Immer....quote:
Krijg je dan ondertussen ook dat irritante geblaat van derksen tussendoor?quote:Op woensdag 11 december 2013 21:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Uhm, nee de Voetbal International app
ik ben opgeleid tot mediadesigner enzoquote:Op woensdag 11 december 2013 21:35 schreef AirwiN het volgende: [..] Je Facebookfoto's zeggen iets anders.
![]()
Heb je geen vergaderbingo gedaan?quote:Op woensdag 11 december 2013 21:36 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hele dag vergaderingEn vervolgens uit eten... nu moe
Mooi spul he dat photoshopquote:Op woensdag 11 december 2013 21:36 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik ben opgeleid tot mediadesigner enzo!
Vandaar die vervelende Instagram filtertjes over al je foto's heen.quote:Op woensdag 11 december 2013 21:36 schreef Good.vs.Evil het volgende:
ik ben opgeleid tot mediadesigner enzo!
Nee joh.quote:Op woensdag 11 december 2013 21:36 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Krijg je dan ondertussen ook dat irritante geblaat van derksen tussendoor?
Blijkbaar kijk je dus ook VI.quote:Op woensdag 11 december 2013 21:36 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Krijg je dan ondertussen ook dat irritante geblaat van derksen tussendoor?
zo je bed inrollenquote:Op woensdag 11 december 2013 21:36 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hele dag vergaderingEn vervolgens uit eten... nu moe
quote:Op woensdag 11 december 2013 21:36 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Heb je geen vergaderbingo gedaan?
Waarom zo je zoveel nutteloze informatie willen opslaan?quote:Op woensdag 11 december 2013 21:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee joh.
Kan daar gewoon de uitslagen zien van eigenlijk zo goed als elke prof-wedstrijd.
echt niet over al mijn foto'squote:Op woensdag 11 december 2013 21:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vandaar die vervelende Instagram filtertjes over al je foto's heen.Laat onverlet dat die boobs gewoon echt zijn.
Je neusje gepoederd?quote:Op woensdag 11 december 2013 21:39 schreef Vinniiee het volgende:
[..]Nee.
Wel ander werk dan wat er besproken werd
zeker. Zo mooi dat ik nu barvrouw benquote:
Ik sla niets op hoorquote:Op woensdag 11 december 2013 21:39 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Waarom zo je zoveel nutteloze informatie willen opslaan?
PM?quote:Op woensdag 11 december 2013 21:40 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee, gewoon mijn reguliere werkEn daarbij de PM lastig vallen via email die tegenover me zat
quote:Op woensdag 11 december 2013 21:40 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
zeker. Zo mooi dat ik nu barvrouw ben
Dus je leest de uitslagen voor niets?quote:
Ah, ik begrijp dat ons verschil van mening over het al dan niet aanwezig zijn van jouw boobs opgelost is en dat het nu enkel gaat over je Instagramfiltergebruik? Bij deze heb je gelijk, kom nu maar door met je boobs.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |