Schone is geen 6, hoe vaak moet dat nog duidelijk worden?quote:Op woensdag 11 december 2013 23:41 schreef Tyron het volgende:
overigens stond er in de tweede helft gewoon een voetballende middenvelder op de plaats van poulsen
tja schone... die staat op 6 net zo lang in de dekking totdat een milan speler besluit weg te lopenquote:Op woensdag 11 december 2013 23:41 schreef Tyron het volgende:
overigens stond er in de tweede helft gewoon een voetballende middenvelder op de plaats van poulsen
mee eensquote:Op woensdag 11 december 2013 23:43 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik had ook steeds het idee dat in het laatste deel iets meer rust en goede voorzetten van de zijkanten effectiever zouden zijn geweest.
Ze zetten het compleet vast. Milan stond voortdurend met een man of 7 in de eigen 16. Erg knap dat je zo kan spelen, eigenlijk groeiden ze in dat opzicht in de wedstrijd. Dan wordt het voor ons natuurlijk steeds moeilijker.quote:Op woensdag 11 december 2013 23:41 schreef Tchock het volgende:
[..]
Qua posities heb je gelijk, maar ik had het idee dat ze tweede helft met evenveel man veel verder inzakten. Het werd allemaal veel compacter. Zo'n kans als de kopkans van Poulsen in de vierde minuut hebben ze niet meer gehad bijvoorbeeld.
Was wat oppurtunistisch, maar combineren had te weinig zinquote:Op woensdag 11 december 2013 23:41 schreef Sala-adin het volgende:
Het was ook een slechte wedstrijd, op het eind alleen maar van die klote lange ballen waar je geen kut aan hebt. Ben niet eens teleurgesteld, het is alleen jammer en meer niet. Leuke wedstrijden gezien in deze poule en nu richten op de competitie.
nee maar Napoli en Juventus wel om er maar een paar te noemenquote:Op woensdag 11 december 2013 23:44 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Ac milan speelt toch ook geen EL?
vond hem behoorlijk goed, vooral in balverovering.quote:Op woensdag 11 december 2013 23:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Deed zijn ding, maar die voorzetten waren rampzalig. Wat wel goed was is dat hij als enige begreep dat met Van der Hoorn in de spits die ballen ingebracht moesten worden maar ook die zaten er vandaag niet op maat in.
Ajax hoeft daar niet onder voor te doenquote:Op woensdag 11 december 2013 23:44 schreef Tarado het volgende:
[..]
nee maar Napoli en Juventus wel om er maar een paar te noemen
Juventus en Napoli zijn vééél beter.quote:Op woensdag 11 december 2013 23:45 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Ajax hoeft daar niet onder voor te doen
Juve zal die finale ook wel in eigen huis willen spelen.quote:Op woensdag 11 december 2013 23:44 schreef Tarado het volgende:
[..]
nee maar Napoli en Juventus wel om er maar een paar te noemen
quote:Op woensdag 11 december 2013 23:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Juventus en Napoli zijn vééél beter.
Jij bent sowieso niet serieus te nemen. Praat altijd met de wind mee.quote:Op woensdag 11 december 2013 23:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Juventus en Napoli zijn vééél beter.
OKquote:Op woensdag 11 december 2013 23:45 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Ajax hoeft daar niet onder voor te doen
Komt omdat het baltempo vaak te laag was. Je moet als Milan compact speelt altijd er voor zorgen dat zij op jou moeten reageren. Dat je ze voor keuzes laat staan. Dus baltempo omhoog zodat ze moeten instappen. Maar goed, zo ver is Ajax (nog) niet.quote:Op woensdag 11 december 2013 23:44 schreef Adames het volgende:
[..]
Was wat oppurtunistisch, maar combineren had te weinig zin
Hij heeft nog steeds gelijk natuurlijk. Waarbij Gala dan ook nog beter is dan Ajax.quote:Op woensdag 11 december 2013 23:46 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Jij bent sowieso niet serieus te nemen. Praat altijd met de wind mee.
Juve was ook beter dan gala toch?
quote:Op woensdag 11 december 2013 23:46 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Jij bent sowieso niet serieus te nemen. Praat altijd met de wind mee.
Dan is Ajax dus veeeeeeeeeeeel beter dan Barcelona jongens!!!!!!!!!! Wat een debiele redering.quote:Juve was ook beter dan gala toch?
het probleem is alleen dat hetzelfde systeem met Poulsen op 6 heel anders is dan met Blind op 6.quote:Op woensdag 11 december 2013 23:47 schreef Adames het volgende:
Enige wissel die ik nog wel kon bedenken was Ligeon er in, Van Rhijn centraal en dan Moisander of Denswil linksback.
Maar goed, De Boer houdt graag vast aan een vaste opstelling en spelen vanuit een vast systeem. Valt wat van te zeggen.
Lag ook wel aan het feit dat Milan op die momenten wel prima druk op de bal zette.quote:Op woensdag 11 december 2013 23:48 schreef ejfaar het volgende:
Omschakeling was ook echt bedroevend. De spaarzame keer dat milan naar voren kwam en de bal verloor, bleef ajax lekker achterin rond tikken
Nee joh. Dat lag aan de ballenjongens.quote:Op woensdag 11 december 2013 23:48 schreef Planga het volgende:
Ik vind dat Ajax heeft gefaald.
Tegen 10 man geen goal kunnen maken, dan houdt het op.
Visser, van Rhijn als dieptepunten.
Mwa, vaak was er geen druk, maar de bal ging geeoon niet vooruit.quote:Op woensdag 11 december 2013 23:49 schreef Monolith het volgende:
[..]
Lag ook wel aan het feit dat Milan op die momenten wel prima druk op de bal zette.
Laten we ons druk maken na afloop over mensen met een mening op internetquote:Op woensdag 11 december 2013 23:50 schreef bjanaan het volgende:
KLB / Ineens nergens Ajacieden te bekennen
Het ongedierte doet weer lastig pff..
quote:Op woensdag 11 december 2013 23:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee joh. Dat lag aan de ballenjongens.
Mv gr gr Frank
Waarom zo'n jochie aandacht geven.quote:Op woensdag 11 december 2013 23:50 schreef bjanaan het volgende:
Dat moet je niet willen. Kost alleen maar punten in de eredivisie.quote:Op woensdag 11 december 2013 23:50 schreef Jivis het volgende:
Ach ja, je had gewoon uit van Celtic moeten winnen. Wat een ballenelftal, schandalig dat die punten van Ajax hebben afgesnoept.
Als ze zo blijven spelen kunnen ze ver komen in de Europa League.
Ach ja je hebt altijd mensen die denken dat als je iets maar hard genoeg blijft roepen, dit vanzelf waarheid wordt.quote:Op woensdag 11 december 2013 23:50 schreef bjanaan het volgende:
quote:Op woensdag 11 december 2013 23:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
Jullie waren dichtbij.
Net als al die andere jaren.
Alleen nu hebben we het zelf "weggegeven". Van weggeven is natuurlijk geen sprake omdat we het nooit hadden. Enfin, je snapt me hopelijk.quote:Op woensdag 11 december 2013 23:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
Jullie waren dichtbij.
Net als al die andere jaren.
In de poule met Lyon hebben jullie het zelf ook verzuimd om het te beslissen. Vorig jaar was de 3e plaats pure winst.quote:Op woensdag 11 december 2013 23:53 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Alleen nu hebben we het zelf "weggegeven". Van weggeven is natuurlijk geen sprake omdat we het nooit hadden. Afijn, je snapt me hopelijk.
tegen Marseille ervoor had er ook meer ingezeten ja. Tegen Lyon moest het ook meer. En toen had je nog dat discutabele gedoe.quote:Op woensdag 11 december 2013 23:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
In de poule met Lyon hebben jullie het zelf ook verzuimd om het te beslissen. Vorig jaar was de 3e plaats pure winst.
Ja, maar toen heeft Lyon ook nog medewerking gehad. Totaal andere situatie dan nu waar je het in een rechtstreeks duel kon uitvechten.quote:Op woensdag 11 december 2013 23:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
In de poule met Lyon hebben jullie het zelf ook verzuimd om het te beslissen. Vorig jaar was de 3e plaats pure winst.
Waarschijnlijk was die pot wel omgekocht ja.quote:Op woensdag 11 december 2013 23:54 schreef Adames het volgende:
[..]
tegen Marseille ervoor had er ook meer ingezeten ja. Tegen Lyon moest het ook meer. En toen had je nog dat discutabele gedoe.
Lyon uit had je gewoon moeten scoren, Sulejmani kreeg een dot van een kans.quote:Op woensdag 11 december 2013 23:55 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Ja, maar toen heeft Lyon ook nog medewerking gehad. Totaal andere situatie dan nu waar je het in een rechtstreeks duel kon uitvechten.
Toen won Ajax toch gewoon tot twee keer toe niet van Lyon?quote:Op woensdag 11 december 2013 23:55 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Ja, maar toen heeft Lyon ook nog medewerking gehad. Totaal andere situatie dan nu waar je het in een rechtstreeks duel kon uitvechten.
Mijn ideaal dit is de mooiste club van allemaalquote:
jaquote:Op woensdag 11 december 2013 23:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Toen won Ajax toch gewoon tot twee keer toe niet van Lyon?
Dat snap ik ook wel. Maar goed, dan kan je ook zeggen dat we Celtic uit niet hadden hoeven te verliezen. Dat deed er allemaal niet meer toe.quote:Op woensdag 11 december 2013 23:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Lyon uit had je gewoon moeten scoren, Sulejmani kreeg een dot van een kans.
En zo ist, en nie anders!quote:Op woensdag 11 december 2013 23:56 schreef bjanaan het volgende:
[..]
Mijn ideaal dit is de mooiste club van allemaal
Hier ligt mijn hart mijn vreugd en mijn verdriet
Het kan dooien het kan vriezen maar een betere club dan deze is er niet
Klopt. Maar had het wel een beter doelsaldo als ik mij niet vergis. Tot Dinamo Zagreb tegen Lyon moest.quote:Op woensdag 11 december 2013 23:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Toen won Ajax toch gewoon tot twee keer toe niet van Lyon?
Ja, maar als je toen die goal tegen Lyon had gescoord en er geen 2 meer tegen had gekregen was je direct zeker van de volgende ronde. Een uitoverwinning bij Celtic had niet direct wat opgeleverd.quote:Op woensdag 11 december 2013 23:56 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Dat snap ik ook wel. Maar goed, dan kan je ook zeggen dat we Celtic uit niet hadden hoeven te verliezen. Dat deed er allemaal niet meer toe.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |