Ik vind dat hij een raar hoofd heeftquote:
Voor welke jongen?quote:Op donderdag 12 december 2013 23:00 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
een beetje welmaar ik vind het wel sneu voor die jongen.
quote:Op donderdag 12 december 2013 22:56 schreef rubbereend het volgende:
naroependie Maastrichtenaren toch
WhatsApp is gratisquote:Op donderdag 12 december 2013 23:03 schreef rubbereend het volgende:
geappt vanaf zijn telefoonVAN ONZE BELASTINGCENTEN
Ze draagt het als kraag ....quote:Op donderdag 12 december 2013 23:04 schreef quirina het volgende:
Off-topic maar wat zit Patty's haar mooi opgestoken vandaag!![]()
Ja, bijna heel Nederland volgt dit, dus ze is op zijn sjiek de lalaquote:Op donderdag 12 december 2013 23:04 schreef quirina het volgende:
Off-topic maar wat zit Patty's haar mooi opgestoken vandaag!![]()
maar internet en die telefoon nietquote:
Oké ik mis denk ik de helft hehe.. snap niet waarom iets voor hem zielig is maar kan niet zien waarop je reageert..quote:
Dat is Onno ook, dus dat treftquote:
Omdat hij neergezet is als een toyboy en dat misschien niet is, hij dacht dat hij speciaal was voor Onno, maar die laat hem vallen als een baksteen om zijn eigen kont te redden, dat vind ik danquote:Op donderdag 12 december 2013 23:06 schreef vanBoeschoten het volgende:
[..]
Oké ik mis denk ik de helft hehe.. snap niet waarom iets voor hem zielig is maar kan niet zien waarop je reageert..
Je bedoelt die blonde gast....daar dacht ik ook gelijk aanquote:Op donderdag 12 december 2013 23:07 schreef Duderinnetje het volgende:
Hij lijkt een beetje op een personage dat in Harry Potter zou kunnen voorkomen.
Hij had vanmiddag een kinderfeestje en was geschminkt als Pikachu.quote:Op donderdag 12 december 2013 23:08 schreef quirina het volgende:
Ligt t aan mijn tv of heeft Ruud een gelig neusje?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |