Twee jaar gewoondquote:Op donderdag 12 december 2013 23:07 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik was er nog in oktoberGriekenland
maliposa is spaans voor gayquote:Op donderdag 12 december 2013 23:11 schreef Cavaliers het volgende:
Cago en tu leche is Spaans voor... ik schijt in je beker met melk.
No Skuche ala Gats?quote:Op donderdag 12 december 2013 23:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
maliposa is spaans voor gay
Ik heb een Griekse vakantie-vriendin gehad.quote:
Eerste.quote:Op donderdag 12 december 2013 23:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
is dat: wat moet je met m'n ballen?
of scrotum van een big?
Ik wou mortaxx uit je top 10 zien, zijn die filmpjes verwijderdquote:Op donderdag 12 december 2013 23:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
is dat: wat moet je met m'n ballen?
of scrotum van een big?
Ja Dailymotion maffia. Maar goed dat ik het zo beeldend heb beschreven.quote:Op donderdag 12 december 2013 23:15 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik wou mortaxx uit je top 10 zien, zijn die filmpjes verwijderd
Precies, op jouw schrijverskwaliteiten valt niks aan te merkenquote:Op donderdag 12 december 2013 23:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja Dailymotion maffia. Maar goed dat ik het zo beeldend heb beschreven.
YT>DMquote:Op donderdag 12 december 2013 23:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja Dailymotion maffia. Maar goed dat ik het zo beeldend heb beschreven.
blatter platini allesquote:Op donderdag 12 december 2013 23:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
YT ook Maffia DM ook Maffia allemaal Maffia
Hallo lekker dingquote:Op donderdag 12 december 2013 23:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
Voetballend gezien beter
~ Cocu
Wtf Jessica, ga je vreemdquote:Op donderdag 12 december 2013 23:22 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
Hallo lekker ding
- jessica alba
twitter:thijsslegers twitterde op donderdag 12-12-2013 om 22:33:07Uit betrouwbare bron net begrepen dat @MarkvanBommel6 afgelopen maandag 2 x geel kreeg in de supermarkt. Shirtje trekken bij het vriesvak... reageer retweet
Thijsie van de Thijs Slegers Show.twitter:thijsslegers twitterde op donderdag 12-12-2013 om 22:38:17Tot zover de grappen. Nog efkes AZ kijken en dan snurken reageer retweet
Een Mexicaanse schone met een dooie schilder.quote:Op donderdag 12 december 2013 23:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
wow Jessica vindt mij een lekker ding
Mr bigstar van de dode schilders almanakquote:Op donderdag 12 december 2013 23:23 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
Een Mexicaanse schone met een dooie schilder.
Gouden koppel!
ik vind jou ook een lekker dingquote:
Ik ben een rijke oliesjeik, Jessica.quote:Op donderdag 12 december 2013 23:24 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
ik vind jou ook een lekker ding
- jessica alba
Dit is nog slechter dan JR's niveau van humor, en dat zegt al heel wat.quote:Op donderdag 12 december 2013 23:23 schreef Pascalus het volgende:
twitter:thijsslegers twitterde op donderdag 12-12-2013 om 22:33:07Uit betrouwbare bron net begrepen dat @MarkvanBommel6 afgelopen maandag 2 x geel kreeg in de supermarkt. Shirtje trekken bij het vriesvak... reageer retweet
Thijsie van de Thijs Slegers Show.twitter:thijsslegers twitterde op donderdag 12-12-2013 om 22:38:17Tot zover de grappen. Nog efkes AZ kijken en dan snurken reageer retweet
Jessica is geen golddiggerquote:Op donderdag 12 december 2013 23:25 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
Ik ben een rijke oliesjeik, Jessica.
quote:Op donderdag 12 december 2013 23:25 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
Ik ben een rijke oliesjeik, Yolanthe.quote:Op donderdag 12 december 2013 23:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jessica is geen golddigger
Ik kom eraanquote:Op donderdag 12 december 2013 23:25 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
Ik ben een rijke oliesjeik, Yolanthe.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 12 december 2013 23:25 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
Ik ben een rijke oliesjeik, Yolanthe.
Gescheiden ingangen voor mannen en vrouwen!quote:Op donderdag 12 december 2013 23:25 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
Dat was maar een grapje. De directie van Den Bosch speelde het spelletje gewoon mee, hoor.quote:Op donderdag 12 december 2013 23:27 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Gescheiden ingangen voor mannen en vrouwen!
- FC Den Bosch
quote:Op donderdag 12 december 2013 23:26 schreef Grifte het volgende:
[..]
Ik kom eraan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ordinaire kermisklant.quote:Op donderdag 12 december 2013 23:32 schreef Grifte het volgende:
Ik heb zojuist voor de 3e keer 180 in mijn leven gegooid, 2e van de dag
quote:Op donderdag 12 december 2013 23:33 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
Ordinaire kermisklant.
Mighty Griftequote:Op donderdag 12 december 2013 23:32 schreef Grifte het volgende:
Ik heb zojuist voor de 3e keer 180 in mijn leven gegooid, 2e van de dag
Andersonquote:Op donderdag 12 december 2013 23:36 schreef Grifte het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Binnenkort schuif ik samen met Koos aan bij VI
Ja bij dat Heerenveen van een tig jaar terug kun je wel een contingent Scandinavische spelers noemen die in de vergetelheid zijn geraakt.quote:
Hansson heeft nog wel een prima carriere in Frankrijk gehad.quote:Op donderdag 12 december 2013 23:49 schreef Grifte het volgende:
[..]
Ja bij dat Heerenveen van een tig jaar terug kun je wel een contingent Scandinavische spelers noemen die in de vergetelheid zijn geraakt.
Radomski, Hansson, Väyryinen, Selakovic...
Kristian Bak Nielsen.quote:Op donderdag 12 december 2013 23:49 schreef Grifte het volgende:
[..]
Ja bij dat Heerenveen van een tig jaar terug kun je wel een contingent Scandinavische spelers noemen die in de vergetelheid zijn geraakt.
Radomski, Hansson, Väyryinen, Selakovic...
Oh ja, was niet de bedoeling om spelers te benoemen die faalden daarna. Meer gericht op spelers die nu ons waarschijnlijk niet meer zo bijstaan.quote:Op donderdag 12 december 2013 23:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hansson heeft nog wel een prima carriere in Frankrijk gehad.
Väyrinen zou nu bij PSV de grote man zijn.quote:Op donderdag 12 december 2013 23:51 schreef Grifte het volgende:
[..]
Oh ja, was niet de bedoeling om spelers te benoemen die faalden daarna. Meer gericht op spelers die nu ons waarschijnlijk niet meer zo bijstaan.
Väyryinen deed het volgens mij ook nog wel aardig later.
Bij Psv door het ijs gezakt en zijn terugkeer bij Heerenveen was ook weinig glorieus.quote:Op donderdag 12 december 2013 23:51 schreef Grifte het volgende:
[..]
Oh ja, was niet de bedoeling om spelers te benoemen die faalden daarna. Meer gericht op spelers die nu ons waarschijnlijk niet meer zo bijstaan.
Väyryinen deed het volgens mij ook nog wel aardig later.
Wat een rampzalig duo was dat met Breuerquote:
6quote:Op donderdag 12 december 2013 23:53 schreef Pascalus het volgende:
Jezus, hoe veel clubs hebben precies hetzelfde uitshirt als Vitesse?
Ik zie alweer dat witte met die blauwe streep.
Vlijmscherpe discussies worden eronder gevoerdquote:
Edit: failurequote:[img]http://i.fokzinhttps://www.youtube.com/watch?v=xlbDkVTZb_4&feature=youtube_gdata_playerttps://www.youtube.com/watch?v=xlbDkVTZb_4&feature=youtube_gdata_playerttps://www.youtube.com/watch?v=xlbDkVTZb_4&feature=youtube_gdata_player.net/p/0s.gif[/img] Op donderdag 12 december 2013 23:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Bij Psv door het ijs gezakt en zijn terugkeer bij Heerenveen was ook weinig glorieus.
[..]
Wat een rampzalig duo was dat met Breuer
maandag a.squote:
Nadat hij de bal met zijn voet trachtte aan te nemen?quote:Op donderdag 12 december 2013 23:57 schreef Cavaliers het volgende:
Ik vond Breuer beter, die kon hooghouden met z'n rug en schouders.
quote:
quote:Op donderdag 12 december 2013 23:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nadat hij de bal met zijn voet trachtte aan te nemen?
[..]
Flauwe edit zeg
[ afbeelding ]
καληνύχταquote:
Beetje respect voor het Ελληvικά! > Ellinika als je uit wil sprekenquote:Op vrijdag 13 december 2013 00:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je bent zelf een kale nicht.
Ach, ik heb ook 3 jaar Duits gehad en spreek het niet vloeiend. Dus ik ga er niet vanuit als je het niet erg vindtquote:Op vrijdag 13 december 2013 00:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik heb het twee jaar gehad op de middelbare school dus ga er maar van uit dat ik het vloeiend spreek.
quote:Op donderdag 12 december 2013 20:51 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]