PATATZAK!quote:
Doen ze niet.quote:Op donderdag 12 december 2013 17:28 schreef d4v1d het volgende:
uur geleden werk aan de lijn of ik kon komen werken maar ze moesten het nog even overleggen en zouden terugbellen.
Zouden terugbellen..
Goed idee.quote:
Final Post.quote:
quote:Op donderdag 12 december 2013 17:36 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik vind het stom dat dago zoveel topic kaapt.
Had ik dat al eens gedaanquote:Op donderdag 12 december 2013 17:36 schreef LittleBrownie het volgende:
srsly, wat boeit het?quote:Op donderdag 12 december 2013 17:36 schreef LittleBrownie het volgende:
Ja, hier ookquote:
Adios!quote:
Waar staat datquote:Op donderdag 12 december 2013 17:57 schreef Lt.Surge het volgende:
Welke van de volgende antwoorden is de beste reden om een upgrade naar Windows 2000 uit te voeren?
KOM OP ZEG
Is niet liefquote:
Cijfer wat je krijgt bij je practicum. Toont aan hoe goed je kan slijmen.quote:
Iewl.quote:Op donderdag 12 december 2013 18:19 schreef Myraela het volgende:
Even onder het bureautje gaan dan he.
Oooooooooh, dat is prima.quote:Op donderdag 12 december 2013 18:25 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik kan niet FOK!loos overwerken.
Ja, die gaat over 20 minuten.quote:Op donderdag 12 december 2013 18:26 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Oooooooooh, dat is prima.
Al gekeken hoe laat je bus gaat?
Ik ben ook niet lief. Er is ook nooit iemand lief tegen mij!quote:
Ik blijf graag in Nederland.quote:Op donderdag 12 december 2013 18:27 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Kom maar richting Friesland, werk zat.
Oh ok, voor we weer een idee moeten bedenken how to get you out of there.quote:Op donderdag 12 december 2013 18:27 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ja, die gaat over 20 minuten.
Ik ga die bus wel missen, dus moet ik de bus van 19:00 hebben, of 20:00, en daardoor moet ik weer een kwartier lopen.quote:Op donderdag 12 december 2013 18:28 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Oh ok, voor we weer een idee moeten bedenken how to get you out of there.
Ooooooooh, dat is te doen.quote:Op donderdag 12 december 2013 18:29 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik ga die bus wel missen, dus moet ik de bus van 19:00 hebben, of 20:00, en daardoor moet ik weer een kwartier lopen.
Jongen, practicum is drie jaar het hele jaar door ja.quote:Op donderdag 12 december 2013 15:46 schreef BBQSausage het volgende:
Oh.
Practicum werk noemen.
3x een half jaar onbetaald stage gelopen, fulltime. Feest. [ afbeelding ]
Ja, maar niet fulltime.quote:Op donderdag 12 december 2013 19:29 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jongen, practicum is drie jaar het hele jaar door ja.
Iedere week 2 dagen.quote:Op donderdag 12 december 2013 19:39 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ja, maar niet fulltime.En ook niet dagelijks, of wel?
quote:Op donderdag 12 december 2013 19:44 schreef Rezania het volgende:
[..]
Iedere week 2 dagen.Is gewoon zwaar ja.
Je vergeet dat ik ook nog drie dagen college heb en thuis nog een shitload aan werk moet doen.quote:
Uhu.quote:Op donderdag 12 december 2013 20:02 schreef Rezania het volgende:
[..]
Je vergeet dat ik ook nog drie dagen college heb en thuis nog een shitload aan werk moet doen.
Goedquote:
Ik nietquote:
Jammerquote:
quote:
quote:
Hoezo?quote:
Ik heb geen vaatwasser, staat dat niet op de doos?quote:Op donderdag 12 december 2013 20:26 schreef Lt.Surge het volgende:
Browneh, jij weet dat vast.
De bovenkant van een gourmet pan, die kan ik loshalen om af te wassen. Kan die denk je in de vaatwasser?
Hoezo naar winkelquote:Op donderdag 12 december 2013 20:27 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Scheelt je weer lopen/fietsen!
Geen idee waar die is o.óquote:Op donderdag 12 december 2013 20:27 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik heb geen vaatwasser, staat dat niet op de doos?
Oh :squote:
Niks te vinden.quote:Op donderdag 12 december 2013 20:29 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Oh :s
Google het trouwens?
Doe is niet die UI. Anders raak in het gewar.quote:Op donderdag 12 december 2013 20:35 schreef LittleBrownie het volgende:
Damnit, ik dacht dat BBQ weer Donnie was
Tuurlijk welquote:Op donderdag 12 december 2013 20:26 schreef Lt.Surge het volgende:
Browneh, jij weet dat vast.
De bovenkant van een gourmet pan, die kan ik loshalen om af te wassen. Kan die denk je in de vaatwasser?
Welke?quote:Op donderdag 12 december 2013 20:40 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Doe is niet die UI. Anders raak in het gewar.
quote:Op donderdag 12 december 2013 20:35 schreef LittleBrownie het volgende:
Damnit, ik dacht dat BBQ weer Donnie was
Hoi BBQquote:
Badboyquote:Op donderdag 12 december 2013 20:43 schreef BBQSausage het volgende:
Ik ga naar huis.Ben het weer zat voor vandaag.
quote:
Weekendquote:Op donderdag 12 december 2013 21:00 schreef BBQSausage het volgende:
[..]![]()
In ieder geval wel één van de twee problemen opgelost.En morgen overwerken gaat 'm toch niet worden.
hahaquote:Op donderdag 12 december 2013 21:02 schreef LittleBrownie het volgende:
Rez, ik krijg volgens mij elke week een melding om donderdag om je dronken te
[..]
Weekend
Dat klopt. Die ga ik zo ook even trotseren.quote:
Ik moet werken dan.quote:
Klinkt ook niet echt lekker.quote:Op donderdag 12 december 2013 21:03 schreef Myraela het volgende:
Ik heb witte chocolade likeur. Ik kon het niet laten staan, maar het valt een beetje tegen.
IK OOK NIETquote:Op donderdag 12 december 2013 21:05 schreef Rezania het volgende:
EN KUNNEN JULLIE ALSJEBLIEFT EEN NORMALE UI GEBRUIKEN? NIET EEN DEFEMBER DING? IK KAN ER NIET MEE OMGAAN!![]()
![]()
Je moet van die lekkere zoete oude wijven drankjes nemen.quote:
Likeur 43 voor oude wijven? Wat?quote:Op donderdag 12 december 2013 21:06 schreef Myraela het volgende:
[..]
Je moet van die lekkere zoete oude wijven drankjes nemen.Tia maria, amaretto, likeur 43. Dat soort dingen.
Ik zit nu gelukkig weer even in de bus.quote:Op donderdag 12 december 2013 21:03 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Dat klopt. Die ga ik zo ook even trotseren.
Ik moet zeggen, ik begin het steeds lekkerder te vinden. Maar de volgende keer neem ik wel gewoon weer baileys met M&M's als ik zin heb in chocolade.quote:Op donderdag 12 december 2013 21:06 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Klinkt ook niet echt lekker.
Ik ben er gek op, ik ben een oud wijf.quote:Op donderdag 12 december 2013 21:06 schreef Rezania het volgende:
[..]
Likeur 43 voor oude wijven? Wat?
Nee.quote:Op donderdag 12 december 2013 21:05 schreef Rezania het volgende:
EN KUNNEN JULLIE ALSJEBLIEFT EEN NORMALE UI GEBRUIKEN? NIET EEN DEFEMBER DING? IK KAN ER NIET MEE OMGAAN!![]()
![]()
Dat klinkt dan weer wel lekker.quote:Op donderdag 12 december 2013 21:07 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik moet zeggen, ik begin het steeds lekkerder te vinden. Maar de volgende keer neem ik wel gewoon weer baileys met M&M's als ik zin heb in chocolade.
Kaartjes voor chimaira zijn in de pocketquote:
Oeh nice nicequote:Op donderdag 12 december 2013 21:10 schreef Fopje het volgende:
[..]
Kaartjes voor chimaira zijn in de pocket
Ja, de 3FM UI zeker? Jippie.quote:Op donderdag 12 december 2013 21:11 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Sorry, volgende week is ie weer anders.
Was het maar een kutdag, dan had je er nog w... Ohquote:Op donderdag 12 december 2013 21:10 schreef Rezania het volgende:
Ik ga me lekker bezatten vanavond, kutdag.
3 maart in de melkwegquote:
I knowquote:
quote:Op donderdag 12 december 2013 21:11 schreef Fopje het volgende:
[..]
Was het maar een kutdag, dan had je er nog w... Oh
Nikkerquote:
Ja.quote:Op donderdag 12 december 2013 21:13 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Gelukkig zijn er de nachten nog.
Nee, op je penisgrootte.quote:Op donderdag 12 december 2013 21:15 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Beoordeel je mij nu op m'n UIkleur ja?
quote:
In mn onderbroekquote:
http://ohdamnheshot.tumblr.com/quote:Op donderdag 12 december 2013 21:20 schreef Myraela het volgende:
[..]
Jij fopt mij, dat is niet lief.
Dat zijn jongens.quote:Op donderdag 12 december 2013 21:21 schreef Rezania het volgende:
[..]
http://ohdamnheshot.tumblr.com/
Ik zocht naar hot men tumblr voor je, maar dan krijg ik alleen maar gaytumblrs, sorry.quote:Op donderdag 12 december 2013 21:21 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat zijn jongens.Ik hou van mannen.
Ik waardeer de moeite wel.quote:Op donderdag 12 december 2013 21:23 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik zocht naar hot men tumblr voor je, maar dan krijg ik alleen maar gaytumblrs, sorry.
quote:
Niet hup werkenquote:
quote:
Bitterliefje.quote:
quote:
Weet ik.quote:
Nou?quote:
Ik ben twaalf, wat is dit?quote:Op donderdag 12 december 2013 21:56 schreef Rezania het volgende:
IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII
WANNNNNNNNNNNNAAAAAAAAAA
KNOOOOOOOOWWWWWWW
WHAAAAAAAAAAT
ANAAAAAAAAAAAAAAAAL SEXXXXXXXXXXXX
ISSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS
Google het maar.quote:
Zingen is leuk ja.quote:
I WANNA BE YOUR CUMSLUT!quote:Op donderdag 12 december 2013 21:58 schreef LittleBrownie het volgende:
I wanna be yooouurrss, I wanna be yooouuuurs
No, thank you.quote:Op donderdag 12 december 2013 21:58 schreef Rezania het volgende:
[..]
I WANNA BE YOUR CUMSLUT!
BAM BAM BAM BAM!
Rez, pls.quote:
Goede UIquote:
Plottwist: Sister is the mother.quote:Op donderdag 12 december 2013 22:03 schreef Rezania het volgende:
[..]
Plottwist: Brother send to his sister.
True true.quote:Op donderdag 12 december 2013 22:02 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Ik moest er aan denken. Ik moest het zeggen. Dat zijn de regels.
Thankssssquote:
Ik vind ze niet zo heel goed hoor.quote:Op donderdag 12 december 2013 22:13 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik luister nu voor het eerst Arcade Fire
Het is niet slechtquote:Op donderdag 12 december 2013 22:19 schreef DrNick het volgende:
[..]
Ik vind ze niet zo heel goed hoor.
quote:
Nou?quote:Op donderdag 12 december 2013 22:23 schreef BBQSausage het volgende:
Ik heb net iets heel smerigs gedaan.
Dat moet ik ook nog doen.quote:
Kutwerk altijd.quote:Op donderdag 12 december 2013 22:25 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Dat moet ik ook nog doen.
Stofzuigen enzo is nog te doen maar afwasquote:
Precies ja. Van afwas krijg je weer troep, het zijn altijd zoveel stappen voordat je klaar bent.quote:Op donderdag 12 december 2013 22:28 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Stofzuigen enzo is nog te doen maar afwas
Jaquote:Op donderdag 12 december 2013 22:29 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Precies ja. Van afwas krijg je weer troep, het zijn altijd zoveel stappen voordat je klaar bent.
Eerste wat ik koop als ik het huis uit ben is een vaatwasser.quote:
Ik wil ook een vaatwasser.quote:Op donderdag 12 december 2013 22:32 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Eerst wat ik koop als ik het huis uit ben is een vaatwasser.![]()
Alleen ben ik wel bang dat ik 'm dan niet eerder aanzet dan wanneer ie vol is, en dat kan niet, want dat is nog smeriger.
Ook wanneer er maar voor één keer eten aan servies in zit?quote:Op donderdag 12 december 2013 22:35 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik wil ook een vaatwasser.
Ik zet hem denk ik wel aan
Ligt eraan hoe lui ik benquote:Op donderdag 12 december 2013 22:39 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ook wanneer er maar voor één keer eten aan servies in zit?
quote:Op donderdag 12 december 2013 22:39 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe lui ik ben
jij zou het niet doen dan?quote:
Ik denk 't wel, omdat ik 't niet kan laten staan.quote:Op donderdag 12 december 2013 22:40 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
jij zou het niet doen dan?
Moet er zelf ook nog 1.quote:Op donderdag 12 december 2013 22:42 schreef LittleBrownie het volgende:
Wat vinden jullie van tattoos?
Soms mooi om te zien, maar ik zou ze zelf nooit nemen.quote:Op donderdag 12 december 2013 22:42 schreef LittleBrownie het volgende:
Lelijk en dom. Hoezo?quote:Op donderdag 12 december 2013 22:42 schreef LittleBrownie het volgende:
Gewoon vroeg het af.quote:
Hier hetzelfde.quote:Op donderdag 12 december 2013 22:44 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Soms mooi om te zien, maar ik zou ze zelf nooit nemen.
Allllloooooooooooooquote:Op donderdag 12 december 2013 22:46 schreef Paul het volgende:
Hoiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii fans
Hoi idoolquote:Op donderdag 12 december 2013 22:46 schreef Paul het volgende:
Hallon ballon. Meer weblogjens!quote:Op donderdag 12 december 2013 22:46 schreef Paul het volgende:
Sommige zijn wel echt mooi hoorquote:Op donderdag 12 december 2013 22:46 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Ik vind het zonde van je lichaam.
quote:Op donderdag 12 december 2013 22:42 schreef LittleBrownie het volgende:
quote:Op donderdag 12 december 2013 22:44 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Soms mooi om te zien, maar ik zou ze zelf nooit nemen.
Zou jou ook niet staanquote:
Heeeeeel soms vind ik het grappig of mooi. Zoals diegene die op z'n rug een tattoo had van de wereld, en bij elk land dat hij bezocht, dat land liet inkleuren.quote:Op donderdag 12 december 2013 22:47 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Sommige zijn wel echt mooi hoorMaar meningen verschillen natuurlijk
Dat is wel vetquote:Op donderdag 12 december 2013 22:48 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Heeeeeel soms vind ik het grappig of mooi. Zoals diegene die op z'n rug een tattoo had van de wereld, en bij elk land dat hij bezocht, dat land liet inkleuren.
Mij ook nietquote:
quote:Op donderdag 12 december 2013 22:49 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Jawel joh, zo'n traantje onder z'n oog.
Paulquote:
quote:Op donderdag 12 december 2013 22:49 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Jawel joh, zo'n traantje onder z'n oog.
Je hebt toch 4.4quote:
Dat heb ik ook, alleen met een paraplu eronder.quote:
Forum Opties | |
---|---|