quote:Op zaterdag 21 december 2013 00:10 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Panini is bijgedraaiden ik heb hem vergeven.
Neemt niet weg dat ik hem nog een enorme kakker vindt en wiwa een homo.
[..]
Jij mag mee ;-)
Hangt van het merk af.quote:Op zaterdag 21 december 2013 00:11 schreef kamikazebanaan het volgende:
[..]
hoelang duurt dat met zo'n tractor?
Kleine visualisatie:quote:Op zaterdag 21 december 2013 00:13 schreef Divje het volgende:
[..]tof
Ben wel erg benieuwd nu hoe zo'n meet zou gaan
Neger je hebt een trainingspak aan op je profiel fotoquote:Op zaterdag 21 december 2013 00:04 schreef kamikazebanaan het volgende:
[..]
maar ik heb helemaal geen trainingspakkie
Ja maar in mini's belevingswereld weet hij niet dat ik dat gezien hebquote:Op zaterdag 21 december 2013 00:16 schreef kensei het volgende:
[..]
Neger je hebt een trainingspak aan op je profiel foto
hihiquote:Op zaterdag 21 december 2013 00:15 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Hangt van het merk af.
[..]
Kleine visualisatie:
Mini stelt zich voor, ik stel mij aan hem voor en het is hartstikke gezellig
Panini komt binnen en stelt zich voor, en is mikpunt van de avond
Wiwa komt binnen en stelt zich voor, en gaat gelijk naar de vlakte
Divje zit weer in de trein naar huis omdat hij beroerd is geworden door de dollemansrit
Verder hebben wij het allemaal heel gezellig!
dan hebben jullie de verkeerde op facebookquote:Op zaterdag 21 december 2013 00:16 schreef kensei het volgende:
[..]
Neger je hebt een trainingspak aan op je profiel foto
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wiwa naar de 2e maasvlakte?quote:Op zaterdag 21 december 2013 00:15 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Hangt van het merk af.
[..]
Kleine visualisatie:
Mini stelt zich voor, ik stel mij aan hem voor en het is hartstikke gezellig
Panini komt binnen en stelt zich voor, en is mikpunt van de avond
Wiwa komt binnen en stelt zich voor, en gaat gelijk naar de vlakte
Divje zit weer in de trein naar huis omdat hij beroerd is geworden door de dollemansrit
Verder hebben wij het allemaal heel gezellig!
Volgens mij is Durex nog een beetje #kwaatquote:Op zaterdag 21 december 2013 00:18 schreef kamikazebanaan het volgende:
[..]
wiwa naar de 2e maasvlakte?
je googled maar wat dat is![]()
Nee, all is peace and love with me...quote:Op zaterdag 21 december 2013 00:27 schreef kensei het volgende:
[..]
Volgens mij is Durex nog een beetje #kwaat
hehequote:Op zaterdag 21 december 2013 00:35 schreef Divje het volgende:
Als we high worden mogen jullie elkaar op de kop fiven wat je wil. Dan zoek ik idd de trein op..
dinsdag 23 augustus 2016 komt dat uit? verzamelen we rond 22.00 bij centraalquote:Op zaterdag 21 december 2013 00:35 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
hehe
Nou jongens, kom op wanneer komt die meet?
Laten we het concreet maken!
Dan kan ik niet.quote:Op zaterdag 21 december 2013 00:39 schreef kamikazebanaan het volgende:
[..]
dinsdag 23 augustus 2016 komt dat uit? verzamelen we rond 22.00 bij centraal
haha komenquote:Op zaterdag 21 december 2013 00:47 schreef kamikazebanaan het volgende:
haha durex durft niet naar Rotterdam te komen
Komt PizzaPuntje ook?quote:Op zaterdag 21 december 2013 00:46 schreef ManageTheAnger het volgende:
Wanneer: 11 januari
Wat: Karten
Waar: nog nader te bepalen (centraal voor iedereen te benaderen)
Doel: Groupsex.
I'm in.
Niet gewoon bier tanken?quote:Op zaterdag 21 december 2013 00:46 schreef ManageTheAnger het volgende:
Wanneer: 11 januari
Wat: Karten
Waar: nog nader te bepalen (centraal voor iedereen te benaderen)
Doel: Groupsex.
I'm in.
Break away, Thurston... I know my shit jongen.. ik ging met een hindoestaanse uit Rotterdam.quote:Op zaterdag 21 december 2013 00:47 schreef kamikazebanaan het volgende:
haha durex durft niet naar Rotterdam te komen
Dat deed ze zeker...quote:
Jij hebt iets met buitenlandse dames ofniet?quote:Op zaterdag 21 december 2013 00:48 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Break away, Thurston... I know my shit jongen.. ik ging met een hindoestaanse uit Rotterdam.
[..]
Dat deed ze zeker...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |