Daar lijkt het op jaquote:Op vrijdag 13 december 2013 16:11 schreef Buurpoes het volgende:
Volgens mij zijn we de rest kwijtgeraakt bij de topic-wissel...
Ik vloog even uit de bocht, maar ik ben er weer hoorquote:Op vrijdag 13 december 2013 16:11 schreef Buurpoes het volgende:
Geen paaltjes geraakt?quote:Op vrijdag 13 december 2013 16:12 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik vloog even uit de bocht, maar ik ben er weer hoor
quote:
Is dat zoquote:Op vrijdag 13 december 2013 16:11 schreef Buurpoes het volgende:
hmm oke... enig idee hoe lang de bus er over doet?quote:Op vrijdag 13 december 2013 16:04 schreef PeuRac het volgende:
De Uithof is de campus van Utrecht, langs de A28 vlak voordat je Utrecht binnen rijdt. Daar zit ook een groot transferium, maar je kan ook op het complex zelf parkeren.
Ik mis interpunctiequote:
De komma's vlogen wel de bocht uit denk ikquote:Op vrijdag 13 december 2013 16:17 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik mis interpunctie![]()
Ik las: Nee, ik ben nog heel gelukkig.
I.p.v.: Nee, ik ben nog heel, gelukkig
Kwartiertje, misschien iets langer..quote:Op vrijdag 13 december 2013 16:17 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
hmm oke... enig idee hoe lang de bus er over doet?
quote:Op vrijdag 13 december 2013 16:18 schreef Faxie het volgende:
[..]
De komma's vlogen wel de bocht uit denk ik
Iemand een GPS locatie voor me? Ik haat met de auto ergens naar toe terwijl ik er nooit ben geweest of ik het fatsoenlijk kan vinden via googlequote:Op vrijdag 13 december 2013 16:18 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Kwartiertje, misschien iets langer..
max 15min, je kan uitstappen in het centrum, zal ff vragen of Evie weer eens online komt, kan je evt met haar meereizen, zij woont op de Uithof.quote:Op vrijdag 13 december 2013 16:17 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
hmm oke... enig idee hoe lang de bus er over doet?
quote:Op vrijdag 13 december 2013 16:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
lief maar ik ga niet naar utrecht
Woon je in Utrecht, dat je het zo goed weet?quote:Op vrijdag 13 december 2013 16:18 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Kwartiertje, misschien iets langer..
Salamancapad in Utrecht.quote:Op vrijdag 13 december 2013 16:20 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Iemand een GPS locatie voor me? Ik haat met de auto ergens naar toe terwijl ik er nooit ben geweest of ik het fatsoenlijk kan vinden via google
Het is een gezellige bios en daarna lekker een biertje doen om de hoek.quote:
Nee.quote:Op vrijdag 13 december 2013 16:20 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Woon je in Utrecht, dat je het zo goed weet?
Ik moet ook nog naar huisquote:Op vrijdag 13 december 2013 16:21 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Het is een gezellige bios en daarna lekker een biertje doen om de hoek.
Ik moet nog rijden, maar okquote:Op vrijdag 13 december 2013 16:21 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Het is een gezellige bios en daarna lekker een biertje doen om de hoek.
Een of twee biertjes en je kan ook met de trein gaanquote:
Nee, parkeren kan hij beter bij het Salamancapad doen, want dan sta je naast de bushalte. Die parkeerplaatsen bij de Tuinen zijn al weg.quote:Op vrijdag 13 december 2013 16:24 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Of je zoekt de botanische tuinen.
Weet je hoe duur de trein isquote:Op vrijdag 13 december 2013 16:24 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Een of twee biertjes en je kan ook met de trein gaan
quote:Op vrijdag 13 december 2013 16:27 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Weet je hoe duur de trein is
Ik ga wel met de auto
Ohja, ik heb en 40% kortingskaart en dure auto, dus voor mij scheelt het bijna niksquote:Op vrijdag 13 december 2013 16:27 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Weet je hoe duur de trein is
Ik ga wel met de auto
Dat is veelquote:Op vrijdag 13 december 2013 16:29 schreef PeuRac het volgende:
Shit, moet volgende week op 1 dag bijna letterlijk heel Nederland rond rijdenvolgens de planning 700km
Klote afspraken
Ik gebruik em nog wel eens, meestal om naar Utrecht (centrum) of Amsterdam te gaan.quote:Op vrijdag 13 december 2013 16:29 schreef LovelyLady het volgende:
Ik heb ook nog een kortingskaart die ga ik wel even opzeggen
Niets is ver in Nederlandquote:Op vrijdag 13 december 2013 16:29 schreef PeuRac het volgende:
Shit, moet volgende week op 1 dag bijna letterlijk heel Nederland rond rijdenvolgens de planning 700km
Klote afspraken
Ja joh, bij een aantal partners langs, kerstgroeten/pakketten brengen, maar heb niet eens tijd om een praatje te maken of zo. Denk dat ik maar om half 8 in de auto stap.quote:
Op 1 dag, Groningen, Achterhoek, meerdere adressen in het westen en zuiden tik wel aan. Dan is het allemaal apart niet heel ver, maar samen wel erg ruk.quote:
Ohja, daar zijn ze ook aan t bouwen. En die bij de sorbonnelaan? Naast de ponskaart? Is dat openbaar toegankelijk?quote:Op vrijdag 13 december 2013 16:25 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nee, parkeren kan hij beter bij het Salamancapad doen, want dan sta je naast de bushalte. Die parkeerplaatsen bij de Tuinen zijn al weg.
Die is al jaren betaald parkeren en een de verste P van de bushalte afquote:Op vrijdag 13 december 2013 16:35 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Ohja, daar zijn ze ook aan t bouwen. En die bij de sorbonnelaan? Naast de ponskaart? Is dat openbaar toegankelijk?
Voor mij is het evengoed ook nog 16 euroquote:Op vrijdag 13 december 2013 16:37 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
20 euro
Kortingskaart heb ik net opgezegd omdat ik die niet meer gebruikte.
Ohja, die halte is opgedoekt...al een jaar of vijf. *gaat koffie zetten*quote:Op vrijdag 13 december 2013 16:36 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Die is al jaren betaald parkeren en een de verste P van de bushalte afMaar na 18u is alles gratis.
Jawel toch? Of wanneer is het dal?quote:Op vrijdag 13 december 2013 16:40 schreef Vinniiee het volgende:
Hmm blijkbaar heb ik m nog niet opgezegd.
Maar is dal voordeel dus dan heb ik er nog geen reet aan.
Na 19 uur geloof ik. Maar als het goed is staat er nog saldo opquote:Op vrijdag 13 december 2013 16:41 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Jawel toch? Of wanneer is het dal?
quote:Op vrijdag 13 december 2013 16:42 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Na 19 uur geloof ik. Maar als het goed is staat er nog saldo op
Toch maar met de trein
Leuk tochquote:Op vrijdag 13 december 2013 16:46 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ga volgende week naar een fout feestjeeen of andere old school party
quote:
Shit heyquote:Op vrijdag 13 december 2013 17:09 schreef rolklem het volgende:
[..]
Totdat je in een menigte van mensen ben zonder je vrienden : (
In Nederland worden willekeurige mensen in een menigte sowieso steeds dikker, dus dat zit wel snor.quote:Op vrijdag 13 december 2013 17:09 schreef rolklem het volgende:
[..]
True ik ben een FoKster, ik heb geen vriendenquote:Op vrijdag 13 december 2013 17:09 schreef rolklem het volgende:
[..]
Dus je geeft niemand cupcakes?quote:Op vrijdag 13 december 2013 17:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
True ik ben een FoKster, ik heb geen vrienden
In ieder geval in een winkel waar je een nieuwe kan kopen.quote:Op vrijdag 13 december 2013 17:51 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Midden in de makro
En zon dikke reet heb ik niet eens
Dat had ik graag willen zienquote:Op vrijdag 13 december 2013 17:51 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Midden in de makro
En zon dikke reet heb ik niet eens
Please doquote:Op vrijdag 13 december 2013 19:11 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik kan ook gewoon een foto van mn kont maken hoor
Ik wil je vriendje wel zijnquote:Op vrijdag 13 december 2013 17:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
True ik ben een FoKster, ik heb geen vrienden
neequote:
Ik zou niet durven.quote:Op vrijdag 13 december 2013 21:24 schreef Viro het volgende:
[..]
Wat is dit?! Word aan de kant geschoven
quote:Op vrijdag 13 december 2013 17:23 schreef Vinniiee het volgende:
Belgen
Brandweermannen gingen met schuim op agenten spuiten en de agenten spoten met waterkanonnen en traangas terug
ik heb er een stuk of 10, dan mag je er van mij wel een lenenquote:
Stay out of thisquote:Op vrijdag 13 december 2013 22:04 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik heb er een stuk of 10, dan mag je er van mij wel een lenen
Wat lief. Kom je er dan ook bij?quote:Op vrijdag 13 december 2013 22:04 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik heb er een stuk of 10, dan mag je er van mij wel een lenen
nee, dekentjes afpikken mogen alleen vrouwen bij mannen.quote:
Moet jij mij maar niet proberen opzij te zettenquote:Op vrijdag 13 december 2013 22:07 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mijn dekentje af willen pakken![]()
![]()
Not done
gezelligquote:Op vrijdag 13 december 2013 22:06 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wat lief. Kom je er dan ook bij?
Dat doe ik toch niet jonguhquote:Op vrijdag 13 december 2013 22:08 schreef Viro het volgende:
[..]
Moet jij mij maar niet proberen opzij te zetten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |