wat doe je hier danquote:
Hahaquote:Op vrijdag 13 december 2013 16:35 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Beyonce
Eerst een veganistendieet aankondigen en de volgende dag met bont rondlopen
Maar er is geen haarquote:Op vrijdag 13 december 2013 16:35 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Zeg gewoon dat je mijn haar leuk vind, ik heb zelfvertrouwen nodig :'9
Ik ben trots op jequote:Op vrijdag 13 december 2013 16:34 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Na het hardlopen voel ik me zo'n sexy boss
Ik reis elke dag ook nog 2 uur, dat is zonde. Eerst het gewicht er af, dan pompen. Denk ik?quote:
Werkt het ook als ik het zeg?quote:Op vrijdag 13 december 2013 16:35 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Zeg gewoon dat je mijn haar leuk vind, ik heb zelfvertrouwen nodig :'9
Op andere plekken wel.quote:
Pompen is beter om gewicht te verliezen dan cardio.quote:Op vrijdag 13 december 2013 16:36 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Eerst het gewicht er af, dan pompen. Denk ik?
Is alleen ruim een maand geledenquote:
Ja. Hij heeft een snor.quote:
Ga gewoon nu?quote:Op vrijdag 13 december 2013 16:37 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Is alleen ruim een maand geleden____
Zondag weer
want ik ga morgenavond niet uit
dus ook geen kater
en geen biercalorieen
En niet de dikke papzak uithangen wat eten betreft nog beter.quote:Op vrijdag 13 december 2013 16:37 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Pompen is beter om gewicht te verliezen dan cardio.
Altijdquote:Op vrijdag 13 december 2013 16:37 schreef Rodawa het volgende:
[..]
'Geen tijd' is zelden een geldig excuus. Het is meestal een motivatieprobleem.
Je hebt mooi haar.quote:
Geen lint/spoelworm slikkenquote:Op vrijdag 13 december 2013 16:37 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Pompen is beter om gewicht te verliezen dan cardio.
Ja, eigenlijk heb je geen sport nodig om af te vallen.quote:Op vrijdag 13 december 2013 16:37 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
En niet de dikke papzak uithangen wat eten betreft nog beter.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |