Dank voor de tip, ik ga dat programma komende week ff checken. Deze week gaat niet lukken helaas, te druk met werken.quote:Op woensdag 11 december 2013 23:34 schreef Braddie het volgende:
[..]
Super zonde, zitten zoveel toffe sounds in, en hij heeft echt bijna ontelbaar mogelijkheden!
Pak hem er weer eens bij voor de gein en download het programmatje "Pianobooster" Sluit hem aan op de computer met USB en download wat Midifiles van het net van je favo songs!
(Dat programmatje leert je op een hele fijne manier noten lezen!)
Yes mijn favoriete modje, dit topic heeft het helemaal!quote:Op woensdag 11 december 2013 23:40 schreef Mortaxx het volgende:
Dit topic heeft me weer laten lachen
Triangel?quote:
Dat mocht ik sowieso al, vonden ze juist fijnquote:Op donderdag 12 december 2013 11:33 schreef Joene het volgende:
Gelukkig mag je nu wel de filmpjes op youtube plaatsen.
Maar de zangeres was toch tegen ?quote:Op donderdag 12 december 2013 11:33 schreef Braddie het volgende:
[..]
Dat mocht ik sowieso al, vonden ze juist fijnDus ik bracht keurig elke week m`n camcordertje mee
Ja, maar dit gaat niet over de jamsessie band.quote:Op donderdag 12 december 2013 11:34 schreef Joene het volgende:
[..]
Maar de zangeres was toch tegen ?
Ja al die verschillen ik hou het niet bij he.quote:Op donderdag 12 december 2013 11:34 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ja, maar dit gaat niet over de jamsessie band.
Dit gaat over deze band:
Het is ook best kut, maar ik kom wel weer ergens anders aan de bak.quote:Op donderdag 12 december 2013 11:35 schreef Joene het volgende:
[..]
Ja al die verschillen ik hou het niet bij he.
In elk geval vind ik het kut voor je.
Ja nu nog een betaalde functie ervan maken.quote:Op donderdag 12 december 2013 11:38 schreef Braddie het volgende:
[..]
Het is ook best kut, maar ik kom wel weer ergens anders aan de bak.
Heb het afgelopen jaar niet zonder werk gezeten als toetsenist dus ik vind het wel prima
quote:Op woensdag 11 december 2013 22:01 schreef de_boswachter het volgende:
'Een vaasje'
¤ 3,50 voor pils betalen
Hollanders
hij heeft in ieder geval wel gevoel voor humorquote:Op woensdag 11 december 2013 21:57 schreef Braddie het volgende:
ik wil je bedanken voor je inbreng en steun en je fantastische muzikaliteit"
Nee, hij is realistisch.quote:Op donderdag 12 december 2013 12:14 schreef Rectum het volgende:
[..]
hij heeft in ieder geval wel gevoel voor humor
Dus jij bent tevreden met je uitkering?quote:Op donderdag 12 december 2013 11:45 schreef Braddie het volgende:
Werk is werk, of het nou vrijwillig is of betaald
Op een triangel lukt het mij ook niet. Maar goede comeback hoor.quote:Op donderdag 12 december 2013 12:19 schreef Braddie het volgende:
[..]
Nee, hij is realistisch.
Ik weet zelf ook wel dat ik muzikaliteit bezit, dat jij nu zegt dat hij gevoel voor humor heeft lijkt mij een gevalletje jaloezie dat je zelf niet verder komt dan vader jacob op de triangel.
Die komt er niet, ik ben dan ook geen muzikant in hart en nieren.quote:Op woensdag 11 december 2013 23:17 schreef Braddie het volgende:
[..]
Oorverdovende herrie
Waar blijft jou filmpje dat je keyboard speelt in een band?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |