quote:
quote:Op vrijdag 13 december 2013 23:43 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Misschien heeft Hunter er wel een reden voor![]()
Trusten.
even bijlezen vanavondquote:Op vrijdag 13 december 2013 23:44 schreef Copycat het volgende:
Ben je ook aan de kant gezet door Onno?
Ik denk dat SBS zowiezo een haat relatie heeft met Albert. Aangezien ze jaren geleden niet zo fijn uit elkaar waren gegaan dacht ik.quote:Op zaterdag 14 december 2013 12:02 schreef Terreros85 het volgende:
Dit is de treurigheid ten top. Albert wordt opgewacht door Show Laat op de parkeerplaats van het Media Park.
Ik vond haar donderdagavond al 20 jaar ouder eruit zienquote:Op zaterdag 14 december 2013 12:21 schreef Copycat het volgende:
Wat is die Bridget er op achteruitgegaan!
Vind je het gek?quote:Op zaterdag 14 december 2013 12:21 schreef Copycat het volgende:
Wat is die Bridget er op achteruitgegaan!
En kleding vaak ook niet.quote:Op zaterdag 14 december 2013 12:24 schreef Copycat het volgende:
Dat kapsel doet haar inderdaad geen goed.
Ja belachelijk wat SBS flikt zeker Miss Brard heeft er plezier vanquote:Op zaterdag 14 december 2013 12:02 schreef Terreros85 het volgende:
Dit is de treurigheid ten top. Albert wordt opgewacht door Show Laat op de parkeerplaats van het Media Park.
Ja zou Onno dan toch naar Ruud willen.quote:Op zaterdag 14 december 2013 12:08 schreef Mylene het volgende:
Ruud had dus een whatsappje van Onno gekregen dat hij het interview goed had gedaan.
Hoe krijgt hij de kans, eindelijk af van doe pisnicht.quote:Ja zou Onno dan toch naar Ruud willen.
Mwah, ik denk dat dat redelijk overschat is, dat het hem z'n baan zou kosten.quote:Op zaterdag 14 december 2013 14:22 schreef Pugg het volgende:
[..]
Hoe krijgt hij de kans, eindelijk af van doe pisnicht.
Zijn baan is dan wel naar de knoppen .
Of zou het een slimme manier zijn om Ruud nog enigszins te vriend te houden?quote:Op zaterdag 14 december 2013 14:19 schreef Haaibaaike het volgende:
Ja zou Onno dan toch naar Ruud willen.
Om verdere schade te voorkomen?quote:Op zaterdag 14 december 2013 14:28 schreef Copycat het volgende:
[..]
Of zou het een slimme manier zijn om Ruud nog enigszins te vriend te houden?
Vind je dat serieus een vreemde gedachtengang? Beter hem te vriend houden dan hem nog verder in het vijandenkamp te duwen.quote:
Nee, maar ik bedoel: om verdere scháde te voorkomen of om de deur naar een vervolgafspraakje open te houden.quote:Op zaterdag 14 december 2013 14:58 schreef Copycat het volgende:
[..]
Vind je dat serieus een vreemde gedachtengang? Beter hem te vriend houden dan hem nog verder in het vijandenkamp te duwen.
Wellicht beiden.quote:Op zaterdag 14 december 2013 15:06 schreef Cynix ® het volgende:
Nee, maar ik bedoel: om verdere scháde te voorkomen of om de deur naar een vervolgafspraakje open te houden.
Het is imo een smakeloos verhaal. Volgens de wet doet hij verder niets verkeerd. Ik denk wel dat hij door dit verhaal kan fluiten naar een baan als minister of staatssecretaris. Wat meestal wel een volgende stap is voor een burgemeester van een grote stad in Nederland.quote:Op zaterdag 14 december 2013 14:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mwah, ik denk dat dat redelijk overschat is, dat het hem z'n baan zou kosten.
Zolang hij niet oneigenlijk gedeclareerd heeft is er weinig aan de hand als de burgemeester z'n partner inruilt voor een jonger modelletje.
En als het de burgemeester van Amersfoort, Zwolle of Den Bosch was geweest dan had het de kranten ook amper gehaald, dit is alleen maar voorpaginanieuws omdat die burgemeester met de opperroddelnicht van Nederland getrouwd is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |