abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 9 januari 2014 @ 09:57:05 #201
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_135264578
Ik vind het vooral van een gemakzuchtige, slappe mentaliteit getuigen. Maar geen verrassende.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  donderdag 9 januari 2014 @ 10:01:27 #202
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_135264702
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2014 08:51 schreef Pisces29 het volgende:
Nou ja, sneu wellicht, maar stel dat het morgen over is, dan wil ze toch ook op het droge zitten? Ze weet toch niet of ze nog 40 jaar weg gaat tikken met die jongen?
Dan moet ze er in ieder geval voor zorgen dat ze ook niet de schijn tegen hebben dat ze samenwonen, maar als hij vanuit de bak al rechtstreeks naar haar huis gaat dan is dat wat lastig.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_135265372
ik vind het vanuit dom blondje ook volkomen begrijpelijk alleen ik begrijp zulke vrouwen niet.
is toch niet meer van deze tijd zoiets.
Perfect paranoia is perfect awareness. Yes, I am a misfit.
  donderdag 9 januari 2014 @ 10:33:36 #204
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_135265437
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2014 10:31 schreef WRH het volgende:
ik vind het vanuit dom blondje ook volkomen begrijpelijk alleen ik begrijp zulke vrouwen niet.
is toch niet meer van deze tijd zoiets.
Ze weet niet beter dan dat ze "de vrouw van" is en dat geld gewoon aan plastic kaartjes groeit, automagisch.
Je kunt het haar bijna niet verwijten, waarschijnlijk heeft ze geen enkel inzicht in wat dingen kosten, en waar je normaal van zou moeten kunnen rondkomen.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  zaterdag 11 januari 2014 @ 08:22:31 #205
401209 Paule33
Grasp all,lose all
pi_135346891
portwereld
Showbizz
meer ad

Showbizz
\0020

Estelle: Ik heb geen interview gegeven over mij en Badr

Door: redactie
8-1-14 - 19:38 bron: BuzzE Estelle en Badr. © bruno.
Estelle Cruijff heeft naar eigen zeggen helemaal geen interview gegeven waarin ze heeft gezegd dat zij en Badr Hari weer bij elkaar zijn. 'Ik weet niet wie dit interview gegeven heeft', heeft ze aan RTL Boulevard laten weten.

'Ik heb niets gezegd', vervolgt Estelle. Eerder op de dag kwam de nieuwe editie van Story uit. Daarin staat een interview met de blondine waarin ze wordt geciteerd. Ze zou tegen het blad hebben gezegd dat zij en Badr altijd contact met elkaar hebben gehouden. 'Op de één of andere manier kunnen we elkaar niet loslaten', schrijft het blad op.

'Ik ga dit allemaal even na. Ik geef even nergens commentaar op', vertelt Estelle aan Boulevard. De advocaat van Badr heeft aan het programma laten weten dat de twee inderdaad samen op vakantie zijn geweest. 'Maar één ding is zeker: ze wonen niet samen.' Story laat aan Boulevard weten dat het interview maandag wel degelijk heeft plaatsgevonden
  zaterdag 11 januari 2014 @ 08:38:37 #206
401209 Paule33
Grasp all,lose all
pi_135346969
- dit is een Nederlands forum. Geen linkjes naar Arabische sites. Anders duidelijke uitleg wat er op die site staat-

Badr Hari in Tanger voor een gesprek van een toekomstiek project.

[ Bericht 50% gewijzigd door Ole op 11-01-2014 17:49:25 ]
  Moderator / Miss SHO zaterdag 11 januari 2014 @ 10:40:11 #207
22592 crew  Ole
pi_135348323
Goede site! :D
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_135348391
wordt beetje moe van het foto's, citaten en linkjes naar fansites plaatsen zonder er bij te vermelden wat je nu precies probeert te zeggen..
  Moderator / Miss SHO zaterdag 11 januari 2014 @ 10:50:49 #209
22592 crew  Ole
pi_135348514
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 januari 2014 10:43 schreef WRH het volgende:
wordt beetje moe van het foto's, citaten en linkjes naar fansites plaatsen zonder er bij te vermelden wat je nu precies probeert te zeggen..
die site is ook zo goed leesbaar voor ons!
pi_135348524
jep, vond dit dan ook wel echt een beetje the limit vwb de website linkjes.
pi_135521287
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 januari 2014 10:43 schreef WRH het volgende:
Ze zegt er toch bij dat hij in gesprek is voor een toekomstig project.
Hij zit nu eenmaal in Marokko dus daar zal het meeste nieuws dan ook vandaan komen.
Ik had er wel meer van willen weten ;)
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
  woensdag 15 januari 2014 @ 15:16:46 #212
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_135521347
Oops, het is ook lastig :')
Er zijn van het collectief momenteel 16 persoonlijkheden MIA.
Ik zoek nog een psychiater met groepskorting en ik niet.
  woensdag 15 januari 2014 @ 15:26:43 #213
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_135521729
Vlak voor de rechtzaak weer een heel subjectief verhaal in de Panorama over Badr en zijn foute vrienden, met ook weer een stuk over Gwenette en de woningbrand die niet eens tussen aanklachten staat.

Het word hoog tijd de Ficq die kut-advocaat de Swart onder tafel beft totdat ie wit zit :P

En geen vertragingstactieken }:|
  Moderator / Miss SHO woensdag 15 januari 2014 @ 15:43:52 #214
22592 crew  Ole
pi_135522324
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2014 15:15 schreef PC eend het volgende:

[..]

Ze zegt er toch bij dat hij in gesprek is voor een toekomstig project.
Hij zit nu eenmaal in Marokko dus daar zal het meeste nieuws dan ook vandaan komen.
Ik had er wel meer van willen weten ;)
kun je Arabisch lezen?
  woensdag 15 januari 2014 @ 15:46:41 #215
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_135522444
Google translate ;)
  Moderator / Miss SHO woensdag 15 januari 2014 @ 15:48:57 #216
22592 crew  Ole
pi_135522526
pi_135556348
quote:
Dank. Het is me nu volkomen duidelijk.
  Moderator / Miss SHO donderdag 16 januari 2014 @ 12:45:23 #218
22592 crew  Ole
pi_135556709
quote:
17s.gif Op donderdag 16 januari 2014 12:34 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]

Dank. Het is me nu volkomen duidelijk.
Ja toch?
pi_135557153
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2014 12:45 schreef Ole het volgende:

[..]

Ja toch?
Beter te lezen dan de wartaal van Paule :P
  Trouwste user 2022 zondag 19 januari 2014 @ 20:16:03 #220
7889 tong80
Spleenheup
pi_135690541
Badr Hari lijkt zijn leven weer aardig op de rails te hebben. Hij keerde vorig jaar terug in de ring, liet zich met andere sportcoryfeeën zien bij een voetbalwedstrijd, maakte grappen op Twitter en, last but not least, zou een breuk met zijn geliefde Estelle Cruyff hebben gelijmd - het paar is weer samen gespot.

Maar vanaf woensdag zit Hari toch weer in de beklaagdenbank van een van de grote strafzalen van de rechtbank in Amsterdam - justitie is nog niet met hem klaar. Hari wordt verdacht van een reeks geweldsincidenten, overwegend in het Amsterdamse uitgaanscircuit, en het aanrijden van een voetgangster. In oktober handelde de rechter alle zaken af, op de zaak-Sensation na.

Het proces kwam met een schok tot stilstand door een onverwachte wending: het dossier rond het meest in het oog springende geweld, de poging tot doodslag op zakenman Koen Everink tijdens dancefestijn Sensation in juli 2012, bleek te zijn gelekt naar een journalist.

Er volgde een onderzoek van de rijksrecherche, om uit te zoeken of politie en justitie de stukken hadden doorgespeeld. Dat bleek niet het geval - slachtoffer Everink was de bron. Journalist Dirk Bayens van KRO's Brandpunt Reporter zou Everink hebben beloofd met de documenten een belangrijke anonieme getuige over te halen een verklaring af te leggen.

Everink niet als getuige gehoord
Hari's advocaat Bénédicte Ficq wil Everink en Bayens als getuige horen tijdens de komende zitting, maar het Openbaar Ministerie ziet daar geen been in. Everink zelf ook niet: in oktober liet hij in de rechtszaal verstek gaan omdat hij een openbaar verhoor niet aankon.

Dat bezwaar geldt nog steeds, zegt zijn advocaat. Everink werd tijdens de Sensationnacht zwaar mishandeld in een door ondernemer Peter Steenbakkers afgehuurde skybox in de Amsterdam ArenA. De rechter zal deze week moeten beslissen over het verzoek van Ficq.

Van voetstuk stoten
Hari heeft zich in oktober op zijn zwijgrecht beroepen, omdat hij degenen die hem van zijn voetstuk willen stoten niet wil 'voeden''. Hij verklaarde ook dat hij zijn verantwoordelijkheid neemt en heeft - in het algemeen - spijt betuigd. Of Hari ook de komende dagen zwijgt, is niet duidelijk. Het aftuigen van Everink heeft hij eerder ontkend.

Het restant van de procesdagen zal worden gevuld met de behandeling van het dossier-Sensation, het uiteenzetten van het bewijs en het formuleren van de strafeis door de twee officieren van justitie en het pleidooi van advocate Ficq.

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_135791883
gaan we dan:

https://twitter.com/saskiabelleman

Tot zover: Ficq zet de aanval in op Everink, die volgens hem actief middels de KRO-uitzending getuigen heeft beinvloed. Vwerink beweert echter dat hij de uitzending met een brief heeft proberen te voorkomen.

Badr oogt somber.
  Trouwste user 2022 woensdag 22 januari 2014 @ 10:21:52 #222
7889 tong80
Spleenheup
pi_135792400
Koen Everink, slachtoffer in de zaak-Badr Hari, voelt zich misleid door journalist Dirk Bayens. Dat blijkt uit de verklaring die Everink heeft afgelegd in het onderzoek dat de rijksrecherche heeft gedaan naar het lekken van het strafdossier.

Rechtbankvoorzitter Frank Wieland las de verklaring vanochtend voor bij de hervatting van het proces, in Amsterdam, tegen Hari. Dat werd in oktober stilgelegd om de rijksrecherche het onderzoek te kunnen laten doen. Gebleken is dat Everink het dossier aan Bayens (verbonden aan Brandpunt Reporter) heeft gegeven.

Brandpunt
Everink voelt zich beetgenomen, omdat Bayens hem zou hebben gezegd dat hij het dossier nodig had om een getuige over te halen alsnog te gaan verklaren. Dat bleek niet waar, meent Everink. De getuige heeft geen verklaring afgelegd, Bayens gebruikte het dossier voor zijn reportage in Brandpunt Reporter. Everink baalt van zijn naïviteit, zo heeft hij gezegd. Everinks advocaat, Alexander de Swart, was er niet van op de hoogte dat het dossier aan Bayes werd verstrekt, aldus Everink.

Bénédicte Ficq, advocate van Badr Hari, denkt dat Everink tegen de rijksrecherche heeft gelogen en dat hij en zijn advocaat aan de uitzending hebben meegewerkt. Ficq wil Everink, die momenteel in het buitenland zou zitten, als getuige horen, evenals journalist Bayens en een medewerkster van hem.

Leugens
Volgens Ficq heeft Everink zich mogelijk schuldig gemaakt, in samenwerking met Brandpunt Reporter, aan het beïnvloeden van een of meer getuigen die nog niet zijn gehoord. Een getuigenverhoor van Everink is ook van belang omdat eventuele leugens van zijn kant moeten meewegen in de beoordeling van zijn betrouwbaarheid in de verklaringen die hij over de zaak zelf heeft afgelegd.

Everink wijst Hari aan als een van de mannen die hem tijdens dancefestijn Sensation 2012 ernstig heeft mishandeld. Hari heeft dat ontkend. Als de rechtbank de verzoeken van Ficq honoreert, zal het proces vertraging oplopen. Het Openbaar Ministerie, dat eerder al liet weten geen heil te zien in de getuigenverhoren, wil woensdag de strafeis tegen Hari formuleren.

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_135796104
Estelle Cruijff speelde toneel tijdens huwelijk met Ruud Gullit

Estelle Cruijff heeft maar weinig genoten van haar huwelijk met Ruud Gullit, met wie ze ruim twaalf jaar getrouwd was.

"Terugkijken op gelukkige huwelijksjaren kan ik niet", zegt ze in Story. "Ik heb een groot deel van mijn huwelijk toneelgespeeld."

Al eerder werd bekend dat Gullit zijn inmiddels ex-vrouw niet altijd trouw was. Op haar beurt zou Cruijff zijn vreemdgegaan met Badr Hari, met wie ze naar verluidt nog steeds een relatie heeft.

"Ik wil niet met modder gaan gooien, maar ik heb me ontzettend vergist in Ruud. Het was altijd wat. Ik heb het gevoel dat ik zestien jaar ben bedrogen", aldus de 35-jarige Cruijff.

Woensdagochtend werd het proces tegen Hari, die verdacht wordt van een aantal mishandelingen, hervat. Cruijff was 's morgens niet in de rechtszaal te vinden.

De voormalig voetbalvrouw was ook niet aanwezig in de rechtszaal toen de zaak voor het eerst voordeed. Cruijf beweerde toen het te druk te hebben met het afwikkelen van haar scheiding.

bron: nu
Ik wil niet met modder gooien maar doe het lekker toch.
pi_135796530
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2014 12:08 schreef utrecht1970 het volgende:
Estelle Cruijff speelde toneel tijdens huwelijk met Ruud Gullit

Estelle Cruijff heeft maar weinig genoten van haar huwelijk met Ruud Gullit, met wie ze ruim twaalf jaar getrouwd was.

"Terugkijken op gelukkige huwelijksjaren kan ik niet", zegt ze in Story. "Ik heb een groot deel van mijn huwelijk toneelgespeeld."

Al eerder werd bekend dat Gullit zijn inmiddels ex-vrouw niet altijd trouw was. Op haar beurt zou Cruijff zijn vreemdgegaan met Badr Hari, met wie ze naar verluidt nog steeds een relatie heeft.

"Ik wil niet met modder gaan gooien, maar ik heb me ontzettend vergist in Ruud. Het was altijd wat. Ik heb het gevoel dat ik zestien jaar ben bedrogen", aldus de 35-jarige Cruijff.

Woensdagochtend werd het proces tegen Hari, die verdacht wordt van een aantal mishandelingen, hervat. Cruijff was 's morgens niet in de rechtszaal te vinden.

De voormalig voetbalvrouw was ook niet aanwezig in de rechtszaal toen de zaak voor het eerst voordeed. Cruijf beweerde toen het te druk te hebben met het afwikkelen van haar scheiding.

bron: nu
Ik wil niet met modder gooien maar doe het lekker toch.
Ik geloof dit niet. het kan toch niet ruim twaalf jaar alleen maar ellende zijn geweest? Volgens mij is het een vrij bekend gegeven, dat je je na een relatie met een naar einde alleen de laatste slechte periode herinnert. En anders mag ze zichzelf wel eens achter de oren krabben dat ze zo lang is gebleven en als klap op de vuurpijl nog kinderen bij kreeg ook. Niet dat Estelle ooit aan die kinderen denkt, maar goed.
  woensdag 22 januari 2014 @ 14:17:09 #225
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_135800998
Weer een slachtoffer in de sensationzaak ;)
markschrader twitterde op woensdag 22-01-2014 om 08:56:43 Badr Hari is binnen. Chaos bij binnenkomst, cameraman onderuit. Ficq: 'Circus Renz' #badrhari reageer retweet
pi_135801737
Ok, nu de getuigenverklaringen. De theedoek is weer van stal gehaald. Op naar de strafeis; volgens mij gaat het niet zo soepeltjes voor badr.
pi_135801806
Saskia Belleman ‏@SaskiaBelleman 2 min. Getuigen verklaarden tegenover misdaad-journalist John vd Heuvel dat ze gezien hadden hoe #BadrHari vol op been Everink trapte.
  Moderator / Miss SHO woensdag 22 januari 2014 @ 14:42:46 #228
22592 crew  Ole
pi_135801930
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2014 12:20 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

Ik geloof dit niet. het kan toch niet ruim twaalf jaar alleen maar ellende zijn geweest? Volgens mij is het een vrij bekend gegeven, dat je je na een relatie met een naar einde alleen de laatste slechte periode herinnert. En anders mag ze zichzelf wel eens achter de oren krabben dat ze zo lang is gebleven en als klap op de vuurpijl nog kinderen bij kreeg ook. Niet dat Estelle ooit aan die kinderen denkt, maar goed.
Je moet er wat voor over hebben om met een platinum card te kunnen zwaaien. oO<
pi_135801953
Excuses, de twitter- en editknoppen doen het niet bij mij. De getuigenverklaringe zijn bepaald niet in het voordeel van Badr. het barmeisje, een vriendin van Everink en ene Jeroen (vd Berg?) zijn reeds aan het woord geweest.
  woensdag 22 januari 2014 @ 14:43:44 #230
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_135801966
quote:
14u33
Saskia Martens was getuige en is met Koen Everink meegegaan naar het ziekenhuis. Zij heeft vier mannen slaande bewegingen zien maken, ze begreep niet waarom. 'Het kwam out of the blue'.

Martens ging in paniek vrienden zoeken. Later zou de eigenaar van de skybox, Peter Steenbakkers, tegen haar zeggen: 'Het is jammer dat je alles gezien hebt, was beter geweest van niet.' Ze wijst bij de politie Hari en Y. als de daders aan.
  woensdag 22 januari 2014 @ 14:49:08 #231
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_135802171
SaskiaBelleman twitterde op woensdag 22-01-2014 om 14:43:39 Meerdere getuigen hebben het over "Noordafrikaanse types die agressief oogden" als daders van de mishandeling. #BadrHari reageer retweet
pi_135802907
quote:
5s.gif Op woensdag 22 januari 2014 14:49 schreef schizovreemd het volgende:
SaskiaBelleman twitterde op woensdag 22-01-2014 om 14:43:39 Meerdere getuigen hebben het over "Noordafrikaanse types die agressief oogden" als daders van de mishandeling. #BadrHari reageer retweet
De gemiddelde PVV-er zou dit een pleonasme noemen.

Oke, nu gaat het over de corrigerende tik, die volgens Badr 'vaderlijk' was. En de inconsequente verklaringen van Estelle.
  woensdag 22 januari 2014 @ 15:25:30 #233
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_135803743
Ze hebben niet alleen de theedoek laten liggen...
SaskiaBelleman twitterde op woensdag 22-01-2014 om 15:23:32 Ook werden bebloede papierpropjes in wc niet inbeslaggenomen. Ook dat hoeft volgens OM niet te leiden tot niet-ontvankelijkheid. #BadrHari reageer retweet
  woensdag 22 januari 2014 @ 15:37:31 #234
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_135804247
markschrader twitterde op woensdag 22-01-2014 om 15:35:01 OM: GEEN poging tot doodslag op Everink. #badrhari reageer retweet
markschrader twitterde op woensdag 22-01-2014 om 15:35:36 OM spreekt nu van toebrengen zwaar lichamelijk letsel, ipv poging doodslag. Dat maakt nogal verschil #badrhari reageer retweet
  woensdag 22 januari 2014 @ 15:42:05 #235
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_135804464
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2014 15:05 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

De gemiddelde PVV-er zou dit een pleonasme noemen.

Ik weet dat er 4 mensen verdacht werden: Badr, Ferhat, een neger met paardenstaart en een blanke nederlander. Dat er meerdere Noordafrikaanse types bij betrokken zouden zijn geweest hoor ik nu voor het eerst, die getuige zal wel niet heel nuchter geweest zijn of PVV stemmer idd ;)
pi_135804611
Saskia Belleman ‏@SaskiaBelleman 2 min. Zware mishandeling met voorbedachte rade staat voor OvJ vast. Ze vraagt vrijspraak voor poging doodslag. #BadrHari
  woensdag 22 januari 2014 @ 15:48:16 #237
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_135804807
Over een kwartier waarschijnlijk de eis.
  woensdag 22 januari 2014 @ 15:52:04 #238
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_135805029
quote:
Everink heeft voor 133.000 euro aan materiële en immateriële schade geclaimd bij Badr. De officier heeft hiermee het verhaal over Sensation beëindigd
  woensdag 22 januari 2014 @ 16:55:45 #239
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_135808007
SaskiaBelleman twitterde op woensdag 22-01-2014 om 16:48:57 Volgens Rosa had #BadrHari alles wat ze ooit van hem kreeg gesloopt. "We hadden goede relatie zolang ik zijn spelregels volgde." reageer retweet
Badr heeft ook toegegeven huisraad vernield te hebben, maar volgens OvJ is vernieling huisraad niet bewezen?
pi_135808187
Het lijkt er niet zo goed uit te zien voor Hari...
Is dat zo?
  woensdag 22 januari 2014 @ 17:02:11 #241
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_135808267
quote:
11s.gif Op woensdag 22 januari 2014 17:00 schreef Smallish het volgende:
Het lijkt er niet zo goed uit te zien voor Hari...
Vergeet niet dat de OvJ nu aan het woord is ;)
  woensdag 22 januari 2014 @ 17:02:22 #242
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_135808278
SaskiaBelleman twitterde op woensdag 22-01-2014 om 16:58:03 Portier wilde geen aangifte doen. "Waarom zou ik? Krijg er alleen maar hoofdpijn van." #BadrHari reageer retweet
Die heeft echt een (metalen) plaat voor zijn kop :P
pi_135808374
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2014 17:02 schreef schizovreemd het volgende:

[..]

Vergeet niet dat de OvJ nu aan het woord is ;)
Daar heb je natuurlijk gelijk in. Ik val net effe binnen op Twitter bij Belleman, iets te snel gereageerd. :)
Is dat zo?
  woensdag 22 januari 2014 @ 17:33:39 #244
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_135809488
SaskiaBelleman twitterde op woensdag 22-01-2014 om 17:32:28 Eis Ferhat Y: 20 maanden cel. #BadrHari reageer retweet
  woensdag 22 januari 2014 @ 17:34:31 #245
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_135809524
SaskiaBelleman twitterde op woensdag 22-01-2014 om 17:32:49 Eis #BadrHari: 4 jaar cel, waarvan 1 jaar voorwaardelijk. reageer retweet
  Moderator / Miss SHO woensdag 22 januari 2014 @ 17:58:26 #246
22592 crew  Ole
pi_135810266
quote:
4s.gif Op woensdag 22 januari 2014 17:34 schreef schizovreemd het volgende:
SaskiaBelleman twitterde op woensdag 22-01-2014 om 17:32:49 Eis #BadrHari: 4 jaar cel, waarvan 1 jaar voorwaardelijk. reageer retweet
Toch behoorlijke eis! Maar ja, eis is nog geen uitspraak natuurlijk. We wachten af!
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 22 januari 2014 @ 18:04:00 #247
163650 Greys
pi_135810461
Dat wordt uiteindelijk vast 100 uur papierprikken.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  † In Memoriam † woensdag 22 januari 2014 @ 18:08:56 #248
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_135810624
Ik ben er ook bang voor. Die zit helemaal niet meer of héél kort.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  woensdag 22 januari 2014 @ 18:09:18 #249
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_135810635
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2014 17:58 schreef Ole het volgende:

[..]

Toch behoorlijke eis! Maar ja, eis is nog geen uitspraak natuurlijk. We wachten af!
Morgen gaat de Ficq erin :P
  woensdag 22 januari 2014 @ 18:26:01 #250
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_135811185
quote:
99s.gif Op woensdag 22 januari 2014 18:08 schreef Cynix ® het volgende:
Ik ben er ook bang voor. Die zit helemaal niet meer of héél kort.
Dit dus.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')