abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 17 januari 2014 @ 08:55:48 #151
53814 dobbey
donorkind.wordpress.com
pi_135592365
NTS :W Al had ik je liever in een ander topic toegezwaaid -O-

Wat leuk en spannend Klumsy, succes!

Arja, hoe was de kroeg met je vriendin?

Snoenk ook alweer starten, succes en we zullen weer duimen :*

En ff jompel voor mezelf

*O* *O* Ik ben gewoon gestopt met roken :o :o *O* *O*

Ok nog maar 2 dagen maar tot nu toe is het een eitje ( :') ) Heb het dmv acupunctuur gedaan omdat het mij uit mezelf niet lukte en ik ben nu zeer positief gestemd voor het vervolg _O_
pi_135593209
NTS, ook spannend weer zeg! *O* succes!
Arja, hopelijk gaat het nu helemaal goed komen. Lastig hoor met zo'n pompje en alles. :*
Snoenk, ik ga ook voor jou weer duimen.

Dobbey :o *O* *O* *O* vet goed joh!
Hier eerste controle gehad... nog weinig groei te zien maar de gyn had het idee dat we gewoon nog wat tijd nodig hadden, dus dinsdag weer terug. Hopelijk dan richting de maxi's!
pi_135751841
Nou, nog niks verder gegroeid... dus nu nog een week doorspuiten en hopelijk dan groei, anders wordt de dosering verhoogd. -O- stom gedoe, schiet niet op zo....
pi_135751905
Dobbey: supergoed dat je gestopt bent! In mijn hoofd was dat altijd groter dan het was toen ik eenmaal stopte.

Lijnloos, wat een teleurstelling. Balen

Wtf: ik heb vandaag 2 keer bijna knalroze-bloed gehad bij het afvegen. Ik snap er niets van. Bij de echo van vorige week leek er helemaal geen activiteit qua follikels, baarmoederslijmvlies etc.
Ik heb straks nog een bel afspraak met de gyn, benieuwd of er toch hormonen aanwezig zijn
pi_135756712
Balen Lijnloos. :{ Hopelijk is er volgende week langzaam zicht op een mooie oogst! :*

Vreemd Arja. Ben benieuwd.

Ik hang een beetje in niemandsland en weet niet zo goed wat ik ermee aan moet. Om te starten met de IUI willen ze echt zien dat ik stop met de BV en ik merk dat ik gewoon even heel boos ben op de hele wereld dat ik (voor mijn gevoel) moet kiezen tussen mijn mini en een eventuele verse mini. Of eigenlijk, dat ik die momentjes die me nog heel dierbaar zijn moet opgeven voor iets heel onzekers wat ik niet los kan laten. (en niet zoveel mensen die het snappen, want er zijn er natuurlijk niet zoveel die met bijna 15 maanden nog borstvoeding geven)
  dinsdag 21 januari 2014 @ 15:05:44 #156
53814 dobbey
donorkind.wordpress.com
pi_135760208
Lijnloos..... :*

Arja dat is wel heel wazig! Ben benieuwd wat de gyn er van zegt.

Ophelia Dat is inderdaad een lastige keuze en eentje die alleen jij zelf kunt maken. Mensen kunnen je wel tips en advies geven maar niemand kent jou gevoel, succes :*
pi_135763191
Balen lijnloos, ik vond dat zo frustrerend om als een bepaalde dosis niks doet die nog een week door te blijven spuiten... Alsof er dan wel ineens wat gaat gebeuren...
Maar dat is protocol bij het Meander. Bij het Antonius was dat heel anders en had ik ook een fijner gevoel bij :) Baal daarom ook best dat dat deze keer eigenlijk geen optie is en ik dus aan het Meander vast zit...

Ophelia, wat een lastige keuze... Heb zelf geen bv gegeven, maar kan me heel goed voorstellen dat het eigenlijk niet voelt als een keuze. In beide gevallen zal je "afscheid" moeten nemen of van de wens voor een kleintje op korte termijn of van je genietmomentjes van de bv... Hoe dan ook geen fijne beslissing om te maken! :*
Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
pi_135763250
Aria wat vreemd, ben benieuwd wat de gyn gaat zeggen
Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
pi_135765285
Klums, jammer dt je jedaar zo rot bij voelde... Tot nu toe baal ik meer van mezelf (of lijf) terwijl ik ook wel snap dat dat niet heel reeel is... Ik moet gewoon nog wat geduld hebben. ;)

Ophelia moeilijk hoor. :*

Arja, weird :? Ben benieuwd hoe het verder loopt voor je...
  dinsdag 21 januari 2014 @ 17:15:12 #160
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_135765818
Dobbey wat goed joh!! Keep it up!! :*

Balen lijn :* hopelijk gaat er de komende week wel wat groeien!!

Arja wat raar :{

Ophelia, moeilijk hoor. Ik vind het ook raar dat je moet stoppen. Is daar een logische reden voor??
Be happy with the little things in life
pi_135771180
Geduld is ook lastig, lijn. Het gaat allemaal al niet vanzelf, maar ook de voortdurende onzekerheid dat je gewoon niet weet of het ooit lukt.
Als ik nu zou weten dat ik bv in juni zwanger zou zijn, zou ik prima 5 maanden af kunnen wachten en er gelukkig mee zijn.
Maar dat weet ik niet en daarom zal elke maand dat het niet lukt, toch klote zijn en een teleurstelling. Tenminste wel eventjes. En daarna raap ik mezelf weer bij elkaar en grijp ik de nieuwe ronde aan.

De gyn wist ook niet waar dat bloed vandaan kwam. Uit het bloedonderzoek waarvan ik de uitslag kreeg, bleek wederom vrijwel geen hormonale activiteit. Dus kan er ook geen eisprong oid geweest zijn.

Ben weer gestart met de pomp. Confronterend wel weer, dat ding aan mijn lijf.

Over 7 dagen weer de eerste echo.

Morgen weer medicijnen bestellen bij de aptheek.

Ja, het circus is weer begonnen.
pi_135778047
Nou, ik heb de verklaring voor mijn bloed van vanmorgen.

B. Zei net dat hij het zo raar vond dat ik niets van zijn grapje heb gezegd.
Ik vroeg hem verbaasd wat hij bedoelde.

En toen zei hij dat hij gisteravond hartjes op het wc papier had getekend.

Met rode stift O+

Hoe moet ik dat nou weer uitleggen aan de gynacoloog?
  dinsdag 21 januari 2014 @ 22:00:26 #163
53814 dobbey
donorkind.wordpress.com
pi_135779338
quote:
11s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 21:38 schreef Arja het volgende:
Nou, ik heb de verklaring voor mijn bloed van vanmorgen.

B. Zei net dat hij het zo raar vond dat ik niets van zijn grapje heb gezegd.
Ik vroeg hem verbaasd wat hij bedoelde.

En toen zei hij dat hij gisteravond hartjes op het wc papier had getekend.

Met rode stift O+

Hoe moet ik dat nou weer uitleggen aan de gynacoloog?
:o _O- _O- _O-
pi_135782854
quote:
1s.gif Op donderdag 16 januari 2014 23:52 schreef Arja het volgende:

[..]

Ja. En de pomp zorgt ervoor dat de hypofyse weer LH gaat aanmaken en vervolgens alle andere hormonen, zoals fsh en progesteron. De pomp geeft elke 90 minuten een beetje hormonen af, net als bij een naturlijke cyclus.
Ik ben in een nep-overgang en alles ligt stil sinds ik 6 jaar geleden met de pil stopte

Klumsy: wat voor vitamines? En of je wel of geen eisprong hebt is alleen vast te stellen met bloedonderzoek. Ik heb met de pomp ook een paar keer een cyclus gehad, terwijl er nog steeds geen eisprong was. Erg frustrerend.

Ik heb geen pcos of andere aantoonbare problemen, behalve dan veel te lage hormoonwaardes
Wat voor problemen, als ik vragen mag? Prolactine te hoog? Je zegt dat je hormonale waardes te laag zijn, ben je te dun?
pi_135783229
quote:
11s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 21:38 schreef Arja het volgende:
Nou, ik heb de verklaring voor mijn bloed van vanmorgen.

B. Zei net dat hij het zo raar vond dat ik niets van zijn grapje heb gezegd.
Ik vroeg hem verbaasd wat hij bedoelde.

En toen zei hij dat hij gisteravond hartjes op het wc papier had getekend.

Met rode stift O+

Hoe moet ik dat nou weer uitleggen aan de gynacoloog?
Dat meen je niet :o _O- briljant!!! (Sorry :@ )

En idd als je een duidelijk einddoel/tijdspad hebt kun je daar veel beter mee omgaan (althans ik wel) dan nu. Ik had ook mezelf een beetje (te) rijk gerekend met de orginele plannen en dan was aankomende donderdag punctie en zondag evt een tp... Van dat idee moet ik nu afstappen en nu zonder nieuw plan/tijd... Dat maakt het voor mij moeilijk en klote ....
pi_135784923
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 23:00 schreef Skeletor. het volgende:

[..]

Wat voor problemen, als ik vragen mag? Prolactine te hoog? Je zegt dat je hormonale waardes te laag zijn, ben je te dun?
Ik weet niet precies wat prolactine is, maar mijn schildklier is ok, het zijn de vrouwelijke hormonen: lh, fsh, oestradiol en verder weet ik het niet precies.

Ik ben niet te dun, mijn bmi schijnt precies op de grens te zijn met normaal- en ondergewicht. Maar ik heb gewoon mijn probleemzones, rondom buik en heup.
Het hormonenbeeld schijnt wel te passen bij iemand die anorexia heeft gehad. Of die topsportieve prestaties levert, of te veel chronische stress heeft.

Ik houd van eten en ben chronisch lui. Ik dwing mezelf 2 keer per week 5 km hard te lopen
Blijft de stress over.

Lijn: ja, precies dat. Steeds je verwachtingen bijstellen en zelf geen controle ervaren. Het helpt mij om het echt per stukje te bekijken en niet te ver vooruit. Even toe te geven aan een teleurstelling en dan mezelf weer een schop te geven. Dus wel afspreken met vrienden, wel hardlopen etc.
  woensdag 22 januari 2014 @ 08:07:16 #167
311825 snoenk
heeft een hondenleven
pi_135789851
Dobbey wat goed! hou het vol!

Arja, ik zie het telefoongespek al voor me :) en verder hoop ik dat de pomp zn werk goed doet.

Ophelia moeilijke keuze die alleen jullie kunnen maken :*

lijnloos, ken het gevoel, zo balen als je je had ingesteld op een bepaalde datum en dat gaat niet door. En dan het (voor mij iig) machteloze gevoel dat je nu niets weet.
pi_135841554
Vandaag maar even het ziekenhuis gebeld om te vragen hoe het zit met wachttijden omdat ik 1 behandeld arts sowieso niet wil, heb ik gelijk een afspraak :o
Op de verjaardag van Lola O+ dat was de eerst volgende datum dat er plek was
Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
pi_135841634
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 11:11 schreef klumsy het volgende:
Vandaag maar even het ziekenhuis gebeld om te vragen hoe het zit met wachttijden omdat ik 1 behandeld arts sowieso niet wil, heb ik gelijk een afspraak :o
Op de verjaardag van Lola O+ dat was de eerst volgende datum dat er plek was
Haha, lekker snel dan! :D
Ben je nu bij Dr. K? (ik neem aan dat jij V niet meer wilde?)
pi_135841857
Ja, had aangegeven dat ik haar absoluut niet wil als behandelend arts...
Kan wel dat ze bij controles een keer is voor een echo, maar dat kan ook niet anders.
Ben benieuwd naar die andere, heb jij die ook?
Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
pi_135842323
De meeste afspraken doen wij bij K inderdaad, nu met de echo's en controles is het maar net welke ik tref. Tot nu toe 2x V en 1x K. Ach, zolang het zo gaat vind ik het prima. Maar ik snap wel heel goed waarom jij dit hebt aangegeven hoor, ik vind haar gewoon niet zo sympathiek en meelevend of zo.
pi_135852114
Klopt dat is ze totaal niet..... Wat ik best kwalijk vind, maar haar manier van "werken"
Staat me ook totaal niet aan, hopelijk heb ik een betere klik met K :)
In het ergste geval ga ik gewoon weer terug naar het Antonius, maar dat is gewoon bijna niet te doen met een baby (nouja dreumes dan ;) ) en het OV.
Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
  donderdag 23 januari 2014 @ 15:44:15 #173
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_135852320
Hebben jullie bij K aangegeven hoe ze overkomt?
Wij kregen een verzoek tot feedback, ik heb anderhalf kantje feedback gegeven (n.a.v. ons verblijf in het ziekenhuis), en kreeg daar tot m'n verbazing na een tijdje ook anderhalf kantje reactie op. Mijn feedback was niet subtiel, maar wel eerlijk, in de hoop dat ze er iets mee kunnen (een arts die de bloeddruk 50 punten laat stijgen bijvoorbeeld).
Als je dit aangeeft, en dat kan ongetwijfeld netjes overzichtelijk schriftelijk, kunnen ze het wellicht verbeteren.
censuur :O
pi_135860786
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 11:11 schreef klumsy het volgende:
Vandaag maar even het ziekenhuis gebeld om te vragen hoe het zit met wachttijden omdat ik 1 behandeld arts sowieso niet wil, heb ik gelijk een afspraak :o
Op de verjaardag van Lola O+ dat was de eerst volgende datum dat er plek was
Oh, wat een mooie symboliek die datum!
pi_135915476
Kutzooi.
Maandag heb ik nieuwe hormonen nodig, dus ik netjes woensdag het recept geregeld.
Vorig jaar kon ik dat nog bij mijn eigen apotheek halen en het duurde lang voor ze daar begrepen wat ik precies nodig heb, omdat mijn behandeling niet vaak voorkomt. Ze hebben het spul niet op voorraad en moeten het bestellen. Ik had altijd al stress of dat wel goed kwam.

Nu koopt de verzekering pakketten in bij het ziekenhuis en daaronder vallen ook de hormonen zelf. Moet dus via ziekenhuis apotheek.

Ik wilde vandaag de hormonen ophalen, maar ze hadden niets besteld. Het receptbriefje lag gewoon nog in een mandje. En nu zeggen ze dat de hormonen pas dinsdag of woensdag binnenkomen en dat is te laat en dan is de hele afgelopen week voor niks geweest. En ik heb meteen al weer veel stress en geregel gehad, wat ik ook maar weer allemaal met mijn werk moet zien te combineren.

Ze gaan nog proberen de hormonen ergens anders vandaan te toveren op tijd, maar kunnen niks beloven.

Pff. Ik heb al zo geen controle over het zwanger worden en dan worden er ook nog eens zulke fouten gemaakt. Dat terwijl ik al geleerd heb dat ik overal bovenop moet zitten en niets vanzelf gaat
  zaterdag 25 januari 2014 @ 10:53:39 #176
53814 dobbey
donorkind.wordpress.com
pi_135922499
Das niet tof Arja }:| Hebben ze in het ziekenhuis geen back up? Of ergens bij een apotheek elders in het land?
pi_135922750
Oh irritant Arja! Dat zijn zeker ook weer precies de medicijnen die je alleen in het ziekenhuis mag halen? (Had ik vorige week soort van ook, moest nieuwe halen om deze week te overbruggen, storing in de computers van de apotheek... Kon ik smiddags weer terug komen. En het is niet echt naast de deur en met werk moest ik ook meteen dardoor savonds compenseren... Allemaal door zon stomme storing! )
pi_135925785
Bah wat vervelend Arja... Heb ik ook wel eens gehad :(
Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
pi_135930575
Ik geloof dat er nu ook wettelijk voor een aantal medicijnen (waaronder decapeptyl en gonal) is bepaald dat het alleen nog in het ziekenhuis zelf mag wordn opgehaald en niet meer bij andere apotheken... Dat maakt het ook onhandig. -O-
pi_135931224
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 januari 2014 10:53 schreef dobbey het volgende:
Das niet tof Arja }:| Hebben ze in het ziekenhuis geen back up? Of ergens bij een apotheek elders in het land?
Dat gingen ze nog wel proberen, maar ja het is wel weekend nu dus kans is klein.

Ja, ik mag ze vanaf dit jaar alleen in het ziekenhuis halen omdat dat nu bij het behandelpakket hoort dat de verzekering inkoopt. Het wordt er niet makkelijker op zo, ziekenhuis is ook een stuk verder dan mijn apotheek op de hoek.
  zondag 26 januari 2014 @ 19:57:31 #181
53814 dobbey
donorkind.wordpress.com
pi_135974374
Was het nog gelukt Arja?


Hier zijn de duivels gearriveerd dus morgenvroeg mag ik bellen naar Zwolle voor een afspraak voor de hysteroscopie. Ik denk dat ik ergens halverwege volgende week aan de beurt ben.
Morgenvroeg om 8 uur een afspraak bij de anesthesist en dat zal ook wel weer leuk worden aangezien narcose een vage uitwerking op mij heeft. (Niet wegvallen of niet meer wakker willen worden komt regelmatig voor :') )


edit:

Volgende week maandag om half 11 melden in het ziekenhuis en rond 13.00 uur ga ik richting de ok. Ben heel benieuwd of er wat uit komt en wanneer we dan mogen gaan starten voor een nieuwe proefronde :)

[ Bericht 12% gewijzigd door dobbey op 27-01-2014 13:50:09 ]
pi_136015482
Fijn dobbey, dat er zo snel actie wordt ondernomen.

Het is niet meer gelukt de hormonen er op tijd te krijgen. Heb er vandaag weer een bel-dag opzitten.

Mijn arts is hier niet over te spreken. Dit gaat nog een staartje krijgen voor de apotheek.

Mijn pompje is nu bijna leeg. Elk uur geeft hij nu 2 piepsignalen. Maar hij geeft nog 10 uur lang hormonen af, tot 4 uur vannacht (oordopjes in dus). Morgenochtend om half 10 heb ik een echo en als het goed is... worden dan ook zo'n beetje de medicijnen geleverd aan de apotheek. Of als ik pech heb.. pas 's middags.

Morgen even aan de gyn vragen of en welke gevolgen dat heeft voor mijn cyclus. Ik zit nu op dag 7.
  maandag 27 januari 2014 @ 18:28:35 #183
53814 dobbey
donorkind.wordpress.com
pi_136015618
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2014 18:24 schreef Arja het volgende:
Fijn dobbey, dat er zo snel actie wordt ondernomen.

Het is niet meer gelukt de hormonen er op tijd te krijgen. Heb er vandaag weer een bel-dag opzitten.

Mijn arts is hier niet over te spreken. Dit gaat nog een staartje krijgen voor de apotheek.

Mijn pompje is nu bijna leeg. Elk uur geeft hij nu 2 piepsignalen. Maar hij geeft nog 10 uur lang hormonen af, tot 4 uur vannacht (oordopjes in dus). Morgenochtend om half 10 heb ik een echo en als het goed is... worden dan ook zo'n beetje de medicijnen geleverd aan de apotheek. Of als ik pech heb.. pas 's middags.

Morgen even aan de gyn vragen of en welke gevolgen dat heeft voor mijn cyclus. Ik zit nu op dag 7.
:( ik ga heeeeeeel hard voor je duimen dat het allemaal goed gaat!
  maandag 27 januari 2014 @ 18:52:45 #184
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_136016642
Dobbey dat is al snel zeg..

Jeetje Arja, wat een gedoe zeg. Hopelijk kan het geen kwaad enzo..
Be happy with the little things in life
  maandag 27 januari 2014 @ 19:36:56 #185
311825 snoenk
heeft een hondenleven
pi_136019287
Wat een gedoe arja. hoop dat het geen gevolgen heeft en dat je vannacht beetje kan slapen door de piepjes heen.

Dobbey veel succes maandag, klinkt erg eng wat voor uitwerkingen narcose op je heeft.
pi_136044203
Vannacht om half 2 begon dat ding onophoudelijk te piepen. Heb hem toen moeten verwijderen (met mijn slaapdronken hoofd).

Vanmorgen bij de gyn geweest. Ze is niet te spreken over de situatie en ze gaan goede afspraken maken met de apotheek.
De medicijnen waren eindelijk binnen vandaag, dus ik krijg de hormonen weer binnen. Tussen 1:30 en 10:45 heb ik niks binnen gehad. De gyn zei dat dit waarschijnlijk geen kwaad kon.

Follikel rechts was 11 mm (dag 8). Vrijdag weer echo.
pi_136044473
Arja wat ontzetten ruk zeg!
hopelijk heeft je gyn gelijk en heeft het geen effect gehad :)
11 mm gaat de goede kant op ^O^
Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
  dinsdag 28 januari 2014 @ 12:06:53 #188
53814 dobbey
donorkind.wordpress.com
pi_136045384
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2014 19:36 schreef snoenk het volgende:

Dobbey veel succes maandag, klinkt erg eng wat voor uitwerkingen narcose op je heeft.
Valt mee hoor... Ben gewoon een raar medisch ding :D Doktoren weten ook nooit zo goed wat ze met mij aanmoeten :@ :+
  dinsdag 28 januari 2014 @ 12:07:16 #189
53814 dobbey
donorkind.wordpress.com
pi_136045398
Ik blijf duimen Arja, hopelijk heeft het echt geen consequenties ^O^
pi_136084899
lijnloos wanneer moet jij weer voor een echo?
Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
pi_136084978
Arja, wat een klote gang van zaken zo, hopelijk blijft je ei goed groeien! :*
Dobbey alvast succes/sterkte maandag!

Klums, vanochtend dus... maar wederom weinig actie, dus poging wordt nu gestaakt... we gaan niet met 1 ei de punctie in, da's zonde. Dus nu stoppen met spuiten, wachten op menstruatie en opnieuw beginnen maar dan met hogere dosis Gonal.
pi_136085084
Ik heb het idee dat ik het weekend misschien wel een eisprong gehad heb :o
maar weet het niet zeker... Dus ben benieuwd!
Had wel een ovu test dat een 1 dag een vrij donker streepje had en vruchtbaar slijm
Beetje jammer dat we beide ziek waren... sex als je beide ziek bent is geen aanrader weet ik inmiddels :')
Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
pi_136085157
het is ook niet eerlijk he...
bij mij is het juist heel lastig om 1 eitje te laten groeien, waardoor ik soms moet stoppen.
Ik krijg alleen Puregon ipv Gonal, dacht dat dat per ziekenhuis verschilde, maar blijkbaar niet.

Wat is de reden voor die verschillende injecties? ligt dat aan de behandeling?
Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
  woensdag 29 januari 2014 @ 10:36:28 #194
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_136085398
quote:
11s.gif Op woensdag 29 januari 2014 10:20 schreef Lijnloos het volgende:
Arja, wat een klote gang van zaken zo, hopelijk blijft je ei goed groeien! :*
Dobbey alvast succes/sterkte maandag!

Klums, vanochtend dus... maar wederom weinig actie, dus poging wordt nu gestaakt... we gaan niet met 1 ei de punctie in, da's zonde. Dus nu stoppen met spuiten, wachten op menstruatie en opnieuw beginnen maar dan met hogere dosis Gonal.
Snert :( Balen zeg! :*
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
pi_136086967
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 10:27 schreef klumsy het volgende:
het is ook niet eerlijk he...
bij mij is het juist heel lastig om 1 eitje te laten groeien, waardoor ik soms moet stoppen.
Ik krijg alleen Puregon ipv Gonal, dacht dat dat per ziekenhuis verschilde, maar blijkbaar niet.

Wat is de reden voor die verschillende injecties? ligt dat aan de behandeling?
Ja suf he hoe verschillend we zijn ;)
Ik weet ook niet precies waarom jij Puregon kreeg/krijgt dan... Die is bij mij niet eens genoemd. :?
  woensdag 29 januari 2014 @ 11:25:41 #196
53814 dobbey
donorkind.wordpress.com
pi_136087060
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 10:27 schreef klumsy het volgende:

Wat is de reden voor die verschillende injecties? ligt dat aan de behandeling?
Ligt aan je behandeling maar ook aan wat het probleem kan zijn. Ik ben begonnen met Menopur en dat staat bekend als middel die wat minder eitjes laat komen maar die van betere kwaliteit zijn en word vooral bekend bij mensen met een verminderde eicelvoorraad.
Na de Menopur heb ik Puregon gespoten en weet eigenlijk niet goed waarom ik over ben gegaan... Volgens mij omdat ik toch een eisprong had gehad terwijl het technisch niet mogelijk was.

Oh en het ene hormoon is natuurlijk en de ander word verkregen in het lab dus euhhh kunstmatig geproduceerd :) (ik kwam niet op de omschrijving :@ )
  woensdag 29 januari 2014 @ 12:13:06 #197
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_136088752
Lijnloos :* knudde zeg

Hier puregon, geen idee waarom. Volgens mij had dat te maken met de hormoonswaardes rondom de eisprong. Ik weet dat ze hier in het azM verschillende medicijnen gebruiken
Be happy with the little things in life
  woensdag 29 januari 2014 @ 14:13:29 #198
311825 snoenk
heeft een hondenleven
pi_136093325
Lijnloos balen :(

Ik ben vanochtend ook weer geweest voor een echo, vrijdag terug. Ei was nog niet groot genoeg en als alles goed gaat volgende week donderdag weer een terugplaatsing
  woensdag 29 januari 2014 @ 16:44:07 #199
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_136099457
Spannend snoenk :*
Be happy with the little things in life
pi_136125128
Spannend snoenk, zou toch fijn zijn volgende week een tp!
Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')