quote:Op vrijdag 13 december 2013 11:51 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Dan is het goed, dat had ik niet zo geinterpreteerd... sorry
quote:
vroeger was best veel beterquote:Op vrijdag 13 december 2013 11:50 schreef Tjacka het volgende:
Iedereen die zegt: " Vroeger was alles beter" haat ik.
Wat een liefde...quote:
Het is toch onzin, stilstand is achteruitgang. Dus vroeger was helemaal niet alles beter.quote:
Hij is lekkerquote:Op vrijdag 13 december 2013 11:52 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
munt en kaneel lijkt mij een rare combi...
Verse muntthee is helemaal fantastischquote:Op vrijdag 13 december 2013 11:52 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Denk het ook inderdaad. Zou het überhaupt bestaan?
Lijkt me een ietwat aparte combi, vind munt zo al sterk genoeg.
En hoe voelt dat? onvrijwillig overstromen van liefde?quote:Op vrijdag 13 december 2013 11:53 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Soms is het niet eens vrijwillig.
Omdat legaalquote:Op vrijdag 13 december 2013 11:53 schreef Nober het volgende:
Ik heb groot nieuws, Omdatappel is bijna een twintiger omdatjarig.
Het was bij 5 mensen of zo maar de grootste roddelaars zaten daar tussen dus iedereen weet het voor het begin van de nieuwe week welquote:Op vrijdag 13 december 2013 11:52 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat mag
[..]
gefeliciteerd met je coming out
Wordt waarschijnlijk pas in het nieuwe jaarquote:Op vrijdag 13 december 2013 11:52 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
wacht maar totdat je je haren hebt afgeknipt
quote:
Ja, jeetje.quote:Op vrijdag 13 december 2013 11:53 schreef Nober het volgende:
quote:
nog lang nie.quote:Op vrijdag 13 december 2013 11:53 schreef Nober het volgende:
Ja of wel natuurlijk, net hoe je het bekijktquote:Op vrijdag 13 december 2013 11:54 schreef Jhali het volgende:
[..]
Vroeger was ik er niet, dus nee, toen was het helemaal niet beter.
Ik heb gewoon altijd uit een doosje en een zakje.quote:Op vrijdag 13 december 2013 11:53 schreef essnhills het volgende:
[..]
Verse muntthee is helemaal fantastisch![]()
![]()
Tijd niet meer gehad
esjequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |