quote:Op dinsdag 21 januari 2014 21:38 schreef Arja het volgende:
Nou, ik heb de verklaring voor mijn bloed van vanmorgen.
B. Zei net dat hij het zo raar vond dat ik niets van zijn grapje heb gezegd.
Ik vroeg hem verbaasd wat hij bedoelde.
En toen zei hij dat hij gisteravond hartjes op het wc papier had getekend.
Met rode stift
Hoe moet ik dat nou weer uitleggen aan de gynacoloog?
Wat voor problemen, als ik vragen mag? Prolactine te hoog? Je zegt dat je hormonale waardes te laag zijn, ben je te dun?quote:Op donderdag 16 januari 2014 23:52 schreef Arja het volgende:
[..]
Ja. En de pomp zorgt ervoor dat de hypofyse weer LH gaat aanmaken en vervolgens alle andere hormonen, zoals fsh en progesteron. De pomp geeft elke 90 minuten een beetje hormonen af, net als bij een naturlijke cyclus.
Ik ben in een nep-overgang en alles ligt stil sinds ik 6 jaar geleden met de pil stopte
Klumsy: wat voor vitamines? En of je wel of geen eisprong hebt is alleen vast te stellen met bloedonderzoek. Ik heb met de pomp ook een paar keer een cyclus gehad, terwijl er nog steeds geen eisprong was. Erg frustrerend.
Ik heb geen pcos of andere aantoonbare problemen, behalve dan veel te lage hormoonwaardes
Dat meen je nietquote:Op dinsdag 21 januari 2014 21:38 schreef Arja het volgende:
Nou, ik heb de verklaring voor mijn bloed van vanmorgen.
B. Zei net dat hij het zo raar vond dat ik niets van zijn grapje heb gezegd.
Ik vroeg hem verbaasd wat hij bedoelde.
En toen zei hij dat hij gisteravond hartjes op het wc papier had getekend.
Met rode stift
Hoe moet ik dat nou weer uitleggen aan de gynacoloog?
Ik weet niet precies wat prolactine is, maar mijn schildklier is ok, het zijn de vrouwelijke hormonen: lh, fsh, oestradiol en verder weet ik het niet precies.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 23:00 schreef Skeletor. het volgende:
[..]
Wat voor problemen, als ik vragen mag? Prolactine te hoog? Je zegt dat je hormonale waardes te laag zijn, ben je te dun?
Haha, lekker snel dan!quote:Op donderdag 23 januari 2014 11:11 schreef klumsy het volgende:
Vandaag maar even het ziekenhuis gebeld om te vragen hoe het zit met wachttijden omdat ik 1 behandeld arts sowieso niet wil, heb ik gelijk een afspraak![]()
Op de verjaardag van Loladat was de eerst volgende datum dat er plek was
Oh, wat een mooie symboliek die datum!quote:Op donderdag 23 januari 2014 11:11 schreef klumsy het volgende:
Vandaag maar even het ziekenhuis gebeld om te vragen hoe het zit met wachttijden omdat ik 1 behandeld arts sowieso niet wil, heb ik gelijk een afspraak![]()
Op de verjaardag van Loladat was de eerst volgende datum dat er plek was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |