Ach so. Ik vind ze geen van allen heel sterk eigenlijk.quote:Op vrijdag 13 december 2013 16:30 schreef Muto het volgende:
[..]
Dat is dat tekstje onder voordat je reageert.
Oké. Jammer.quote:Op vrijdag 13 december 2013 16:31 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ach so. Ik vind ze geen van allen heel sterk eigenlijk.
Alsof het nog kan misgaan na mijn woordenquote:Op vrijdag 13 december 2013 16:31 schreef Spatieloos het volgende:
Sof jouw mening is heel belangrijk voor me, je mag liegen, zolang het maar niet negatief is!
Vast niet, maar het kan nog wel beter gaan.quote:Op vrijdag 13 december 2013 16:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Alsof het nog kan misgaan na mijn woorden
Inderdaad. Jammer om te zien hoe deze SC nog verder afglijdt.quote:
ik stopte met kijken en LUISTEREN toen ze begon te zingen.quote:Op vrijdag 13 december 2013 16:31 schreef JRRY het volgende:
sof sws deze moet je wel KIJKEN
http://www.dailymotion.com/anniebdm#video=x18d3te
Ik heb al geantwoord.quote:Op vrijdag 13 december 2013 16:31 schreef Spatieloos het volgende:
Sof jouw mening is heel belangrijk voor me, je mag liegen, zolang het maar niet negatief is!
quote:Op vrijdag 13 december 2013 16:32 schreef Muto het volgende:
[..]
Inderdaad. Jammer om te zien hoe deze SC nog verder afglijdt.
hallo dankjequote:Op vrijdag 13 december 2013 16:33 schreef Muto het volgende:
Helemaal vergeten Supersof hoi te zeggen.
Hoi Supersof.
dan heb je de beste deel gemistquote:Op vrijdag 13 december 2013 16:32 schreef supersof het volgende:
[..]
ik stopte met kijken en LUISTEREN toen ze begon te zingen.
Moet je gaan liften dan voel jij je alsof je een lading coke naar binnen heb gejaagd.quote:Op vrijdag 13 december 2013 16:34 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Na het hardlopen voel ik me zo'n sexy boss
Viva la Revolution!quote:Op vrijdag 13 december 2013 16:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik mijn baret op. Ik vecht tegen deze verloedering.
Geen tijd voorquote:Op vrijdag 13 december 2013 16:35 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Moet je gaan liften dan voel jij je alsof je een lading coke naar binnen heb gejaagd.
wat doe je hier danquote:
Hahaquote:Op vrijdag 13 december 2013 16:35 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Beyonce
Eerst een veganistendieet aankondigen en de volgende dag met bont rondlopen
Maar er is geen haarquote:Op vrijdag 13 december 2013 16:35 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Zeg gewoon dat je mijn haar leuk vind, ik heb zelfvertrouwen nodig :'9
Ik ben trots op jequote:Op vrijdag 13 december 2013 16:34 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Na het hardlopen voel ik me zo'n sexy boss
Ik reis elke dag ook nog 2 uur, dat is zonde. Eerst het gewicht er af, dan pompen. Denk ik?quote:
Werkt het ook als ik het zeg?quote:Op vrijdag 13 december 2013 16:35 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Zeg gewoon dat je mijn haar leuk vind, ik heb zelfvertrouwen nodig :'9
Op andere plekken wel.quote:
Pompen is beter om gewicht te verliezen dan cardio.quote:Op vrijdag 13 december 2013 16:36 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Eerst het gewicht er af, dan pompen. Denk ik?
Is alleen ruim een maand geledenquote:
Ja. Hij heeft een snor.quote:
Ga gewoon nu?quote:Op vrijdag 13 december 2013 16:37 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Is alleen ruim een maand geleden____
Zondag weer
want ik ga morgenavond niet uit
dus ook geen kater
en geen biercalorieen
En niet de dikke papzak uithangen wat eten betreft nog beter.quote:Op vrijdag 13 december 2013 16:37 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Pompen is beter om gewicht te verliezen dan cardio.
Altijdquote:Op vrijdag 13 december 2013 16:37 schreef Rodawa het volgende:
[..]
'Geen tijd' is zelden een geldig excuus. Het is meestal een motivatieprobleem.
Je hebt mooi haar.quote:
Geen lint/spoelworm slikkenquote:Op vrijdag 13 december 2013 16:37 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Pompen is beter om gewicht te verliezen dan cardio.
Ja, eigenlijk heb je geen sport nodig om af te vallen.quote:Op vrijdag 13 december 2013 16:37 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
En niet de dikke papzak uithangen wat eten betreft nog beter.
Wat, naar de sportschool? Ben net terug van hardlopenquote:
Dat kan ik niet ontkennen nee.quote:
Helpt wel.quote:Op vrijdag 13 december 2013 16:38 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja, eigenlijk heb je geen sport nodig om af te vallen.
lolquote:Op vrijdag 13 december 2013 16:38 schreef supersof het volgende:
lol weetje
het is vrijdag de dertiende
Wat is een maand geleden? Hardlopen?quote:Op vrijdag 13 december 2013 16:37 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Is alleen ruim een maand geleden____
Zondag weer
want ik ga morgenavond niet uit
dus ook geen kater
en geen biercalorieen
Dat ken je geen snor noemen. Vijf bomen samen noem je ook geen bos.quote:Op vrijdag 13 december 2013 16:37 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja. Hij heeft een snor.
En die moet weg.
Gaat anders nog primaquote:Op vrijdag 13 december 2013 16:38 schreef supersof het volgende:
lol weetje
Tijd voor horrorfilms dan.quote:Op vrijdag 13 december 2013 16:38 schreef supersof het volgende:
lol weetje
Kun je ook elke dag 1x fappenquote:Op vrijdag 13 december 2013 16:38 schreef Spatieloos het volgende:
En anders minimaal 1x opdrukken nu! Elke dag minimaal 1x opdrukken proberen!
Kusjekroel.quote:
lmaoquote:
HEB IK NET AL GEDAAN.quote:Op vrijdag 13 december 2013 16:38 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Wat is een maand geleden? Hardlopen?
Ga nu hardlopen/fietsen hup nu! En anders minimaal 1x opdrukken nu! Elke dag minimaal 1x opdrukken proberen!
iddquote:
Dieet is toch niet dezelfde als kleding.quote:
Ja kwam ik ook pas achter toen iemand begon er over op Facebook. Maar niemand had het erover op school, beetje een sneaky vrijdag de 13e.quote:Op vrijdag 13 december 2013 16:38 schreef supersof het volgende:
lol weetje
ryans snor is echt GROOTquote:Op vrijdag 13 december 2013 16:38 schreef Muto het volgende:
[..]
Dat ken je geen snor noemen. Vijf bomen samen noem je ook geen bos.
Ik heb echt wel meer dan 5 snorharenquote:Op vrijdag 13 december 2013 16:38 schreef Muto het volgende:
[..]
Dat ken je geen snor noemen. Vijf bomen samen noem je ook geen bos.
Ik zat wat te lezen en herkende je ineens. Weet niet meer of het je username of UI was eigenlijkquote:
geluksdagquote:Op vrijdag 13 december 2013 16:38 schreef supersof het volgende:
lol weetje
Een snor zijn allemaal haartjes dicht bij elkaar. Dit zijn slechts een paar lange haren. Dat noem ik geen snor.quote:
je klopt zie heet nu pasquote:Op vrijdag 13 december 2013 16:39 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja kwam ik ook pas achter toen iemand begon er over op Facebook. Maar niemand had het erover op school, beetje een sneaky vrijdag de 13e.
nou en. Ze mag niks consumeren wat van dieren af komt. Voor dat bont moeten ook diertjes dood dus het is enorm hypocrietquote:Op vrijdag 13 december 2013 16:39 schreef JRRY het volgende:
[..]
Dieet is toch niet dezelfde als kleding.
Dan mogen Christenen wmb ook niet meer bij kleren kopen omdat het kinderarbeid is
1 keer maar?quote:
jij hebt geen detailfoto's gezien.quote:Op vrijdag 13 december 2013 16:40 schreef Muto het volgende:
[..]
Een snor zijn allemaal haartjes dicht bij elkaar. Dit zijn slechts een paar lange haren. Dat noem ik geen snor.
aseksueel persoonquote:
Gewoon pompenquote:Op vrijdag 13 december 2013 16:40 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
En ja het is een motivatieprobleem. En het probleem dat ik geen idee heb wat ik in de sportschool uit moet voeren.
Wat is er dan een maand geledenquote:Op vrijdag 13 december 2013 16:39 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
HEB IK NET AL GEDAAN.
Zo ga ik ook nog werken.
En het is druk want kerst komt er aan. Is al een workout an sich
Vragen aan de mensen daar, meeste willen je helpen.quote:Op vrijdag 13 december 2013 16:40 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
En ja het is een motivatieprobleem. En het probleem dat ik geen idee heb wat ik in de sportschool uit moet voeren.
hoe heet jij daar dan?quote:Op vrijdag 13 december 2013 16:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zat wat te lezen en herkende je ineens. Weet niet meer of het je username of UI was eigenlijk
Niet dat ze er kennis van hebben vaak.quote:Op vrijdag 13 december 2013 16:41 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Vragen aan de mensen daar, meeste willen je helpen.
Hoezo? Is ze dat verplicht?quote:Op vrijdag 13 december 2013 16:40 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
nou en. Ze mag niks consumeren wat van dieren af komt. Voor dat bont moeten ook diertjes dood dus het is enorm hypocriet
Hardlopen.quote:Op vrijdag 13 december 2013 16:41 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Wat is er dan een maand geleden
Maar okay dan is het goed, goede vooruitgang![]()
Het komt helemaal goed met jou. Nu weer nofap proberen en je krijgt het zelfvertrouwen van travestiet.
Ik vind het jammer dat Hitler de oorlog heeft verloren, nu kan je nergens die snor dragen zonder dat je als een nazi wordt aangezien.quote:Op vrijdag 13 december 2013 16:41 schreef Muto het volgende:
Dit zijn snorren:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |