Ik ook + de bezuinigingen op de sociaal gestoorde obese mensen.quote:Op woensdag 11 december 2013 21:58 schreef spiritusbus het volgende:
Ik zie een oorzakelijk verband tussen de geleverde muzikale kwaliteit en het ontbreken van klanten.
Topics, forums, zijn zelfrespect en de verpakking van etenquote:Op woensdag 11 december 2013 22:48 schreef admiraal_anaal het volgende:
Echt alles wat braddie aanraakt gaat kapotvriendschappen, keyboards, muziekscholen
Oke Braddie waar zullen we het over hebben?quote:Op woensdag 11 december 2013 22:42 schreef Braddie het volgende:
[..]
Als je mijn naam nou eerst eens fatsoenlijk leert spellen praten we verder, cool?
vaasje is niet kleinstequote:
Dat denken we allemaal maar dat had je ook wel wat subtieler kunnen brengen.quote:Op woensdag 11 december 2013 23:04 schreef chroestjov het volgende:
Jij hebt alle klanten weggejaagd met je oorverdovende herrie.
Murenquote:Op woensdag 11 december 2013 22:48 schreef admiraal_anaal het volgende:
Echt alles wat braddie aanraakt gaat kapotvriendschappen, keyboards, muziekscholen
Sorry, maar wat gebeurd is is gebeurd, ik kan dit niet meer ongedaan maken.quote:Op woensdag 11 december 2013 23:05 schreef Aberella het volgende:
[..]
Dat denken we allemaal maar dat had je ook wel wat subtieler kunnen brengen.
Oorverdovende herriequote:Op woensdag 11 december 2013 23:04 schreef chroestjov het volgende:
Jij hebt alle klanten weggejaagd met je oorverdovende herrie.
Waar is jouw filmpje dan? Ben benieuwd.quote:Op woensdag 11 december 2013 23:17 schreef Braddie het volgende:
[..]
Oorverdovende herrie
Waar blijft jou filmpje dat je keyboard speelt in een band?
Hoeveel kostte sterke drank? Zeker iets van 7 euro dan.quote:Op woensdag 11 december 2013 22:58 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ja, ging echt nergens over.. Glaasje cola was ook 3 euro___!
Uit m`n hoofd was een glas wijn iets van 4 euro..quote:Op woensdag 11 december 2013 23:22 schreef superdrufus het volgende:
[..]
Hoeveel kostte sterke drank? Zeker iets van 7 euro dan.
Je speelt in ieder geval beter dan ikquote:Op woensdag 11 december 2013 23:20 schreef Braddie het volgende:
www.youtube.com/user/mrbradmusic
Is m`n hele kanaal. staan rond de 140 filmpjes. (Een aantal met die Jamsessie band, en 2 van een optreden met m`n vorige bandje)
Zonde man! Zo`n Juno Stage is een prachtige Synth, hele fijne geluiden uit de Fantom reeks, fijn toetsenbord, goede controls, probeer eens wat dingen uit te vogelen op gehoorquote:Op woensdag 11 december 2013 23:24 schreef bondage het volgende:
[..]
Je speelt in ieder geval beter dan ikIk heb een Juno Stage staan waar ik geen fuck mee doe omdat ik geen noten kan lezen en mijn vingers de coördinatie hebben van iemand met parkinson.
Heb ik al geprobeerd, tot nu toe weet ik er niet veel fatsoenlijks uit te toveren helaas. Ik heb deze synth gekocht omdat ik me er echt in wou gaan verdiepen, helaas wou het niet lukken en staat het ding al meer dan een jaar niets te doen.quote:Op woensdag 11 december 2013 23:26 schreef Braddie het volgende:
[..]
Zonde man! Zo`n Juno Stage is een prachtige Synth, hele fijne geluiden uit de Fantom reeks, fijn toetsenbord, goede controls, probeer eens wat dingen uit te vogelen op gehoorDoe ik ook altijd (ik kan geen noot lezen)
Super zonde, zitten zoveel toffe sounds in, en hij heeft echt bijna ontelbaar mogelijkheden!quote:Op woensdag 11 december 2013 23:32 schreef bondage het volgende:
[..]
Heb ik al geprobeerd, tot nu toe weet ik er niet veel fatsoenlijks uit te toveren helaas. Ik heb deze synth gekocht omdat ik me er echt in wou gaan verdiepen, helaas wou het niet lukken en staat het ding al meer dan een jaar niets te doen.
Mijn vrouw heeft hem een keer meegenomen naar de kerk omdat hun synth kapot was, dat is het enige nuttige waar hij tot nu toe voor is gebruikt.
Dank voor de tip, ik ga dat programma komende week ff checken. Deze week gaat niet lukken helaas, te druk met werken.quote:Op woensdag 11 december 2013 23:34 schreef Braddie het volgende:
[..]
Super zonde, zitten zoveel toffe sounds in, en hij heeft echt bijna ontelbaar mogelijkheden!
Pak hem er weer eens bij voor de gein en download het programmatje "Pianobooster" Sluit hem aan op de computer met USB en download wat Midifiles van het net van je favo songs!
(Dat programmatje leert je op een hele fijne manier noten lezen!)
Yes mijn favoriete modje, dit topic heeft het helemaal!quote:Op woensdag 11 december 2013 23:40 schreef Mortaxx het volgende:
Dit topic heeft me weer laten lachen
Triangel?quote:
Dat mocht ik sowieso al, vonden ze juist fijnquote:Op donderdag 12 december 2013 11:33 schreef Joene het volgende:
Gelukkig mag je nu wel de filmpjes op youtube plaatsen.
Maar de zangeres was toch tegen ?quote:Op donderdag 12 december 2013 11:33 schreef Braddie het volgende:
[..]
Dat mocht ik sowieso al, vonden ze juist fijnDus ik bracht keurig elke week m`n camcordertje mee
Ja, maar dit gaat niet over de jamsessie band.quote:Op donderdag 12 december 2013 11:34 schreef Joene het volgende:
[..]
Maar de zangeres was toch tegen ?
Ja al die verschillen ik hou het niet bij he.quote:Op donderdag 12 december 2013 11:34 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ja, maar dit gaat niet over de jamsessie band.
Dit gaat over deze band:
Het is ook best kut, maar ik kom wel weer ergens anders aan de bak.quote:Op donderdag 12 december 2013 11:35 schreef Joene het volgende:
[..]
Ja al die verschillen ik hou het niet bij he.
In elk geval vind ik het kut voor je.
Ja nu nog een betaalde functie ervan maken.quote:Op donderdag 12 december 2013 11:38 schreef Braddie het volgende:
[..]
Het is ook best kut, maar ik kom wel weer ergens anders aan de bak.
Heb het afgelopen jaar niet zonder werk gezeten als toetsenist dus ik vind het wel prima
quote:Op woensdag 11 december 2013 22:01 schreef de_boswachter het volgende:
'Een vaasje'
¤ 3,50 voor pils betalen
Hollanders
hij heeft in ieder geval wel gevoel voor humorquote:Op woensdag 11 december 2013 21:57 schreef Braddie het volgende:
ik wil je bedanken voor je inbreng en steun en je fantastische muzikaliteit"
Nee, hij is realistisch.quote:Op donderdag 12 december 2013 12:14 schreef Rectum het volgende:
[..]
hij heeft in ieder geval wel gevoel voor humor
Dus jij bent tevreden met je uitkering?quote:Op donderdag 12 december 2013 11:45 schreef Braddie het volgende:
Werk is werk, of het nou vrijwillig is of betaald
Op een triangel lukt het mij ook niet. Maar goede comeback hoor.quote:Op donderdag 12 december 2013 12:19 schreef Braddie het volgende:
[..]
Nee, hij is realistisch.
Ik weet zelf ook wel dat ik muzikaliteit bezit, dat jij nu zegt dat hij gevoel voor humor heeft lijkt mij een gevalletje jaloezie dat je zelf niet verder komt dan vader jacob op de triangel.
Die komt er niet, ik ben dan ook geen muzikant in hart en nieren.quote:Op woensdag 11 december 2013 23:17 schreef Braddie het volgende:
[..]
Oorverdovende herrie
Waar blijft jou filmpje dat je keyboard speelt in een band?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |