Fijn dat het meeviel!quote:Op maandag 23 december 2013 19:22 schreef martine1984 het volgende:
Vandaag zijn tongriempje laten klieven, hij gaf geen kik de stoere bink. Al hadden ze wel veel moeite met hem wakker maken de slaapkop. Ik vond het vreselijk om mn kleine mannetje dit aan te doen maar gelukkig viel het allemaal reuze mee. Nu maar hopen dat het zin heeft en dat de kloven snel minder worden.
Een andere vraag een elektrische kolf kan je die 2de hands kopen of is dat niet hygiėnisch? Natuurlijk zal ik dan wel de rubbers en dergelijke vervangen.
Iets te kort door de bocht van mij, sorry! Schimmel kan idd ook op de huid zitten, voetschimmel is daar een voorbeeld van. Maar dan nog heeft het een voedingsbodem nodig, vocht en warmte. Die omstandigheden heb je over het algemeen niet op je handen. Als je uitbreidende uitslag op je handen hebt, moet je sowieso even langs de huisarts gaan hoor!quote:Op zondag 22 december 2013 19:39 schreef Sull het volgende:
[..]
Kan het niet op de huid zitten dan? Ik heb namelijk sinds L. spruw had al een vreemde uitslag op mijn handen. Ik gooide het eerst op het belachelijk veel handen wassen (of de zeep), maar het breidt zich nog steeds uit... en ik dacht aan spruw.
Toch maar eens mee naar de huisarts dan.
Hier ook! Fantastische kolf.quote:Op maandag 23 december 2013 20:32 schreef Kyara het volgende:
Hier ook een tweedehands Pisa. Voldoet prima.
Spruw was gelukkig loos alarm, ik kreeg de witte vlekken met mijn vinger niet weg, maar manlief deed het met een hydrofiel en toen was het verdwenen.quote:Op maandag 23 december 2013 22:21 schreef WupWup het volgende:
[..]
Iets te kort door de bocht van mij, sorry! Schimmel kan idd ook op de huid zitten, voetschimmel is daar een voorbeeld van. Maar dan nog heeft het een voedingsbodem nodig, vocht en warmte. Die omstandigheden heb je over het algemeen niet op je handen. Als je uitbreidende uitslag op je handen hebt, moet je sowieso even langs de huisarts gaan hoor!
+1quote:Op woensdag 25 december 2013 11:40 schreef LadyBlack het volgende:
Kyarade tranen springen in mijn ogen bij het stukje over met zn vijven onder de kerstboom
Ik denk echt niet dat veel mensen je dit nadoen; 11 maanden een tweeling voeden. Topmoeder!!
Dat en niet op de wc kolven vanaf 9 maanden op mijn stage, haha! Voor mij was het de ideale verhouding, anders was ik denk ik echt al ergens in de zomer gestopt.quote:Op woensdag 25 december 2013 20:56 schreef LadyBlack het volgende:
Zeker weten Olf!!Een heel jaar je meisje gevoed!
En die 3 pakken kunstvoeding.... pfff wat is dat nou op een heel jaar? Een beetje vrijheid voor af en toe een avondje wijn denk ik?
+1!quote:Op woensdag 25 december 2013 22:00 schreef Shandaly het volgende:
Ik doe met liefde nog een alcoholloze kerst en een O&N met J&J champagne. Het zal de laatste zijn, en het wil alleen maar zeggen dat het nog steeds lukt met de bv.
Klinkt als dreigende borstontsteking, goed leeg laten drinken de komende uren of desnoods leegkolven! Zeker als je jezelf niet fit gaat voelen. Evt masseren tijdens het voeden/kolven.quote:Op zaterdag 28 december 2013 13:37 schreef Mabawa. het volgende:
Vraagje, ik heb ineens (vanmorgen vroeg zat het er nog niet) een felrode plek op mijn li-borst. Formaat 2 euromunt zeg maar. Het is een beetje warmer dan de rest maar niet heet ofzo. Niet hard of pijnlijk. Borst is goed leeg. Is dit bvgerelateerd denken jullie of pure pech icm gekke huid?
Nu zou ik eerst de rode borst aanbieden steeds, die is niet pijnlijk trouwens? Je normale schema lijkt me prima, zo doe ik dat ook. Gewoon omwisselen inderdaad en beetje aanvoelen.quote:Op zaterdag 28 december 2013 14:18 schreef Mabawa. het volgende:
He gats, daar zit niemand op te wachten. Gelukkig plakjongetje dus dat drinken komt wel goed. Maar juist omdat hij veel (en korter) drinkt, wat is dan handig? Blokvoeden oid? Want dat doe ik nu nog niet. Soms is een voeding 40 min ene kant en 10 minuten andere kant, dan start ik weer met de laatste kant. Maar soms is het 10 minuutjes drinken en komt hij na 30 minuten weer en dan geef ik diezelfde kant. Maar het is een beetje natte vingerwerk en voelen welke borst soepeler is enzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |