die heeft geen orenquote:Op donderdag 12 december 2013 00:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hij had het toen over de KNVB-beker.
ohhhhquote:Op donderdag 12 december 2013 00:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hij had het toen over de KNVB-beker.
PSV ook nietquote:
Mijn opbeurende woorden vallen allemaal in het verkeerde keelgat merk ik.quote:
jouw lul mag wel in mijn verkeerde keelgat.quote:Op donderdag 12 december 2013 00:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mijn opbeurende woorden vallen allemaal in het verkeerde keelgat merk ik.
Binnenkort weer. Fluwelen revolutie, wereldtop dit dat.quote:
Inter in 2002quote:
Godverquote:Op donderdag 12 december 2013 00:30 schreef Tjacka het volgende:
[..]
jouw lul mag wel in mijn verkeerde keelgat.
Nee hoor. Ik ben erg realistisch en daarmee gewoon niet zo'n supporter kennelijk.quote:Op donderdag 12 december 2013 00:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mijn opbeurende woorden vallen allemaal in het verkeerde keelgat merk ik.
Balotelli, die zwarte, moeten ze doodschoppen!111!quote:Op donderdag 12 december 2013 00:32 schreef Tjacka het volgende:
ZE REKKEN TIJD KUT ITALIANEN
gr gr jan en thea
Dat heb ik ook staan schreeuwen.quote:Op donderdag 12 december 2013 00:32 schreef Tjacka het volgende:
gr gr jan en thea
Ik wil bij jou ook wel wat rekkenquote:Op donderdag 12 december 2013 00:32 schreef Tjacka het volgende:
gr gr jan en thea
ik ben het met je eens hoor lr.quote:Op donderdag 12 december 2013 00:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik ben erg realistisch en daarmee gewoon niet zo'n supporter kennelijk.
Ajax was vandaag dramatisch en liet zich veelte makkelijk uitlokken door Milan waardoor ze nooit in de wedstrijd konden groeien.
Slim gedaan van Milan, onervarenheid bij Ajax. Al is het wel heel zuur omdat ik er toch wel een beetje in geloofde.
hoezoquote:
TERUG NAAR ZE EIGE APELANDquote:Op donderdag 12 december 2013 00:32 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Balotelli, die zwarte, moeten ze doodschoppen!111!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |