abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 6 februari 2014 @ 19:24:07 #251
294520 Frummeltje86
It's me, Frummeltje
pi_136411331
poezebeest.... :*
pi_136412362
Ohh nee Poezebeest wat enorm klote. ;( Ik zou willen dat er iets was wat ik voor jullie kon doen. Ik wens jullie heel veel succes en sterkte toe voor de tijd die komen gaat. :*
  donderdag 6 februari 2014 @ 20:25:19 #254
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_136414192
Poezebeest wat een enorm verdrietig nieuws.
Ik vond het al zo rot dat het jullie laatste tp zou zijn en nu krijgen jullie die kans niet eens meer.
Heel veel sterkte om dit te laten bezinken en een plekje te geven :*
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_136414727
oh nee... Poezebeest... wat enorm verdrietig... Heel veel sterkte voor jullie!! ;(
**Life is e@sier with your eyes closed**
pi_136414793
quote:
0s.gif Op donderdag 6 februari 2014 14:59 schreef Poezebeest het volgende:
Hier slecht nieuws :'( , allebei de cryo's zijn goed ontdooid maar zijn niet door gaan delen. Voor mij houdt het hier dus op en zal mijn mini nooit grote broer worden. En ondanks dat ik zo blij ben met hem doet het pijn.

Snoenk; ik duim voor beter bericht voor jou morgen!
Poezebeest, wat verdrietig. Heel veel sterkte:*
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  donderdag 6 februari 2014 @ 21:20:32 #257
409579 LuDann
All the way
pi_136416892
Heel veel sterkte toegewenst Poezebeest, helaas heeft het niet zo mogen zijn. Ik hoop dat jullie het samen een plekje kunnen geven.
pi_136417137
Heel veel sterkte poezebeest :*
S. 2014
J. 2016
  donderdag 6 februari 2014 @ 22:03:05 #259
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_136419469
Oh poezebeest wat naar om te lezen ;( sterkte en succes met dit een plekje geven :*
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_136421974
Oh Poezebeest, wat een naar nieuws. Dat jullie deze laatste kans ook niet meer gegund is. Heel veel sterkte met het verwerken.

:*
pi_136441801
Thnx meiden!

Snoenk; hoop dat jij vandaag wel goed nieuws hebt gekregen!
  vrijdag 7 februari 2014 @ 17:14:56 #262
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_136443369
PB, dikke knuffel.. Vreselijk nieuws, heb flink geduimd voor een andere uitkomst. Sterkte met het verwerken :*
  vrijdag 7 februari 2014 @ 20:38:19 #263
311825 snoenk
heeft een hondenleven
pi_136450473
Gelukkig weer goed nieuws gekregen. Er is er weer 1 goed ontdooid en vanmiddag teruggeplaatst. Nu maar weer in spanning afwachten
pi_136451036
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 20:38 schreef snoenk het volgende:
Gelukkig weer goed nieuws gekregen. Er is er weer 1 goed ontdooid en vanmiddag teruggeplaatst. Nu maar weer in spanning afwachten
*O* *O* Joepie! Succes met de wachtweken!
  vrijdag 7 februari 2014 @ 21:11:54 #265
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_136451789
Snoenk spannend!! Ik ga voor je duimen..
Be happy with the little things in life
pi_136453196
Snoenk, wat goed. Welkom op het wachtbankje, gezellig.

Ik voel van alles in mijn lichaam, maar mijn lichaam heeft me al zo vaak op het verkeerde been gezet. Ik negeer de eventuele signalen dus maar en heb veel afleiding.
Maar wat duren 2 weken lang.
pi_136469489
Poezebeest, wat verdrietig :*

Snoek, ik duim voor je op het wachtbankje.

Hier ook verdrietig nieuws. Mijn zus zit inmiddels in het revalidatiecentrum en het zou nog wel even duren voordat ze weer thuis is. Helaas blijkt dat ook de rechtereierstok is weggehaald bij de spoedoperatie (ze dachten alleen eileider, maar dat bleek niet zo te zijn bij de patholoog).

De linkereierstok is altijd al ernstig vervormd geweest en gaf veel minder eieren. Ze hebben nog 1 eskimo in de vriezer, maar ze weet niet of ze ooit nog durft te spuiten en zo ja, of ze dan wel meer dan 1 of 2 eitjes gaat hebben. Pijnlijk. Het lijkt er dus op dat de wens voor een tweede mogelijk niet vervuld gaat worden.
  zaterdag 8 februari 2014 @ 14:51:49 #268
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_136470343
Kahlie, wat een verdrietig nieuws :'( heel veel sterkte voor je zus, maar ook voor jou :*
pi_136502122
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 februari 2014 14:51 schreef droomvrouwtje het volgende:
Kahlie, wat een verdrietig nieuws :'( heel veel sterkte voor je zus, maar ook voor jou :*
Thanks droomvrouwtje :* Je krijgt toch elke keer weer een dreun he. Aangezien ik zelf niet gezond ben reageert mijn lijf nog steeds erg heftig op stress en dat maakt het allemaal nog lastiger. Laatste tijd kan ik alleen maar zeggen als iemand vraagt, hoe is het? SNAFU. Situation Normal: All Fucked Up.

Gelukkig heb ik wel alweer een nieuwe vakantie geboekt (en mijn ouders gaan deze keer mee), dus daar probeer ik me aan op te trekken :)
  zondag 9 februari 2014 @ 14:00:32 #270
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_136502626
:* ja stress is maakt het idd lastiger. Oh lekker, dan heb je wat om naar uit te kijken. Vakantie voorbereidingen zijn leuk O+

Oh leuk nieuwtje.. Mijn man en ik zijn gevraagd peter en meter te zijn. Ik ben nu trotse peettante van een super leuk klein ding O+ Ik heb word er nog emo van hihihi
pi_136503054
quote:
1s.gif Op zondag 9 februari 2014 14:00 schreef droomvrouwtje het volgende:
:* ja stress is maakt het idd lastiger. Oh lekker, dan heb je wat om naar uit te kijken. Vakantie voorbereidingen zijn leuk O+

Oh leuk nieuwtje.. Mijn man en ik zijn gevraagd peter en meter te zijn. Ik ben nu trotse peettante van een super leuk klein ding O+ Ik heb word er nog emo van hihihi
Ooooh, super tof! O+ Wat leuk voor jullie. Zo'n super leuk klein ding kun je heerlijk verwennen en troetelen. Vakanties voorbereiden zijn inderdaad heerlijk, daar wordt een mens positief van.
  zondag 9 februari 2014 @ 14:27:03 #272
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_136504131
Het leidt ook lekker af. En je positief voelen helpt gewoon om het allemaal wat dragelijker te maken.

Ja ti's echt een dotje.. Bijna 9 weken is ze nu. Gisteren hebben we heerlijk samen op de bank geslapen. En nu wil ik een speelmaatje voor haar hihihi
pi_136621741
Wat leuk Droomvrouwtje O+

Kahlie wat verdrietig....

Snoenk pupo, wat spannend!! hou je het wachten een beetje vol?

Arja, voor jou ook erg spannend allemaal, weet je al wanneer je gaat testen?
Maandag is je NOD toch?

Ik snap niks van m'n lichaam, volgens mij ben ik schijnzwanger :P
Heb het laatste weekend van januari een ovutest gehad die postief leek ( icm vruchtbaar slijm... )
dus zou verwachten dat ik dan zondag zo een beetje wel ongesteld zou worden.
Had vorig weekend al dat ik moest huilen om niks :') en sinds vorige week een zeurderig gevoel en sinds het weekend steeds krampen alsof ik elk moment ongesteld kan worden maar nog geen druppel bloed te bekennen... temperatuur is ook iets hoger dan normaal, en boobs zijn gevoelig ( en af en toe jeuken ) Maar geen positieve test ( en heb ook niet het idee dat ik zwanger ben, maar vraag me af waar die symtomen van komen... heb vanaf vrijdag echt het gevoel elk moment ongesteld te worden... )
Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
pi_136622098
Klumsy: verwarrende signalen, zeg. Herkenbaar wel.

Ik weet niet precies wanneer mijn nod is, want dit is mijn eerste cyclus weer in maanden. Maar zaterdagavond is het twee weken geleden dat ik pregnyl spoot, dus mijn eisprong was waarschijnlijk maandagochtend.

Ik denk dat ik zaterdag ga testen.

Die tweede wachtweek lijkt wel een maand te duren
pi_136622191
Ja ken het gevoel van dat wachten...
Hopelijk vliegen komende 3 dagen voorbij en is het snel zaterdag!
( ik heb toendertijd 10 dagen na het spuiten van de Pregnyl getest, kon echt niet langer wachten )
Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')