Het ging over deze SCquote:
Vroeger had je geen drempels, alleen kuilenquote:Op vrijdag 13 december 2013 11:50 schreef Tjacka het volgende:
Iedereen die zegt: " Vroeger was alles beter" haat ik.
Wat.quote:Op vrijdag 13 december 2013 11:50 schreef essnhills het volgende:
[..]
Vroeger had je geen drempels, alleen kuilen
Volgens mij is aardappelthee helemaal niet te drinkenquote:Op vrijdag 13 december 2013 11:50 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Gvd.![]()
Mwah, had er meer van verwacht, maar het is wel drinkbaar. Appelkaneelthee blijft nummer één, tot nu toe.
Dan is het goed, dat had ik niet zo geinterpreteerd... sorryquote:Op vrijdag 13 december 2013 11:48 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Oeps, sorry. Komt omdat mijn hart overstroomt met liefde.
Was het een mooie kast?quote:Op vrijdag 13 december 2013 11:49 schreef Jhali het volgende:
[..]
Nee ik ga niet linken, is iemand anders z'n FacebookMaar laat ik het zo zeggen, noodgedwongen uit de kast moeten komen omdat een privégesprek op Facebook belandt is anders dan leuk
Oei haat... wat een sterke uitdrukking...quote:Op vrijdag 13 december 2013 11:50 schreef Tjacka het volgende:
quote:Op vrijdag 13 december 2013 11:50 schreef Tjacka het volgende:
munt en kaneel lijkt mij een rare combi...quote:Op vrijdag 13 december 2013 11:51 schreef essnhills het volgende:
[..]
Volgens mij is aardappelthee helemaal niet te drinken![]()
Ik vind die munt kaneelthee ook goed te doen hoor
Denk het ook inderdaad. Zou het überhaupt bestaan?quote:Op vrijdag 13 december 2013 11:51 schreef essnhills het volgende:
[..]
Volgens mij is aardappelthee helemaal niet te drinken![]()
Ik vind die munt kaneelthee ook goed te doen hoor
wacht maar totdat je je haren hebt afgekniptquote:Op vrijdag 13 december 2013 11:52 schreef essnhills het volgende:
Ik moet wennen aan m'n eigen UIIedere keer zie ik in een flits iets wits met roods, en denk ik 'wie is dat? Oh wacht dat ben ik'
dat magquote:Op vrijdag 13 december 2013 11:48 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Oeps, sorry. Komt omdat mijn hart overstroomt met liefde.
gefeliciteerd met je coming outquote:Op vrijdag 13 december 2013 11:49 schreef Jhali het volgende:
[..]
Nee ik ga niet linken, is iemand anders z'n FacebookMaar laat ik het zo zeggen, noodgedwongen uit de kast moeten komen omdat een privégesprek op Facebook belandt is anders dan leuk
quote:Op vrijdag 13 december 2013 11:51 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Dan is het goed, dat had ik niet zo geinterpreteerd... sorry
quote:
vroeger was best veel beterquote:Op vrijdag 13 december 2013 11:50 schreef Tjacka het volgende:
Wat een liefde...quote:
Het is toch onzin, stilstand is achteruitgang. Dus vroeger was helemaal niet alles beter.quote:
Hij is lekkerquote:Op vrijdag 13 december 2013 11:52 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
munt en kaneel lijkt mij een rare combi...
Verse muntthee is helemaal fantastischquote:Op vrijdag 13 december 2013 11:52 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Denk het ook inderdaad. Zou het überhaupt bestaan?
Lijkt me een ietwat aparte combi, vind munt zo al sterk genoeg.
En hoe voelt dat? onvrijwillig overstromen van liefde?quote:Op vrijdag 13 december 2013 11:53 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Soms is het niet eens vrijwillig.
Omdat legaalquote:Op vrijdag 13 december 2013 11:53 schreef Nober het volgende:
Ik heb groot nieuws, Omdatappel is bijna een twintiger omdatjarig.
Het was bij 5 mensen of zo maar de grootste roddelaars zaten daar tussen dus iedereen weet het voor het begin van de nieuwe week welquote:Op vrijdag 13 december 2013 11:52 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat mag
[..]
gefeliciteerd met je coming out
Wordt waarschijnlijk pas in het nieuwe jaarquote:Op vrijdag 13 december 2013 11:52 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
wacht maar totdat je je haren hebt afgeknipt
quote:
Ja, jeetje.quote:Op vrijdag 13 december 2013 11:53 schreef Nober het volgende:
Ik heb groot nieuws, Omdatappel is bijna een twintiger omdatjarig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |