Love my minionsquote:Op woensdag 11 december 2013 22:49 schreef S95Sedan het volgende:
Zeker, stuur maar via huppel d'r nummer.
Ik ben Hups hoorquote:Op woensdag 11 december 2013 22:52 schreef rival het volgende:
Mensen die vergeten dat ik ook hun nummer heb
Lola ergens in de buurt van Eindhoven als ik me niet vergis, zou een grote zijn....
Ah nice veel plezier alvastquote:Op woensdag 11 december 2013 22:52 schreef rival het volgende:
Mensen die vergeten dat ik ook hun nummer heb
Lola ergens in de buurt van Eindhoven als ik me niet vergis, zou een grote zijn....
Mannen en denken, kan nooit goed gaan hequote:
Nog steeds zin inquote:
Heus wel joh!!quote:Op woensdag 11 december 2013 22:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik vroeg niks, krijg toch geen antwoord
misschien wil smurf zondag welquote:
Ben me van geen kwaad bewustquote:Op woensdag 11 december 2013 22:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik vroeg niks, krijg toch geen antwoord
Dan moet ik mn bikini nog meenemen ookquote:Op woensdag 11 december 2013 22:56 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
misschien wil smurf zondag wel
Als ik überhaupt mn bikini nog pas
neemt veel ruimte in beslag welquote:Op woensdag 11 december 2013 22:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dan moet ik mn bikini nog meenemen ook
Ik weet niet of onze buren voetbal kijken. Hij vond het ook wel jammer, geloof ik.quote:Op woensdag 11 december 2013 22:57 schreef twi het volgende:
[..]
De buren van Gitaar vonden het zeker ook jammer?
Zeker shit. Veel shit van Milan.quote:Op woensdag 11 december 2013 22:57 schreef rival het volgende:
[..]
Shit happens!!
Op naar de Europa leage
Die pakken we wel gewoon even!!quote:Op woensdag 11 december 2013 22:57 schreef rival het volgende:
[..]
Shit happens!!
Op naar de Europa leage
Ik moet al zoveel meenemen!!quote:Op woensdag 11 december 2013 22:57 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
neemt veel ruimte in beslag wel
Komen jullie dan bij mij zwemmen? Gezelligquote:Op woensdag 11 december 2013 22:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dan moet ik mn bikini nog meenemen ook
Echt!!!quote:Op woensdag 11 december 2013 22:58 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Onschuldig jochie ben je ook he koetsiekoe
Had je dat stalletje maar niet moeten kopenquote:Op woensdag 11 december 2013 22:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die pakken we wel gewoon even!!![]()
Hoop doet leven!
[..]
Ik moet al zoveel meenemen!!
Primaquote:Op woensdag 11 december 2013 22:59 schreef rival het volgende:
[..]
Komen jullie dan bij mij zwemmen? Gezellig
als je ons op komt halenquote:Op woensdag 11 december 2013 22:59 schreef rival het volgende:
[..]
Komen jullie dan bij mij zwemmen? Gezellig
Ach ja. Celtic zal wel harder huilen.quote:
Die neemt de minste ruimte in beslagquote:Op woensdag 11 december 2013 23:01 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Had je dat stalletje maar niet moeten kopen
Zit ik nu te kijken, wat een dramaquote:Op woensdag 11 december 2013 23:02 schreef Fera het volgende:
[..]
Ach ja. Celtic zal wel harder huilen.
Betaal je dan wel de entree?quote:Op woensdag 11 december 2013 23:02 schreef rival het volgende:
[..]
Jullie hebben een professioneel chauffeur gek
Ja, ik ook.quote:Op woensdag 11 december 2013 23:03 schreef rival het volgende:
[..]
Zit ik nu te kijken, wat een drama
Echt hequote:Op woensdag 11 december 2013 23:03 schreef rival het volgende:
[..]
Zit ik nu te kijken, wat een drama
ik denk niet dat ik make up heb hoorquote:Op woensdag 11 december 2013 23:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die neemt de minste ruimte in beslag![]()
Ik heb ook al schoenen voor jou en je kus en cadeautje voor Smurf en en en nog meer.
Gewoon geen ruimte meer voor mn make-up
Crapquote:Op woensdag 11 december 2013 23:05 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik denk niet dat ik make up heb hoor
Ik ronsel jullie wel naar binnen....quote:
gnightquote:
Oe als dat toch zou kunnenquote:Op woensdag 11 december 2013 23:06 schreef rival het volgende:
[..]
Ik ronsel jullie wel naar binnen....
Kom anders savonds laat sneaken we naar binnen
Of als ze zo'n wildwaterbaan hebben die ook buiten loopt kunnen we daar wel ronddobberen... Deden we in de Eemhof ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |