Dat heeft er niks mee te maken.quote:Op donderdag 12 december 2013 00:23 schreef JanCees het volgende:
Bij hoeveel notes geven ze weer een ban want na mijn vorige ban heb ik er weer 3 gekregen ofzo.
Mijn mede NSB'ers scanderen het dan ook uit volle borst mee.quote:
Rustig maar. Op het internet zijn er geen vrouwen.quote:
hoe is het met je dota carrierequote:Op donderdag 12 december 2013 00:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mijn mede NSB'ers scanderen het dan ook uit volle borst mee.
[..]
Rustig maar. Op het internet zijn er geen vrouwen.
Raar. Speelde prima vandaag. Al was het logisch dat hij geslachtofferd werd.quote:
Vandaag weer werk uitgesteld voor morgen, dan doe ik dat niet. (Ik moet nog altijd aan Dota beginnen zelfs)quote:Op donderdag 12 december 2013 00:25 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
hoe is het met je dota carriere
als hij die bal nou inkopt.quote:Op donderdag 12 december 2013 00:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Raar. Speelde prima vandaag. Al was het logisch dat hij geslachtofferd werd.
Italiëquote:
arm schaapquote:
quote:Op donderdag 12 december 2013 00:26 schreef Tjacka het volgende:
slechtste poule van de cl en nog niet door gaan.
hou op man die poule met olympiacosquote:Op donderdag 12 december 2013 00:26 schreef Tjacka het volgende:
Ach, Frankie zegt dat de cup met de grote oren binnenkort gewoon weer in Amsterdam staat.quote:Op donderdag 12 december 2013 00:26 schreef Tjacka het volgende:
Hij had het toen over de KNVB-beker.quote:Op donderdag 12 december 2013 00:27 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ach, Frankie zegt dat de cup met de grote oren binnenkort gewoon weer in Amsterdam staat.
Komt goed joh.
Ik heb alle vertrouwen in Frankquote:Op donderdag 12 december 2013 00:27 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ach, Frankie zegt dat de cup met de grote oren binnenkort gewoon weer in Amsterdam staat.
Komt goed joh.
oke. iedereen wint van milan.quote:Op donderdag 12 december 2013 00:27 schreef JanCees het volgende:
[..]
hou op man die poule met olympiacos
die heeft geen orenquote:Op donderdag 12 december 2013 00:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hij had het toen over de KNVB-beker.
ohhhhquote:Op donderdag 12 december 2013 00:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hij had het toen over de KNVB-beker.
PSV ook nietquote:
Mijn opbeurende woorden vallen allemaal in het verkeerde keelgat merk ik.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |