Pico is niet uitgenodigd?quote:Op zaterdag 21 december 2013 00:48 schreef kamikazebanaan het volgende:
van iedereen die een uitnodiging heeft gekregen ( durex panini wiwa div en ik) wonen er 3 vlak bij Rotterdam en voor div is dat z'n 2e thuis
quote:Op zaterdag 21 december 2013 00:48 schreef ManageTheAnger het volgende:
.. ik ging met een hindoestaanse uit Rotterdam.
.
Ik ben weer single sinds een paar dagen...quote:Op zaterdag 21 december 2013 00:49 schreef Divje het volgende:
[..]
Jij hebt iets met buitenlandse dames ofniet?
mijn vrouw moet kunnen koken en strijkenquote:Op zaterdag 21 december 2013 00:50 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Ik ben weer single sinds een paar dagen...... I'm struggling man echt...
Ben van ellende glaswol en latjes gaan kopen om te kijken of ik mijn dak kan isoleren.
Maar dat terzijde.
Buitenlandse meiden zijn beter in bed dan Nederlandse meiden.
Mijn volgorde zou zijn:
Buitenlandse meiden
Brunettes
Blondines
Heb honestly 5 of 6x maar een buitenlands meisje gehad.
Baasjequote:Op zaterdag 21 december 2013 00:51 schreef kamikazebanaan het volgende:
[..]
mijn vrouw moet kunnen koken en strijken
voor sex ga ik wel naar de buurvrouw
pizzaP kom er maar in
foute keuzes neem ik vrouwen nooit kwalijkquote:
Heb jij een rijbewijs joh?quote:Op zaterdag 21 december 2013 00:54 schreef kamikazebanaan het volgende:
[..]
foute keuzes neem ik vrouwen nooit kwalijk
die maken ze net zo vaak als verkeerde beslissingen in het verkeer
een fietser doet niet mee aan het verkeer?quote:Op zaterdag 21 december 2013 00:54 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Heb jij een rijbewijs joh?
Het is ze ook niet echt kwalijk te nemen inderdaad.. Vrouwen + voetbal sowieosquote:Op zaterdag 21 december 2013 00:54 schreef kamikazebanaan het volgende:
[..]
foute keuzes neem ik vrouwen nooit kwalijk
die maken ze net zo vaak als verkeerde beslissingen in het verkeer
En dan mis ik pico, niels, duuc, fritsie & raze met z'n kutmuziekquote:Op zaterdag 21 december 2013 00:52 schreef kensei het volgende:
Wel gezellig topic zo op de vrijdagavond
Moet wel zeggen. Braziliaanse vrouwenquote:Op zaterdag 21 december 2013 00:50 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Ik ben weer single sinds een paar dagen...... I'm struggling man echt...
Ben van ellende glaswol en latjes gaan kopen om te kijken of ik mijn dak kan isoleren.
Maar dat terzijde.
Buitenlandse meiden zijn beter in bed dan Nederlandse meiden.
Mijn volgorde zou zijn:
Buitenlandse meiden
Brunettes
Blondines
Heb honestly 5 of 6x maar een buitenlands meisje gehad.
Deze man heeft een topjaar gedraaid, dus wil volgend jaar naar Cubaquote:Op zaterdag 21 december 2013 00:57 schreef Divje het volgende:
[..]
Moet wel zeggen. Braziliaanse vrouwen
Is beter dan curaçaoquote:Op zaterdag 21 december 2013 00:57 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Deze man heeft een topjaar gedraaid, dus wil volgend jaar naar Cuba
quote:Op zaterdag 21 december 2013 00:59 schreef Divje het volgende:
[..]
Is beter dan curaçao. Daar gebruiken ze vanaf hun 12de bolletjes als anticonceptie
Ah, ik was al door m'n muziek heen. Tyquote:
I got your back:quote:Op zaterdag 21 december 2013 01:05 schreef Divje het volgende:
[..]
Ah, ik was al door m'n muziek heen. Ty
Durex komt met Diplo aanquote:Op zaterdag 21 december 2013 01:08 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
I got your back:
en de toppers:
piepjeshouse.quote:
FIFA13 jonguhquote:Op zaterdag 21 december 2013 01:31 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
piepjeshouse.
Trusten knul
Ik kan ook wel wat gebruikenquote:Op zaterdag 21 december 2013 11:49 schreef Donderjagers het volgende:
Iemand nog paar biljoen op de rekening en mij wat wil overmaken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |