abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_134617672
Vandaag zijn tongriempje laten klieven, hij gaf geen kik de stoere bink. Al hadden ze wel veel moeite met hem wakker maken de slaapkop. Ik vond het vreselijk om mn kleine mannetje dit aan te doen maar gelukkig viel het allemaal reuze mee. Nu maar hopen dat het zin heeft en dat de kloven snel minder worden.

Een andere vraag een elektrische kolf kan je die 2de hands kopen of is dat niet hygiėnisch? Natuurlijk zal ik dan wel de rubbers en dergelijke vervangen.
  maandag 23 december 2013 @ 19:38:12 #202
171422 LadyBlack
paint it black
pi_134618611
Ahhh hopelijk helpt het Martine!

En ik heb ook een tweedehands kolf, en niet eens de rubbers nieuw gekocht :') Heb alles grondig afgewassen en uitgekookt en toen geloofde ik het wel :)
pi_134618797
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2013 19:22 schreef martine1984 het volgende:
Vandaag zijn tongriempje laten klieven, hij gaf geen kik de stoere bink. Al hadden ze wel veel moeite met hem wakker maken de slaapkop. Ik vond het vreselijk om mn kleine mannetje dit aan te doen maar gelukkig viel het allemaal reuze mee. Nu maar hopen dat het zin heeft en dat de kloven snel minder worden.

Een andere vraag een elektrische kolf kan je die 2de hands kopen of is dat niet hygiėnisch? Natuurlijk zal ik dan wel de rubbers en dergelijke vervangen.
Fijn dat het meeviel!

Tweedehands kan prima :Y. Rubberen onderdelen kan je vervangen of even uitkoken.

Mocht je interesse hebben, ik heb deze nog staan, weinig gebruikt en in kwaliteit vergelijkbaar met medela!

http://www.moedermelknetw(...)bbelzijdig-compleet/

PM / DM staat open :)
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_134621751
Hier ook een tweedehands Pisa. Voldoet prima.
pi_134628083
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2013 19:39 schreef Sull het volgende:

[..]

Kan het niet op de huid zitten dan? Ik heb namelijk sinds L. spruw had al een vreemde uitslag op mijn handen. Ik gooide het eerst op het belachelijk veel handen wassen (of de zeep), maar het breidt zich nog steeds uit... en ik dacht aan spruw.

Toch maar eens mee naar de huisarts dan.
Iets te kort door de bocht van mij, sorry! Schimmel kan idd ook op de huid zitten, voetschimmel is daar een voorbeeld van. Maar dan nog heeft het een voedingsbodem nodig, vocht en warmte. Die omstandigheden heb je over het algemeen niet op je handen. Als je uitbreidende uitslag op je handen hebt, moet je sowieso even langs de huisarts gaan hoor!
pi_134628615
quote:
2s.gif Op maandag 23 december 2013 20:32 schreef Kyara het volgende:
Hier ook een tweedehands Pisa. Voldoet prima.
Hier ook! Fantastische kolf. O+
pi_134628694
Ja he, ben er echt superblij mee. Ik heb 2 maanden lang een Symphony gehuurd maarde Pisa deed echt niet veel onder voor de Symphony. En ik heb ook redelijk veel gekolfd in het begin (2 maanden bijna fulltime)
pi_134677812
Precies een jaar geleden zat ik met een dikke buik onder de kerstboom. Dikke buik maar nog zeker niet hoogzwanger. We hadden dan ook niet gedacht dat ik precies een maand later 2 meisjes op mijn buik zou houden in plaats van er in. Machteloos toezien hoe 2 kleine meisjes in een couveuse aan allerlei sangetjes lagen, terwijl ze nog veilig en warm in mijn buik moesten zitten. Maar datgene wat ik ze nog wel kon geven lukte: moedermelk. En ondanks dat ze in 5 weken tijd slechts sporadisch aan de borst hebben gedronken, lukte het om ze thuis alsnog aan de borst te krijgen.

En nu zitten we weer onder de kerstboom. Dit keer met z'n vijven. En met 2 baby's aan de borst. Wie had dat gedacht? Ik niet in elk geval. En nu durf ik ook wel te stellen: we gaan het jaar volmaken, mijn meiden en ik. MIsschien wel langer, wie zal het zeggen.

Voor nu jompel ik voor 11 maanden borstvoeding en voor 2 ijzersterke meisjes die hun eerste kerst vieren.

-------------> *O* *O* <-------------

~:) Fijne kerstdagen! ~:)
pi_134677824
Kyara O+ :*
Mooi gezegd!
pi_134678054
Kyara O+ Voor je meiden maar ook zeker voor jou een dikke jompel *O* Dat hebben jullie maar mooi voor elkaar gekregen!! _O_
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_134679334
Kyara dat zijn supermooie redenen om te vieren, naast dat het kerst is ook de 11 maanden bv voor je supersterke tweeling *O*.

Lekker op toasten met kinderchampagne ;)
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
  woensdag 25 december 2013 @ 11:40:45 #212
171422 LadyBlack
paint it black
pi_134680006
Kyara O+ de tranen springen in mijn ogen bij het stukje over met zn vijven onder de kerstboom O+

Ik denk echt niet dat veel mensen je dit nadoen; 11 maanden een tweeling voeden. Topmoeder!! *O*
pi_134681203
O+ O+
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_134689781
quote:
1s.gif Op maandag 23 december 2013 22:21 schreef WupWup het volgende:

[..]

Iets te kort door de bocht van mij, sorry! Schimmel kan idd ook op de huid zitten, voetschimmel is daar een voorbeeld van. Maar dan nog heeft het een voedingsbodem nodig, vocht en warmte. Die omstandigheden heb je over het algemeen niet op je handen. Als je uitbreidende uitslag op je handen hebt, moet je sowieso even langs de huisarts gaan hoor!
Spruw was gelukkig loos alarm, ik kreeg de witte vlekken met mijn vinger niet weg, maar manlief deed het met een hydrofiel en toen was het verdwenen.
Zijn duimpje is al maanden rood en ruw door het duimen, dus wat dat betreft zou spruw het daar prima doen, denk ik.
R 09-10-2010
M 20-04-2013
pi_134689933
Piekie gelukkig geen spruw!
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
pi_134690014
Oh, Kyara, wat bijzonder als je het zo opschrijft. Heftig begin, maar jullie hebben je erdoorheen geslagen en kijk nu eens! Gaaf zeg! *O*
R 09-10-2010
M 20-04-2013
pi_134693183
Kyara O+
Mama van F. (2012) en M. (2016)
pi_134694012
quote:
0s.gif Op woensdag 25 december 2013 11:40 schreef LadyBlack het volgende:
Kyara O+ de tranen springen in mijn ogen bij het stukje over met zn vijven onder de kerstboom O+

Ik denk echt niet dat veel mensen je dit nadoen; 11 maanden een tweeling voeden. Topmoeder!! *O*
+1 _O_ O+
pi_134694137
Kyara, ik had het bij de babies al gezegd, maar zo goed, een tweeling nog wel!!!

Hier heb ik gisteren trouwens de twaalf maanden gehaald, nooit verwacht, mn plan was zes maanden. Vanaf zes maanden heeft ze wel drie pakken kunstvoeding erdoor gedronken dus ik heb een beetje valsgespeeld, maar toch best goed vind ik!
  woensdag 25 december 2013 @ 20:56:25 #220
171422 LadyBlack
paint it black
pi_134694316
Zeker weten Olf!! *O* Een heel jaar je meisje gevoed!

En die 3 pakken kunstvoeding.... pfff wat is dat nou op een heel jaar? Een beetje vrijheid voor af en toe een avondje wijn denk ik? ;)
pi_134694354
quote:
0s.gif Op woensdag 25 december 2013 20:56 schreef LadyBlack het volgende:
Zeker weten Olf!! *O* Een heel jaar je meisje gevoed!

En die 3 pakken kunstvoeding.... pfff wat is dat nou op een heel jaar? Een beetje vrijheid voor af en toe een avondje wijn denk ik? ;)
Dat en niet op de wc kolven vanaf 9 maanden op mijn stage, haha! Voor mij was het de ideale verhouding, anders was ik denk ik echt al ergens in de zomer gestopt.
  woensdag 25 december 2013 @ 21:02:54 #222
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_134694444
Kyara, wat schrijf je dat mooi! O+

Olf. gefeliciteerd met je dreumes! *O*
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_134695507
Olf, een heel jaar bv! _O_ Top!
En 3 pakken kv in een half jaar... da's maar een half pak per maand joh!

Fijn dat 't geen spruw was, Piekie
pi_134695821
Top Olf! *O*

Als dat al vals spelen is dan heb ik helemaal valsgespeeld. Ik moest na 2 weken thuis al huilend het ziekenhuis bellen (ja, echt :') ) voor een recept voor prematurenkunstvoeding omdat ik het niet bij elkaar gekolfd kreeg en ze nog niet aan de borst dronken. Sowieso krijg ik niet genoeg gekolfd voor 2 dus hier ook regelmatig een flesje kv.

En kinderchampagne :N
Ik heb gisteravond gekolfd omdat J niet bij me wilde drinken. Dus ze hebben afgekolfde melk gekregen terwijl mama weer een kerst met alcohol had na 2 jaar zonder :9 Heb later nog kunnen kolven dus morgen weer. En met O&N spreek ik de vriezervoorraad aan *O* * Kyara houdt van bubbels

Fin Piekie, geen spruw! *O*
pi_134696042
Ik doe met liefde nog een alcoholloze kerst en een O&N met J&J champagne. Het zal de laatste zijn, en het wil alleen maar zeggen dat het nog steeds lukt met de bv.
(plus ik heb geen vriezervoorraad meer, 't is echt helemaal op... :( )
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')