Ik heb mijn eigen woordenboek G.quote:Op vrijdag 13 december 2013 14:29 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Verliefdheiditeit als woord gebruiken
"lame excuus"quote:Op vrijdag 13 december 2013 14:29 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Er zijn zo veel meer manieren om je vriend op te geilen. Dit is gewoon een lame excuus.
Beeld enigzins bijgesteldquote:Op vrijdag 13 december 2013 14:29 schreef Chloroform het volgende:
[..]![]()
Ben gewoon serieus.
[..]
Er zijn zo veel meer manieren om je vriend op te geilen. Dit is gewoon een lame excuus.
quote:Op vrijdag 13 december 2013 14:29 schreef Zosk het volgende:
[..]
Zie jou het anders nog best gebruiken.
quote:
Nee juist lief van ze, maar ik hoef mijn ex niet zo nodig te zien dus ik ga nietquote:Op vrijdag 13 december 2013 11:33 schreef Chai het volgende:
[..]
Wtf
Wat een kutouders. Of wil jouw ex je stiekum ook terug?
" Schatje, zullen we vanavond raiden? " instant boner.quote:Op vrijdag 13 december 2013 14:29 schreef Chloroform het volgende:
Maar als CB nou heeft aangegeven dat ie dat geil vind?quote:Op vrijdag 13 december 2013 14:29 schreef Chloroform het volgende:
quote:
"JE ZIT ZEKER WEER NAAR ANDERE VROUWELIJKE CHARACTERS TE KIJKEN EH, VIEZE HONDquote:Op vrijdag 13 december 2013 14:30 schreef Gridlok het volgende:
[..]
" Schatje, zullen we vanavond raiden? " instant boner.
Voor mij is dat 'exclusiviteit met een jongen'. Wat ze daar verder bij wil doen met een meisje moet ze zelf weten.quote:Op vrijdag 13 december 2013 14:25 schreef Murdera het volgende:
t gaat niet echt om concurrentie maar meer om exclusiviteit..
Ja prima, ieder z'n ding toch.quote:Op vrijdag 13 december 2013 14:31 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Maar als CB nou heeft aangegeven dat ie dat geil vind?
Pixelfapper extraordinair.quote:Op vrijdag 13 december 2013 14:31 schreef Chloroform het volgende:
"JE ZIT ZEKER WEER NAAR ANDERE VROUWELIJKE CHARACTERS TE KIJKEN EH, VIEZE HOND "
heb gisteren heel gesprek met een collega gehad over de zin en onzin van WoWquote:
Wat als je vriendin genomen word door een andere vrouw met voorbind dildo?quote:Op vrijdag 13 december 2013 14:32 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Voor mij is dat 'exclusiviteit met een jongen'. Wat ze daar verder bij wil doen met een meisje moet ze zelf weten.
Ik kan me niet voorstellen dat ik 's nachts wakker lig omdat mijn vriendin een relatie met zowel mij als met een meisje heeft. Different things to me.
quote:Op vrijdag 13 december 2013 14:30 schreef Gridlok het volgende:
[..]
" Schatje, zullen we vanavond raiden? " instant boner.
hahaha was je stoned?quote:Op vrijdag 13 december 2013 14:33 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
heb gisteren heel gesprek met een collega gehad over de zin en onzin van WoW
Oh danquote:Op vrijdag 13 december 2013 14:32 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja prima, ieder z'n ding toch.
niet eensquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
Hoezo exclusiviteit met een jongen? Exclusief is exclusief, dat is niet gendergericht.quote:Op vrijdag 13 december 2013 14:32 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Voor mij is dat 'exclusiviteit met een jongen'. Wat ze daar verder bij wil doen met een meisje moet ze zelf weten.
Ik kan me niet voorstellen dat ik 's nachts wakker lig omdat mijn vriendin een relatie met zowel mij als met een meisje heeft. Different things to me.
quote:Op vrijdag 13 december 2013 14:35 schreef Chocolatebear het volgende:
hier pic van mn bips, vanuit raron hoek, voor chloro omdat ze zo graag wildeOke verlengdemergSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
is voor iedereen anders toch? Ligt maar net aan je definitiequote:Op vrijdag 13 december 2013 14:35 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hoezo exclusiviteit met een jongen? Exclusief is exclusief, dat is niet gendergericht.
hier pic van mn bips, vanuit raron hoek, voor chloro omdat ze zo graag wildeEn nu pic van je lul.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
haha pik van je lul snap je mquote:
Voor jou en veel anderen, voor mij niet. Wat mij betreft hebben mensen twee 'sockets' voor exclusiviteit. Voor beide genders eentje. Ik kan totaal niet inzitten over wat mijn vriendin dan ook maar met een meisje zou (kunnen) uitspoken.quote:Op vrijdag 13 december 2013 14:35 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hoezo exclusiviteit met een jongen? Exclusief is exclusief, dat is niet gendergericht.
Go for it, wordt ze geen jongen van en daarmee vervangt ze mij dus niet.quote:Op vrijdag 13 december 2013 14:33 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Wat als je vriendin genomen word door een andere vrouw met voorbind dildo?
Mooi hoor.quote:Op vrijdag 13 december 2013 14:37 schreef Chocolatebear het volgende:
tjek wat ik met sinterklaas nog meer heb gekregen.
[ afbeelding ]
bwoh bwoh
Nee, de definitie staat vast. Exclusiviteit onderverdelen in man/vrouw is hetzelfde als zeggen dat GTA V exclusief voor Xbox is maar ook op PS uitkomt. Dan is het niet exclusief meer.quote:Op vrijdag 13 december 2013 14:36 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
is voor iedereen anders toch? Ligt maar net aan je definitie
Let's not stand on definitions here, Mr. Liverpudding. Geef het beestje een naam, mijn gedachte erachter blijft hetzelfde.quote:Op vrijdag 13 december 2013 14:38 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee, de definitie staat vast. Exclusiviteit onderverdelen in man/vrouw is hetzelfde als zeggen dat GTA V exclusief voor Xbox is maar ook op PS uitkomt. Dan is het niet exclusief meer.
De relatie DLC is alleen beschikbaar voor XBOXquote:Op vrijdag 13 december 2013 14:38 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee, de definitie staat vast. Exclusiviteit onderverdelen in man/vrouw is hetzelfde als zeggen dat GTA V exclusief voor Xbox is maar ook op PS uitkomt. Dan is het niet exclusief meer.
Ik deel de batman liefdequote:Op vrijdag 13 december 2013 14:37 schreef Chocolatebear het volgende:
[ afbeelding ]
bwoh bwoh
Jaloers op de swag die hier van afstraalt? Ik heb medelijden met jequote:Op vrijdag 13 december 2013 14:39 schreef Vaseline_ het volgende:
Godkk CB wat ben je toch ook een knurft
lueken speltjesquote:Op vrijdag 13 december 2013 14:37 schreef Chocolatebear het volgende:
[ afbeelding ]
bwoh bwoh
Oké, nou, good for you dan.quote:Op vrijdag 13 december 2013 14:38 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Voor jou en veel anderen, voor mij niet. Wat mij betreft hebben mensen twee 'sockets' voor exclusiviteit. Voor beide sockets eentje. Ik kan totaal niet inzitten over wat mijn vriendin dan ook maar met een meisje zou (kunnen) uitspoken.
hier pic van mn bips, vanuit raron hoek, voor chloro omdat ze zo graag wildewowSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee die bilfoto, serieus gecropt.quote:Op vrijdag 13 december 2013 14:40 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Jaloers op de swag die hier van afstraalt? Ik heb medelijden met je
is eikelpiercing, sukkelquote:
ik had het over de swag van mijn bipsquote:Op vrijdag 13 december 2013 14:40 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee die bilfoto, serieus gecropt.
Je bent zelf een sukkelquote:
wij zijn samen sukkelsquote:
Ja en ik had het over de knurftheid van het croppen van je foto.quote:Op vrijdag 13 december 2013 14:40 schreef Chocolatebear het volgende:
ik had het over de swag van mijn bips
Vleierquote:
jaloers op de swag obviouslyquote:Op vrijdag 13 december 2013 14:41 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja en ik had het over de knurftheid van het croppen van je foto.
niet?quote:
geenzins swag omdat slechte kwalietijtquote:Op vrijdag 13 december 2013 14:42 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
jaloers op de swag obviously
Jawel.quote:
dusdanig hoge kwaliteit dat je helemaal ging zoeken, knurft.quote:Op vrijdag 13 december 2013 14:42 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
geenzins swag omdat slechte kwalietijt
het is flijerquote:
Het is kklijer.quote:Op vrijdag 13 december 2013 14:43 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
dusdanig hoge kwaliteit dat je helemaal ging zoeken, knurft.
[..]
het is flijer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |