Nou, de volgende gaat erover.quote:Op zondag 28 september 2014 00:32 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Deze aflevering gaf me ebola
quote:
quote:Randy and Sharon panic to clean out their kitchen — part of this Wednesday’s all-new episode, “Gluten Free Ebola.”
quote:The consequences of eating gluten are dire on an all-new episode of “South Park” titled “Gluten Free Ebola” premiering Wednesday, October 1 at 10:00 p.m. ET/PT on Comedy Central.
Mr. Mackey is now gluten free and everyone is annoyed when he won’t quit preaching about how great he feels. But, after witnessing a disturbing demonstration of what happens to your body when you do eat gluten, South Park becomes the first town in America to go gluten free.
Vergeleken met vorige week was zelfs het filmpje van de colonoscopie van je moeder een topshow.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 22:08 schreef Specularium het volgende:
Topshowtje vergeleken met vorige week.
Randy weer lekker overdreven.
Dat was voor mij juist het lach momentje.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 22:21 schreef MAHL het volgende:
[..]
Vergeleken met vorige week was zelfs het filmpje van de colonoscopie van je moeder een topshow.
En wist al meteen dat die vliegende piemels een stuk of dertig keer terug zouden komen... Zucht...
Een keer was leuk, twee keer ging nog, maar na de derde keer was het niet grappig meer.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 22:24 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Dat was voor mij juist het lach momentje.
Ook met zo'n vuurwerk geluidje er bij![]()
Ik houd van mezelf jaquote:
Er zijn geen Amerikanen bij betrokken, dus dat zie ik niet gebeurenquote:Op vrijdag 26 september 2014 10:01 schreef FL_Freak het volgende:
Misschien dat er nog iets over mh17 wordt gedaan?
Dat wel. Maar ik zie niet hoe ze daar iets mee kunnen doen verder. Het Rusland/Oekraïne verhaal an sich kan wel, maar los van die vliegramp.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 10:03 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Er zijn geen Amerikanen bij betrokken, dus dat zie ik niet gebeuren
Vond het juist wel leuk die xde keer toen in pappa johns.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 22:38 schreef MAHL het volgende:
[..]
Een keer was leuk, twee keer ging nog, maar na de derde keer was het niet grappig meer.
[..]
Ik houd van mezelf jaEn van mijn zaakje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |