SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012 en 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Mooie fipoquote:"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Lieg niet joh, flapdrolquote:"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Jij wilde Maher niet halen?quote:Op donderdag 12 december 2013 15:49 schreef Ajacied422 het volgende:
Donnis heeft weer zijn momentje. In de zomer moest Maher nog komen.Bijna iedereen in dit topic wilde Maher
![]()
Dan maak je er "Iedereen hoopt op een loting tegen Ludogorets" van. Je hebt mijn goedkeuring.quote:Op donderdag 12 december 2013 16:02 schreef DonRaja het volgende:
Ik dacht dat 'Waar....' topictitels hier verboden waren..."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Ga je moeder pijpen joh, balhaar.quote:Op donderdag 12 december 2013 16:00 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]![]()
donder op man met je ludolulhannes.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Nee, onderga de hoon van jouw mede-Ajacieden maar.quote:Op donderdag 12 december 2013 16:04 schreef Dven het volgende:
[..]
Dan maak je er "Iedereen hoopt op een loting tegen Ludogorets" van. Je hebt mijn goedkeuring.
BFF met GGMM![]()
quote:quote:"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Ajacieden zijn dikwijls wat traag van begrip. Op een gegeven moment snappen ze echter dat Ludogorets gewoon een bazenloting is.quote:Op donderdag 12 december 2013 16:05 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nee, onderga de hoon van jouw mede-Ajacieden maar."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
quote:quote:Op donderdag 11 augustus 2013 16:47 schreef Devz het volgende:
[...]
Daar is sowieso bijna iedereen het wel over eens. Nog steeds ongelooflijk dat Ajax hem naar de grootste concurrent heeft laten gaan die met een beetje pech dit seizoen kampioen gaan worden.quote:quote:Op donderdag 11 augustus 2013 16:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[...]
Jezus zou ons langs AZ hebben geholpenquote:Op donderdag 11 augustus 2013 16:49 schreef Devz het volgende:
[...]
Als je een exceptionele speler als Maher kunt halen moet je dat altijd doen. Zeker omdat Eriksen nog maar een 1-jarig contract heeft en er een reële kans bestaat dat hij over een paar weken gewoon weg is. Wat houd je dan nog over? Onze beoogde opvolger Fischer is de laatste wedstrijden ook totaal onzichtbaar.![]()
![]()
Goedkoop bier en goedkope hoeren. Ik zie niet in waarom je als voetbalfan geen Oost-Europese club zou willen loten.quote:Op donderdag 12 december 2013 16:07 schreef Mortaxx het volgende:
Leuk zo'n tour door Oost Europa. Hoe verder weg hoe beter. Helemaal eens met TS"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Dan hadden wij het als een van de weinige goedquote:Op donderdag 12 december 2013 15:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik was de 5% dan hoor, ik mot hem nu niet, nooit niet.
![]()
Dat corrigeert je Boerrigterfascinatie weer een beetjequote:Op donderdag 12 december 2013 16:11 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dan hadden wij het als een van de weinige goed
quote:Op donderdag 12 december 2013 15:59 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Jij wilde Maher niet halen?Bijna iedereen in dit topic wilde Maher
quote:Op zondag 30 juni 2013 21:59 schreef ejfaar het volgende:
Pauper![]()
Eerste paar weken lijkt het aardig, daarna flopt hij hard![]()
![]()
Ik had Boerrigter er gisteren heel graag bij gehadquote:Op donderdag 12 december 2013 16:11 schreef Dven het volgende:
[..]
Dat corrigeert je Boerrigterfascinatie weer een beetje![]()
Aan hem had je helemaal niks gehad met zo weinig ruimtequote:Op donderdag 12 december 2013 16:12 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik had Boerrigter er gisteren heel graag bij gehad
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |