quote:Op donderdag 12 december 2013 21:19 schreef superniger het volgende:
Schande dat Edith en Geraldine finalisten zijn
Niet zo vals doen jij, ik vind meer dan 1 ding mooi, maar veschilt per persoon.quote:Op donderdag 12 december 2013 21:18 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ga jij toch lekker trouwen met een bonestaak!
Ben jij niet veel te zwart/wit voor Sanne?quote:Op donderdag 12 december 2013 21:18 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Volgens mij is het live, maar het zijn allemaal terugblikken met de deelnemers, dus je mist niksquote:
Guabanana is donker? Dat is dan duo penottiquote:Op donderdag 12 december 2013 21:21 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ben jij niet veel te zwart/wit voor Sanne?
Ah, daar komt de aap uit de mouw. Je bent gewoon een biggetje.quote:Op donderdag 12 december 2013 21:18 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Nee hoor, ben erg blank.quote:Op donderdag 12 december 2013 21:22 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Guabanana is donker? Dat is dan duo penotti
Duurt volgens mijn gids tot 22:05, dus hooguit 10-15min finale denk ik. Wellicht nog een reclamemoment ertussen.quote:
Gaap, zoals elk jaar.quote:Op donderdag 12 december 2013 21:22 schreef zoem het volgende:
[..]
Duurt volgens mijn gids tot 22:05, dus hooguit 10-15min finale denk ik. Wellicht nog een reclamemoment ertussen.
Oke, want ik voel me zelden aangetrokken tot donkere vrouwen dus zeg de bruiloft nog maar niet af.quote:
Ik denk volgende weekquote:Op donderdag 12 december 2013 21:27 schreef Kroelo het volgende:
wordt het vandaag wel echt bekend gemaakt? ze moeten nu wel gaan opschieten met die finale
quote:Op donderdag 12 december 2013 21:27 schreef Kroelo het volgende:
wordt het vandaag wel echt bekend gemaakt? ze moeten nu wel gaan opschieten met die finale
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |