quote:
schreeuw eens niet zo...quote:
Nee ik ga niet linken, is iemand anders z'n Facebookquote:
Lol, ik ben recepten aan het opzoeken voor aardappelkoekjes en ik las aardappeltheequote:Op vrijdag 13 december 2013 11:48 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Hoi liefje!Ik heb appeltaartthee en moest even aan je denken.
Nee tot 2004 misschien maar ik weet niet wanneer deze SC begon?quote:Op vrijdag 13 december 2013 11:46 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Gaat over deze SC. Is mei 2010 ook vroegah? Niet echt he?
Gvd.quote:Op vrijdag 13 december 2013 11:49 schreef essnhills het volgende:
[..]
Lol, ik ben recepten aan het opzoeken voor aardappelkoekjes en ik las aardappelthee![]()
Is ie lekker? je appeltaartthee?
Het ging over deze SCquote:
Vroeger had je geen drempels, alleen kuilenquote:Op vrijdag 13 december 2013 11:50 schreef Tjacka het volgende:
Iedereen die zegt: " Vroeger was alles beter" haat ik.
Wat.quote:Op vrijdag 13 december 2013 11:50 schreef essnhills het volgende:
[..]
Vroeger had je geen drempels, alleen kuilen
Volgens mij is aardappelthee helemaal niet te drinkenquote:Op vrijdag 13 december 2013 11:50 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Gvd.![]()
Mwah, had er meer van verwacht, maar het is wel drinkbaar. Appelkaneelthee blijft nummer één, tot nu toe.
Dan is het goed, dat had ik niet zo geinterpreteerd... sorryquote:Op vrijdag 13 december 2013 11:48 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Oeps, sorry. Komt omdat mijn hart overstroomt met liefde.
Was het een mooie kast?quote:Op vrijdag 13 december 2013 11:49 schreef Jhali het volgende:
[..]
Nee ik ga niet linken, is iemand anders z'n FacebookMaar laat ik het zo zeggen, noodgedwongen uit de kast moeten komen omdat een privégesprek op Facebook belandt is anders dan leuk
Oei haat... wat een sterke uitdrukking...quote:Op vrijdag 13 december 2013 11:50 schreef Tjacka het volgende:
quote:Op vrijdag 13 december 2013 11:50 schreef Tjacka het volgende:
munt en kaneel lijkt mij een rare combi...quote:Op vrijdag 13 december 2013 11:51 schreef essnhills het volgende:
[..]
Volgens mij is aardappelthee helemaal niet te drinken![]()
Ik vind die munt kaneelthee ook goed te doen hoor
Denk het ook inderdaad. Zou het überhaupt bestaan?quote:Op vrijdag 13 december 2013 11:51 schreef essnhills het volgende:
[..]
Volgens mij is aardappelthee helemaal niet te drinken![]()
Ik vind die munt kaneelthee ook goed te doen hoor
wacht maar totdat je je haren hebt afgekniptquote:Op vrijdag 13 december 2013 11:52 schreef essnhills het volgende:
Ik moet wennen aan m'n eigen UIIedere keer zie ik in een flits iets wits met roods, en denk ik 'wie is dat? Oh wacht dat ben ik'
dat magquote:Op vrijdag 13 december 2013 11:48 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Oeps, sorry. Komt omdat mijn hart overstroomt met liefde.
gefeliciteerd met je coming outquote:Op vrijdag 13 december 2013 11:49 schreef Jhali het volgende:
[..]
Nee ik ga niet linken, is iemand anders z'n FacebookMaar laat ik het zo zeggen, noodgedwongen uit de kast moeten komen omdat een privégesprek op Facebook belandt is anders dan leuk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |