Klopt ja, erg jammer. Ergerde me kapot aan die lange ballen en aan de speelwijze van Milan maar dat is logisch als je totaalvoetbal gewend bent.quote:
Je krijgt wel meer diepgang achter de personages. Er zaten best interessante invalshoeken in.quote:Op donderdag 12 december 2013 00:17 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Die schijnt saai te wezen. Vergeleken met de bijbel.
Ik denk dat je 1 tr binnen hebt gehadquote:Op donderdag 12 december 2013 00:18 schreef Tjacka het volgende:
Woow allemaal tr'en vanwege topickaap.
En terechtquote:Op donderdag 12 december 2013 00:18 schreef Tjacka het volgende:
Woow allemaal tr'en vanwege topickaap.
Niet helemaal waar. Ik report elk topic om aan mijn TR quotum te komenquote:Op donderdag 12 december 2013 00:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik denk dat je 1 tr binnen hebt gehad
Ah, jij gaat voor het hoogst haalbare op FOK! natuurlijkquote:Op donderdag 12 december 2013 00:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Niet helemaal waar. Ik report elk topic om aan mijn TR quotum te komen
quote:Op donderdag 12 december 2013 00:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Niet helemaal waar. Ik report elk topic om aan mijn TR quotum te komen
Zeker. Het is dat mijn signature mij heilig is anders stond er dit gedichtquote:Op donderdag 12 december 2013 00:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ah, jij gaat voor het hoogst haalbare op FOK! natuurlijk
quote:De zwakke vlucht, de dwaze lacht.
De sterke geeft zijn volk de kracht
Wij groeien in de daad.
Aan ons het land, aan ons de straat!
Aan ons de stad, en hoog de hand
Hou Zee voor Zwart-Rood Nederland!
Wat een prachtig geuzenlied.quote:Op donderdag 12 december 2013 00:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zeker. Het is dat mijn signature mij heilig is anders stond er dit gedicht
[..]
Jan, ik heb al wat met haarquote:Op donderdag 12 december 2013 00:19 schreef JanCees het volgende:
[..]
je komt ook uit Noord-Holland dus dat is geen punt.
...quote:
geeft niet manquote:Op donderdag 12 december 2013 00:22 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Jan, ik heb al wat met haar
Dat heeft er niks mee te maken.quote:Op donderdag 12 december 2013 00:23 schreef JanCees het volgende:
Bij hoeveel notes geven ze weer een ban want na mijn vorige ban heb ik er weer 3 gekregen ofzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |