quote:Op donderdag 12 december 2013 23:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hij had vanmiddag een kinderfeestje en was geschminkt als Pikachu.
Ja maar sinds wanneer kun je geen toyboy zijn als je een rijke moeder hebt?quote:Op donderdag 12 december 2013 23:08 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Omdat hij neergezet is als een toyboy en dat misschien niet is, hij dacht dat hij speciaal was voor Onno, maar die laat hem vallen als een baksteen om zijn eigen kont te redden, dat vind ik dan
wel weer sneu
niet alleen zijn neusje is geel, hij is te zwaar gepoederdquote:Op donderdag 12 december 2013 23:08 schreef quirina het volgende:
Ligt t aan mijn tv of heeft Ruud een gelig neusje?
Misschien heel ver weg Aziatische voorouders? Komt misschien ook door zijn zwarte gladde haar en zwarte kleding?quote:Op donderdag 12 december 2013 23:08 schreef quirina het volgende:
Ja!quote:Op donderdag 12 december 2013 23:08 schreef quirina het volgende:
Te blank?quote:Op donderdag 12 december 2013 23:09 schreef Toverheks het volgende:
[..]
niet alleen zijn neusje is geel, hij is te zwaar gepoederd
Koffie???quote:Op donderdag 12 december 2013 23:10 schreef Toverheks het volgende:
Geloof er geen ene moer van, die hebben wel geleutert met elkaar, maar dat horen we wel volgende week van patty
in z'n diamantje ja... hihihiquote:
Hij zoekt gewoon een vaderfiguur ....quote:Op donderdag 12 december 2013 23:12 schreef Toverheks het volgende:
als hij ander kapsel had is geen lelijke jongen maar het ikbenhomo straalt er wel van af.
Nee aan Patty ....quote:Op donderdag 12 december 2013 23:12 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Patty heeft een scheve mondof ligt dat aan mij?
Niet zo'n klein beetje ookquote:Op donderdag 12 december 2013 23:12 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Patty heeft een scheve mondof ligt dat aan mij?
Dit ja.quote:Op donderdag 12 december 2013 23:13 schreef Laysa het volgende:
als je alleen maar vriendschap wil, waarom stel je dan alles zo tentoon...nee dit is wraak
ja zo kleurt hij jaquote:Op donderdag 12 december 2013 23:14 schreef quirina het volgende:
Ik gok op een mislukt spraytannetje.
Leuk man HD tv..
Die wil en zal alle dirt naar boven krijgenquote:Op donderdag 12 december 2013 23:16 schreef Laysa het volgende:
Kijk hier gaan ze echt slaan naar Albert
Ze heeft veel van A geleerd...........maar heb wel meelij met Albert een beetje.quote:Op donderdag 12 december 2013 23:17 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Die wil en zal alle dirt naar boven krijgen
Albert krijgt wel een héle grote koek van eigen deeg nuquote:Op donderdag 12 december 2013 23:17 schreef Toverheks het volgende:
whaaaaaaaaaa is er nog iets dat je tegen Albert Verlinden wilt zeggen, vraagt Patty, en dan die grijns van haaroh Patty zuigt vast op die stoel omdat ze heerlijk kan stoken ......
Ik weet niet, het zijn allemaal engerdsquote:Op donderdag 12 december 2013 23:18 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ze heeft veel van A geleerd...........maar heb wel meelij met Albert een beetje.
Ja en toch, Albert heeft hier eigenlijk niks mee te maken, hij liep niet zijn leuter na maar zijn man.quote:Op donderdag 12 december 2013 23:19 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Albert krijgt wel een héle grote koek van eigen deeg nu
Maar die gevallen zijn er wel meer geweest, en nu Geer alweerquote:Op donderdag 12 december 2013 23:20 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ja en toch, Albert heeft hier eigenlijk niks mee te maken, hij liep niet zijn leuter na maar zijn man.
Dat verwachtte ik al.quote:
En hij had altijd zoveel piëteit met partners? Dacht ut niet...quote:Op donderdag 12 december 2013 23:20 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ja en toch, Albert heeft hier eigenlijk niks mee te maken, hij liep niet zijn leuter na maar zijn man.
Dan halen ze in elk geval de Kerst nog welquote:Op donderdag 12 december 2013 23:23 schreef Toverheks het volgende:
Geloof me, er komt nog veel meer uit dat interview, want ze laten niet alles zien want ja dit trekt kijkers dus dit melken ze ff uit over 4 weken.
Hij liep zijn leuter na?quote:Op donderdag 12 december 2013 23:20 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Aan de ene kant denk ik A je verdient dit, aan de andere kant denk ik hij kon hier niks aan doen want zijn mannetje gaat vreemd. dilema, moeilijk, moeilijk moeilijk.quote:Op donderdag 12 december 2013 23:21 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
En hij had altijd zoveel piëteit met partners? Dacht ut niet...
nou jah.. achterna danquote:Op donderdag 12 december 2013 23:24 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Hij liep zijn leuter na?
Op productiefouten
Een sigaar uit eigen doos dus...quote:Op donderdag 12 december 2013 23:25 schreef hunter2011 het volgende:
Geloven jullie dat er GEEN seks is geweest in 1 jaar? Geloof er niets van.
Dit is seks a la Bill Clinton geweest, dus seks is pas seks als er genaaid wordt.
Andere sexuele handelingen is GEEN seks.
of hij zat er boven opquote:Op donderdag 12 december 2013 23:25 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
nou jah.. achterna dan
Als ik Onno was had ik keiharde vuige sex met Ruud gehadquote:Op donderdag 12 december 2013 23:25 schreef hunter2011 het volgende:
Geloven jullie dat er GEEN seks is geweest in 1 jaar? Geloof er niets van.
Dit is seks a la Bill Clinton geweest, dus seks is pas seks als er genaaid wordt.
Andere sexuele handelingen is GEEN seks.
quote:Op donderdag 12 december 2013 23:03 schreef Toverheks het volgende:
Kees Tol denkt goffer de goffer ik wil die Ruud ook wel ff doen
Wat onderzoeksjournalist Patty al niet feitelijk kan vaststellen hč?quote:Op donderdag 12 december 2013 23:26 schreef Mylene het volgende:
Dat Albert er kennelijk niet was om Onno te steunen bij zijn verdriet om overlijden vader was wel nieuw voor mij.
Wie wordt er nou geil van het overlijden van zijn vaderquote:Op donderdag 12 december 2013 23:26 schreef Mylene het volgende:
Dat Albert er kennelijk niet was om Onno te steunen bij zijn verdriet om overlijden vader was wel nieuw voor mij.
Misschien noemt hij Onno pappie. heeft-ie een vader-complex.quote:Op donderdag 12 december 2013 23:27 schreef Mylene het volgende:
Kennelijk ook een onderdanige jongen met zijn meneer Hoes.
Dat was al langer bekend hoor, is niks nieuws, maar misschien was Albert gewoon aan het werk.quote:Op donderdag 12 december 2013 23:28 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Wat onderzoeksjournalist Patty al niet feitelijk kan vaststellen hč?
Dat doet ze ja. Ze mag Albert niet vals wijf.quote:Op donderdag 12 december 2013 23:16 schreef Deisyy het volgende:
Ze zit ook echt op Albert af te geven
Ach Heks ze hadden gewoon een open relatie, dus dan is dat normaal gesproken geen probleemquote:Op donderdag 12 december 2013 23:30 schreef Toverheks het volgende:
ach die Ruud is net zo fout, wel O doen en weten hij is getrouwd etc. denk eerder dat die jongen zwaar verliefd is op O, omdat er nu een foto openbaar is gemaakt van tongende O en R, en O eieren voor zijn geld kiest en Ruud aan de kant schuift, Ruud ook denkt, oh gaan we op die toer, ik zal ff SBS bellen. wraak van de bovenste plank, want er komt nog meer boven drijven en dat zal geen schijntje wezen met dit akkefietje
Nou nee hoor, dat was niet bekend. Dat Albert 'er niet was'. Misschien was hij aan het werk inderdaad. Of niet.quote:Op donderdag 12 december 2013 23:29 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Dat was al langer bekend hoor, is niks nieuws, maar misschien was Albert gewoon aan het werk.
Ik meen toch dat ik dat al ergens gelezen hadquote:Op donderdag 12 december 2013 23:34 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Nou nee hoor, dat was niet bekend. Dat Albert 'er niet was'. Misschien was hij aan het wk inderdaad. Of niet.
Daar weten wij niets van, hoe die emoties al dan niet samen zijn gedeeld. Het geeft geen pas te oordelen dat Albert er 'dus niet was, terwijl Onno hem nodig had', wat ik hier soms lees (niet van jou).
Voor het zelfde geld wilde Onno even 'alleen' zijn.
Roddelen is leuk, maar niet doen alsof wij van de hoed en de rand weten.
Ja ik ook! Het zal je vent of vrouw maar wezen die jouw bedriegt.quote:Op donderdag 12 december 2013 23:18 schreef Toverheks het volgende:
Ze heeft veel van A geleerd...........maar heb wel meelij met Albert een beetje.
Het kan in een roddelblad gestaan hebben. Maar ja, die vullen het altijd in. Wat het meest spraakmakend is.quote:Op donderdag 12 december 2013 23:35 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik meen toch dat ik dat al ergens gelezen had
Nee, dat was niet bekend, dat werd aangenomen.quote:Op donderdag 12 december 2013 23:36 schreef Toverheks het volgende:
Ja was al bekend dat A er niet was om O te troosten bij overlijden vader.
Nee hier stond het al...quote:Op donderdag 12 december 2013 23:37 schreef Mylene het volgende:
[..]
Het kan in een roddelblad gestaan hebben. Maar ja, die vullen het altijd in. Wat het meest spraakmakend is.
quote:Op donderdag 5 december 2013 17:51 schreef Leandra het volgende:
Maar wat ik me vooral afvraag: je schoonvader overlijdt op dinsdag en op woensdagavond mag je man al alleen z'n verdriet verwerken? Wat heb je dan voor verschrikkelijk belangrijke verplichtingen als je zelf niet bij je partner kunt zijn om hem in z'n verdriet te steunen? Een date met Maxima?
Ah! en ik nam weer aan dat dat dan wel zo zou zijn wat daar stondquote:Op donderdag 12 december 2013 23:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee, dat was niet bekend, dat werd aangenomen.
dat zal dan wel het geval zijn geweest, dus dan was het al bekend.quote:Op donderdag 12 december 2013 23:40 schreef Toverheks het volgende:
Als ik het goed heb vertelde A het zelf in RTL Boel dat hij O niet kon troosten omdat hij andere verplichtingen had.
Dan zeg je dat toch af. Zo raar.quote:Op donderdag 12 december 2013 23:40 schreef Toverheks het volgende:
Als ik het goed heb vertelde A het zelf in RTL Boel dat hij O niet kon troosten omdat hij andere verplichtingen had.
Nee, we weten alleen dat hij er die avond niet was.quote:Op donderdag 12 december 2013 23:36 schreef Toverheks het volgende:
Ja was al bekend dat A er niet was om O te troosten bij overlijden vader.
Albert was die woensdag niet bij Onno toen zijn bader overleed . Hij was met zijn tv programma bezig rondom 200 jaar koninkrijk.quote:Op donderdag 12 december 2013 23:38 schreef Deisyy het volgende:
Nee, dat was niet bekend, dat werd aangenomen.
Sex maar dan andersquote:Op donderdag 12 december 2013 23:45 schreef Mylene het volgende:
Nu zal Evert wel weer met een pagina gebakken lucht komen. Die zal wel er wel over klaargekomen zijn.
inderdaad .... Wie weet hoelang hij al in vrouwenkleren loopt?quote:Op donderdag 12 december 2013 23:47 schreef Mylene het volgende:
Van die jongen kunnen ze een mooie travestiet maken. Hij heeft een vrouwelijk gezicht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |