je kan er zelf nog om lachen... dus valt het wel meequote:Op vrijdag 13 december 2013 11:36 schreef Jhali het volgende:
[..]
Nee heb ik zelf ook niet gedaanIk had een gesprek met iemand terwijl ik dronken was en die heeft het gescreencapped, potverdorie
Dat is voor de JNG-pocalypsequote:Op vrijdag 13 december 2013 11:32 schreef essnhills het volgende:
[..]
You sure?Ik kom hier ook pas sinds maart
Dat ik pas gênante dingen tegen iemand mag zeggen als ik materiaal heb om hun ook mee te blackmailen als ze dat van plan zijn?quote:Op vrijdag 13 december 2013 11:39 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
je kan er zelf nog om lachen... dus valt het wel mee
en wat heb je hiervan geleerd?
Dat is wel een mooie grenspaal voor de grens van vroegah...quote:Op vrijdag 13 december 2013 11:39 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dat is voor de JNG-pocalypse
dacht ik al jahquote:Op vrijdag 13 december 2013 11:40 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Dat is wel een mooie grenspaal voor de grens van vroegah...
Goeiequote:Op vrijdag 13 december 2013 11:40 schreef Jhali het volgende:
[..]
Dat ik pas gênante dingen tegen iemand mag zeggen als ik materiaal heb om hun ook mee te blackmailen als ze dat van plan zijn?
goed voorstelquote:
Wat dacht je van PUB?quote:Op vrijdag 13 december 2013 11:40 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Dat is wel een mooie grenspaal voor de grens van vroegah...
Ik kwam gelukkig een maandje eerder kijken dan datquote:
Wat bedoel je met PUB?quote:
Ah, vandaar...quote:Op vrijdag 13 december 2013 11:41 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik kwam gelukkig een maandje eerder kijken dan dat
Nee.quote:Op vrijdag 13 december 2013 11:35 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hoi![]()
Mag Feel the loveweer terug in de TP?
quote:
6 sept 2012 geregistreerd dus nee.quote:Op vrijdag 13 december 2013 11:31 schreef essnhills het volgende:
Hoor ik ook bij de mensen van vroegah?
Gaat over deze SC. Is mei 2010 ook vroegah? Niet echt he?quote:
quote:
quote:
schreeuw eens niet zo...quote:
Nee ik ga niet linken, is iemand anders z'n Facebookquote:
Lol, ik ben recepten aan het opzoeken voor aardappelkoekjes en ik las aardappeltheequote:Op vrijdag 13 december 2013 11:48 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Hoi liefje!Ik heb appeltaartthee en moest even aan je denken.
Nee tot 2004 misschien maar ik weet niet wanneer deze SC begon?quote:Op vrijdag 13 december 2013 11:46 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Gaat over deze SC. Is mei 2010 ook vroegah? Niet echt he?
Gvd.quote:Op vrijdag 13 december 2013 11:49 schreef essnhills het volgende:
[..]
Lol, ik ben recepten aan het opzoeken voor aardappelkoekjes en ik las aardappelthee![]()
Is ie lekker? je appeltaartthee?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |