ik werk in een cafetaria en heb iemand moeten wegkicken omdat ze in de weg stondquote:Op vrijdag 13 december 2013 16:27 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Gewoon bukken en de mannen het werk laten doen, zolang je zelf maar in een comfortabele houding zit.
Was het maar waar dat zou een heerlijk subforum zijn.quote:
Pak ze maar goed aan hoor, als ze maar weten dat Sara de baas is. Het is toch verdomme jouw cafetaria.quote:Op vrijdag 13 december 2013 16:28 schreef sararaats het volgende:
[..]
ik werk in een cafetaria en heb iemand moeten wegkicken omdat ze in de weg stondde bitch!
ga gewoon sportschool 5 dagen in de week danquote:Op vrijdag 13 december 2013 16:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Fok!ken ook, en toch doe ik de afgelopen tijd weinig anders.
Je zit toch ook op cbr?quote:Op vrijdag 13 december 2013 16:28 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Was het maar waar dat zou een heerlijk subforum zijn.
Ik vind haar niet zo leuk zingen.quote:
hehe niet echtquote:Op vrijdag 13 december 2013 16:28 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Pak ze maar goed aan hoor, als ze maar weten dat Sara de baas is. Het is toch verdomme jouw cafetaria.
lmao wie kijkt er dan ook op de AD sitequote:Op vrijdag 13 december 2013 16:28 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja![]()
Fascinerend ging van 70 naar 68.
Ik heb wel wat andere verplichtingenquote:Op vrijdag 13 december 2013 16:28 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ga gewoon sportschool 5 dagen in de week dan
ja maar dat was saai en net als de rest nu is ze #anders #beter #legendquote:Op vrijdag 13 december 2013 16:28 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik vind haar niet zo leuk zingen.
Zoals ze vroeger nummers maakte, vind ik veel leuker.
quote:Op vrijdag 13 december 2013 16:29 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik heb wel wat andere verplichtingen
TP?quote:Op vrijdag 13 december 2013 16:29 schreef Muto het volgende:
Over polls gesproken:
GC / [GRTD #3181] Ippa is een kut woord
Moest ik van Tjacka vragen. Stemmen kan nog steeds.
Mee eens. Deze slaat echt nergens op. Mijn lichte tinnitus denkt er heel anders over.quote:Op vrijdag 13 december 2013 16:29 schreef Muto het volgende:
Over polls gesproken:
GC / [GRTD #3181] Ippa is een kut woord
Moest ik van Tjacka vragen. Stemmen kan nog steeds.
Dat is dat tekstje onder voordat je reageert.quote:
Welk haar?quote:
Ik vind van niet.quote:Op vrijdag 13 december 2013 16:29 schreef JRRY het volgende:
[..]
ja maar dat was saai en net als de rest nu is ze #anders #beter #legend
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |