SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Doosje wartels, altijd handig.quote:Op donderdag 12 december 2013 19:27 schreef Nico_S. het volgende:
Ik heb een sterk vermoeden waar dit vandaan komt:
[ afbeelding ]
Geeft niet, dan wachten we toch nog even?quote:Op donderdag 12 december 2013 19:29 schreef wyccie het volgende:
Hee, zijn jullie al begonnen?!?! Dat kán niet.
Ik heb nog niet gegeten.
Wie weet zit er wel eten in je pakketje.quote:Op donderdag 12 december 2013 19:29 schreef wyccie het volgende:
Ik heb nog niet gegeten.
Snel, snel, snel,quote:Op donderdag 12 december 2013 19:29 schreef wyccie het volgende:
Ik heb nog niet gegeten.
Je adres zo open en bloot op fok heb jij geen moeite mee?quote:
Het water kookt nog maar net, de rode kool moet nog worden gesneden en het vlees moet nog worden gebakken.quote:Op donderdag 12 december 2013 19:32 schreef Santas_Helper het volgende:
Snel, snel, snel,
Grote happen nu, dan red je het wel!
Nou, een reisje Lapland kan ik iedereen aanraden...quote:Op donderdag 12 december 2013 19:32 schreef wyccie het volgende:
[..]
Jij gaat mee in de zak naar Lapland.
Hoe laat ben je thuis?
Echt wel!quote:Op donderdag 12 december 2013 19:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nou, een reisje Lapland kan ik iedereen aanraden...
Waarom zou ik daar moeite mee hebben?quote:Op donderdag 12 december 2013 19:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je adres zo open en bloot op fok heb jij geen moeite mee?![]()
Geen idee, de meeste mensen gooien hun adres niet graag zo open en bloot onlinequote:Op donderdag 12 december 2013 19:33 schreef Bart het volgende:
[..]
Waarom zou ik daar moeite mee hebben?
Tja, moeten ze zelf wetenquote:Op donderdag 12 december 2013 19:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Geen idee, de meeste mensen gooien hun adres niet graag zo open en bloot online![]()
Dat magquote:Ik vroeg het mij alleen maar af hoor
quote:Op donderdag 12 december 2013 19:40 schreef wyccie het volgende:
[..]
Niet op mij wachten, ben je gek. Ik multitask gewoon.
Niet wachten, wel wachten...quote:
Laat maar komenquote:
quote:Op donderdag 12 december 2013 19:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
[..]
Niet wachten, wel wachten...
Vrouwen...
Invriezen.quote:
Dat is jouw cadeautje? Best lulligquote:
Die van mij is 450 cm.quote:Op donderdag 12 december 2013 19:43 schreef wyccie het volgende:
Degene met de langste grote teen rechts mag als eerste openen. Go!
Okequote:Op donderdag 12 december 2013 19:45 schreef Soempie het volgende:
Jeej, live verslag Bart! [ afbeelding ]
Heb ik niet...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |