Dan moet ze er in ieder geval voor zorgen dat ze ook niet de schijn tegen hebben dat ze samenwonen, maar als hij vanuit de bak al rechtstreeks naar haar huis gaat dan is dat wat lastig.quote:Op donderdag 9 januari 2014 08:51 schreef Pisces29 het volgende:
Nou ja, sneu wellicht, maar stel dat het morgen over is, dan wil ze toch ook op het droge zitten? Ze weet toch niet of ze nog 40 jaar weg gaat tikken met die jongen?
Ze weet niet beter dan dat ze "de vrouw van" is en dat geld gewoon aan plastic kaartjes groeit, automagisch.quote:Op donderdag 9 januari 2014 10:31 schreef WRH het volgende:
ik vind het vanuit dom blondje ook volkomen begrijpelijk alleen ik begrijp zulke vrouwen niet.
is toch niet meer van deze tijd zoiets.
die site is ook zo goed leesbaar voor ons!quote:Op zaterdag 11 januari 2014 10:43 schreef WRH het volgende:
wordt beetje moe van het foto's, citaten en linkjes naar fansites plaatsen zonder er bij te vermelden wat je nu precies probeert te zeggen..
Ze zegt er toch bij dat hij in gesprek is voor een toekomstig project.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 10:43 schreef WRH het volgende:
wordt beetje moe van het foto's, citaten en linkjes naar fansites plaatsen zonder er bij te vermelden wat je nu precies probeert te zeggen..
kun je Arabisch lezen?quote:Op woensdag 15 januari 2014 15:15 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ze zegt er toch bij dat hij in gesprek is voor een toekomstig project.
Hij zit nu eenmaal in Marokko dus daar zal het meeste nieuws dan ook vandaan komen.
Ik had er wel meer van willen weten
Dank. Het is me nu volkomen duidelijk.quote:Op woensdag 15 januari 2014 15:48 schreef Ole het volgende:
Veel plezier ermee http://tanjanews.com/news.php?extend.5998
Ja toch?quote:Op donderdag 16 januari 2014 12:34 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Dank. Het is me nu volkomen duidelijk.
Ik geloof dit niet. het kan toch niet ruim twaalf jaar alleen maar ellende zijn geweest? Volgens mij is het een vrij bekend gegeven, dat je je na een relatie met een naar einde alleen de laatste slechte periode herinnert. En anders mag ze zichzelf wel eens achter de oren krabben dat ze zo lang is gebleven en als klap op de vuurpijl nog kinderen bij kreeg ook. Niet dat Estelle ooit aan die kinderen denkt, maar goed.quote:Op woensdag 22 januari 2014 12:08 schreef utrecht1970 het volgende:
Estelle Cruijff speelde toneel tijdens huwelijk met Ruud Gullit
Estelle Cruijff heeft maar weinig genoten van haar huwelijk met Ruud Gullit, met wie ze ruim twaalf jaar getrouwd was.
"Terugkijken op gelukkige huwelijksjaren kan ik niet", zegt ze in Story. "Ik heb een groot deel van mijn huwelijk toneelgespeeld."
Al eerder werd bekend dat Gullit zijn inmiddels ex-vrouw niet altijd trouw was. Op haar beurt zou Cruijff zijn vreemdgegaan met Badr Hari, met wie ze naar verluidt nog steeds een relatie heeft.
"Ik wil niet met modder gaan gooien, maar ik heb me ontzettend vergist in Ruud. Het was altijd wat. Ik heb het gevoel dat ik zestien jaar ben bedrogen", aldus de 35-jarige Cruijff.
Woensdagochtend werd het proces tegen Hari, die verdacht wordt van een aantal mishandelingen, hervat. Cruijff was 's morgens niet in de rechtszaal te vinden.
De voormalig voetbalvrouw was ook niet aanwezig in de rechtszaal toen de zaak voor het eerst voordeed. Cruijf beweerde toen het te druk te hebben met het afwikkelen van haar scheiding.
bron: nu
Ik wil niet met modder gooien maar doe het lekker toch.
twitter:markschrader twitterde op woensdag 22-01-2014 om 08:56:43Badr Hari is binnen. Chaos bij binnenkomst, cameraman onderuit. Ficq: 'Circus Renz' #badrhari reageer retweet
Je moet er wat voor over hebben om met een platinum card te kunnen zwaaien.quote:Op woensdag 22 januari 2014 12:20 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
Ik geloof dit niet. het kan toch niet ruim twaalf jaar alleen maar ellende zijn geweest? Volgens mij is het een vrij bekend gegeven, dat je je na een relatie met een naar einde alleen de laatste slechte periode herinnert. En anders mag ze zichzelf wel eens achter de oren krabben dat ze zo lang is gebleven en als klap op de vuurpijl nog kinderen bij kreeg ook. Niet dat Estelle ooit aan die kinderen denkt, maar goed.
quote:14u33
Saskia Martens was getuige en is met Koen Everink meegegaan naar het ziekenhuis. Zij heeft vier mannen slaande bewegingen zien maken, ze begreep niet waarom. 'Het kwam out of the blue'.
Martens ging in paniek vrienden zoeken. Later zou de eigenaar van de skybox, Peter Steenbakkers, tegen haar zeggen: 'Het is jammer dat je alles gezien hebt, was beter geweest van niet.' Ze wijst bij de politie Hari en Y. als de daders aan.
twitter:SaskiaBelleman twitterde op woensdag 22-01-2014 om 14:43:39Meerdere getuigen hebben het over "Noordafrikaanse types die agressief oogden" als daders van de mishandeling. #BadrHari reageer retweet
De gemiddelde PVV-er zou dit een pleonasme noemen.quote:Op woensdag 22 januari 2014 14:49 schreef schizovreemd het volgende:
twitter:SaskiaBelleman twitterde op woensdag 22-01-2014 om 14:43:39Meerdere getuigen hebben het over "Noordafrikaanse types die agressief oogden" als daders van de mishandeling. #BadrHari reageer retweet
twitter:SaskiaBelleman twitterde op woensdag 22-01-2014 om 15:23:32Ook werden bebloede papierpropjes in wc niet inbeslaggenomen. Ook dat hoeft volgens OM niet te leiden tot niet-ontvankelijkheid. #BadrHari reageer retweet
twitter:markschrader twitterde op woensdag 22-01-2014 om 15:35:01OM: GEEN poging tot doodslag op Everink. #badrhari reageer retweet
twitter:markschrader twitterde op woensdag 22-01-2014 om 15:35:36OM spreekt nu van toebrengen zwaar lichamelijk letsel, ipv poging doodslag. Dat maakt nogal verschil #badrhari reageer retweet
Ik weet dat er 4 mensen verdacht werden: Badr, Ferhat, een neger met paardenstaart en een blanke nederlander. Dat er meerdere Noordafrikaanse types bij betrokken zouden zijn geweest hoor ik nu voor het eerst, die getuige zal wel niet heel nuchter geweest zijn of PVV stemmer iddquote:Op woensdag 22 januari 2014 15:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
De gemiddelde PVV-er zou dit een pleonasme noemen.
quote:Everink heeft voor 133.000 euro aan materiële en immateriële schade geclaimd bij Badr. De officier heeft hiermee het verhaal over Sensation beëindigd
Badr heeft ook toegegeven huisraad vernield te hebben, maar volgens OvJ is vernieling huisraad niet bewezen?twitter:SaskiaBelleman twitterde op woensdag 22-01-2014 om 16:48:57Volgens Rosa had #BadrHari alles wat ze ooit van hem kreeg gesloopt. "We hadden goede relatie zolang ik zijn spelregels volgde." reageer retweet
Vergeet niet dat de OvJ nu aan het woord isquote:Op woensdag 22 januari 2014 17:00 schreef Smallish het volgende:
Het lijkt er niet zo goed uit te zien voor Hari...
Die heeft echt een (metalen) plaat voor zijn koptwitter:SaskiaBelleman twitterde op woensdag 22-01-2014 om 16:58:03Portier wilde geen aangifte doen. "Waarom zou ik? Krijg er alleen maar hoofdpijn van." #BadrHari reageer retweet
Daar heb je natuurlijk gelijk in. Ik val net effe binnen op Twitter bij Belleman, iets te snel gereageerd.quote:Op woensdag 22 januari 2014 17:02 schreef schizovreemd het volgende:
[..]
Vergeet niet dat de OvJ nu aan het woord is
twitter:SaskiaBelleman twitterde op woensdag 22-01-2014 om 17:32:28Eis Ferhat Y: 20 maanden cel. #BadrHari reageer retweet
twitter:SaskiaBelleman twitterde op woensdag 22-01-2014 om 17:32:49Eis #BadrHari: 4 jaar cel, waarvan 1 jaar voorwaardelijk. reageer retweet
Toch behoorlijke eis! Maar ja, eis is nog geen uitspraak natuurlijk. We wachten af!quote:Op woensdag 22 januari 2014 17:34 schreef schizovreemd het volgende:
twitter:SaskiaBelleman twitterde op woensdag 22-01-2014 om 17:32:49Eis #BadrHari: 4 jaar cel, waarvan 1 jaar voorwaardelijk. reageer retweet
Morgen gaat de Ficq erinquote:Op woensdag 22 januari 2014 17:58 schreef Ole het volgende:
[..]
Toch behoorlijke eis! Maar ja, eis is nog geen uitspraak natuurlijk. We wachten af!
Dit dus.quote:Op woensdag 22 januari 2014 18:08 schreef Cynix ® het volgende:
Ik ben er ook bang voor. Die zit helemaal niet meer of héél kort.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |