Kreeg ik net ff niet mee; ik was naar de keuken enzulks.quote:Op donderdag 12 december 2013 17:44 schreef rulerofdeath het volgende:
ben nu een paar plaatjes aan het draaien
leuke jingle trouwens he?
Whehehehequote:Op donderdag 12 december 2013 17:41 schreef ToT het volgende:
[..]
Rustig hier!
Oew beter @ pizza!Ik heb een Hollandse aardappelschotel gegeten, maar de uitjes en spekjes waren redelijk aangebrand, dus heb alleen maar aardappelschijfjes gegeten!
__________!
quote:Op donderdag 12 december 2013 17:47 schreef rulerofdeath het volgende:
daar was hij alweer
past wel onmeunig tussen deze platen
hij is ook 5 seconde, en dan hoor je mijn stemquote:Op donderdag 12 december 2013 17:50 schreef ToT het volgende:
[..]????? Heb ik hem serieus weer gemist?
Ik heb de muziek gewoon aan staan en was ff een filmpje zonder geluid aan het bekijken, maar hij is volgens mij echt helemaal langs me heen gegaan!
Okee geen afleidingen deze keer! Zou je hem na deze nog 1x willen laten horen?
leuk nr toch?quote:Op donderdag 12 december 2013 17:51 schreef ToT het volgende:
Hoewel het met dit nummer wel verdomd moeilijk is om het volume gewoon volop te laten!
Heel vaag dat ik dat dan niet gehoord heb, want stemmen van DJ's vallen natuurlijk altijd wel op!quote:Op donderdag 12 december 2013 17:52 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
hij is ook 5 seconde, en dan hoor je mijn stem
LOLquote:Op donderdag 12 december 2013 17:53 schreef rulerofdeath het volgende:
ben nu op 't werk aan het eten. en via teamviewer aan het draaien
ik heb nog een jingle, en die heb jij volgens mij nog gemaaktquote:
quote:
ik heb er nu eentje tussenstaan zo gauw de rock weer begint komt die weer. eerst heel henig nr. en dan ggrrggkk NOOOOO, en dan: Radio49, niet voor mietjesquote:Op donderdag 12 december 2013 17:55 schreef ToT het volgende:
Ohhhh DIE jingle!Da's toch al een heel oude van je?
Heb je al een keer naar me toe gestuurd zodat ik 'm kon bewerken!
jazekerquote:Op donderdag 12 december 2013 17:56 schreef Melting het volgende:
Radio 49 is zware poep?
Hoi luitjes.
JAAAAAA idd!quote:Op donderdag 12 december 2013 17:57 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik heb er nu eentje tussenstaan zo gauw de rock weer begint komt die weer. eerst heel henig nr. en dan ggrrggkk NOOOOO, en dan: Radio49, niet voor mietjes
quote:Op donderdag 12 december 2013 17:56 schreef Melting het volgende:
Radio 49 is zware poep?
Hoi luitjes.
quote:Op donderdag 12 december 2013 17:57 schreef Uccie het volgende:
Ik weet niet hoe....maar ik ben een compleet dekbedovertrek kwijt...je zou toch denken dat die dingen opvallen
niet gebruikt met Halloween?quote:Op donderdag 12 december 2013 17:57 schreef Uccie het volgende:
Ik weet niet hoe....maar ik ben een compleet dekbedovertrek kwijt...je zou toch denken dat die dingen opvallen
Gezien hoe groot Uccie is, kan het ook zijn dat een logee het voor een washandje heeft aangezien!quote:Op donderdag 12 december 2013 17:58 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
niet gebruikt met Halloween?
Sinds wanneer ben je hem kwijt?quote:Op donderdag 12 december 2013 17:57 schreef Uccie het volgende:
quote:Op donderdag 12 december 2013 17:58 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
niet gebruikt met Halloween?
quote:Op donderdag 12 december 2013 17:59 schreef ToT het volgende:
[..]
Gezien hoe groot Uccie is, kan het ook zijn dat een logee het voor een washandje heeft aangezien!
Ja geen idee, maar vanmiddag kon ik hem niet vinden.quote:Op donderdag 12 december 2013 17:59 schreef Melting het volgende:
[..]
Sinds wanneer ben je hem kwijt?
dan krijg je wel een klein beetje een nichterige Halloween jaquote:Op donderdag 12 december 2013 17:59 schreef Uccie het volgende:
[..]met bloemen...nee dat had ik me wel herinnerd.
Zal wel ergens opgevouwen tussen liggen...maar goed dan maar een blauw bed
Als ie vannacht maar niet komt spoken.quote:Op donderdag 12 december 2013 18:00 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja geen idee, maar vanmiddag kon ik hem niet vinden.
Verstopt tussen de hoeslakens?quote:Op donderdag 12 december 2013 18:00 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja geen idee, maar vanmiddag kon ik hem niet vinden.
Ja zelfs nog hele nieuwe...ik wissel 3 typen af.quote:Op donderdag 12 december 2013 18:00 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
dan krijg je wel een klein beetje een nichterige Halloween ja
ach, zolang je er nog genoeg hebt liggen
het is wel een lief spook. eentje met bloemetjesquote:Op donderdag 12 december 2013 18:01 schreef Melting het volgende:
[..]
Als ie vannacht maar niet komt spoken.
Nou niet waar ik zou verwachten dat ie zou liggen. Dus ik denk eerder dat ie zich tussen de strings verstoptquote:Op donderdag 12 december 2013 18:01 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Verstopt tussen de hoeslakens?
quote:Op donderdag 12 december 2013 18:01 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
het is wel een lief spook. eentje met bloemetjes
maar 2 doet het toch ook welquote:Op donderdag 12 december 2013 18:01 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja zelfs nog hele nieuwe...ik wissel 3 typen af.
Voor zover dit huishoudelijke momentje
Heb je vast weer ergens onder gelegd, of in die ene kamer die je nog moet doenquote:Op donderdag 12 december 2013 18:01 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja zelfs nog hele nieuwe...ik wissel 3 typen af.
Voor zover dit huishoudelijke momentje
heb je zulke tenten?quote:Op donderdag 12 december 2013 18:02 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nou niet waar ik zou verwachten dat ie zou liggen. Dus ik denk eerder dat ie zich tussen de strings verstopt
Jazeker, anders mag hij hier niet wonen.quote:Op donderdag 12 december 2013 18:01 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
het is wel een lief spook. eentje met bloemetjes
Hmm ja nee dat valt ook niet opquote:Op donderdag 12 december 2013 18:02 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nou niet waar ik zou verwachten dat ie zou liggen. Dus ik denk eerder dat ie zich tussen de strings verstopt
Pff ze is size zeroquote:
hoezo?quote:Op donderdag 12 december 2013 18:02 schreef Melting het volgende:
[..]
Aparte muziekkeuze trouwens, Ruler.
Nee daar is ie in elk geval niet, die kamer heb ik net soort van opgeruimd.quote:Op donderdag 12 december 2013 18:02 schreef Kally het volgende:
[..]
Heb je vast weer ergens onder gelegd, of in die ene kamer die je nog moet doen
ja, misschien is ze wel klein en breed?quote:
Hell no!!! die tijd heb ik wel achter me gelatenquote:
Ja een sok oke, dekbedovertrek is niet echt kleinquote:Op donderdag 12 december 2013 18:03 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee daar is ie in elk geval niet, die kamer heb ik net soort van opgeruimd.
Komt ook wel weer boven water, maar ik vond het een raar ding om kwijt te raken.
Ware bootwerker hierquote:Op donderdag 12 december 2013 18:03 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ja, misschien is ze wel klein en breed?
ik heb geen idee. ik heb Uccie nog nooit gezien
Oh wacht, ik heb dezelfde broekmaatquote:Op donderdag 12 december 2013 18:03 schreef Uccie het volgende:
[..]
Hell no!!! die tijd heb ik wel achter me gelaten
quote:Op donderdag 12 december 2013 18:04 schreef Kally het volgende:
[..]
Oh wacht, ik heb dezelfde broekmaat
Nou ja niet de lengte maar wel de breedte
Hebben we het beide goed gedaanquote:
quote:
quote:
Uhm, hier nietquote:
hierna nog eentje trouwens. van jopiequote:
1 plaatje zegt meer dan 1000 woorden:quote:Op donderdag 12 december 2013 18:03 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ja, misschien is ze wel klein en breed?
ik heb geen idee. ik heb Uccie nog nooit gezien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Laat de rest het maar bevestigen danwel ontkennen, zijn er genoeg die me gezien hebbenquote:
quote:
quote:Op donderdag 12 december 2013 18:06 schreef Uccie het volgende:
[..]
Laat de rest het maar bevestigen danwel ontkennen, zijn er genoeg die me gezien hebben
Nou ja, je weet hoe het kwam, dat is ook niet allesquote:
Ik ontken alles.quote:Op donderdag 12 december 2013 18:06 schreef Uccie het volgende:
[..]
Laat de rest het maar bevestigen danwel ontkennen, zijn er genoeg die me gezien hebben
quote:Op donderdag 12 december 2013 18:06 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
[/sub]daarom mag je wel pics sturen[/sub]
quote:Op donderdag 12 december 2013 18:06 schreef ToT het volgende:
[..]
1 plaatje zegt meer dan 1000 woorden:zo'n idee had ik al een beetjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIEŽTAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
Nee dat is waar, niet meer doenquote:Op donderdag 12 december 2013 18:06 schreef Kally het volgende:
[..]
Nou ja, je weet hoe het kwam, dat is ook niet alles
quote:Op donderdag 12 december 2013 18:06 schreef ToT het volgende:
[..]
1 plaatje zegt meer dan 1000 woorden:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hottietottie
Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
quote:Op donderdag 12 december 2013 18:07 schreef Uccie het volgende:
[..]oh..ik begreep het niet.
Ik zal er over nadenken.
Ik doe mijn bestquote:
Doe ik ook...ik besta helemaal niet, gewoon een collectieve hallucinatie van jullie zieke breinenquote:
'De hele wereld is nep'quote:Op donderdag 12 december 2013 18:08 schreef Uccie het volgende:
[..]
Doe ik ook...ik besta helemaal niet, gewoon een collectieve hallucinatie van jullie zieke breinen
a dirty mind is joy forever ofzoiets toch?quote:Op donderdag 12 december 2013 18:08 schreef Uccie het volgende:
[..]
Doe ik ook...ik besta helemaal niet, gewoon een collectieve hallucinatie van jullie zieke breinen
Die had ik helemaal niet gezienquote:
Precies!quote:Op donderdag 12 december 2013 18:09 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
a dirty mind is joy forever ofzoiets toch?
Head in the gutterquote:Op donderdag 12 december 2013 18:09 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
a dirty mind is joy forever ofzoiets toch?
ik kan aan hele vieze dingetjes denkenquote:
Ik wil het niet weten, ik ga zo koken.quote:Op donderdag 12 december 2013 18:11 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik kan aan hele vieze dingetjes denken
Wat ga je maken?quote:Op donderdag 12 december 2013 18:12 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik wil het niet weten, ik ga zo koken.
gebakken krieltjes, kip en witlofquote:
Pindakaas met slagroom!quote:Op donderdag 12 december 2013 18:12 schreef Uccie het volgende:
[..]
Pindakaas met slagroom kan volgens mij best...het is dat ik niet zo van pindakaas houd.quote:Op donderdag 12 december 2013 18:13 schreef Melting het volgende:
[..]
Pindakaas met slagroom!
Rode kool met vanille vla!
Daarom!quote:Op donderdag 12 december 2013 18:13 schreef Uccie het volgende:
[..]
Pindakaas met slagroom kan volgens mij best...het is dat ik niet zo van pindakaas houd.
Oh dat is wel lekkerquote:Op donderdag 12 december 2013 18:13 schreef Uccie het volgende:
[..]
gebakken krieltjes, kip en witlof
dan bewaar ik dat voor laterquote:Op donderdag 12 december 2013 18:12 schreef Uccie het volgende:
[..]
Waarom moet ik ook meteen aan het DJ Vout nummer "Joke, kom uit de keuken" denken?quote:Op donderdag 12 december 2013 18:14 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
dan bewaar ik dat voor later
Ham en Kaas uit de oven.quote:Op donderdag 12 december 2013 18:14 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oh dat is wel lekker![]()
Witlofsla of uit de oven?
quote:Op donderdag 12 december 2013 18:17 schreef ToT het volgende:
[..]
Waarom moet ik ook meteen aan het DJ Vout nummer "Joke, kom uit de keuken" denken?
Mind in the gutter, Uccie gaat koken....
Zie je, zie je...jij bent het, niet ik!!!quote:Op donderdag 12 december 2013 18:17 schreef ToT het volgende:
[..]
Waarom moet ik ook meteen aan het DJ Vout nummer "Joke, kom uit de keuken" denken?
Mind in the gutter, Uccie gaat koken....
Wat is er in Amsterdam?quote:
quote:Op donderdag 12 december 2013 18:18 schreef Uccie het volgende:
[..]
Zie je, zie je...jij bent het, niet ik!!!Ik ben niet degene die het topic naar een lager niveau tilt
je moet ook luisterenquote:
ah, ik dus ook niet. We geven gewoon ToT de schuldquote:Op donderdag 12 december 2013 18:18 schreef Uccie het volgende:
[..]
Zie je, zie je...jij bent het, niet ik!!!Ik ben niet degene die het topic naar een lager niveau tilt
quote:Op donderdag 12 december 2013 18:20 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ah, ik dus ook niet. We geven gewoon ToT de schuld
en pizza hou je wel van?quote:Op donderdag 12 december 2013 18:20 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Daar hou ik niet zo van
Maar eet smakelijk alvast
Ja jij draait ook altijd alleen maar brave, nette nummers!quote:Op donderdag 12 december 2013 18:20 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ah, ik dus ook niet. We geven gewoon ToT de schuld
Ja daaromquote:Op donderdag 12 december 2013 18:20 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja jij draait ook altijd alleen maar brave, nette nummers!
witlof denk ik niet. ham weet ik nietquote:Op donderdag 12 december 2013 18:21 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat is zo gek want er zit witlof en ham op een pizza pepperoni?
Op een pizza vind ik ham dan weer niet lekker...rare mensen zijn we.quote:Op donderdag 12 december 2013 18:23 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
witlof denk ik niet. ham weet ik niet
veel pizza's zitten toch ham op?
Op pizza hawaī bijvoorbeeldquote:Op donderdag 12 december 2013 18:23 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
witlof denk ik niet. ham weet ik niet
veel pizza's zitten toch ham op?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
het moet toch niet gekker wordenquote:Op donderdag 12 december 2013 18:24 schreef Uccie het volgende:
[..]
Op een pizza vind ik ham dan weer niet lekker...rare mensen zijn we.
daar kies ik meestal voorquote:
quote:Op donderdag 12 december 2013 18:25 schreef Melting het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.geniaal!!!!!
![]()
Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIEŽTAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
De pizzaboer hier, heeft een hele lekkere pizza met kaas, spek, ui en ei....heel fijn, maar wel erg zout.quote:Op donderdag 12 december 2013 18:25 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
het moet toch niet gekker worden
WTFSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dan heb je ham, kaas en ananasquote:![]()
Ananas op mijn pizza vind ik ook niet zo...op mijn tosti ook niet...ik denk dat ik gewoon niet van de Hawaii-variant houd.quote:Op donderdag 12 december 2013 18:26 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
WTF
[..]
Dan heb je ham, kaas en ananas
Ik ook niet echt.quote:Op donderdag 12 december 2013 18:26 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ananas op mijn pizza vind ik ook niet zo...op mijn tosti ook niet...ik denk dat ik gewoon niet van de Hawaii-variant houd.
Gewoon baconquote:Op donderdag 12 december 2013 18:27 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik ook niet echt.
Tosti met bacon
quote:Op donderdag 12 december 2013 18:27 schreef ToT het volgende:
[..]
Hartaanval gekregen door dat plaatje van Miley natuurlijk!
ja, timing ofnietquote:Op donderdag 12 december 2013 18:27 schreef ToT het volgende:
[..]
Hartaanval gekregen door dat plaatje van Miley natuurlijk!
Ik eet zeker 5x per week iets waar spekjes bij zittenquote:
oeh lekkerquote:Op donderdag 12 december 2013 18:30 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik eet zeker 5x per week iets waar spekjes bij zitten
jij mag na dit nummer wel? dan zet ik 'm stop.quote:
of jij maakt er een gewoonte van om tijdens de jingles naar de keuken te lopenquote:Op donderdag 12 december 2013 18:31 schreef ToT het volgende:
Je maakt er wel een gewoonte van om een jingle te draaien als ik net naar de keuken ga he?Wel deels meegekregen gelukkig!
Ik heb het echt al vet lang niet gehadquote:Op donderdag 12 december 2013 18:30 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik eet zeker 5x per week iets waar spekjes bij zitten
Zeg maar GO!quote:Op donderdag 12 december 2013 18:31 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
jij mag na dit nummer wel? dan zet ik 'm stop.
okquote:
Ik kook zelf nooit aardappelen (behalve voor de stamppot of aardappelsalade) maar als ik dan gepofte aardappel eet, met creme fraiche dan doe ik daar spekjes op...en dat eet ik sowieso elke week maar 1xquote:Op donderdag 12 december 2013 18:32 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik heb het echt al vet lang niet gehadJa vorige week spekjes in de stamppot zuurkool
Hondenstront om precies te zijn!quote:Op donderdag 12 december 2013 18:35 schreef rulerofdeath het volgende:
zuig mijn neukende piemel, jij moederneuker, jij neukend stuk stront
*berg hondenschijtquote:Op donderdag 12 december 2013 18:35 schreef rulerofdeath het volgende:
zuig mijn neukende piemel, jij moederneuker, jij neukend stuk stront
GO!quote:
ojah, dat was ik vergetenquote:
ja sorryquote:
niks te danken, het was leuk om even zo te draaienquote:
Niet slechtquote:Op donderdag 12 december 2013 18:38 schreef rulerofdeath het volgende:
in bijna 19 uur heeft ie er 1.5GB aan data doorgepompt
Wat ga je zo draaien?quote:
Oeh lekkerquote:Op donderdag 12 december 2013 18:36 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik kook zelf nooit aardappelen (behalve voor de stamppot of aardappelsalade) maar als ik dan gepofte aardappel eet, met creme fraiche dan doe ik daar spekjes op...en dat eet ik sowieso elke week maar 1x
Wil hard of wil je zacht?quote:Op donderdag 12 december 2013 18:38 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wat ga je zo draaien?
[..]
Oeh lekker
Ik kook eigenlijk ook nooit aardappelen, alleen in de stamppot is het lekker
1.633.274.690 bytesquote:
Op zondag eet ik wel gekookte aardappelen, dan eet ik bij mijn ouders en worden ze me opgedrongenquote:Op donderdag 12 december 2013 18:38 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wat ga je zo draaien?
[..]
Oeh lekker
Ik kook eigenlijk ook nooit aardappelen, alleen in de stamppot is het lekker
Die weten blijkbaar dat je zelf bijna geen aardappelen kooktquote:Op donderdag 12 december 2013 18:49 schreef Uccie het volgende:
[..]
Op zondag eet ik wel gekookte aardappelen, dan eet ik bij mijn ouders en worden ze me opgedrongen
quote:
The Raconteurs, live op Lowlands:quote:
Ohja, maar daar maak ik geen geheim vanquote:Op donderdag 12 december 2013 18:51 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Die weten blijkbaar dat je zelf bijna geen aardappelen kookt
ik vind het altijd wel lekker.quote:Op donderdag 12 december 2013 18:51 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ohja, maar daar maak ik geen geheim vanik probeer mijn hele leven al onder de gekookte aardappelen uit te komen.
Gheghequote:Op donderdag 12 december 2013 18:51 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ohja, maar daar maak ik geen geheim vanik probeer mijn hele leven al onder de gekookte aardappelen uit te komen.
Ik ben er nooit echt een fan van geweest, behalve in combi met zelfgebakken rosbief of sucadelapjes of iets anders waar je lekkere jus bij hebt.quote:Op donderdag 12 december 2013 18:52 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik vind het altijd wel lekker.
van mij mogen ze de rijst en pastazooi altijd wel houden
quote:
Maar zaterdag krijgen mijn ouders aardappelen hoor...tenminste, wel in een stoofpot dus ook niet gewoon gekookt. Eigenlijk houd ik superveel van aardappelen, maar niet gewoon gekookt.quote:Op donderdag 12 december 2013 18:53 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
GhegheAch als het voor me gekookt wordt dan eet ik het wel op, maar zal het niet snel zelf maken
quote:
Volgens mij heb ik nog nooit een stoofpot opquote:Op donderdag 12 december 2013 18:56 schreef Uccie het volgende:
[..]
Maar zaterdag krijgen mijn ouders aardappelen hoor...tenminste, wel in een stoofpot dus ook niet gewoon gekookt. Eigenlijk houd ik superveel van aardappelen, maar niet gewoon gekookt.
Ik vind het superlekker, en makkelijk...gooi alles bij elkaar en dan wachtenquote:Op donderdag 12 december 2013 18:58 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik nog nooit een stoofpot op
ik neem eigenlijk nooit jusquote:Op donderdag 12 december 2013 18:54 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik ben er nooit echt een fan van geweest, behalve in combi met zelfgebakken rosbief of sucadelapjes of iets anders waar je lekkere jus bij hebt.
Pasta eet ik ook heel weinig, en dan gewoon met rode saus ofzo. Rijst dan weer wel, maar dan met thais ofzo.
maak je ook wel eens aardappelpannenkoek?quote:Op donderdag 12 december 2013 18:56 schreef Uccie het volgende:
[..]
Maar zaterdag krijgen mijn ouders aardappelen hoor...tenminste, wel in een stoofpot dus ook niet gewoon gekookt. Eigenlijk houd ik superveel van aardappelen, maar niet gewoon gekookt.
Nee, ik geloof niet dat ik het ken.quote:Op donderdag 12 december 2013 19:00 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
maak je ook wel eens aardappelpannenkoek?
Het ziet er in mijn ovenschoteltje toch iets anders uitquote:
Hmm dat is wel makkelijk als je alles bij elkaar kan mikkenquote:Op donderdag 12 december 2013 19:00 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik vind het superlekker, en makkelijk...gooi alles bij elkaar en dan wachten
Appelmoesquote:Op donderdag 12 december 2013 19:00 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik neem eigenlijk nooit jus
wel eens appelmoes
Toen ik een weekje in Italië was had ik gelukkig wel een fatsoenlijk ontbijtquote:Op donderdag 12 december 2013 19:05 schreef Dagoduck het volgende:
Ik was op vakantie in Italië en verbleef bij een vriend (een Italiaan) thuis. En dan at je 's ochtends een paar biscuitjes, rond half twee 's middags een groot bord pasta en 's avonds rond negen uur een groot bord pasta
Ach, na een paar dagen was ik eraan gewendquote:Op donderdag 12 december 2013 19:07 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Toen ik een weekje in Italië was had ik gelukkig wel een fatsoenlijk ontbijtLunch was meestal wat lastiger en diner was gelukkig ook rond 7 uur
Dat is dan wel weer beter jaquote:Op donderdag 12 december 2013 19:08 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ach, na een paar dagen was ik eraan gewendDat heb ik wel over voor gratis voedsel & verblijf
Serj Tankian, zanger System of a Down. Heeft 2 solo albums gemaaktquote:
Ahhhhhh juist!quote:Op donderdag 12 december 2013 19:14 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Serj Tankian, zanger System of a Down. Heeft 2 solo albums gemaakt
Ik herkende de stem alquote:Op donderdag 12 december 2013 19:14 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Serj Tankian, zanger System of a Down. Heeft 2 solo albums gemaakt
Hij maakt ook klassieke muziek, dit jaar uitgebracht:quote:
Bijzonder!quote:Op donderdag 12 december 2013 19:17 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Hij maakt ook klassieke muziek, dit jaar uitgebracht:
Ik heb dat hele album een keer geluisterd. Zal het niet vaker luisteren want het is totaal niet mijn genre, maar ik dacht, ik moet het toch even horen.quote:
quote:Op donderdag 12 december 2013 19:30 schreef Dagoduck het volgende:
Deap Vally dit, ook op Pukkelpop. Nog meer sfeerbeelden:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik stond nog in het midden vooraan ookquote:
Goede positie welquote:Op donderdag 12 december 2013 19:37 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik stond nog in het midden vooraan ook
quote:
Uit de film Léon:quote:
Hmm ik luister nu naar muziekjensquote:Op donderdag 12 december 2013 19:58 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Uit de film Léon:
Mooit stukje:
Moet je maar zonder geluid kijken vanaf 3.45 dan is het ook te begrijpen. Die man die doodbloedt zegt 'This is from Matilda'quote:Op donderdag 12 december 2013 19:59 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hmm ik luister nu naar muziekjens
Whehe, nicequote:Op donderdag 12 december 2013 20:01 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Moet je maar zonder geluid kijken vanaf 3.45 dan is het ook te begrijpen. Die man die doodbloedt zegt 'This is from Matilda'
I CLOSE MY EYES! DON'T WAKE ME UP!quote:
Ik vind het echt grappige muziekquote:Op donderdag 12 december 2013 20:04 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
I CLOSE MY EYES! DON'T WAKE ME UP!
[ afbeelding ]
Ze hadden toch nog zo'n bekend nummerquote:Op donderdag 12 december 2013 20:05 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik vind het echt grappige muziek
Dancer in the sun? Smash song?quote:Op donderdag 12 december 2013 20:08 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ze hadden toch nog zo'n bekend nummer
Ik weet het niet meerquote:Op donderdag 12 december 2013 20:09 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dancer in the sun? Smash song?
quote:Op donderdag 12 december 2013 20:10 schreef Dagoduck het volgende:
Toen ik dit nummer voor het eerst luisterde dacht ik dat ik de 'clean' versie luisterde omdat hij zingt 'mother, mother' ik dacht dat moet gewoon motherfucker zijn. Niet dus
Ik ook nietquote:
Zou best kunnenquote:Op donderdag 12 december 2013 20:10 schreef Vinniiee het volgende:
[..]![]()
[..]
Ik ook niet
/edit: On the run misschien?
Hoihoiquote:
Nee. Dat zie je niet.quote:
Zijn dat die gasten van bomba?quote:Op donderdag 12 december 2013 20:04 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
I CLOSE MY EYES! DON'T WAKE ME UP!
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 12 december 2013 20:19 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Zijn dat die gasten van bomba?
Tja, ik kan het er niet in zetten.quote:Op donderdag 12 december 2013 20:20 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Zo staat het wel in het rooster..
www.radio49.nlquote:Op donderdag 12 december 2013 20:20 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Zo staat het wel in het rooster..
Leuke vids maken zequote:
Zag het op mtv paar jaar geledenquote:Op donderdag 12 december 2013 20:21 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oh geen idee, geen clips bekeken van ze
Ik poste nog een foto van die clip.quote:Op donderdag 12 december 2013 20:21 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oh geen idee, geen clips bekeken van ze
Zou kunnen, in 2011 of 12 waren ze hipquote:Op donderdag 12 december 2013 20:22 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Zag het op mtv paar jaar geleden
Dat is ook de albumcover geloof ikquote:Op donderdag 12 december 2013 20:22 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik poste nog een foto van die clip.
Welkom LB.quote:Op donderdag 12 december 2013 20:30 schreef LittleBrownie het volgende:
* LittleBrownie zet radio aan
quote:
Net op tijd! Grohl komt eraan!quote:Op donderdag 12 december 2013 20:30 schreef LittleBrownie het volgende:
* LittleBrownie zet radio aan
Die heb ik nog nooit geluisterd.quote:Op donderdag 12 december 2013 20:32 schreef LittleBrownie het volgende:
probot heb ik lang niet geluisterd
Lemmyquote:Op donderdag 12 december 2013 20:32 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Net op tijd! Grohl komt eraan!
Doe jij je oren nou maar dicht.quote:Op donderdag 12 december 2013 20:33 schreef Melting het volgende:
[..]
Die heb ik nog nooit geluisterd.
quote:Op donderdag 12 december 2013 20:33 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Doe jij je oren nou maar dicht.
Yep!quote:
Zo hoort het.quote:Op donderdag 12 december 2013 20:55 schreef Vinniiee het volgende:
Ik denk dat de buren niet zo blij zijn met deze bass. Ik voel de bank al trillen
Bedankt voor de muziekjesquote:Op donderdag 12 december 2013 20:59 schreef Dagoduck het volgende:
Ik gaat er zo mee stoppen! Voetbal kijken!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
quote:
Je zit er net in!quote:
Is ie nog niet klaar?quote:Op donderdag 12 december 2013 21:11 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Je zit er net in!
(that's what she said)
quote:Op donderdag 12 december 2013 21:10 schreef robdriessen het volgende:
Ik hoor dat Gup ergens tussen 23 uur en middernacht ontwaakt uit narcose
....als alles goed gaat
Uitslapenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |