 14 december 2013 13:01 schreef PeuRac het volgende:
[..]
dan pak je gewoon een nieuwe. Sowieso stoppen de oude kaarten binnenkort.
Hahaquote:Op zaterdag 14 december 2013 13:05 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja ik had net vorige week een nieuwe gevraagd maar die kan ik nergens vinden
ligt eraan wat.quote:Op zaterdag 14 december 2013 13:16 schreef LovelyLady het volgende:
Shoppen voor een ander![]()
Voor mezelf
ik heb net J. Voorzien van een ontzettend awesome outfitquote:Op zaterdag 14 december 2013 13:26 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat moet ik ook nog doen.. geen tijd voor vandaag
Coolquote:Op zaterdag 14 december 2013 13:28 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik heb net J. Voorzien van een ontzettend awesome outfit
vrouwen zijn ellendig ... ik haat shoppen maar zo voor J erg leuk om tedoenquote:Op zaterdag 14 december 2013 13:32 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Vooral als je met vrouwen mee gaat.
Ben jij wel een vrouw?quote:Op zaterdag 14 december 2013 13:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
vrouwen zijn ellendig ... ik haat shoppen maar zo voor J erg leuk om tedoen
Klinkt als de perfecte vrouw, vanuit mannen-oogpunt danquote:Op zaterdag 14 december 2013 13:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja maar dan zonder de vrouwelijke ditjes en datjes denk ik
Mja de meeste mannen vinden het toch wel geil als een vrouw er ook vrouwelijk er uit ziet hequote:Op zaterdag 14 december 2013 13:42 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
[..]
Klinkt als de perfecte vrouw, vanuit mannen-oogpunt dan
quote:Op zaterdag 14 december 2013 13:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja maar dan zonder de vrouwelijke ditjes en datjes denk ik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"
yayquote:Op zaterdag 14 december 2013 14:54 schreef PeuRac het volgende:
Zo, dankzij mijn huisbaas heb ik weer even beschikking over internet
Vriendin of vriendje?quote:Op zaterdag 14 december 2013 15:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
yay![]()
Hier zijn de boodschappen binnen. Wat een drukte. En nu wordt ik nog mee gesleept naar 1 winkel voor kleding
quote:Op zaterdag 14 december 2013 14:53 schreef Jofunu-kun het volgende:
Sedan, kijk! Privacy tint! *insert Faxiesmiley*Nice ziet er goed uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb ik ook achter bij die van mij![]()
Vriend. En anders ga ik online wel shoppen.quote:Op zaterdag 14 december 2013 15:29 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Vriendin of vriendje?
Boodschappen moet ik ook zo nog doen.
Ik heb ook maar meteen dat lelijke "Hybrid" logo er maar af gehaaldquote:Op zaterdag 14 december 2013 15:31 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nice ziet er goed uit
Heb ik ook achter bij die van mij
Whehe, lastig allemaal he?quote:Op zaterdag 14 december 2013 15:43 schreef Vinniiee het volgende:
Te veel keus in auto's op gas. Staat hierwel een leuke Leon in v&a, maar een coupe^sedan heeft ook wel wat
Ik zou een lijstje maken met wat je wel en niet wilt qua comfort en opties en ruimte etc.quote:Op zaterdag 14 december 2013 15:48 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja best wel. Moet gewoon gaan kijken eigenlijk, anders kom je er nooit achter
Volgens mij ben ik niet zo veeleisendquote:Op zaterdag 14 december 2013 15:51 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik zou een lijstje maken met wat je wel en niet wilt qua comfort en opties en ruimte etc.
En dan vervolgens kosten aanschaf en verwachtte kosten aan onderhoud en keuring etc..
Haha, maak eerst een keuze wat voor een soort auto je wilt, motor, opties, etc. Dat maakt het makkelijker.quote:Op zaterdag 14 december 2013 15:43 schreef Vinniiee het volgende:
Te veel keus in auto's op gas. Staat hierwel een leuke Leon in v&a, maar een coupe^sedan heeft ook wel wat
Ik vind er niks makkelijks aanquote:Op zaterdag 14 december 2013 16:05 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Haha, maak eerst een keuze wat voor een soort auto je wilt, motor, opties, etc. Dat maakt het makkelijker.
Ik zou iig niet een te zwakke motor nemen, hoeft niet meteen 1.6 of 20.0 ofzo, maar 90+ pk is toch wel een stuk beter als die 75 die je nu hebtquote:
Ga uit van wat je graag wilt, dus de cruise, climate etc. Een redelijke motor en misschien een maatje groter dan je nu rijdt.quote:
Maakt dat echt zoveel uit voor de verzekering? Dat 2003? Ik zou gewoon eens bellen, soms krijg je dan meer voor elkaar.quote:Op zaterdag 14 december 2013 16:21 schreef Vinniiee het volgende:
Hmm, even denken...
Hatchback / Sedan / Coupe
Geen Frans of Slopels
Min. 4 zitplaatsen
Centrale deurvergrendeling
Airco
Niet minder dan 75pk/130Nm op 1030kg (verhouding)
Niet te jong (2003 of ouder ivm verzekering)
Geen ingebouwde cd/speler, tenzij CD/usb mogelijkheid
Optioneel:
Cruise control
Climate control
Armsteun
Ik heb nu ook een 1.6, vandaar de verhouding in bovenstaand lijstjequote:Op zaterdag 14 december 2013 16:16 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik zou iig niet een te zwakke motor nemen, hoeft niet meteen 1.6 of 20.0 ofzo, maar 90+ pk is toch wel een stuk beter als die 75 die je nu hebt
Voorkeur voor merk/model heb je ook niet?
Icm het hogere vermogen (naja hoogquote:Op zaterdag 14 december 2013 16:23 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Maakt dat echt zoveel uit voor de verzekering? Dat 2003? Ik zou gewoon eens bellen, soms krijg je dan meer voor elkaar.
Oh ja, maar dat heeft niks met de leeftijd van de auto te makenquote:Op zaterdag 14 december 2013 16:24 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Icm het hogere vermogen (naja hoog)schiet het vaak omhoog
Ja maar een 1.6 met 75pk is een aanfluiting, mijn Swift had met 1.3 zelfs meer vermogenquote:Op zaterdag 14 december 2013 16:23 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik heb nu ook een 1.6, vandaar de verhouding in bovenstaand lijstje
Mijn eerste auto was 1351cc en had 90pkquote:Op zaterdag 14 december 2013 16:36 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ja maar een 1.6 met 75pk is een aanfluiting, mijn Swift had met 1.3 zelfs meer vermogen
Hmm ja dat zal het wel geweest zijnquote:Op zaterdag 14 december 2013 16:33 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Oh ja, maar dat heeft niks met de leeftijd van de auto te makenIk wilde op mijn 18e een Peugeot 309 GTI-16 kopen (ik besef me dat het jou waarschijnlijk niks zegt, maar Jofu waarschijnlijk wel), 160pk op 940kg. Op de dag dat ik de auto zou ophalen, belde ik de verzekering, ze wilden em niet hebben. Andere maatschappijen ook niet. De auto was te snel
![]()
Zo lang je auto niet onder de 10sec naar de 100 gaat, valt het meestal wel mee. Of 200pk op 2000kg vinden ze ook niet zo leuk, maar dat is meer omdat de auto dan zwaarder wordt.
Er zijn 4 factoren:
1) Nieuwwaarde (ongeacht de huidige waarde).
2) Gewicht
3) Rij ervaring
4) Vermogen (alleen als dit buiten normale verhouding is voor de auto).
Jouw swift was dan ook nieuwerquote:Op zaterdag 14 december 2013 16:36 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ja maar een 1.6 met 75pk is een aanfluiting, mijn Swift had met 1.3 zelfs meer vermogen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |