SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of iedereen met wallet zit hier over een week te balenquote:Op woensdag 11 december 2013 23:30 schreef Bitcoin_klo0n het volgende:
shit kan die CENT wallet voor imac niet vinden. balen
Een leven zonder risico's, is een leven van niets.quote:Op woensdag 11 december 2013 23:31 schreef Stokkie_ het volgende:
[..]
Of iedereen met wallet zit hier over een week te balen
#yoloquote:Op woensdag 11 december 2013 23:31 schreef Stokkie_ het volgende:
[..]
Of iedereen met wallet zit hier over een week te balen
ik zit nu een paar dagen op BTC China maar het heeft wel kuren af en toe. Kan nu ineens geen btc widrawen. Schijnt een bekend probleem te zijn. Voordeel is wel dat er geen transactiekosten zijn.quote:Op woensdag 11 december 2013 23:32 schreef ulq het volgende:
Hmm.. Op ten duur gaan btc-e en bitstamp toch wel richting de koers van BTCChina? Da's toch wel een beetje de marktleider?
Wil je mij even de link naar de wallet dl geven?quote:Op woensdag 11 december 2013 23:35 schreef brombeer_ het volgende:
Mijn wallet is nog aan het synchroniseren. Kan je dan al centjes erheen sturen of moet ik eerst wachten?
quote:Op woensdag 11 december 2013 23:30 schreef Bitcoin_klo0n het volgende:
shit kan die CENT wallet voor imac niet vinden. balen
http://picadump.com/files/Piggybank%200.9.6.zipquote:Op woensdag 11 december 2013 23:44 schreef Sosa het volgende:
[..]
Wil je mij even de link naar de wallet dl geven?
ik heb Winonx geinstalleerd voor windows programmas op mac maar krijg een foutmelding bij CENT wallet. ff verder proberen. hij is wel aan t synchroniseren dus hij doet iets. maar kan verder nix doen.quote:
die doet het nietquote:Op woensdag 11 december 2013 23:45 schreef starsailor het volgende:
[..]
http://picadump.com/files/Piggybank%200.9.6.zip
hmm ik wil eigenlijk geen windowscrap op mn osxquote:Op woensdag 11 december 2013 23:47 schreef Bitcoin_klo0n het volgende:
[..]
ik heb Winonx geinstalleerd voor windows programmas op mac maar krijg een foutmelding bij CENT wallet. ff verder proberen. hij is wel aan t synchroniseren dus hij doet iets. maar kan verder nix doen.
nee ik ook niet. maar ik probeer het nu fftjes 1x.quote:Op woensdag 11 december 2013 23:50 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
hmm ik wil eigenlijk geen windowscrap op mn osx
Zwengel die PC aan dan.quote:Op woensdag 11 december 2013 23:50 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Applequote:Op woensdag 11 december 2013 23:50 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Gewoon een VMWare-image maken voor de Windowscrap.quote:Op woensdag 11 december 2013 23:50 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Geen fee's?quote:Op woensdag 11 december 2013 23:33 schreef Bitcoin_klo0n het volgende:
[..]
ik zit nu een paar dagen op BTC China maar het heeft wel kuren af en toe. Kan nu ineens geen btc widrawen. Schijnt een bekend probleem te zijn. Voordeel is wel dat er geen transactiekosten zijn.
Al plannen wat je met je toekomstige miljoenen gaat doen?quote:Op woensdag 11 december 2013 23:50 schreef Schaafkaas het volgende:
Vandaag voor het eerst geld geïnvesteerd in cryptocurrency: 1 ltc
Geen zinquote:
quote:Op woensdag 11 december 2013 23:57 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Geen zinik kan de kabel voor het scherm niet vinden
tis tijdelijkquote:Op woensdag 11 december 2013 23:55 schreef ulq het volgende:
[..]
Geen fee's?
Wat is dan überhaupt de winstgevend van dat bedrijf?
quote:
Een tripje naar de maan lijkt me wel leukquote:Op woensdag 11 december 2013 23:56 schreef ulq het volgende:
[..]
Al plannen wat je met je toekomstige miljoenen gaat doen?
kijk via blockchainquote:Op woensdag 11 december 2013 23:57 schreef Geralt het volgende:
Hmz zojuist wat LTC's van BTC-e rechtstreeks naar mn depositadres op Cryptsy gestuurd, maar daar zie ik vooralsnog niks.
Had ik beter via mn wallet kunnen doen dan kon ik tenminste nog zien hoeveel confirms er al zijn
Daar ben ik niet bekend mee.quote:
quote:
Voor LTC: http://block-explorer.comquote:Op donderdag 12 december 2013 00:02 schreef Geralt het volgende:
[..]
Daar ben ik niet bekend mee.
Ik heb het adres waar het naar verstuurd is.
google blockchainquote:Op donderdag 12 december 2013 00:02 schreef Geralt het volgende:
[..]
Daar ben ik niet bekend mee.
Ik heb het adres waar het naar verstuurd is.
Thanks. 2 confirmations tot dusverquote:Op donderdag 12 december 2013 00:02 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Voor LTC: http://block-explorer.com
Deposit-adres daar invullen.
Hangt er van af, het zou ook nooit stabiel kunnen worden.quote:Op donderdag 12 december 2013 00:03 schreef Kale het volgende:
Hoelang zullen de BTC, LTC en altcoinkoersen zo extreem volatiel blijven en dus zo geschikt voor daytraing? Gaat dat een kwestie van maanden zijn? Jaren?
quote:Op donderdag 12 december 2013 00:04 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Hangt er van af, het zou nooit stabiel kunnen worden.
Persoonlijk denk ik dat dit (als het waar is) wel eens 90% zou kunnen oplossen. Zie ook mijn post iets verderop in dat topic.
BIT / [COIN] Het grote Bitcointopic #75 | Nu met eigen subforum!
Dus als Wallstreet echt zou instappen (en dus de andere beurzen ook) minder volatiliteitquote:Op donderdag 12 december 2013 00:04 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Hangt er van af, het zou ook nooit stabiel kunnen worden.
Persoonlijk denk ik dat dit (als het waar is) wel eens 90% zou kunnen oplossen. Zie ook mijn post iets verderop in dat topic.
BIT / [COIN] Het grote Bitcointopic #75 | Nu met eigen subforum!
jep op wisdom welquote:Op donderdag 12 december 2013 00:04 schreef ulq het volgende:
BTCChina staat stil of ligt dat aan mij?
ja, als persoonlijke ingrepen een FOK! aansprakelijkeheid een rol spreken, let it be noted.quote:
Dat is mijn visie, ik kan er ook flink naast zitten.quote:Op donderdag 12 december 2013 00:08 schreef Kale het volgende:
[..]
Dus als Wallstreet echt zou instappen (en dus de andere beurzen ook) minder volatiliteit
noted. maxbet, en ja niet zonder reden.quote:Op donderdag 12 december 2013 00:09 schreef crashbangboom het volgende:
[..]
ja, als persoonlijke ingrepen een FOK! aansprakelijkeheid een rol spreken, let it be noted.
Ergens begin 2012 de eerste gekocht, later dat jaar wegens omstandigheden het grootste deel helaas verkocht.quote:Op donderdag 12 december 2013 00:10 schreef Schaafkaas het volgende:
Wanneer zijn jullie eigenlijk begonnen met cryptocurrencies?
Toen de BTC nog rond de 500$ zat, was ik van plan in te stappen tijdens een volgende crash, omdat ik er heilig van overtuigd was dat het onmogelijk nog verder kon stijgen.
Ergens 2013 fucked fife. Altijd nog blij , hoop ikquote:Op donderdag 12 december 2013 00:14 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Ergens begin 2012 de eerste gekocht, later dat jaar wegens omstandigheden het grootste deel helaas verkocht.
Rond $340 geloof ik weer een klein beetje bij gekocht. En ondertussen nog wat gemined.
Had heel veel meer kunnen hebben dan ik nu heb. Maar ik ben blij met wat ik nu heb.
quote:
quote:Op donderdag 12 december 2013 00:18 schreef Ludacriss het volgende:
Wtf is er tussen jullie aan de hand...
Je hoeft niet handelingsbekwaam te zijn om hier te posten.quote:Op donderdag 12 december 2013 00:18 schreef Ludacriss het volgende:
quote:Op donderdag 12 december 2013 00:18 schreef Ludacriss het volgende:
quote:Op donderdag 12 december 2013 00:19 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Je hoeft niet handelingsbekwaam te zijn om hier te posten.
Zelfs vanuit een kliniek kan het prima.
Het schijnt ja. Eigenlijk absurd dat een coin met zo'n belachelijke bug nog steeds in leven isquote:
Totaal niks, alleen blauw bloedquote:Op donderdag 12 december 2013 00:18 schreef Ludacriss het volgende:
Het is een geheim voor de schermen, maar niet achter de schemen, measoro.l Hoe dom.; niet te zeggen volstrekt debiel.quote:
Eigenlijk is het een heel leuk experiment geworden.quote:Op donderdag 12 december 2013 00:20 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Het schijnt ja. Eigenlijk dat een coin met zo'n belachelijke bug nog steeds in leven is
Valt wel meequote:
quote:Op donderdag 12 december 2013 00:24 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Valt wel mee
Verklaart wel gelijk waarom ik geen mod wil worden; dat eindigt in een meervoudige rel van ongekende omvang.
Of met XPM.quote:Op donderdag 12 december 2013 00:24 schreef ikwiltrolletje het volgende:
hmmm cent is dus alleen maar met ltc aan te schaffen
Ja, ik ga bbq --> btc --> ltc --> centquote:Op donderdag 12 december 2013 00:24 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Of met XPM.
Maar LTC kan je aanschaffen met BTC.
En die infecteerd iedere computer die op de website komt met een wallet, met daarin 100k coinsquote:Op donderdag 12 december 2013 00:26 schreef MaGNeT het volgende:
Misschien moeten we maar "OprahCoin" maken. Die vertienvoudigt dan in een paar maand. Idee?
Krijgen ze dan ook hun eigen talkshow?quote:Op donderdag 12 december 2013 00:26 schreef MaGNeT het volgende:
Misschien moeten we maar "OprahCoin" maken. Die vertienvoudigt dan in een paar maand. Idee?
Als je trade moet je uitgaan van een trend.quote:Op donderdag 12 december 2013 00:25 schreef tralalala het volgende:
Door paniekerig gedoe van mij 1700 dollar verloren vandaag.![]()
Volgens mij de eerste dag dat ik echt verlies heb gedraaid sinds dat ik er 4 weken geleden ingestapt ben.
En gratis coins onder de stoelen van de gasten?quote:Op donderdag 12 december 2013 00:27 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Krijgen ze dan ook hun eigen talkshow?
quote:Op donderdag 12 december 2013 00:27 schreef Maxbet het volgende:
[..]
En die infecteerd iedere computer die op de website komt met een wallet, met daarin 100k coins
Geweldig ja. Echt mooi om te zien.quote:Op donderdag 12 december 2013 00:21 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Eigenlijk is het een heel leuk experiment geworden.
Het heeft geen waarde, maar omdat het in 9 dagen vertienvoudigt wil toch iedereen het hebben
En omdat het iedere 9 dagen wéér vertienvoudigt, durft ook bijna niemand ze te dumpen.
(Behalve de verstandigen die de winst pakken).
Mja, klopt wel inderdaad.quote:Op donderdag 12 december 2013 00:27 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Als je trade moet je uitgaan van een trend.
Is de trend stijgend? Dan moet je daar op vertrouwen. Dus geen paniekverkoop maar geduld als het even daalt. En verkopen als het voldoende stijgt. Als je niet gelooft in een stijgende trend, dan kan je beter short gaan
Maar ik heb makkelijk praten: ik handel niet, ik dump alleen.
Gewoon een coin die alleen FOK!kers meer geeft en de rest niet zodat alleen wij profiteren.quote:Op donderdag 12 december 2013 00:26 schreef MaGNeT het volgende:
Even crossposten vanuit het Bitcoin topicquote:Op donderdag 12 december 2013 00:40 schreef TimKuik het volgende:
CENT is SCAM.
Idiots.
Trouwens, get ready!
http://finance.yahoo.com/(...)cmt=comments-postbox
Dus (als het klopt wat hij hier zegt) eerst grote volatiliteit omdat daarmee geld te verdienen is, daarna zou het minder volatiel moeten worden door professionele traders en bots die ermee aan de slag gaan. En als het werkelijk honderden miljoenen zijn ook een stevige trend omhoog. Tenminste dat is wat ik uit het artikel haal.quote:The third wave will be Wall Street banks themselves, motivated purely by profit, says Silbert. "These banks already have large teams trading dollars and euros and yen and gold. Ultimately, Bitcoin is no different than those" as far as forex and commodities traders are concerned, he says. And indeed, currency strategists at Bank of America issued a note to clients last Thursday talking up Bitcoin's potential and analyzing its fair market value.
He added, "Once Wall Street starts putting money into Bitcoin -- we're talking about hundreds of millions, billions of dollars moving in -- it's going to have a pretty dramatic effect on the price."
Dus we gaan allemaal miljonair wordenquote:Op donderdag 12 december 2013 00:42 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Even crossposten vanuit het Bitcoin topic
[..]
Dus (als het klopt wat hij hier zegt) eerst grote volatiliteit omdat daarmee geld te verdienen is, daarna zou het minder volatiel moeten worden door professionele traders en bots die ermee aan de slag gaan. En als het werkelijk honderden miljoenen zijn ook een stevige trend omhoog. Tenminste dat is wat ik uit het artikel haal.
Dat is mijn visie, zou niet de eerste keer zijn dat ik het fout heb. Ook de laatste niet trouwens. En ik kan niet bepalen of dat artikel nou wel of niet klopt. Voor hetzelfde geld is die gast maar gewoon wat aan het zeggen. Al doen ze dat over het algemeen niet over zulke investeringen imo.quote:Op donderdag 12 december 2013 00:43 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Dus we gaan allemaal miljonair worden?
dank je mr; mod.Ik heb zelden een meer bizarre en omzichtigere omschijving gezien,maar misscfhien moet je je conentreren op je hoofdtaak,maar dat is maar mijn meingquote:Op donderdag 12 december 2013 00:46 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Dat is mijn visie, zou niet de eerste keer zijn dat ik het fout heb. Ook de laatste niet trouwens. En ik kan niet bepalen of dat artikel nou wel of niet klopt. Voor hetzelfde geld is die gast maar gewoon wat aan het zeggen. Al doen ze dat over het algemeen niet over zulke investeringen imo.
En voordat we krijgen dat mijn visie is dat we miljonair worden. Dat zeg ik niet. Mijn visie is zoals hierboven in mijn vorige post beschreven.
Tja, als bankiers, net nu de financiële crisis aan zijn einde lijkt te komen, willen gaan investeren in een volatiel iets als bitcoin, hebben ze hun lesje klaarduidelijk nog niet geleerd.quote:Op donderdag 12 december 2013 00:46 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Dat is mijn visie, zou niet de eerste keer zijn dat ik het fout heb. Ook de laatste niet trouwens. En ik kan niet bepalen of dat artikel nou wel of niet klopt. Voor hetzelfde geld is die gast maar gewoon wat aan het zeggen. Al doen ze dat over het algemeen niet over zulke investeringen imo.
En voordat we krijgen dat mijn visie is dat we miljonair worden. Dat zeg ik niet. Mijn visie is zoals hierboven in mijn vorige post beschreven.
Als je ruzie wil maken doe dat via PM, dit topic is bedoelt om te praten over cryptocurrencies.quote:Op donderdag 12 december 2013 00:50 schreef crashbangboom het volgende:
[..]
dank je mr; mod.Ik heb zelden een meer bizarre en omzichtigere omschijving gezien,maar misscfhien moet je je conentreren op je hoofdtaak,maar dat is maar mijn meingConcentrate on real life...
In alle oprechte liefde, want je gaat me vast de huid volschelden met persmissie van FOK!
Nou zeg, ik zou maxbet niet direct de huid volschelden:(quote:Op donderdag 12 december 2013 00:51 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Tja, als bankiers, net nu de financiële crisis aan zijn einde lijkt te komen, willen gaan investeren in een volatiel iets als bitcoin, hebben ze hun lesje klaarduidelijk nog niet geleerd.
Sorry, maxbetquote:Op donderdag 12 december 2013 00:52 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Als je ruzie wil maken doe dat via PM, dit topic is bedoelt om te praten over cryptocurrencies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |